چرا سود سولانا 440 میلیون دلار کاهش یافت؟

1403/01/28

سود ارز دیجیتال سولانا(SOL) با ریزش 11 درصدی قیمت، تقریبا 440 میلیون دلار کاهش یافت! سولانا یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که شما می توانید روی این ارز سرمایه گذاری کرده و سود زیادی کسب کنید. سولانا اخیرا توجه بسیاری از تریدرها را به سمت خود جلب کرده است.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبار مربوط به ارزهای مورد نظر خودتان را مطالعه کنید و وضعیت آن ارز را از نظر تکنیکالی بررسی کنید تا از هرگونه نوسانات احتمالی سود زیادی به دست آورید. سولانا یکی از ارزهای محبوبی است که می توانید آن را ترید کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 440 میلیون دلاری سود سولانا بپردازیم.

آینده ارز سولانا(SOL)

سولانا یکی از سریع ترین و محبوب ترین شبکه های بلاک چینی است که SOL به عنوان ارز بومی این شبکه محسوب می شود و اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 132.51 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 11.77 درصد ریزش کرده است. ارز سولانا در سال 2023 با رشد قابل توجه و غیرقابل انتظار خود، توجه تعداد زیادی از فعالان بازار را به خود جلب کرده است و برخی از محققان بزرگ ارز دیجیتال پیش بینی قیمت و آینده سولانا را در بلند مدت یا میان مدت را صعودی تلقی می کنند.
جالب است بدانید، سولانا(SOL) مانند هر ارز دیگری با قیمت بیت کوین همبستگی دارد و در طول بازارهای صعودی، سرمایه مناسبی به سمت ارزش مارکت آن هجوم هواهد آورد. با توجه به اعتقاد برخی از تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز دیجیتال، محدوده های احتمالی که ارز سولانا در طول سال 2024، توانایی تحقق آن را خواهد داشت، در سطوح بین 150 تا 250 دلار قرار دارد و این سطوح، نواحی قیمت مهمی برای سرمایه گذاران به شما می روند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، سولانا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کاهش 440 میلیون دلاری سود سولانا

توجه داشته باشید که علاقه سرمایه گذاران نسبت به ارز سولانا(SOL) نسبت به روز گذشته 21 درصد کاهش یافته، چون قیمت آن به زیر سطحی که در بیش از 30 روز مشاهده نشده بود، کاهش یافته است. سود آزاد سولانا و قیمت آن در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال است. با این حال، تریدرها همچنان خوش بین هستند و آن را یک فرصت خوب می دانند.
ارز دیجیتال سولانا بر اساس داده های کوین گلس، به 1.62 میلیارد دلار رسید که تقریبا 21 درصد کمتر از روز گذشته است. OI ارزش کل همه قراردادهای آتی سولانا معوق یا تسویه نشده را در سراسر مبادلات اندازه گیری می کند. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت سولانا 132 دلار است که تقریبا بیش از 11 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. ریزش ناگهانی قیمت سولانا موقعیت های خرید تریدرها به ارزش 36.55 میلیون دلار را از بین برد و به طور بالقوه کسانی را که پیش بینی می کردند افزایش قیمت منجر به نصف شدن بیت کوین در 20 آوریل می شود، ناامید کرد. مشخص نیست که این رکود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، با این حال تریدرها چشم انداز نسبتا مثبتی را برای بازار کلی آلت کوین ها حفظ می کنند. یکی از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال این است که مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 440 میلیون دلاری سود سولانا بپردازیم. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار است که قیمت آن نسبت به روز گذشته 11 درصد ریزش کرده و سود باز آن 440 میلیون دلار کاهش یافته است. با این حال، تحلیلگران نسبت به آینده سولانا امیدوار هستند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سود سولانا 440 میلیون دلار کاهش یافت؟
سوال امنیتی :7+63 = ?