آیا مایکل سیلور طرفدار اتریوم شده است؟!

1401/11/21
آیا مایکل سیلور طرفدار اتریوم شده است؟!

 آیا نهنگ بزرگ بیت کوین سرانجام طرفدار اتریوم شده است؟ بهتره بدونین مایکل سیلور(Michael Saylor) کارآفرین، مجری، مخترع، نویسنده و خیر آمریکایی هست. اون در سال 1965 در یه خانواده نظامی در لینکلن، نبراسکا به دنیا اومد و دوران کودکی خودش رو در پایگاه های مختلف نیروی هوایی ایالات متحده در سراسر دنیا گذروند. این شخص علاقه زیادی به بازار ارزهای دیجیتال داره و به عنوان یکی از نهنگ های بیت کوین شناخته میشه. این شخص سرمایه گذاری زیادی روی بیت کوین انجام داده. بر اساس خبر منتشر شده، مایکل سیلور که یکی از نهنگ های بیت کوین هست، بالاخره طرفدار اتریوم شده. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

سرمایه گذاری روی بیت کوین توسط مایکل سیلور

جالب اینجاست که بدونین مایکل سیلور که به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها شناخته شده، در سال 2020 میلادی در بحبوحه تاثیر همه گیری کرونا بر اقتصاد دنیا، شروع به خرید تعداد زیادی بیت کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی خودش کرد. شرکت Microstrategy تحت هدایت سیلور، 21454 بیت کوین در آگوست 2020 به دست آورد و به انباشت این ارز دیجیتال ادامه داد. اکنون مایکل سیلور به عنوان یکی از نهنگ های ارز دیجیتال بیت کوین شناخته میشه و می تونه تاثیر زیادی روی قیمت این رمزارز بذاره.

مایکل سیلور باور داره که ارز دیجیتال بیت کوین قوی ترین و کامل ترین ارز دیجیتال دنیا هست و بهترین فرصت های سرمایه گذاری رو هم برای سرمایه گذاران و معامله گران سراسر دنیا فراهم می کنه. در سال 2022 زمانی که صرافی ارز دیجیتال Bitfinex از طریق توییتر از کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال خواست تا اسم سه رمز ارز رو که برای سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در اون انتخاب می کنند، اسم ببرن. سیلور هم خیلی سریع جواب داد: بیت کوین، بیت کوین و بیت کوین!

طرفداری مایکل سیلور از اتریوم (ETH)

سیلور به دلیل موضع انقادی خودش نسبت به ارز دیجیتال اتریوم و ویژگی های اون به عنوان یه ارز دیجیتال هم شناخته شده. اون باور داره که اتریوم هنوز ثبات فنی خودش رو ثابت نکرده و بنابراین باید 5 تا 10 سال فقط نظاره گر اون بود تا بتونه اون رو قابل اعتماد بدونه. مایکل سیلور بر اهمیت اطمینان از اینکه این پروتکل توسط هیچ کس از جمله خالق اتریوم قابل تغییر نباشه، تاکید می کنه. به گفته مایکل سیلور فقط در این صورت هست که اتریوم شانس تبدیل شدن به یه ارز دیجیتال جهانی رو داره.

به تازگی صدای ضبط شده که ادعا میشه صدای مایکل سیلور هست، مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته. بر اساس این فایل صوتی، این شخص میگه از بیت کوین خسته شده و می خواد اون رو بفروشه، ولی منتظر یه نقطه سر به سر هست. همچنین گزارش شده که مایکل سیلور نسبت به ماکسیمالیست های بیت کوین ابراز نارضایتی کرده و از سرمایه گذاری نکردن در اتریوم پشیمون هست.

البته توجه داشته باشین که این تغییر موضع ادعایی از طرف اون که به طور مداوم از ارز دیجیتال اتریوم انتقاد کرده، سوال هایی رو در مورد درستی این فایل صوتی و اینکه ممکنه با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده باشه، ایجاد کرده و شک و شبه هایی رو به وجود اورده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا مایکل سیلور طرفدار اتریوم شده است؟!
سوال امنیتی :6+52 = ?