انتخابات ایالات متحده مانع از رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار نمی شود

نوشته شده در : 1403/07/21
انتخابات ایالات متحده مانع از رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار نمی شود

جستجو

دن تاپیرو، بنیان‌گذار 10T Holdings، در 10 اکتبر اظهار داشت که نتیجه انتخابات ایالات متحده تأثیری بر روند صعودی ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت‌کوین، نخواهد داشت و احتمالاً قیمت بیت‌کوین به زودی به 100,000 دلار خواهد رسید  و تاثیر مستقیمی روی خرید بیت کوین خواهد داشت. او در کنفرانس Permissionless در سالت لیک سیتی، یوتا بیان کرد که "همه چیز در حال افزایش است و انتخابات هم خواهد گذشت."

تاپیرو بیت‌ کوین را نماینده ارزهای دیجیتال دانست و پیش‌بینی کرد که سایر دارایی‌های دیجیتال نیز به دنبال آن افزایش خواهند یافت. انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده میان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه، که هدف او تبدیل آمریکا به "پایتخت کریپتو" است، و کامالا هریس، نامزد دموکرات، که نسبت به این صنعت سکوت بیشتری داشته، برگزار خواهد شد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) موضع سخت‌گیرانه‌ای در قبال شرکت‌های کریپتویی اتخاذ کرده است و بسیاری از صنعت ارزهای دیجیتال دموکرات‌ها را به عنوان ضد ارز دیجیتال می‌بینند. ترامپ اعلام کرده که رئیس فعلی SEC، گری جنسلر، را اخراج خواهد کرد.

کامالا هریس از سپتامبر به تدریج توجه بیشتری به فناوری بلاکچین نشان داده و این فناوری را به عنوان یکی از تکنولوژی‌های نوظهور مطرح کرده است. همزمان، برخی از حامیان ترامپ در حوزه ارزهای دیجیتال پس از پروژه ناکام کریپتوی وابسته به او در سپتامبر، حمایت خود را از دست داده‌اند. به گفته CK Zheng از ZX Squared Capital، قیمت بیت‌کوین فارغ از برنده انتخابات افزایش خواهد یافت. او به تأثیر مثبت کاهش نصف پاداش بیت‌کوین در آوریل و عدم پرداختن به مشکل بدهی‌های ایالات متحده از سوی هر دو حزب اشاره کرد. تاپیرو در نهایت تأکید کرد که حرکت به سوی استفاده از بلاکچین برای ذخیره ارزش فراتر از یک انتخابات است و این روند به طور جهانی ادامه خواهد داشت.
منبع خبر: cointelegraph

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد انتخابات ایالات متحده مانع از رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار نمی شود
سوال امنیتی :7+82 = ?