آموزش خرید بایننس اسمارت چین | بهترین روش خرید BNB Smart Chain

1402/06/15
آموزش خرید بایننس اسمارت چین | بهترین روش خرید BNB Smart Chain

 

برای وارد پنل کاربری شده و از منو خرید "اسمارت چین" را انتخاب و خرید کنید

 

حتما شما هم معروف ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، یعنی صرافی باینانس رو میشناسین. در حال حاضر این صرافی یکی از مهمترین موسسه های مالی دنیاس که تمرکزش رو تماما روی حوزه ارز های دیجیتال مانند فروش و خرید تتر، بیت کوین و فناوری های بلاک چینی گذاشته. به تازگی این صرافی یه بلاک چین جدید رو ایجاد کرده که هدف نهاییش بیشتر کردن توانِ صرافی بایننس برای تسلط روی سیستم های مالی غیر متمرکز (DeFi) هست، در واقع بایننس نمیخواست که از انقلابی که تو سیستم های مالی بوجود اومده بود جا بمونه به همین خاطر هم این شبکه رو ایجاد کرده.

این بلاک چین که بهش بایننس اسمارت چین گفته میشه، امکان ساخت قرارداد های هوشمند رو به کاربرانش میده. همچنین تو این شبکه مکانیسم جدیدی برای توکن صرافی بایننس که با نماد BNB نشونش میدن، فراهم شده؛ در واقع ارز بایننس اسمارت چین همون ارز BNB که روی این شبکه BCS (مخفف شده ی Binance smart Chain) ذخیره شده. تو ادامه ی این مطلب هرچی که لازمه در مورد بدونین رو بهتون میگیم. اگه که میخواین نحوه خرید اسمارت چین رو بدونین این مقاله رو به هیچ عنوان از دست ندین. همچنین علاوه بر آموزش خرید بایننس اسمارت چین، در مورد تبدیل BNB به BNB Smart Chain در تراست ولت، آموزش هایی رو تو انتهای همین مقاله براتون میزاریم.

بایننس اسمارت چین چیست؟

بایننس اسمارت چین چیست؟

قبل از اینکه بخوایم در مورد نحوه خرید اسمارت چین صحبت کنیم، بهتره که ازتون بپرسم چقدر در مورد ارز دیجیتال اسمارت چین اطلاع دارین؟ اگه به طور کامل در مورد چیستی و نحوه کارکرد این شبکه اطلاع دارین، میتونین این قسمت مقاله رو رد بشین؛ ولی اگه اطلاعات چندان زیادی در مورد اسمارت چین ندارین، جای هیچ نگرانی نیست. ما تو این قسمت سعی میکنیم که با زبانی ساده هر چیزی که باید برای فعالیت تو این بلاک چین بدونین رو به شما توضیح بدیم.

تو سپتامبر سال 2020 بود که اسمارت چین بایننس به طور رسمی راه اندازی شد. اسمارت چین در واقع یه شبکه بلاک چینی هستش که به توسعه دهنده ها اجازه میده که قرارداد های هوشمندِ برنامه های غیر متمرکزشون رو بسازن. بلاک چین قبلی بایننس از چنین قابلیتی پشتیبانی نمیکرد، به همین خاطر هم Binance Smart Chain طوری طراحی شده که هم معاملات رو به سریعترین شکل ممکن انجام بده و هم قرارداد های هوشمند رو بسازه و اجرا کنه. همچنین این زنجیره ی جدید با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگاری داره، به زبان ساده تر دی اپ هایی (DApps) که از اتریوم منتقل شدن رو هم میتونه اجرا کنه.

خرید اسمارت چین 

عده ای فکر میکنن که بایننس اسمارت چین (bcs)یه نسخه جدید از بایننس چین اصلیه و یا اینکه یه سیستم عامل دو لایه یا یه زنجیره جانبی هستش که فقط برای گسترش بایننس چین اصلی راه اندازی شده اما اینطور نیست و این بلاک چین یه زنجیره ی کاملا مجزا و مستقله. یکی از مزایایی که اسمارت چین داره، قابلیتی هستش که باعث میشه حتی موقع آفلاین شدن هم، این شبکه همچنان به کار خودش ادامه بده. نکته ای که باید بهش توجه بشه اینه که، این دو بلاک چین به شکل موازی با هم کار میکنن.

زنجیره هوشمند بایننس چطور کار میکنه؟

زنجیره هوشمند بایننس چطور کار میکنه؟ | بایننس اسمارت چین چیست؟

تو Binance Smart Chain ترکیبی از الگوریتم های اثبات سهام و اثبات اقتدار استفاده میشه که بهش الگوریتم اجماع اثبات استیند یا POSA که مخفف شده ی عبارت (Proof Of Stained Authority) هستش، گفته میشه. تو این شبکه به کسایی که مقدار مشخصی ارز بایننس کوین رو ذخیره کردن، اعتبار سنج گفته میشه. این افراد وظیفه دارن که بلاک های معتبر تو شبکه رو تایید کنن و به ازای پاداششون هزینه معاملات رو دریافت میکنن.

همونطور که قبلا گفتیم، بایننس چین و اسمارت چین به طور هماهنگ با هم کار میکنن. بایننس اونا رو طوری طراحی کرده که سازگاری میان زنجیره ای بینشون وجود داشته باشه؛ به همین خاطره که دارایی ها میتونن با سرعت زیادی بین بلاک های این دو شبکه جابه­جا بشن. بنابراین بلاک چین بایننس با استفاده از قابلیت معامله سریعِ بایننس چین و قرارداد های هوشمند اسمارت چین، به یه شبکه ی کامل و پیشرفته تبدیل شده. علاوه بر این امکان تبدیل توکن هایی که روی Binance Cain هستن یعنی BEP-8 و BEP-2 به توکن هایی روی شبکه Smart Chain با استاندارد BEP-20 هستن، وجود داره.

کاربرد بایننس اسمارت چین

کاربرد بایننس اسمارت چین | بایننس اسمارت چین چیست؟

جامعه ی هدف اصلی اسمارت چین توسعه دهنده های برنامه های غیر متمرکز هستن، چه اونایی که دنبالِ یه پلتفرم برای ساخت یه برنامه ی غیر متمرکزن و چه کسایی که میخوان پروژه ی خودشون رو از خرید اتریوم به یه زنجیره جدید منتقل کنن. این شرکت امیدواره که بتونه با دادن امکاناتی مثل سیستم دو زنجیره ای، پشتیبانی ماشین مجازی اتریوم و پشتیبانی صرافی بایننس، توسعه دهنده های بیشتری رو به اکوسیستم خودش بکشونه، تا در نهایت جای اتریوم رو بگیره و سود های بالایی رو بدست بیاربرای خودش و سهامداراش رقم بزنه.

خرید اسمارت چین

تو اکتبر سال 2020، چنگ پنگ ژائو (Chengpeng Zhao) که بنیانگذار بایننس هستش، توضیحاتی رو در مورد شرکت اسمارت چین داد که اهداف نهایی این شرکت رو شفاف تر میکرد. طبق ادعای آقای ژائو میتونیم شرکت اسمارت چین رو راهی برای رفع شکاف های ایجاد شده بین سیستم های مالی متمرکز و غیر متمرکز بدونیم. همچنین بایننس یه صندوق 100 میلیون دلاری رو برای حمایت از پروژه های مالی غیر متمرکز (دیفای) تاسیس کرده که با استفاده از این بلاک چین راه اندازی میشه. تا به الان 100 هزار دلار برای بعضی از پروژه های خاص در نظر گرفتن.

چگونه ارز دیجیتال اسمارت چین بدست بیاریم؟

چگونه ارز دیجیتال اسمارت چین بدست بیاریم؟

تنها راه بدست آوردن ارز دیجیتال بایننس اسمارت چین انتقال بایننس کوین روی شبکه ی BEP-20 هستش که از دو راه مختلف اینکار امکان پذیره؛ اولین راه خرید ارز دیجیتال bsc هستش و روش دوم تبدیل BNB به اسمارت چین در تراست ولته. برای خرید اسمارت چین، قبل از هر چیزی به یه کیف پول امن و معتبر نیاز دارین که از شبکه ی BSC پشتیبانی کنه. بعد از اون باید یه صرافی مناسب پیدا کنین که بتونین با اطمینان خاطر سرمایه تون رو در اختیارش بزارین؛ علاوه بر اون صرافی که انتخاب کردین هم باید از بلاک چینِ Binance Smart Chain پشتیبانی کنه. تو ادامه ی این مقاله در مورد هر دوی این موارد توضیحات بیشتری رو بهتون میدیم.

روش دیگه ای که برای بدست آوردن اسمارت چین وجود داره، تبدیل BNB به BNB Smart Chain هستش. تو این روش، به یه کیف پول مناسب نیاز داریم. تو ادامه ی همین مقاله بیشتر در مورد نحوه تبدیل BNB به اسمارت چین در تراست والت صحبت میکنیم.

خرید اسمارت چین

کیف پول هایی که از BSC پشتیبانی میکنن

ما تو این لیست بهتون برترین و بهترین کیف پول بایننس اسمارت چین رو معرفی میکنیم. علاوه بر اینا، کیف پول های دیگه ای هم هستن که از این شبکه پشتیبانی میکنن، کیف پول هایی مثل Safepal، ONTO، Bitkeep، Math Wallet، TokenPocket، Arkane و Ledger Wallet.

کیف پول متامسک (MetaMask)

کیف پول متامسک (MetaMask) | کیف پول بایننس اسمارت چین

درسته که این کیف پول خیلی معروف نیست و ممکنه که تا به الان اسمشو نشنیده باشین، ولی اصلا جای نگرانی نیست. این کیف پول یکی از معتبرترین و امن ترین کیف پول های دنیاس. به لطف رابط کاربری ساده و روانی که داره کار کردن با این کیف پول خیلی ساده­اس. شما میتونین متامسک والت رو که یکی از کیف پول های رسمی اتریوم هستش، خیلی راحت به شبکه BSC متصل استفاده کنین.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

بدون شک بهترین کیف پول دنیا، تراست ولته. این کیف پول یکی از ساده ترین کیف پول های دنیاست که استفاده از اون بسیار ساده و راحت هستش. این کیف پول بایننس اسمارت چین به شما اجازه میده که به بعضی از برنامه های غیر متمرکز (DApps) متصل بشین و ازشون استفاده کنین. از نظر ما تراست والت بهترین گزینه برای شماست چون از بیشتر رمز ارزهای دنیا پشتیبانی میکنه و با استفاده از اون به هر کیف پول دیگه ای بی نیاز میشین.

کیف پول بایننس چین (Binance Chain Wallet)

کیف پول بایننس چین (Binance Chain Wallet)| بایننس اسمارت چین چیست/

این کیف پول ارز دیجیتال، والت رسمی بایننس هستش که دسترسی به بایننس اسمارت چین، بایننس چین و همچنین شبکه اتریوم رو براتون فراهم میکنه. تو این کیف پول علاوه بر اینکه دارایی شما به شکل امنی ذخیره میشه، میتونین با هزاران پروژه و قرارداد هوشمند که تو بلاک چین های مختلفی هستن تعامل داشته باشین. این کیف پول که به شکل یه افزونه برای مرورگر های فایر فاکس، کروم و بریو (Brave) طراحی شده، میتونین ارز دیجیتال بایننس کوین رو به توکن های دیگه ای تبدیل کنین.

خرید اسمارت چین

نحوه خرید اسمارت چین | از کجا اسمارت چین بخریم؟

همونطور که قبلتر اشاره کردیم، بایننس اسمارت چین همون ارز دیجیتال بایننس کوین هستش که به جای شبکه های BEP-8 یا BEP-2 که به بایننس چین مربوط هستن، روی شبکه ی BEP-20 که مربوط به اسمارت چین هستش ذخیره شده. در واقع به جای خرید ارز اسمارت چین باید ارز BNB رو خریداری کنین و اون رو روی شبکه ی BEP-20 ذخیره شده. قیمت بایننس اسمارت چین که همون قیممت بایننس کوینه هم در پنل سایت صرافی به صورت لحظه ای قابل مشاهدست. برای خرید ارز دیجیتال بایننس کوین روش های مختلفی وجود داره.

نحوه خرید اسمارت چین | از کجا اسمارت چین بخریم؟

امن ترین و سریع ترین روش خرید از صرافی های ارز دیجیتاله. اما همونطور که میدونین، معمولا وقتی که تو یه حوزه ای تقاضا افزایش پیدا میکنه، افراد غیر متخصص زیادی برای ارائه خدمات وارد اون حوزه میشن؛ در حال حاضر با توجه به اشتیاقی که تو کل دنیا برای خرید ارز های دیجیتال وجود داره، صرافی های داخلی و خارجی زیادی مثل قارچ سبز شدن که بیشتر اونا بدست افرادی تاسیس شدن که هیچ تجربه ای تو این حوزه ندارن و به همین خاطر هم نمیشه بهشون اعتماد کرد. از طرفی به خاطر اینکه کریپتو کارنسی ها به تازگی تو ایران مطرح شدن و طرفدارای زیادی رو پیدا کردن، اکثر صرافی های داخلی عمر زیادی ندارن و غیر قابل اعتماد هستن.

استفاده صرافی های معتبر خارجی هم با توجه به تحریم هایی که علیه کشورمون وضع شدن، غیر ممکن هستش. البته یه ایرانی همیشه راهی رو برای دور زدن این تحریم ها پیدا میکنه. بیشتر هموطنانمون برای استفاده از این صرافی ها مجبورن که برای خرید VPS و یا VPN با آی پی ثابت هزینه های بالایی رو پرداخت کنن؛ این روش قبلا خیلی خوب جواب میداد ولی الان صرافی ها تدابیر سفت وسخت تری رو به کار گرفتن و به همین خاطر هم میتونن آی پی های فیک رو خیلی راحت تشخیص بدن. در صورتی که این صرافی ها متوجه بشن که شما از یه ip فیک استفاده میکنین و ساکن ایران هستین، حسابتون رو خیلی زود بلوکه میکنن.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای خرید BNB از یه صرافی معتبر داخلی استفاده کنین. یکی از بهترین صرافی هایی که میتونین بایننس کوین رو ازش خریداری کنین، صرافی ایران بایننسه. این صرافی از BEP-20 پشتیبانی میکنه که اینطوری میتونین ارز دیجیتال بایننس کوین رو مستقیما به اسمارت چین منتقل کنین، به عبارت دیگه BNB رو مستقیما به ارز دیجیتال اسمارت چین تبدیل میکنه. اما حتما با خودتون میگین که چرا باید از ایران بایننس خرید کنم؟

نحوه خرید اسمارت چین | از کجا اسمارت چین بخریم؟

در جواب باید بگم که، صرافی ایران بایننس بیشتر از 5 ساله که خدمات خرید و فروش ارز های دیجیتال رو در اختیار هموطنان عزیزمون گذاشته، تا بتونن بدون هیچ ترس و استرسی رمز ارزی که میخوان رو تو کمترین زمان ممکن خریداری کنن. این صرافی به دست یه تیم حرفه ای و با تجربه که سال هاست تو حوزه ی خرید و فروش رمز ارزها فعالیت دارن تاسیس شده، که به شکل 24 ساعته در تلاش هستن که شما بتونین یه خرید امن رو تجربه کنین. همچنین اگه مشکلی تو خرید و فروش ارزهای دیجیتال از این صرافی داشتین، میتونین مشکلتون رو با پشتیبان های حرفه ای و کاربلدِ این صرافی در میون بزارین تا با راهنمایی هاشون مشکلتون رو رفع کنین.

مزیت های زنجیره هوشمند بایننس:

زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) مزایای زیادی برای توسعه‌دهندگان و کاربران ارائه می‌دهد. در زیر، مزایای اصلی زنجیره هوشمند بایننس را مرور می‌کنیم:

سرعت بالا و هزینه کم تراکنش‌ها:

   - یکی از مهمترین مزایای زنجیره هوشمند بایننس، سرعت بالا و هزینه کم تراکنش‌هاست. این بلاکچین با استفاده از الگوریتم PoSA تراکنش‌ها را به سرعت بیشتری نسبت به برخی بلاکچین‌های دیگر انجام می‌دهد و هزینه‌های پرداختی کمتری دارد.

پشتیبانی از قراردادهای هوشمند:

   - زنجیره هوشمند بایننس از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند که توسعه‌دهندگان امکان ایجاد برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر بلاکچین را دارند. این امکان به ایجاد داپ‌ها (DeFi)، بازی‌ها، سامانه‌های توزیعی، و بسیاری دیگر از کاربردها امکان می‌دهد.

ارتباط با بورس Binance:

   - به عنوان یک پروژه توسعه‌یافته توسط Binance، زنجیره هوشمند بایننس به طور مستقیم به بورس Binance متصل است. این به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های خود را به سرعت و به راحتی بین بورس و زنجیره هوشمند بایننس منتقل کنند.

توکن‌های BEP-20:

   - زنجیره هوشمند بایننس از توکن‌های BEP-20 پشتیبانی می‌کند که از استاندارد ERC-20 اتریوم الهام گرفته‌اند. این به توکن‌ها امکان می‌دهد که به راحتی بر روی زنجیره هوشمند بایننس منتقل و معامله شوند.

پشتیبانی از توسعه‌دهندگان:

   - زنجیره هوشمند بایننس به توسعه‌دهندگان ابزارهای متنوعی از جمله زبان برنامه‌نویسی Solidity و ابزارهای توسعه فراهم می‌کند. این امکان به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر بلاکچین بسازند.

معاملات بین‌المللی:

   - زنجیره هوشمند بایننس به عنوان یک بلاکچین جهانی امکان معاملات بین‌المللی با سرعت و هزینه کمتری را فراهم می‌کند.

شفافیت و امنیت:

   - بلاکچین زنجیره هوشمند بایننس از تکنولوژی رمزنگاری برای حفاظت از امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند و تمام تراکنش‌ها به صورت عمومی در بلاکچین قابل مشاهده هستند.

پیشرفت تکنولوژیک:

   - تیم Binance به طور مداوم از تکنولوژی به روز و ابزارهای توسعه جدید برای بهبود زنجیره هوشمند بایننس استفاده می‌کند، که این به معنای بهبود مداوم و پیشرفت آن است.

نحوه خرید بایننس اسمارت چین از ایران بایننس

برای خرید ارز BNB از ایران بایننس و انتقالش روی شبکه ی اسمارت چین، قبل از هرچیزی باید تو این صرافی ثبت نام کنین. تو این قسمت کمی در مورد ثبت نام تو این صرافی بهتون توضیح میدیم؛ البته قبلا مقاله ی کاملی رو در مورد نحوه ثبت نام تو این صرافی نوشتیم که میتونین برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه اش کنین.

(همونطور هم که قبل گفتیم برای قیمت بایننس اسمارت چین در پنل قیمت به صورت لحظه ای نمایش داده میشه.)

ثبت نام در ایران بایننس

نحوه خرید بایننس اسمارت چین از ایران بایننس

برای ثبت نام تو این صرافی در ابتدا شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و اسمتون رو باید وارد کنین. بعد از اینکه درستی اطلاعاتتون راستی­آزمایی شدن، میتونین وارد پنل کاربریتون بشین. تو این پنل از شما مدارک بیشتری برای احراز هویت خواسته میشه. تا وقتی که مراحل احراز هویت رو به طور کامل طی نکنین به شما اجازه انجام معاملات تو این صرافی داده نمیشه. تو مرحله ی اول باید ایمیلتون رو تایید کنین، بعد از اون باید اطلاعات فردیتون رو تکمیل کنین.

تو مرحله ی سوم باید مدارکی رو به صرافی ارائه بدین. مدارکی که تو این مرحله بهشون نیاز دارین شامل کارت ملی، صفحه اول شناسنامه، یک دست نوشته از تعهدنامه ی فعالیت تو ایران بایننس و یه عکس سلفی به همراه کارت ملی و تعهدنامه هستش. در انتها هم باید اطلاعاتی مثل شماره ی کارت بانکیتون و شماره شبای حسابتون رو به صرافی ارائه بدین. شاید فکر کنین که داریم زیادی بهتون سخت میگیریم، ولی باید بگم که دلیل همه ی این سخت گیری ها اینه که افراد سودجویی که قصد پولشویی دارن و یا اینکه میخوان با استفاده از فیشینگ و دزدی از حساب بقیه ارز دیجیتال بخرن، نتونن از این صرافی اسفاده کنن.

آموزش خرید بایننس اسمارت چین از ایران بایننس

آموزش خرید بایننس اسمارت چین از ایران بایننس

 بعد از تکمیل مراحل احراز هویت، میتونین وارد قسمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال بشین. تو این قسمت بیش از 600 رمز ارز مختلف وجود دارن که میتونین فقط با چند تا کلیک ساده هر کدوم رو که خواستین خریداری کنین.

برای خرید بایننس کوین مراحل زیر رو به ترتیب دنبال کنین:

  1. از منویی که تو سمت راستتون قرار گرفته، گزینه ی خرید ارز دیجیتال رو انتخاب کنین.
  2. ارز دیجیتال BNB رو از تو لیست رمز ارزها پیدا کنین. برای اینکه پیدا کردن ارز دیجیتال بایننس کوین از بین این همه رمز ارز راحتتر بشه براتون، میتونین تو از قسمت جستجو استفاده کنین.
  3. آدرس کیف پولتون رو وارد کنین. (توضیحات لازم رو قبلا بهتون دادیم)
  4. شبکه ای که میخواین بایننس کوین روی اون منقل بشه رو انتخاب کنین. چون ما میخوایم که روی بلاک چینِ اسمارت چین از این رمز ارز استفاده کنیم، شبکه ی BEP-20رو انتخاب میکنیم.
  5. تو مرحله ی بعد باید میزان رمز ارزی که میخواین بخرین رو وارد کنین.
  6. تو این مرحله باید کارتی بانکیتون رو برای پرداخت مبلغ سفارش انتخاب کنین و اگه که کد تخفیف داشتین، اونو ثبت کنین.
  7. در نهایت روی گزینه ی پرداخت کلیک کنین تا به درگاه پرداخت آنلاین منتقل بشین.
  8. در نهایت به شکل خودکار رمز ارزی که خریداری کردین به کیف پولتون منتقل میشه.

تبدیل BNB به اسمارت چین

تبدیل BNB به اسمارت چین

حالا اگه یکی ارز BNB رو از قبل خریده باشه و یا اینکه به اشتباه روی یه شبکه دیگه منتقلش کرده باشه، چطوری میتونه اونو به BSC منتقل کنه؟ در جواب باید بگم که برای اینکه ارز دیجیتال بایننس کوین رو به شبکه ی اسمارت چین منتقل کنین، میتونین از ابزارهای ساده تری مثل کیف پولتون استفاده کنین. کیف پول هایی که از هر دو بلاک چین بایننس یعنی Binance Cain و Smart Cain استفاده میکنن، به شما قابلیت تغییر شبکه ی رمز ارزتون رو میدن. استفاده از این روش خیلی ساده و سریع هستش. ما بهتون نحوه تبدیل BNB به اسمارت چین در تراست ولت رو به شکل قدم به قدم بهتون آموزش میدیم.

نحوه تبدیل BNB به BNB Smart Chain در تراست ولت

اگه که کیف پول Trust Wallet رو از قبل داشته باشین، دیگه نیازی به ساخت یه کیف پول جدید نیست و میتونین از همون کیف پولتون استفاده کنین. ولی اگه کیف پول تراست ولت رو ندارین، قبل از هر چیزی باید این کیف پول رو روی گوشیتون نصب کنین. متاسفانه بدافزار های زیادی ساخته شدن که از نظر ظاهری به تراست والت شباهت زیادی دارن؛ این نرم افزار ها پول و ارزهاتون رو به سرقت میبرن، به همین خاطر بهتره که از سایت اصلی تراست والت و یا پلتفرم های معتبری مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. وقتی که برنامه به طور کامل دانلود و نصب شد، باید یه کیف پول جدید بسازین.

نحوه تبدیل BNB به BNB Smart Chain در تراست ولت

ساختن یه کیف پول اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست، ولی یه فوت کوزه گری مهم داره. پر اهمیت ترین چیزی که در مورد امنیت کیف پول و رمز ارزهاتون وجود داره، کلمات پشتیبانی­ای هستن که به عنوان بکاپ به شما داده میشن. کاربرد این کلمات برای وقتیه که گوشی شما به سرقت بره و یا اینکه دیگه قابل استفاده نباشه. تو چنین شرایطی با استفاده از این عبارت ها میتونین کیف پولتون رو برگردونین و مجددا به رمز ارزهاتون دسترسی پیدا کنین. به همین خاطره که این کلمات تا این حد مهمن. بهترین راه برای اینکه جای این عبارت ها امن باشه و جز خودتون شخص دیگه ای نتونه بهشون دسترسی پیدا کنه اینه که، این عبارات رو روی یه برگه کاغذ یادداشت کنین و اون برگه رو تو جای امنی مثل گاوصندوق و یا صندوق امانات بانک نگهدارین. اگه هم از گم شدن این برگه میترسین، بهتره که چند تا نسخه مختلف از این کلمات رو داشته باشین تا اگه یکی از اونا دچار مشکلی شد، بتونین از یه نسخه دیگه استفاده کنین.

حالا کافیه که ارز دیجیتال بایننس کوین رو به کیف پول تراست ولتتون منتقل کنین. بعد از اینکه BNB ها به کیف پولتون منتقل شدن، رمز ارز BNB رو از لیست ارزهای کیف پولتون پیدا کنین و روی اون بزنین تا چنین صفحه ای بهتون نمایش داده بشه. تو این صفحه باید روی گزینه ی More که با سه تا نقطه بهتون نشون داده شده بزنین.

نحوه تبدیل BNB به BNB Smart Chain در تراست ولت

منویی که مطابق تصوی پایین براتون باز میشه، قابلیت های مختلفی رو بهتون نمایش میده که با استفاده از این کیف پول و ارز بایننس کوین میتونین ازشون استفاده کنین. برای انتقال موجودی به شبکه اسمارت چین باید گزینه ی SWAP TO SMART CHAIN رو انتخاب کنین.

نحوه تبدیل BNB به BNB Smart Chain در تراست ولت

تو صفحه ی جدیدی که براتون باز میشه، میتونین مقدار ارزی که میخواین از بایننس چین به اسمارت چین منتقل کنین و یا بر عکس، رو مشخص کنین. در نهایت با زدن گزینه ی SWAP این انتقال انجام میشه و میتونین مقدار ارزی که روی شبکه اسمارت چین دارین رو تو صفحه اول کیف پولتون مشاهده کنین.

نحوه تبدیل BNB به BNB Smart Chain در تراست ولت

آینده ارز دیجیتال بایننس اسمارت چین

بایننس اسمارت چین با داشتن یک سری ویژگیهایی باعث شده که کاربران زیادی جذبش بشن و همچنین با توکن سوزی هایی که داشت و پذیرش قراردادهای هوشمند میشه گفت آینده بایننس اسمارت چین  امیدوار کننده و درخشان هست و حتی یک رقیب قدرتمندی در مقابل بلاک چین اتریوم می تونه باشه.

 

سخن پایانی

بدون شک Binance Smart Chain یکی از جدیدترین پلتفرم های دیفای هستش که تونسته کاربرای زیادی رو به سمت خودش بکشه. تصمیم برای ورود به این پلتفرم به عنوان یه توسعه دهده، کاربر و یا یکی از علاقه مند های حوزه ی دیفای کاملا به عهده شماست؛ ولی توجه داشته باشین که باید قبل از ورود و فعالیت تو هر کاری باید در مورد اون به طور کامل مطالعه و تحقیق کنین. اطلاعاتی که در اینجا به شما داده شد، صرفا گوشه ای از دریای بیکران این حوزه بود. امیدواریم که همین اطلاعات هم براتون مفید و کاربردی باشه.

خرید اسمارت چین از ایران بایننس


نظرات کاربران در مورد آموزش خرید بایننس اسمارت چین | بهترین روش خرید BNB Smart Chain
  • خیلی ممنون دستتون درد نکنه

    دمت گرم خیلی خوب بود .....

    من یه مشکلی دارم الان چند روزه که تقریبا 40 تتر bnb را به bnb اسمارت چین سواپ کردم اما موجودیم صفره و تبدیل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید

    • مشکلتون رو میتونین از بخش حل مشکلات ارز دیجیتال مطرح کنین. همچنین میتونین که خرید اسمارت چین را بصورت مستقیم از صرافی اینانس انجام بدین.

    کیف پول من بهترین مکان برای خرید و فروش ارز بایننس

    سلام روزتون بخیر من ارز BNB SMART CHAIN روی تراس ولت دارم ولی نمی دونم چطور می تونم بفروشمش و نقدش کنم، آیا اصلا امکان نقد کردن داره؟

    • بله در صرافی ما فروش اسمارت چین رو بزنید بعد داخل پنل کاربری تون شبکه رو BEP 20 انتخاب نمایید

    خیلی ممنون مثل همیشه عالی موفق باشین

    در يكي از آموزشهاي خريد وفروش از تراس ولت عنوان گرديد كه چون ايرانيها تحريم هستند بهيچ عنوان در تراس ولت عمليات تبديل وchange ارز پول را انجام ندهيد چون نياز به احراز هويت دارد وايرانيها تاييد نميشود وبلاك خواهيد شد در صورتيكه شما خلاف آن را ميگويد ؟

    • اکسچنج های متصل به تراست ولت منظور هست

سوال امنیتی :1+60 = ?