آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس اسمارت چین (BSC)

1401/06/22
آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس اسمارت چین (BSC)


تو این مقاله آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس چین رو بهتون یاد میدیم. اما قبل از اینک این مقاله رو مطالعه کنین، بهتره که مطالبی که با عناوین معرفی صرافی وان اینچ و ارز دیجیتال 1Inch چیست؟، تو سایت منتشر کردیم رو بخونین. اما با توجه به سرعت بالا و کارمزد پایینی که شبکه بایننس اسمارت چین داره، استفاده از این شبکه میتونه هزینه های مربوط به سواپ رو به شکل قابل توجهی کاهش بده.

همچنین تو این مقاله از کیف پول تراست والت (Trust Wallet) استفاده کردیم که یکی از ایمن ترین ولت های دیجیتالی هستش. این کیف پول محبوبیت بالایی رو داره و بیشتر کاربر های ایرانی هم از این کیف پول استفاده میکنن. البته کیف پول های دیگه ای هم وجود دارن که میتونین از اون ها برای سواپ در صرافی وان اینچ استفاده کنین که تو ادامه ی این مقاله بیشتر در این مورد بهتون توضیح میدیم. همچنین بررسی میکنیم که چرا باید از صرافی 1Inch برای سواپ استفاده کنین.

چرا از صرافی وان اینچ برای سواپ استفاده کنیم؟

وان اینچ یکی از برترین صرافی های غیر متمرکز است که تو حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت داره. این پلتفرم در مقایسه با رقبای خودش، مزایا و ویژگی هایی رو داره که باعث محبوبیت اون شدن. تو این قسمت از مقاله آموزش سواپ در 1Inch با بایننس چین در مورد دلایل انتخاب این صرافی به عنوان پلتفرمی برای سواپ ارزهای دیجیتال صحبت میکنیم.

صرافی وان اینچ

اولین مزیتی که این صرفی داره مربوط به امنیت اون هستش. تا به الان هیچ مشکل امنیتی این پلتفرم رو تهدید نکرده. از طرف دیگه با وجود یه تیم توسعه دهنده حرفه ای، هیچ خلا امنیتی تو صرافی وان اینچ وجود نداره. به همین خاطره که میتونین با یه اطمینان نسبی از ایمن بودن این پلتفرم ها مطمئن بشین. مزیت دیگه ای که این پلتفرم داره اینه که تو این صرافی به ازای تراکنش ها هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمیشه. البته شما باید هزینه ی مربوط به مبادله توکن ها رو پرداخت کنین. در صورتی که از شبکه بایننس استفاده میکنین، این هزینه با ارزهای مختلفی از جمله تتر، یو اس دی کوین و. . . پرداخت میشه؛ ولی پیشنهاد ما اینه که از ارز BNB برای این منظور استفاده کنین. البته این ارز های دیجیتال باید روی شبکه اسمارت چین ذخیره شده باشن.

البته صرافی غیر متمرکز وان اینچ برای کاهش همین کارمزد ناچیز هم راه حلی رو ارائه داده. در صورتی که از توکن CHI استفاده کنین و گزینه ی Infinity Unlock که دارایی های شما رو به شکل یک جا و دائمی آنلاک میکنه رو فعال کنین، میزان کارمزد های پراختیتون هم کمتر میشه. ادعای اصلی تیم صرافی غیر متمرکز 1Inch اینه که سفارش های چندین پلتفرم مختلف رو جمع آوری میکنه تا در نهایت بهترین قیمت ممکن رو برای تبادل توکن های شما فراهم کنه؛ با توجه به این مسئله میتونیم بگیم که این صرافی بهترین پلتفرم برای سواپ میباشد.

نکته مثبت دیگه ای که در مورد این صرافی وجود داره و لازم میدونیم بهش اشاره کنیم، مربوط به رابط کاربری این پلتفرم است. طراحی این رابط کاربری به نحوی بوده که همه ی کاربر ها بدون مشکل بتونن از این پلتفرم استفاده کنن. البته شاید برای بار اول سواپ در وان اینچ براتون سخت باشه؛ اما اگه تو این مقاله با ما همراه باشین و آموزش های مربوطه رو قدم به قدم دنبال کنین، خواهید دید که استفاده از صرافی 1Inch چقدر ساده است. البته به این نکته توجه داشته باشین که ما تو آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس چین، به طور اختصاصی سواپ با  BSC(شبکه بایننس اسمارت چین) رو آموزش دادیم. در صورتی که میخواین از شبکه ی دیگه ای استفاده کنین به مقاله معرفی صرافی وان اینچ مراجعه کنین؛ چون که تو انتهای مقاله معرفی صرافی وان اینچ سواپ با شبکه اتریوم رو آموزش داده ایم.

برای سواپ در صرافی 1Inch از چه ابزار هایی استفاده کنیم؟

در ادامه مراحل سواپ در صرافی وان اینچ رو به همراه اینکه دقیقا برای سواپ در این صرافی به چه چیزهایی نیاز داریم رو برای شما توضیح خواهیم داد.

1. کیف پول ارز دیجیتال

تراست ولت

در مقالات جداگانه ای در مورد اینکه کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ و انواع اون ها صحبت کردیم که میتونین برای آشنایی بیشتر با این ابزار کاربردی و مهم، اونها رو مطالعه کنین. نکته قابل توجهی که موقع انتخاب کیف پول باید حتما بهش توجه کنین اینکه والت مورد نظر شما از چه شبکه هایی پشتیبانی میکنه. برای این منظور باید شبکه هایی که ارز مورد نظر شما روی اونها ارائه شدن رو شناسایی کنین واینکه صرافی وان اینچ از کدوم یک از اون ها پشتیبانی میکنه.

ما تو این مقاله قصد داریم که آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس اسمارت چین (BSC) را به شما یاد بدهیم؛ به همین منظور پیشنهاد میکنیم که از کیف پول تراست والت استفاده کنین. این کیف پول که تحت مالکیت صرافی بایننس است، از امنیت بالا و امکانات بیشماری برخورداره. حتی پیشنهاد میدیم که برای نگداری و ذخیره ارزهای دیجیتالتون هم از این کیف پول استفاده کنین. قبلا تو آموزش ساخت کیف پول تراست والت نحوه نصب و راه اندازی این کیف پول رو بهتون یاد دادیم که مطالعه اون میتونه براتون مفید باشه.

2. خرید ارز دیجیتال

یکی از ابزار های دیگه ای که برای سواپ تو صرافی وان اینچ بهش احتیاج دارین، ارز دیجیتال هستش. با توجه به این که تو این آموزش قراره از شبکه بایننس اسمارت چین استفاده کنیم، میتونین از ارزهایی مثل دای (DAI)، تتر (USDT)، وان اینچ (1Inch) و. . . برای اینکار بهره ببرین. تو این مرحله میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هر مقدار ارزی که میخواین رو خریداری کنین. نکته مهمی که باید تو این مرحله حتما بهش توجه کنین اینه که، شبکه BEP20 برای ارسال ارز هاتون استفاده کنین. توجه داشته باشین که شبکه آدرس مقصد (کیف پول) هم باید از نوع BEP20 باشد.

شبکه بایننس اسمارت چین

همچنین میتونین از رمز ارز بایننس اسمارت چین هم برای این منظور استفاده کنین که قبلا مقاله ای رو با عنوان آموزش خرید بایننس اسمارت چین تهیه کرده ایم. پیشنهاد میدیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید این رمز ارز، به اون مقاله مراجعه کنین. البته اگه به دنبال راهی برای پرداخت کارمزد کمتر هستین، بهتره از ارز Chi برای پرداخت کارمزد ها استفاده کنین.

3. لانچ کردن صرافی غیر متمرکز وان اینچ

قدم بعدی برای استفاده از خدمات سواپ در صرافی 1Inch اینه که این صرافی غیر متمرکز رو لانچ کنین. برای این منظور کافیه که به وب سایت اصلی این صرافی به آدرس 1Inch.io مراجعه کنین. بهتره برای اینکار از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی تون استفاده کنین. البته با گوشی موبایل و اپلیکیشن تراست ولت هم میتونین از سواپ در وان اینچ استفاده کنین که در ادامه به طور مفصل هر دو روش رو بهتون یاد میدیم.

برای لانچ کردن اپلیکیشن صرافی در دسکتاپ، باید مرورگر خودتون رو باز کنین و با مراجعه به سایت 1Inch.io و زدن گزینه ی Lunch DApp، مشابه تصویر زیر به صفحه مربوط به سواپ منتقل میشین. توجه داشته باشین که برای استفاده از خدمات این پلتفرم، نیازی به ثبت نام صرافی وان اینچ نیست و فقط کافیه که کیف پول دیجیتالی خودتون رو به این پلتفرم متصل کنین.

سواپ در صرافی وان اینچ

در گوشی هم بعد از باز کردن کیف پول تراست والت، مثل عکس زیر از منوی پایین گزینه Dapps را انتخاب کنید. سپس در قسمت جستجو عبارت 1Inch را سرچ کنید تا مطابق شکل سایت مربوط به این صرافی پیدا بشه. تو مرحله بعدی، با باز کردن این سایت، همانند صفحه دسکتاپ برنامه وان اینچ براتون لانچ میشه.

آموزش سواپ در 1Inch

آموزش سواپ در 1Inch 

بعد از انجام اقداماتی که گفتیم و فراهم کردن شرایط لازم برای سوآپ و خرید ارز دیجیتال مورد نظرتون، باید کیف پول Trust Wallet رو به این صرافی وصل کنین. اینکار برای دسترسی به ارزهای دیجیتالی که تو کیف پولتون دارین، به منظور سوآپ ضروریه. پیشنهاد میدیم که برای تامین حداکثر امنیت ممکن، یه حساب کاربری مجرا برای این کار در نظر بگیرین. در ابتدا نحوه سوآپ در 1Inch رو با استفاده از کامپیوتر و مرورگر آموزش میدیم. سپس نحوه انجام این کار رو با استفاده از کیف پول تراست ولت بهتون میگیم. امیدواریم که آموزش های ارائه شده تو این بخش براتون مفید باشن.

سواپ در وان اینچ با کامپیوتر یا لپ تاپ

همونطور که قبلتر بهتون گفتیم، تو اولین قدم باید کیف پولتون رو به این صرافی متصل کنین. برای این کار باید تو صفحه اول صرافی وان اینچ گزینه Connect Wallet رو که بالا و تو گوشه سمت راست تصویر قرار داره، انتخاب کنین. نکته ای که باید حتما بهش توجه کنین اینه که برای استفاده از خدمات این صرافی به یک فیلتر شکن نیاز دارین. بهتره که از یه فیلتر شکن با آی پی ثابت برای این منظور استفاده کنین تا مشکلی برای دارایی های دیجیتالیتون پیش نیاد. 

آموزش سواپ در 1Inch

با کلیک روی عبارت Connect Wallet، منویی مثل تصویر زیر براتون به نمایش در میاد. اولین گزینه ای که تو این منو وجود داره، مربوط به پذیرش قوانین، شرایط و ضوابط استفاده از امکانات این پلتفرم است. با فعال کردن این گزینه به شما اجازه دسترسی به قسمت های بعدی داده میشه. همونطور که مشاهده میکنین، قسمت بعدی مربوط به شبکه مورد نظر شما است که ما تو این مقاله آموزش سواپ در وان اینچ، نحوه سواپ با شبکه بایننس اسمارت چین رو بهتون یاد میدیم، شبکه ی بایننس اسمارت چین (BSC) را که با نماد بایننس Binance نشون داده شده، انتخاب میکنیم. در ادامه باید کیف پول مورد نظرمون رو انتخاب کنیم. با توجه به این که میخوایم از کیف پول تراست والت برای این منظور استفاده کنیم و این کیف پول بین موارد ارائه شده وجود نداره، باید گزینه Wallet Connect رو انتخاب کنیم.

آموزش سواپ در 1Inch

تو این مرحله یک کد QR بهتون نمایش داده میشه که باید اون رو با یکی از کیف پول هایی که با شبکه ی بایننس اسمارت چین و این صرافی سازگاری دارد، اسکن کنید. تو ادامه ی این قسمت از مقاله آموزش سواپ در 1Inch به طور کامل این مرحله رو بهتون شرح دادیم.

آموزش سواپ در 1Inch

با رسیدن به این مرحله باید گوشی موبایل یا هر دستگاهی که کیف پول Trust Wallet رو روی اون نصب کردین رو بردارین و اپلیکیشن این کیف پول رو به اجرا دربیارین. سپس با زدن گزینه Settings به منوی دسترسی ها و تنظیمات برید. حالا باید مطابق عکس دوم گزینه Wallet Connect رو انتخاب کنین. سپس بارکدی که روی نمایشگر کامپیوتر یا لپ تاپتون وجود داره رو اسکن کنید.

آموزش سواپ در 1Inch

اگه مراحل بالا رو به درستی انجام داده باشین، تصویری مطابق عکس زیر رو مشاهده میکنین که تو اون اطلاعات مربوط به کیف پول و اتصال اون به صرافی وان اینچ وجود داره. با کلیک روی قسمت مشخص شده، پنجره جدیدی براتون باز میشه که باید براساس اون، شبکه مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعد از انتخاب شبکه Binance Smart Chain روی عبارت Connect بزنید تا کیف پولتون به این صرافی متصل بشه.

آموزش سواپ در 1Inch

به این ترتیب کیف پولتون به صرافی وان اینچ متصل میشه و میتونین از اون برای انجام تراکنش هاتون استفاده کنین. همچنین با کلیک روی آدرس کیف پولتون در این صفحه، آدرس والتتون رو به طور کامل مشاهده کنین.

آموزش سواپ در 1Inch

تو این مرحله از آموزش سواپ در وان اینچ میتونین جفت ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنین و خیلی راحت به تبادل ارزهاتون بپردازین. مثلا تو تصویر پایین ما از جفت ارز بایننس کوین و وان اینچ استفاده کردیم. توجه داشته باشین که ارزی که بالا قرار داره، باید رمز ارزی باشه که شما تهیه کردین و تو کیف پولتون دارین. ارز دیجیتال دوم هم همونیه که قصد خرید یا سواپ به اون رو دارین.

آموزش سواپ در 1Inch

سواپ در وان اینچ با گوشی

با توجه به محبوبیت بالا و راحتی استفاده از گوشی های موبایل، افراد زیادی ترجیح میدن که از این دستگاه ها برای معاملاتشون استفاده کنین. به لطف امکانات کیف پول تراست والت میتونین از اون به عنوان یه مرورگر استفاده کنین و راحت و سریعتر تراکنش هاتون رو انجام بدین. تو این قسمت از مقاله آموزش سواپ در 1Inch با بایننس اسمارت چین میخوایم که نحوه انجام این کار رو بهتون آموزش بدیم. به این نکته توجه داشته باشین که نیازی به دانلود صرافی وان اینچ نیست و این پلتفرم کاملا تحت وب هستش. همچنین برای استفاده از خدمات صرافی 1Inch با گوشی موبایل هم نیازی به ثبت نام صرافی وان اینچ نیست و باید کیف پولتون رو به اون متصل کنین.

برای این منظور باید بعد از نصب و راه اندازی کیف پول Trust Wallet تو گوشی موبایلتون، اون رو اجرا کرده و مقدار ارزی که در نظر دارین رو به شکل بایننس اسمارت چین خریداری کرده و به اون واریز کنین. برای اینکار بعد از خرید BNB از ایران بایننس کافیه که ارز بایننس اسمارت چین رو از لیست ارزها پیدا کرده و روی اون کلیک کنین. سپس گزینه ی Receive یا دریافت رو بزنید تا آدرس اختصاصی شما در اختیارتون گذاشته بشه. حالا با کپی کردن این آدرس تو صرافی، ارزی که خریداری کردین تو کمترین زمان ممکن به حسابتون واریز میشه.

آموزش سواپ در 1Inch

تو قدم بعدی باید از قسمت Dapps که تو قسمت های قبلی بهتون توضیح دادیم، صرافی وان اینج رو پیدا کنین و برنامه ی اون رو لانچ کنین. بعد از اون باید کیف پولتون رو به این صرافی متصل کنین. معمولا به شکل پیش فرض صفحه مربوط به اتصال کیف پول و صرافی باز میشه؛ همونطور که تو تصویر مشاهده میکنین، شبکه ای که به طور پیش فرض برای اینکار در نظر گرفته شده اتریوم است. برای تغییر شبکه رو قسمت مشخص شده کلیک و شبکه مورد نظرتون (Smart Chain) رو انتخاب کنید.

آموزش سواپ در 1Inch

تو قدم بعدی میتونین دقیقا مثل توضیحاتی که تو قسمت آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس چین با استفاده از کامپیوتر بهتون دادیم، اقدام به سواپ ارزهاتون بکنین. همونطور که تو تصویر مشاهده میکنین، صفحه سواپ در گوشی موبایل کاملا مثل نسخه دسکتاپ است. تمامی توضیحاتی که در مورد استفاده از نسخه دسکتاپ صرافی وان اینچ برای سواپ بهتون دادیم، در مورد این نسخه هم صدق میکنه و به شما اجازه میده که تو کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ارزدیجیتال مورد علاقتون رو خریداری کنین.

آموزش سواپ در 1Inch

البته ما تو صرافی ارز دیجیتال ایران باینننس سعی کردیم که لیست متنوعی از محبوبترین و جدیدترین رمز ارزها رو در اختیارتون قرار بدیم تا بتونین بدون نیاز به انجام چنین مراحلی، هر ارزی که میخواین رو خریداری کنین. با این وجود ممکنه که رمز ارز دلخواه شما همچنان تو صرافی ما لیست نشده باشه؛ در این صورت میتونین با استفاده از سواپ در صرافی وان اینچ، اون رمز ارز رو بخرین.

کلام پایانی

صرافی وان اینچ یکی از برترین صرافی های غیر متمرکز تو حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستش که میتونین با بهره گرفتن از خدمات اون، ارزهایی که به تازگی عرضه شدن رو خریداری کنین. تو این مطلب سعی کردیم که به طور کامل آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس چین رو بهتون یاد بدیم. با توجه به اطلاعاتی که تو این مقاله بهتون دادیم میتونین بدون هیچ مشکلی، ارز های مورد نظرتون رو از این صرافی خریداری کنین. 

لازم به ذکره که اگه تو هر کدوم از مراحل مربوط به سواپ در صرافی 1Inch مشکل داشتین، میتونین رو کمک ما حساب کنین و مشکلتون رو از قسمت نظرات با ما در میون بذارین. صرافی ایران بایننس آرزوی معاملات پرسودی رو براتون داره.


نظرات کاربران در مورد آموزش سواپ در وان اینچ با بایننس اسمارت چین (BSC)
  • درود بر شما چرا شما روی وان اینچ چینی کلیک کرده اید ایا این اعتبار این شبکه هم مانند کالاهای چینی کیفیت اعتباری دارد

سوال امنیتی :7+51 = ?