چرا ارزش بیت کوین حدود 400 میلیون دلار کاهش یافت؟

نوشته شده در : 1402/10/14

کاهش 400 میلیون دلاری ارزش بیت کوین تنها در 2 ساعت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قیمت بیت کوین ریزش کرده است؟ آیا بیت کوین می تواند به سمت بالا برگردد؟ آیا سقوط اخیر بیت کوین یک اصلاح قیمتی است یا ریزش قیمتی؟ چرا بیت کوین حمایت خودش را از دست داد؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین تصمیم را برای انجام معامله بگیرید. برای این کار باید تحلیل تکنیکال را بلد باشید و بتوانید عوامل موثر بر قیمت بیت کوین را شناسایی کنید. قیمت بیت کوین اخیرا سقوط کرده است و به سطوح پایین تری رسیده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ریزش 400 میلیون دلاری ارزش بیت کوین بپردازیم.

ارز دیجیتال بیت کوین چه آینده ای دارد؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) چه آینده ای دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بیت کوین(BTC) یک نوآوری انقلابی نوظهور در حوزه پول و دارایی ها است، شک و تردیدهای زیادی درباره آینده بیت کوین وجود دارد. برخی از افراد معقتد هستند که بیت کوین آینده بسیار درخشانی را پیش روی خود می بیند و بعضی دیگر آن را کابوس وار توصیف می کنند.
هاوینگ 2024 احتمالا در نظرات مثبت تریدرها و معامله گران بی تاثیر نخواهد بود. زمانی که هاوینگ اتفاق بیفتد، با کاهش عرضه و افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین احتمالا شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود. نکته جالب این است که 46 درصد از شرکت کنندگان تصور می کنند که اتریوم می تواند جای بیت کوین را بگیرد. در سه ماه اول 2023 قیمت بیت کوین در حدود 20 الی 24 هزار دلار بوده است، ولی با این حال تحلیل ها از رشد زیاد آن خبر می دهند. عرضه در گردش این کوین همچنان در حال رشد است. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند آینده درخشانی داشته باشد و قیمت آن به طور چشمگیری افزایش یابد.

ریزش 400 میلیون دلاری ارزش بیت کوین

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال بیت کوین به میزان 400 میلیون دلار در دو ساعت سقوط کرد و باعث ترس و نگرانی معامله گران و تریدرهای بازار شد. شرکت خدمات مالی Matrixport گفت که انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تمامی درخواست های ETF بیت کوین را در این ماه رد کند. بیت کوین در روز چهارشنبه 8 درصد سقوط کرد، چون نگرانی ها در مورد تایید پیش بینی شده یک ETF بیت کوین به بازار شروع شد. این رکورد کل حرکت صعودی را که در 1 ژانویه رخ داد، دوباره دنبال کرد و باعث انحلال 500 میلیون دلار موقعیت در سراسر مبادلات مشتقه شد.
ریزش 400 میلیون دلاری ارزش بیت کوین می تواند یک اصلاح قیمتی باشد. در واقع بیت کوین یک اصلاح قیمتی را انجام داده است که قدرت بالایی برای شکست مقاومت های خود به دست آورد. اگر بیت کوین بتواند سطح حمایت فعلی خودش را حفظ کند، می تواند تا مقاومت بعدی رشد کرده و آن را به سمت بالا بشکند.
هفته گذشته Retuers به نقل از منابع گزارش داد که ETF بیت کوین می تواند در روز سه شنبه یا چهارشنبه تایید شود و قیمت بیت کوین بالا رود. شرکت خدمات مالی Matrixport انتظارات خوش بینانه را رد کرد و گفت که ما معقتد هستیم که همه برنامه ها از یک الزام حیاتی که باید قبل از تایید SEC برآورده شود، کوتاه است. این ممکن است تا سه ماهه دوم 2024 محقق شود، ولی ما انتظار داریم سازمان SEC همه پیشنهادات را در ژانویه رد کند. بنابراین، شما باید دو طرف قضیه را زیر نظر بگیرید. در اینجا لازم به ذکر است که ثبل از شروع له کار در حوزه کریپتو عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین  را بررسی کنیم.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ریزش 400 میلیون دلاری ارزش بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین تنها در دو ساعت 400 میلیون دلار ریزش کرد و باعث ترس و نگرانی معامله گران و تریدرهای بازار شد. تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند دوباره به سمت بالا برگردد و ریزش های خودش را جبران کند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ارزش بیت کوین حدود 400 میلیون دلار کاهش یافت؟
سوال امنیتی :7+83 = ?