چرا قیمت بیت کوین بعد از هک حساب X کمیسیون SEC افزایش یافت؟

نوشته شده در : 1402/10/20

قیمت بیت کوین بعد از هک شدن حساب X کمیسیون SEC افزایش یافت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما آیا بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ قیمت و خرید بیت کوین تا چه زمانی می تواند افزایش یابد؟ چرا تحلیلگران و کارشناسان به آینده بیت کوین خوش بین هستند؟ چرا حساب X کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هک شد؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین و جدیدترین بازارهای مالی است که نوسانات زیادی دارد و معامله گران تلاش می کنند تا از این نوسانات سود زیادی به دست آورند. عوامل مختلفی روی قیمت رمز ارزها تاثیر می گذارند که یکی از مهم ترین آنها اخبار ارز دیجیتال است. البته شما باید بتوانید اخبار جعلی را تشخیص دهید تا در زمان انجام معاملات ضرر نکنید. اخیرا یک خبر دروغی در مورد تایید ETF منتشر شد که باعث شد تا قیمت بیت کوین جهش یابد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر اخبار بر قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی جهش قیمت بیت کوین بعد از هک شدن حساب X سازمان SEC بپردازیم.

اخبار چه تاثیری بر قیمت ارزهای دیجیتال می گذارند؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اخبار چه تاثیری بر قیمت ارزهای دیجیتال می گذارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ما روزانه شاهد اخبار و شایعاتی هستیم که در ارتباط با دنیای کریپتوکارنسی منتشر می شود، این اخبار بعضی وقت ها در راستای حمایت از ارزهای دیجیتال بوده و بعضی وقت ها نیز باعث ایجاد شک و تردید بین مردم نسبت به رمز ارزها شده است.
جالب است بدانید، اخبار ارز دیجیتال و شایعات هر روزه به قدری بر بازار رمز ارزها تاثیرگذار بوده که به یکی از عوامل اصلی تعیین روند بازار و قیمت ها تبدیل شده است. رمز ارزها احتمالا خیلی بیشتر از ارزهای سنتی تحت تاثیر شایعات و هیاهو رسانه ای قرار دارد. این موضوع به دلیل غیرمتمرکز بودن و عدم مدیریت ارز دیجیتال توسط یک نهاد متمرکز است. بنابراین، هر شایعه یا دیدگاه مردمی که در قالب اخبار مثبت و منفی بروز می کند، به طور مستقیم بر ارزش بازار رمز ارزها تاثیر می گذارد. اگر می خواهید از نوسانات قیمت بیت کوین سود به دست آورید، باید اخبار داغ بازار رمز ارزها را زیر نظر بگیرید و از تاثیر آنها غافل نشوید.

جهش قیمت بیت کوین بعد از هک شدن حساب X سازمان SEC

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین بعد از هک شدن حساب SEC به 48 هزار دلار رسید. بیت کوین تمام سودها را کاهش داد، ولی حمایت از روند صعودی همچنان دست نخورده نزدیک به 45200 دلار است. قیمت بیت کوین افزایش جدیدی را در بالای منطقه مقاومت 45500 دلاری شروع کرد. بیت کوین بعد از هک شدن حساب X کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مورد تایید ETF بیت کوین، شتاب صعودی بالاتر از سطوح 46 هزار دلار و 46500 دلار به دست آورد.
بعد از شفاف سازی یک رد شدید در نزدیکی منطقه 48 هزار دلاری وجود داشت. قبل از اینکه قیمت شروع به کاهش دوباره کند، یک اوج نزدیک به 47900 دلار تشکیل شد. حرکتی به زیر سطوح 47 هزار دلار و 46500 دلاری وجود داشت. قیمت به سمت حمایت 45 هزار دلاری کاهش یافت. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 45500 دلار معامله می شود. علاوه بر این، یک مثلث انقباضی بزرگ با مقاومت نزدیک به 46800 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD وجود دارد. در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح 46500 دلار است. یکی از سوالات مهم در ارزهای دیجیتال این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر اخبار بر قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی جهش قیمت بیت کوین بعد از هک شدن حساب X سازمان SEC بپردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین بعد از انتشار خبری درباره تایید ETF بیت کوین بعد از هک شدن حساب X کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، جهش قابل توجهی را تجربه کرد و به سطوح بالاتری رسید.

 


نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین بعد از هک حساب X کمیسیون SEC افزایش یافت؟
سوال امنیتی :6+76 = ?