امسال 6 آلت کوین بهتر از بیت کوین عمل کردند

1403/01/28
امسال 6 آلت کوین بهتر از بیت کوین عمل کردند

امسال تنها 6 آلت کوین از 50 الت کوین برتر از بیت کوین بهتر عمل کرده اند. قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2024 تاکنون 54 درصد رشد کرده است و تنها 6 آلت کوین از 50 آلت کوین برتر عملکرد بهتری داشته اند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، در وهله اول باید وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تشخیص دهید.
تنها شش آلت کوین در میان 50 توکن برتر از نظر ارزش بازار توانسته اند عملکرد بهتری از ارز بیت کوین داشته باشند. امسال تا اینجای کار با توجه به اینکه تسلط بیت کوین(BTC) در آخر هفته به بالاترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است. دوج کوین به عنوان بهترین آلت کوین در میان 50 آلت کوین برتر، با افزایش بیش از 77 درصدی از سال تا به امروز، از 0.09 دلار به 0.15 دلار صعود کرده است. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید آلت کوین های مطرح بازار را زیر نظر داشته باشید.
در میان عملکردهای برتر باقی مانده، میم کوین شیبا اینو(SHIB) نیز وجود دارد که رشد چشمگیری را تجربه کرده است. بیت کوین از قیمت 44100 دلار در 1 ژآنویه به 65 هزار دلار در زمان نوشتن این مطلب رسیده است که افزایشی 54 درصدی از سال تا به امروز است. بسیاری افزایش قیمت را به جریان های نهادی پیوسته به 10 صندوق قابل معامله در ایالات متحده که در ژانویه سال جاری تصویب شده اند، مرتبط کرده اند و به ازای داده های سرمایه گذاران Farside بیش از 12 میلیارد دلار جریان خالص انباشته ایجاد می کنند.
نکته قابل توجه این است که سلطه بیت کوین در 13 آوریل به بالاترین حد سه سال اخیر یعنی 56.5 درصد رسید، چون این ارز دیجیتال به شدت بعد از فروش در سراسر بازار ناشی از تشدید تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه بازگشت. معیار تسلط بیت کوین به نسبت ارزش بازار بیت کوین در مقایسه با کل بازار ارزهای دیجیتال دیگر اشاره دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد امسال 6 آلت کوین بهتر از بیت کوین عمل کردند
سوال امنیتی :9+90 = ?