ارز دیجیتال FLOW چیست؟ بررسی کامل ارز فلو

1402/07/04
ارز دیجیتال FLOW چیست؟ بررسی کامل ارز فلو


بهتره قبل از اینکه ارز دیجیتال FLOW چیست؟ رو بررسی کنیم، مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم. این روزها با توجه به اوضاع اقتصادی کشورهای مختلف، سرمایه گذاری در کریپتو کارنسی به یکی از بهترین روش های کسب درآمد تبدیل شده ولی نکته ای باید بدونین این هست که صرفا خرید ارز دیجیتال نمی تونه به شما سود بده، بلکه شما باید زمان مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال رو به درستی تشخیص بدین و در طول مدت سرمایه گذاری هم باید اصول و نکات امنیت در این حوزه رو رعایت کنین تا پول و سرمایه خودتون رو از دست ندین. برای اینکه بتونین به امن ترین روش ممکن در حوزه کریپتوکارنسی سرمایه گذاری کنین، باید در صرافی آنلاین معتبر ارز دیجیتال عضو بشین.

اگه می خواهین با سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین، بهتره قبل از سرمایه گذاری وضعیت ارز دیجیتال مربوط رو با دقت مورد بررسی و مطالعه قرارین بدین، ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال FLOW چیست؟ در مورد ارز فلو، آینده FLOW و کیف پول های ارز دیجیتال فلو اطلاعاتی برای شما ارائه بکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشین.

ارز دیجیتال FLOW چیست؟

فلو با نماد اختصاری FLOW نوعی ارز دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 2.71 میلیارد دلار و سهم 0.12 درصدی از کل بازار، در رتبه 54 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. ارز دیجیتال فلو یکی از نوآورترین پلتفرم های بلاک چین به شمار میاد که برای توانمندسازی بازی ها، برنامه ها و ارزهای دیجیتال مختلف ساخته شده. هدف ارز دیجیتال FLOW، ارائه سرعت و تمرکززدایی برای کاربران دنیای واقعی هست. همچنین ارز دیجیتال فلو از زیرساخت های چند منظوره گوناگونی بهره می بره که می تونه بدون استفاده از شاردینگ، مقیاس پذیری با بهره وری و کاربری بالاتری داشته باشه. 

ارز دیجیتال FLOW چیست؟

ارز دیجیتال FLOW قصد داره بستری فراهم کنه تا کاربران کنترل کاملی بر داده های خود و دارایی ارز دیجیتال موجود در بازار آزاد داشته باشن و این بستر برای همه قابلیت دسترسی داشته باشه. همچنین ارز دیجیتال فلو ایده جدیدی رو برای از بین بردن شاردینگ پیشنهاد کرد و به این خاطر که ایده شاردینگ ایجاد چندین زنجیره موازی بود، با مشکلاتی مواجه بود. تیم ارز FLOW ادعا کرده که سخت ترین بخش این پروژه حل مشکل مقیاس پذیری هست؛ چون این شبکه قصد داره مشکل مقیاس پذیری رو در سطح پروتکل برطرف بکنه.

ارز دیجیتال FLOW، ارز مورد نیاز برای عملکرد شبکه و همه برنامه های موجود در اون هست. ارز دیجیتال فلو همچنین به عنوان روش پرداخت و دارایی بلند مدت برای کل اقتصاد طراحی شده. این توکن توسط توسعه دهنده ها و کاربران برای شرکت در شبکه FLOW و کسب پاداش مورد استفاده قرار می گیره. همچنین توکن فلو برای هزینه ها و مشارکت در پروتکل های آینده نیز استفاده میشه.

نحوه کار ارز دیجیتال FLOW چیست؟

ارز دیجیتال فلو توسط تیم آزمایشگاه Dapper Labs ساخته شده، که هدفش برطرف کردن مشکل شلوغی و تراکم بلاک چین برای بازی ها و برنامه های تعاملی هست. Dapper اکنون از ارز دیجیتال فلو برای همه پروژ های خودش استفاده می کنه. ولی توسعه دهنده های دیگه هم می تونن بر روی این ارز دیجیتال کار کنن. ارز فلو به عنوان پایه و اساس برای برنامه ها و پروتکل ها در مقیاس اینترنت طراحی شده که نیازمند تجربیات کاربران هست. اکنون پروتکل فلو دپر به کاربران این اجازه رو میده تا انواع اپلیکیشن ها و بیزینس های کریپتویی رو روی اون بسازن. 

نحوه کار ارز دیجیتال FLOW چیست؟

برنامه هایی که مبتنی بر پروتکل Flow Dapper هستن، این امکان رو به کاربرانشون میدن تا روی دیتاهای خودشون کنترل داشته باشن و بتونن دارایی های دیجیتال جدیدی بسازن و در بازارهای جهانی معامله کنن. Flow Dapper مبتنی بر معماری منحصر به فرد و چند منظوره هست و از اونجایی که معماری اون نیاز به استفاده از Sharding برای مقیاس پذیری نداره، اجازه میده تا ارتقاهای عظیم به سرعت روی اون اجرا بشن. همچنین قراردادهای هوشمند فلو می تونن مثل بلوک های دیگه ای روی یکدیگه سوار بشن تا به آپ هایی که عده زیادی از مردم ازشون استفاده می کنن، قدرت بدن. مثل تیم های بسکتبال و کسب و کارهای بزرگ.

ارز FLOW از شاردینگ استتفاده نمیکنه و میتونه تراکنش ها رو به صورت تبدیل رمز ارزهای بلاک چین های مختلف با یکدیگه، پایدار و جداگونه انجام بده. فلو از سیستم قراردادهای هوشمند قابل ارتقاء برخورداره، یعنی اجازه میده تا Smart Contractها در نسخه بتا دیپلوی بشن و باگ هاشون برطرف بشن و سپس نهایی و غیرقابل تغییر بشن و به استفاده عموم مردم برسن.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال Flow: 

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال فلو چیست؟ اطلاعاتی در مورد بنیانگذاران ارز Flow برای شما ارائه می کنیم. آزمایشگاه Dapper سازنده اصلی بلاک چین فلو هست. این شرکت در سال 2018 تاسیس شده. برنامه های بلاک چین می تونن با استفاده از این پلتفرم کاربران رو به برندهایی که دوست دارن، نزدیک تر کنن و به مردم این اجازه رو میده تا در جوامعی که در اون ها مشارکت دارن، تعاملات بهتری داشته باشن.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال Flow:

روهام قره گزلو، مدیر عامل و بنایندگذار شرکت Dapper Labs هست. روهام دارای مدرک لیسانس اقتصاد و کارشناسی ارشد در رشته علوم بیولوژیک از دانشگاه استنفورد هست که قبل از آزمایشگاه دپر، بنیانگذار و مدیر عامل Axiom Zen بود.

بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری شرکت Dapper Labs نیز دیتر شرلی هست. دیتر تجربه توسعه و ترکیب تکنولوژی ها رو با یکدیگه داره و همچنین در پروژه Cryptokitties نیز همکاری داشته. دیتر شرلی علاوه بر این، پروپوزال استاندارد ERC721 که مخصوص توکن های NFT بر روی اتریوم هست رو تالیف کرده. همچنین قبل از اینکه وارد شرکت Dapper بشه، به عنوان مدیر توسعه Atimi که یکی از اولین شرکت های توسعه اکوسیستم آیفون بود، به مدت 6 سال فعالیت داشته و قبل از آتیمی نیز مهندس ارشد نرم افزار شرکت اپل بود.

مایکل نایم نیز مدیر ارشد کسب و کار آزمایشگاه Dapper هست. مایکل قبل از دپر، جزو اعضای هیئت مدیره شرکت Axiom Zen بود و قبل از این نیز بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم Fuel بود که قبل از فروش در سال 2017، بیش از 225 میلیون کاربر داشت.

ویژگی های ارز دیجیتال FLOW:

هدف ارز فلو، تجربه های تعاملی و کلکسیونی مبتنی بر بلاک چین هست که روز به روز محبوب تر میشه و کاربران بیشتری رو به خودش جذب کرده. بلاک چین فلو برای بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که در سال های اخیر در حال توسعه هستن، ظرفیت بسیار خوبی به وجود آورده. به عنوان مثال بازی های جدیدی طراحی شدن که در آن بلاک چین می تونه راهگشا باشه. طراحان بازی ها سعی می کنن به کمک بلاک چین اقلام داخل بازی رو به توکن های غیر مثلی تبدیل کنن و اون ها رو به کاربران بفروشن. ارز FLOW نیز دقیقا به همین منظور تعریف شده. علاوه بر اینکه داخل بازی ها و برنامه ها میشه از ارز دیجیتال فلو استفاده کرد، بیرون اون ها نیز قابل معامله هستن.

ویژگی های ارز دیجیتال FLOW:

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال فلو که پروتکل Flow Dapper رو منحصر به فرد میکنه، استفاده از روش رمزنگاری جدید به اسم گواه اثبات دانش محرمانه تخصصی هست. این روش توسط تیم ارز Flow توسعه یافته که به اثبات کننده ها اجازه میده تا به مشاهده کننده ها ثابت کنن به دانش محرمانه یکسانی دسترسی دارن.این اثبات ها غیر قابل تعامل هستن و دانش محرمانه رو فاش نمی کنن.

ارز دیجیتال فلو از نظر سرعت و توان عملیاتی از طریق جدا کردن وظایف نودها نیز از رقبا جلوتره و این یعنی به اینترنت متصله که میتونه به عنوان ولیدیتور در شبکه Flow فعالیت بکنه. بلاکچین فلو از روش اجماع اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده میکنه و تراکنش هایی سریع و در عین حال کم هزینه برای کاربران خودش فراهم میکنه.

کاربرد ارز دیجیتال فلو چیست؟

کاربرد ارز دیجیتال فلو چیست؟

ارز دیجیتال فلو (FLOW) یک ارز دیجیتال است که به عنوان ارز دیجیتال اکوسیستم بلاک‌چین Flow استفاده می‌شود. Flow یک بلاک‌چین مخصوصی برای ایجاد اپلیکیشن‌ها و دی‌اپ‌ها برای دنیای دیجیتال و نیز انجام تراکنش‌های دیجیتالی به صورت بسیار سریع و قابل مقیاس است. ارز دیجیتال FLOW به عنوان واحد مبادله در این بلاک‌چین به کار می‌رود و کاربردهای متعددی دارد:

1. بازی‌های دیجیتال: یکی از کاربردهای اصلی FLOW در بازی‌های دیجیتال است. بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین که بر روی بلاک‌چین Flow اجرا می‌شوند، می‌توانند از FLOW به عنوان واحد مبادله برای تراکنش‌های داخلی و خارجی بازی‌ها استفاده کنند.

2. کلکتیبل‌های دیجیتال (NFTs) :NFT‌ها که نمادهای غیرقابل تعویض هستند، معمولاً بر روی بلاک‌چین‌ها ساخته می‌شوند و Flow نیز از این نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنرمندان و خالقان محتوا می‌توانند NFT‌های خود را بر روی بلاک‌چین Flow ایجاد و معامله کنند.

3. سیستم‌های اعتباری و مالی: Flow به عنوان یک بلاک‌چین مناسب برای ایجاد سیستم‌های مالی دیجیتال و اعتباری در اینترنت اشیاء و دنیای دیجیتال استفاده می‌شود. این ارز دیجیتال می‌تواند در تراکنش‌های پرداختی، وام‌های دیجیتال و مدیریت دارایی‌های مالی مورد استفاده قرار گیرد.

4. پلتفرم‌های اجتماعی و محتوا: Flow به عنوان پایه برخی از پلتفرم‌های اجتماعی و محتوا در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود. این ارز دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهد تا با ارزشیابی و تعامل با محتواها در این پلتفرم‌ها توکن‌های FLOW بدست آورند.

Flow به عنوان یک بلاک‌چین قابل مقیاس و سریع، امکاناتی برای توسعه اپلیکیشن‌ها و پروژه‌های مختلف را فراهم می‌کند و FLOW به عنوان واحد مبادله در این بلاک‌چین می‌تواند در موارد متعددی مورد استفاده قرار گیرد.

توکن FLOW چیست؟

توکن FLOW رمز ارز بومی و کاربردی شبکه فلو هست. پلتفرم فلو زیرساخت دیجیتالی هست و توکن FLOW نیز سوخت این شبکه محسوب میشه. این ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای اکوسیستم این شبکه به کار میره. FLOW توسط ولیدیتورها، توسعه دهنده ها و کاربران برای مشارکت در شبکه فلو و دریافت پاداش به کار میره. همچنین کارمزد تراکنش ها و مشارکت در برنامه حاکمیتی آینده این پروتکل نیز کاربرد داره.

بررسی آینده FLOW:

معمولا تحلیل آینده ارزهای دیجیتال کار سختیه، به خصوص تحلیل قیمت FLOW در اینده. برای بحث کردن در خصوص آینده فلو باید دو نکته مهم رو مد نظر داشته باشیم. یکی اینکه توکن های غیر مثلی از همبستگی نسبتا بالایی برخوردار هستن و روندهای قیمت اون ها مشابه یکدیگه هست. بنابراین ارز دیجیتال فلو نیز از این قاعده پیروی می کنه و ممکنه در صورت کاهش محبوبیت مردم نسبت به NFT ها و کاهش تقاضای خرید ان اف تی ها توسط مردم، افت قیمت داشته باشن که باعث بشه قیمت فلو نیز افت بکنه.

بررسی آینده FLOW:

 دوم اینکه پروژه فلو به تازگی کار خودش روآغاز کرده و لیستی از اهداف و برنامه ها رو در اختیار مخاطبان قرار داده. موفقیت این ارز دیجیتال تا حدود زیادی وابسته به تحقق وعده های تیم بنیانگذار پروژه داره. با توجه به برتری که این بلاک چین در مقایسه با بقیه بلاک چین های مشابه در بازار داره، اگه بتونه وعده های خودش رو عملی کنه، قطعا آینده FLOW درخشان خواهد بود.

آینده فلو به فاکتورهای زیادی بستگی داره، یکی از این موارد شریک های کاری هستن که شبکه فلو تونسته در این مورد موفق عمل کنه. این شرکت با UFC و شرکت انیمشن سازی دکتر سوئس قرارداد امضا کرده که طبق اون موظف هست که کارت دیجیتالی بازیکنان و شخصیت های کارتونی رو امضا کنه. شرکتDampper با غول های بزرگی مثل سامسونگ، یوبی سافت و گروه موسیقی وارنر همکاری میکنه. با وجود همه این ویژگی های خوب، هیچ تضمینی برای رشد قیمت Flow وجود نداره. ولی طبق این اطلاعات، به نظر می رسه که آینده فلو بسیار درخشان تر از انتظار باشه و همه رو شگفت زده بکنه.

بررسی کیف پول های ارز دیجیتال فلو:

بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید فلو بکنین، ابتدا کیف پول های ارز دیجیتال فلو رو مورد بررسی قرار بدین. ما به این منظور در این بخش از مقاله ارز دیجیتال فلو چیست؟ کیف پول های ارز دیجیتال فلو رو برای شما معرفی می کنیم.

در حقیقت کیف پول ها مثل حساب شما در دنیای واقعی عمل می کنن که می تونین از طریق آدرس کیف پول، کارهایی مثل ذخیره و ارسال ارزهای دیجیتال رو انجام بدین. در دنیای ارزهای دیجیتال شما می تونین با استفاده از کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری، تحت وب و... ارز دیجیتال خریداری شده رو نگهداری کنین. مقاله کیف پول چیست؟ ما راهنمای کاملی در مورد کیف پول های ارز دیجیتال هست.

کیف پول های ارز دیجیتال فلو

بهترین کیف پول ها برای نگهداری هر ارز دیجیتال، کیف رسمی همون ارز دیجیتال به خصوص هست. در صورتی که پلتفرم و یا شبکه ارز دیجیتالی، کیف پولی برای نگهداری ارائه نکنه؛ احتمالا لیستی از کیف پول های معتبر و مناسب برای ذخیره سازی اون ارز دیجیتال فراهم می کنه که می تونین با مراجعه کردن به وبسایت اون ارز دیجیتال، اطلاعات مورد نیاز رو به دست بیارین. در ادامه برخی از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری که ارز فلو پشتیبانی می کنن رو برای شما معرفی و بررسی می کنیم.

هم اکنون کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری متعددی هستن که از ارز دیجیتال Flow پشتیبانی می کنن، والت هایی مثل لجر و تروزر نمونه ای از کیف پول های سخت افزاری ارز فلو هستن که تجربه نگهداری ایمن رو برای شما فراهم می کنن. کیف پول کوینومی و زنگو نیز نمونه های از کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال فلو هستن که می تونین برای ذخیره و نگهداری FLOW، ازشون استفاده کنین. همونطور که می دونین امنیت کیف پول های سخت افزاری بیشتر از والت های نرم افزاری هست و به این دلیل کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال فلو، محبوبیتی زیادی نسبت به کیف پول های نرم افزاری دارن.

کیف پول سخت افزاری لجر Ledger:

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال FLOW، والت سخت افزاری لجر نانو اس هست. کیف پول های سخت افزاری مثل فلش هستن که ذخیره ارزهای رمزنگاری را ممکن می کنن. امنیت این دستگاه از این نظر که احتیاجی به اینترنت نداره، در رتبه بالایی قرار داره. شرکت لجر برای اولین بار در سال 2014، کیف پول لجر رو برای ذخیره بیت کوین ارائه کرد. والت لجر نانو اس نیز نسل بعدی این کیف پول بود که در آگوست 2016 عرضه شد.

کیف پول سخت افزاری لجر Ledger:

کیف پول Ledger دارای این امکان هست که صاحبان ولت با اطمینان از ایمنی اون می تونن ارز رمزنگاری خودشون رو سرمایه گذاری کنن. حتی اگه از این کیف پول دیجیتال در لپ تاپ ویروسی استفاده بکنن، مشکلی براش پیش نمیاد. در حال حاضر لجر حدود 700 ارز رمزنگاری رو پشتیبانی می کنه که با اهمیت ترین اون ها بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و فلو هستن. همچنین بعضی ارزهای رمزنگاری تحت پروتکل ERC20 نیز توسط این کیف پول پشتیبانی میشن. علاوه بر این، تیم پشتیبانی لجر در حال توسعه و اضافی کردن امکانات کیف پول هستن. 

ولت های نرم افزاری از اونجایی که اتصال مستقیم به اینترنت رو دارن، همیشه در ریسک به سرقت رفتن رمزها و کلیدهای خصوصی و تهاجم هکرها قرار دارن. ولی کیف پول های سخت افزاری مثل لجر چون به صورت فیزیکی وجود دارن، فقط احتمال کمی دارن که خود دستگاه مفقود بشه و یا به سرقت بره. همچنین از اونجایی که کلیدهای عمومی و خصوصی ذخیره شده در داخل کیف پول کد گذاری شدن، حساب های صاحب ولت امن می مونه. علاوه بر این، حمل و نقل کیف پول لجر و کار با این ابزار سخت افزاری همچون کاربرد کارتهای بانکی معمولی هست.

کیف پول سخت افزاری ترزور Trezor:

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال Flow، والت سخت افزاری ترزور هست. Trezor کیف پولی هست که برای ذخیره بیت کوین در آگوست 2014 روانه بازار شد. در واقع میشه گفت که ترزور اولین کیف پول بیت کوین هست که فضای سخت افزاری رو به همراه امکان خرج کردن آسون ارائه داد. کیف پول سخت افزاری Trezor دستگاه کوچیک، تقریبا به اندازه کلید هست که با کابل USB به رایانه شما متصل میشه.

کیف پول سخت افزاری ترزور Trezor:

در کیف پول تراست ولت کلیدهای خصوصی، ارزهای دیجیتال شما رو به صورت آفلاین ذخیره می کنن و معاملات رو امضا می کنن. همچنین قابل حمل بودن این کیف پول با توجه به سایز کوچیکی که داره، این امکان رو به کاربران میده تا بدون اینکه نیاز باشه رمز خود رو از طریق اینترنت در اختیار وب سایت های مختلف قرار بدن و هر لحظه که می خوان ازش استفاده کنن. ممکنه تصور کنین به دلیل سایز کوچیک ترزور استفاده ازش کار سختیه؛ ولی باید بدونین که برخلاف سایز کوچیکی که این کیف پول داره، کار کردن باهاش آسونه.

امنیت این کیف پول با کلیدهای خصوصی کنترل میشه. کاربران می تونن از کل کیف پول با رشته 24 کلمه ای تولید شده در هنگام تهیه نسخه پشتیبان محافظت کنن. این رشته به صورت آفلاین تولید شده و در صفحه Trezor نمایش داده میشه و کاربر باید اون رو در محل مطمئنی یادداشت بکنه. همچنین تولید آفلاین این اطمینان رو میده که رشته تولید شده هرگز راهی به اینترنت نخواهد داشت. علاوه بر این، کاربر می تونه برای امنیت بیشتر یک عبارت نیز به رشته 24 کلمه ای اضافی بکنه و به این صورت رشته 25 کلمه ای میشه. این عبارت عبور امنیت بیشتری رو برای کاربر فراهم می کنه ولی اگه فراموش بشه، کیف پول به هیچ وجه قابل بازیابی نخواهد بود.

کیف پول نرم افزاری کوینومی Coinomi:

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال فلو، والت نرم افزاری کوینومی هست. Coinomi یکی از کیف پول های نرم افزاری چند ارزی محسوب میشه که در سال های اخیر طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. این کیف پول در سال 2014 به بازار عرضه شد و در ابتدا تنها نسخه ios اون در بازار موجود بود که خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. اما کمی بعد و با انتشار نسخه اندروید و در نهایت نسخه ویندوز، به مرور طرفداران زیادی پیدا کرد.

کیف پول نرم افزاری کوینومی Coinomi:

پلتفرم کوینومی در سال 2014 توسط جورج کیمیونس، فارغ التحصیل لیسانس علوم و تکنولوژی از دانشگاه منچستر راه اندازی شد. کوینومی در اصل برای استفاده از تلفن های هوشمند طراحی شده ولی با انتشار نسخه دسکتاپ تحولی در ارائه خدمات امنیتی در حوزه کیف پول های ارزهای دیجیتال به وجود آورد. همچنین معمولا اکثر کیف پول های نرم افزاری به صورت رایگان عرضه میشن، کیف پول Coinomi نیز از این قاعده پیروی می کنه. این کیف پول کاملا رایگانه و کاربران می تونن بدون نگرانی از خدماتش استفاده کنن.

Coinomi کیف پول چند ارزی هست، به این معنی که می تونین در کوینومی به صورت همزمان از کوین های مختلف نگهداری کنین. امروزه بیش از 500 کوین و توکن از 125 بلاک چین مختلف توسط کوینومی پشتیبانی میشه. همچنین رابط کاربرپسند بودن کوینومی یکی از بزرگترین مزیتی بود که باعث محوبیت کوینومی در بین هزاران کیف پول موجود در بازار شد. اگر شما نیز کاربر سخت پسند هستین، باید بدونین که کوینومی یکی از بهترین رابط کاربری در کیف پول های ارزهای دیجیتال رو داره.

کیف پول نرم افزاری زنگو Zengo:

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال Flow، والت نرم افزاری زنگو هست. Zengo کیف پول موبایلی و غیر حضانتی هست که از امضای درگاهی به جای کلیدهای خصوصی استفاده می کنه. علاوه بر این می تونین مستقیما از کیف پول ارزهای دیجیتال دیجیتال رو خرید، معامله، ارسال و دریافت کنین. سه ویژگی اصلی در زنگو وجود داره که اون رو برای کسانی که به دنبال کیف پول ارز دیجیتال موبایل هستن، تبدیل به انتخابی فوق العاده میکنه. اولین مورد، آسانی نصب این کیف پول برای کاربران جدید هست.

کیف پول نرم افزاری زنگو Zengo:

یکی دیگه از ویژگی هایی که Zengo رو به کیف پول مناسب تبدیل میکنه، امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در برنامه هست. زنگو به شما این امکان رو میده تا با وام دادن دارایی های دیجیتال خود، سود کسب می کنین. این کیف پول دارای سیستم امنیتی متوسط هست که علتش اعتبارسنجی تراکنش ها به صورت غیر متمرکز می باشد و لازم به ذکره که کاربر دسترسی به کلید محرمانه کیف پول های خود نداره. برای افزایش امنیت، سیستم لاگین دو مرحله ای برای کاربران فراهم شده.

تیم Zengo تقریبا از 20 متخصص با استعداد و فداکار تشکیل شده. Ouriel Ohayon مدیر عامل زنگو هست که پیش از تاسیس زنگو، یکی از بنیانگذاران Appsfire بود که شبکه تبلیغاتی بومی و فناوری برای موبایل هست. Omer Schlomovits نیز معاون اصلی تحقیق برای کیف پول زنگو هست. اوهمچنین Zengo X رو اداره می کنه و در کنسرسیومی متشکل از 50 شرکت برای پیشبرد فناوری MPC همکاری می کرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال فلو چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز Flow، آینده فلو و کیف پول های ارز دیجیتال FLOW برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم فلو نوعی ارز دیجیتال هست که قصد داره بستری فراهم بکنه تا کاربران کنترل کاملی بر داده های خود و دارایی ارز دیجیتال موجود در بازار آزاد داشته باشن و این بستر برای همه قابلیت دسترسی داشته باشه. همچنین اگه بعد از خوندن این مقاله، قصد خرید فلو رو داشته باشین می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که یکی از صرافی های ایرانی و معتبر هست، استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال FLOW چیست؟ بررسی کامل ارز فلو
سوال امنیتی :4+95 = ?