آیا اتریوم در میان واگرایی بازار بهتر از بیت کوین عمل می کند؟

نوشته شده در : 1403/05/10

جستجو

اتریوم(ETH) در میان واگرایی بازار بهتر از بیت کوین عمل می کند! خرید اتریوم یکی از کارهایی است که افراد می توانند با انجام آن سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها به دست آورند. اتریوم یکی از ارزهای پرطرفدار نسل دوم است که محبوبیت زیادی دارد. این ارز برنامه ها و اهداف بلند مدتی داشته و با هدف تسهیل فعالیت های مرتبط با پول دیجیتال راه اندازی شده است. قیمت اتریوم همواره بالا و پایین می شود و می توان از این نوسانات سود به دست آورد. در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی عملکرد اتریوم در میان واگرایی بازار پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(Ethereum) دومین ارز دیجیتال بازار است که بیشترین حجم معامله را بعد از بیت کوین به خود اختصاص داده است. اتریوم چند روز پیش تارگت 3700 دلاری را محقق کرد و بعد از آن دوباره با مومنتوم منفی روبرو شد. این ارز در حال حاضر با خروج از محدوده تراکم و پولبک به آن در ناحیه حساسی قرار گرفته است. اگر اتریوم موفق به شکست محدوده مقاومتی داینامیک نشود، احتمال اصلاح بیشتر وجود خواهد داشت. اتریوم در حال حاضر با قیمت 3500 دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته بیش از 3.17 رشد کرده است.
طبق داده های منتشر شده، قیمت اتریوم در حال حاضر بالای میانگین متحرک نمایی تایم فریم هفتگی حرکت می کند و قیمت بسته شدن کندل هفتگی، از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان امیدوار بود که در صورت بسته شدن در بالای میانگین متحرک، اتریوم به سناریوی دیگری متعهد می شود. در غیر این صورت، باید منتظر اصلاح بیشتر ماند. اتریوم در روز گذشته با کاهش بیش از 3 درصدی به روند نزولی خود ادامه داد. عوامل مختلفی می توانند در این ریزش قیمت دخالت داشته باشند که از جمله از آنها می توان به نگرانی در مورد وضعیت اقتصادی کلان آمریکا اشاره کرد. شناخت روش های تجارت با ارز بیت کوین برای معامله گران مهم است.

بررسی عملکرد اتریوم در میان واگرایی بازار

نکته قابل توجه این است که قیمت اتریوم به خوبی بالاتر از منطقه پشتیبانی 3350 دلار باقی ماند. ارز دیجیتال اتریوم یک پایه تشکیل داد و بعد از تشکیل یک الگوی دوپایین نزدیک به 3350 دلار، شروع به افزایش تازه کرد. از بیت کوین بهتر بود و مقاومت 3450 دلاری را شکست. حرکتی واضح در بالای سطح 50 درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 3650 دلار به سمت پایین 3350 دلار وجود داشت.
علاوه بر این، در نمودار ساعتی ETH/USD یک شکست در بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به 3460 دلار وجود داشت. اتریوم اکنون بالای 3450 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. همچنین نشانه های مثبتی را برای افزایش بیشتر از سطح 3535 دلار نشان می دهد. در روند صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به سطح 3580 دلار یا سطح 76.4 فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 3650 دلار به پایین 3350 دلار روبرو شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3650 دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت 3650 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد.
مقاومت مهم بعدی روی 3720 دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است کشش پیدا کند و تا سطح 3750 دلار افزایش یابد. حرکت واضح به بالای سطح 3750 دلار ممکن است اتریوم را به سمت مقاومت 3880 دلاری سوق دهد. هرگونه سود بیشتر می تواند اتریوم را در روزهای آینده به سمت منطقه مقاومت 4 هزار دلاری سوق دهد. سوالی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا 65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است؟ یکی از روش های موفقیت در معاملات اتریوم شناخت بهترین شبکه برای انتقال اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی عملکرد اتریوم در میان واگرایی بازار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، ارز اتریوم دیروز یک ریزش 3 درصدی را تجربه کرد و قیمت آن به اعداد پایینی سقوط کرد. این ارز اکنون با مقاومت مهمی درگیر است که تلاش می کند تا از این مقاومت عبور کند. اتریوم در میان واگرایی بازار عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین از خود نشان داد.

لینک مقاله: techopedia

 

نظرات کاربران در مورد آیا اتریوم در میان واگرایی بازار بهتر از بیت کوین عمل می کند؟
سوال امنیتی :8+41 = ?