بازی دیسنترالند چیست و چه مزایایی نسبت به دیگر بازی ها دارد؟

نوشته شده در : 1402/11/21

جستجو

بازی دیسنترالند(Decentraland)؛ یکی از بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد! آیا می خواهین تا با این بازی آشنا بشین؟ آیا می دونین بازی دیسنترالند چیست؟ چجوری دیسنترالند بازی کنیم؟ چرا بازی دیسنترالند محبوب هست؟ نحوه کسب درآمد از بازی دیسنترالند چجوریه؟ توکن بومی بازی دیسنترالند چیست؟ توکن MANA چه کاربردی در بازی دیسنترالند داره؟
یکی از پدیده های نوظهور و جذاب دنیای متاورس و بازار ارزهای دیجیتال، بازی های کریپتویی هستن که میشه در اون ها با روش های مختلفی درآمد کسب کرد. یکی از سوالاتی که پاسخ به آن الزامیست این است که بازی های کریپتویی چیست و چه مزایای و معایبی دارد؟ بازی های کریپتویی مبتنی بر بلاک چین هستن و پاداشی که این بازی ها به گیمرها میدن، به شکل ارز دیجیتال هست که قابل خرید و فروش هستن. یکی از بهترین بازی های کریپتویی که از محبوبیت زیادی هم برخوردار هست، بازی دیسنترالند هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی دیسنترالند یا Decentraland واستون ارائه بدیم، به بررسی عملکرد بازی دیسنترالند بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی دیسنترالند رو مورد بررسی قرار بدیم.

بازی دیسنترالند چیست؟

بازی دسنترلند

شاید واستون جالب باشه که بدونین بازی دیسنترالند یا Decentraland یکی از بهترین بازی های کریپتویی هست که شما می تونین با بازی کردن درآمد کسب کنین. دیسنترالند نوعی بازی سه بعدی هست که دنیای مجازی رو شبیه سازی می کنه که شما می تونین با خرید و فروش آواتارهای درون بازی کسب درآمد کنین. سبک بازی دیسنترالند نقش آفرینی هست و عملکرد اون دقیقا شبیه بازی ماین کرافت هست. توکن MANA رمز ارز بومی این بازی هست که کاربردهای زیادی داره و می تونین با خرید و فروش این رمز ارز سود به دست بیارین.
دیسنترالند(Decentraland) نوعی بازی غیرمتمرکز و واقعیت مجازی هست که در اون گیمرها می تونن آواتارها و پروژه های خودشون رو ایجاد و بفروشن. به زمین های مجازی که در این بازی وجود داره، Land گفته میشه که شما می تونین با اجاره دادن این زمین ها هم کسب درآمد کنین. زمین بازی دیسنترالند به قطعه های کوچیکی تقسیم میشه که هر قطعه از زمین NFT نامیده میشه. شما می تونین این زمین ها رو خریداری کنین و اون ها رو به شکل توکن NFT در کیف پول رمزنگاری خودتون ذخیره و نگه دارین.

بازی دیسنترالند چگونه کار می کند؟

بازی دسنترلند

توجه داشته باشین که برای خرید و فروش زمین های مجازی در بازی دیسنترالند(Decentraland) از توکن های غیرمثلی یا NFT استفاده میشه. زمین های مجازی با اسم Land هم شناخته میشه که نشون دهنده مالکیت زمین مجازی هست. هر کسی که در بازی دیسنترالند دارای Land هست، به این معنی هست که یه زمین مجازی در بازی داره و می تونه با اجاره داده و ساخت و ساز زمین خودش درآمد کسب کنه. در بازی دیسنترالند به طور کل 90 هزار قطعه زمین وجود داره که همه این زمین ها توسط NFT به فروش رسیدن.
بازیکن ها و گیمرهایی که در بازی دیسنترالند زمین مجازی دارن، می تونن با کمک تجهیزات و آواتارهای موجود در داخل این بازی، ارزش زمین خودشون رو افزایش بدن. بازی Decentraland امکانات زیادی رو واسه بازیکن ها و گیمرها ارائه می کنه که شما هم می تونین از این امکانات نهایت استفاده رو ببرین. ابعاد زمین های مجازی در بازی دیسنترالند محدود هست، ولی هیچ محدودیتی واسه ارتفاع زمین ها تعیین نشده. به این ترتیب مالکان زمین های مجازی می تونن زمین های خودشون رو ساخت و ساز کنند و از این طریق درآمد کسب کنند.

نحوه کسب درآمد از بازی دیسنترالند

بازی دسنترلند

راه ها و روش های خیلی زیادی واسه کسب درآمد از بازی دیسنترالند(Decentraland) وجود داره. بهتره بدونین بازار خرید و فروش املاک و زمین ها در این بازی غیرمتمرکز هم مثل دنیای واقعی داغ هست. شما می تونین با خرید و فروش زمین های مجازی در این بازی، کسب درآمد کنین. کاربران بازی دیسنترالند باور دارن از اونجایی که تعداد زمین های بازی محدود هست، بنابراین با گذشت زمان ارزش یا قیمت زمین های مجازی افزایش پیدا می کنه و اون ها می تونن با فروش زمین ها درآمد زیادی به دست بیارن. همچنین شما می تونین با ساخت و ساز زمین مجازی خودتون در این بازی، زمین رو به اجاره بدین و از این طریق درآمد کسب کنین.
به طور کلی، شما می تونین زمین مجازی(Lnad) خودتون رو در بازی دیسنترالند به توسعه دهنده ها یا کسب و کارهای مختلفی اجاره بدین. به عبارت دیگه، شما می تونین با نقش بساز و بفروش در این بازی ظاهر بشین. همچنین شما می تونین از طریق بازی های موجود در دیسنترالند، توکن هایی رو به عنوان پاداش دریافت کنین. بازی دیسنترالند در حال ایجاد فرصت های شغلی مختلف در دنیای واقعی هست. به این ترتیب، شما می تونین از طریق فرصت های شغلی در دنیای واقعی، درآمد زیادی از بازی دیسنترالند به دست بیارین.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی دیسنترالند یا Decentraland واستون ارائه بدیم، به بررسی عملکرد بازی دیسنترالند بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی دیسنترالند رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بازی دیسنترالند یا Decentraland یکی از بهترین بازی های کریپتویی هست که شما می تونین با بازی کردن درآمد کسب کنین. دیسنترالند نوعی بازی سه بعدی هست که دنیای مجازی رو شبیه سازی می کنه.

 

نظرات کاربران در مورد بازی دیسنترالند چیست و چه مزایایی نسبت به دیگر بازی ها دارد؟
سوال امنیتی :8+90 = ?