آسیا پیشتاز در صنعت ارز دیجیتال

1400/11/14
آسیا پیشتاز در صنعت ارز دیجیتال

بر اساس آمار های به دست آمده از صرافی های ارز دیجیتال استفاده از رمز ارزها در جهان به ویژه در منطقه آسیا از استقبال فراوانی برخوردار است و در این نقطه از جهان هر روز بر میزان محبوبیت ارز های دیجیتال افزوده می شود. در مناطقی از آسیا، ارزهای دیجیتال در حال حاضر در مرکز زندگی بسیاری قرار دارند به دنبال ارزش افزوده ای که ارز های دیجیتال داشته اند، توجه بسیاری از کاربران را به تجارت در این حوضه و تبدیل پول های خود به ارز دیجیتال جلب کرده است. از طرفی کشور های سنگاپور و تایلند نیز مرکز تجارت ارز های دیجیتال در جهان را به خود اختصاص داده اند.

بایننس در آسیا به سرعت در حال رشد است. 

بر اساس اخباری که چند وقت پیش از مدیر عامل بایننس منتشر شد و اعلام کرد که این صرافی در حال آنجام فعالیت های توسعه ای نسبتا بزرگ در حوضه های مختلف در بخش های از اسیا است. یکی از بزرگ ترین فعالیت های انجام شده توسط ژائو اخیرا در دوبی انجام گرفت که باعث همکاری بایننس با مرکز تجاری جهانی دوبی شد. بایننس در سنگاپور هم فعالیت های خود را گسترش داده است و بر اساس اعلامیه جدیدی که توسط ژائو منتشر شده بیان میکند که صرافی بایننس یکی از شرکت های پیشرو در بورس سنگاپور خواهد شد. همچنین Crypto.com، ارائه‌دهنده خدمات تجارت ارزهای دیجیتال در سنگاپور، بزرگترین شرکت پشتیبانی آنلاین ارزهای دیجیتال است که در مجموع 500 میلیون دلار ارزش دارد.

90 درصد معاملات بزرگ بیت کوین و ارز دیجیتال در آسیا انجام می شود

آمار ها نشان میدهد که بیشتر سهام معاملات بازار ارزهای دیجیتال؛ مخصوصا بیشتر فعالیت نهنگ ها و پرحجم ترین معاملات در این حوزه در آسیا و به ویژه در چین انجام میشود. به علاوه بیش از 60 درصد قدرت پردازش یا هش ریت شبکه بیت کوین در کشورهای اسیایی در حال انجام است. بر اساس این آمار و ارقام که به دست آمده نشان از این است که کشور های آسیا سهم بیشتری در این بازار به خودشان اختصاص داده اند و یکی از پرچم داران این بازار به حساب می آیند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آسیا پیشتاز در صنعت ارز دیجیتال
سوال امنیتی :5+40 = ?