ارز SLP چیست؟ صفر تا صد ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

1402/06/14
ارز SLP چیست؟ صفر تا صد ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

 


آیا شما هم یکی از قهرمان انجام بازی های کامپیوتری هستین یا عزیزی دارین که موقع بازی کردن می ترکونه؟ پس حتماً این مقاله رو بخونین چون خبرای خوبی براتون دارم. اگه شما هم جزو طرفداران بازی های کامپیوتری هستین، باور کنید دونستن این که ارز دیجیتال SLP  چیست؟ برای شما از نون شب هم واجبتره.در این مقاله در مورد ارز دیجیتال SLP چیست؟ ویژگی های اسموت لاو پوشن، خرید slp، قیمت اسموت لاو پوشن، آینده slp و رابطه آن با دیگر ارزهای دیجیتال ... صحبت خواهیم کرد. 

مقدمه ای بر ارز دیجیتال SLP چیست؟

امروزه خیلی از جوونا به بازی های کامپیوتری علاقه پیدا کردن. این بازی ها انقدر جذابند که بعضیا به جز بازی کردن تقریباً هیچ کار دیگه ای نمی کنن البته این معضل امروز ما و معضل دیروز کشورهای غربیه! خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان عمر خودشونو پای کامپیوتر و دستگاه های بازی می گذروندن و با کلی هیجان و انرژی در مسابقات پی در پی برنده می شدن و خلاصه کلی احساس قهرمان بودن داشتن. گذشت اون روزگار و اون نوجوونا تا اومدن به خودشون بیان متوجه شدن بزرگ شدن، دیگه خودشون باید هزینه زندگیشون بدن.

حالا قهرمانای دیروز دنبال یه لقمه نون سرگردان بودن چون بیشتر عمرشون صرف بازیای کامپیوتری کرده بودن و در سنین بزرگسالی چیزی تو چنته نداشتن که بتونن باهاش مخارج زندگیشون تامین کنن. این مشکل یه چند سالیه که تو ایرانم پیش اومده، شاید شما هم کسانی رو بشناسین که موقع انجام بازی های کامپیوتری غوغا به پا می کنن ولی...! اصلاً شاید شما خودتون هم یکی از همون قهرمانا باشین.

شاید شما هم با صرف وقت و انرژی زیاد میلیون ها الماس و اکسیر  و سکه تو بازیای مختلف کسب کردین ولی بعد دیدین همه این دارایی ها در جهان واقعی هیچین، هیچی! متاسفانه تعداد زیادی از اون قهرمانا بعداً افسرده شدن یا احساس پوچی کردن. ترانگ انگویان (Trung Nguyen ) به عنوان یه توسعه دهنده نرم افزار تو امریکا وقتی این اوضاع رو دید خیلی ناراحت شد و تصمیم گرفت برای تغییر این وضعیت کاری بکنه. ثمره همه تلاش های انگویان باعث ورود بلاکچین و ارزهای دیجیتال به عرصه بازی های کامپیوتری بود. طی این پروژه شما با بازیِ گیم Axie Infinity ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن (SLP) بدست میارید.

ارز دیجیتال Smooth Love Potion  چیست؟

Small Love Potio  چیست؟

Smooth Love Potion که معنی لغویش میشه معجون کوچک عشق، یه پروژه کریپتوکارنسی و با نماد SLP نمایش داده می شه. پروژه اسموت لاو پوشن یه پروژه ارز دیجیتالِ که بر روی بلاکچین اتریوم بنا شده، به عبارت دیگه ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن یه توکنه، نه بلاکچین! ارز دیجیتال SLP در واقع جایگزین همون امتیازهای مراحل مختلف بازیه (experience points) با این تفاوت که شما میتونین این امتیاز ویژه رو واقعاً در جهان خارج از بازی، تو صرافی ها و مارکت های واقعی به پول تبدیلش کنی.

در طراحی توکن Small Love Potion از استاندارد ERC-20 استفاده شده و تمام کیف پول هایی که از خرید اتریوم پشتیبانی می کنن می تونن ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن رو هم در خودشون ذخیره کنن. شما می تونین با استفاده از توکن SLP pet های (موجودات) بازی معروف Axie Infinity ارتقا بدین. تو این بازی هزینه تولید موجودات  از 100 SLP شروع میشه. برای تولید نژاد دوم 200 SLP لازمه و برای تولید مثل نژاد سوم 300 توکن SLP لازم دارین. خلاصه این روند افزایش بها به مرور ادامه پیدا می کنه تا اینکه برای تولید نژاد 6 باید 1.300 SLP می رسه.

برای تولید موجودات نژاد هفتم شما 2100 SLP لازم دارین و درضمن شما نمی تونین این موجودات بیشتر از 7 بار ارتقا نسل بدین. طراحان این بازی می گن این محدودیت گذاشتن تا از ایجاد تورم جلوگیری بکنن. بعضی از کاربرا ترجیح میدن  توکن SLPرو از راه بازی کردن بدست بیارن این گروه از گیمرها برای اینکه بتونن نژاد موجودات خودشون بسازند باید حداقل تو 15 مسابقه برنده بشن.

در حالیکه بعضی دیگه از گیمرها عجولند و ترجیح میدن با خرید اسموت لاو پوشن از صرافی یا مارکت ها، هر چه زودتر مراحل بازی رو با سرعت پشت سر بذارن و موجوداتشون ارتقا بدن. البته گروه سومی از گیمرها وجود دارن که سعی می کنن با پشت سر گذاشتن مراحل بازیه Axie Infinity توکن بیشتری جمع کنن و بعد با فروش ارز دیجیتال SLP پول بدست بیارن، بالاخره این هم یه مدل کار کردنه، آدم باید زرنگ باشه!

بنیانگذار ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن کیست؟

ترانگ نگویان (Trung Nguyen ) که صاحب یک شرکت توسعه نرم افزار در امریکاست، تمام پروژه های خودشو ترک کرد تا بتونه بصورت تمام وقت روی پروژه SLP کار کنه. اون دوست داشت که توانایی بلاکچین رو تو عرصه بازی ها بسنجه. به همین دلیل شرکت Nguyen شروع به طراحی بازی Axie Infinity کرد. او در مصاحبه ای با بلاکچین گیمر گفته: خوشحاله که بلاکچین اتریوم بهش این فرصت داده که بازی رویایی خودش طراحی کنه. از طرف دیگه اون اعلام کرده که مراحل این بازی طوری طراحی کرده که برای اونایی که قبلاً بازی هایی مثل CryptoKitties انجام دادن آشنا باشه.

ویژگی هایی منحصر بفرد ارز دیجیتال SLP شده؟

ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن چیست؟

  • نام ارز دیجیتال Smooth Love Potion تا حالا تو لیست صرافی ارز دیجیتال های معتبر زیادی ثبت شده در حالی که این ارز دیجیتالی یه توکن بازیه، این اصلاً طبیعی نیست!
  • انگویان (بنیان گذار اسموت لاو پوشن) ادعا کرده که ارز دیجیتال SLP با سایر رمز ارزهای غیر قابل سرقت متفاوته.
  • نام ارز اسموت لاو پوشن در قسمت مربوط به منطقه نوآوری های صرافی بیاننس ثبت شده! البته این صرافی اسم ارز اس ال پی رو تو دسته ای قرار داده که مربوط به قسمت سرمایه گذاری های پرخطره.
  • شرکت سازنده خودپرداز بیت کوین General Bytes اعلام کردخه که قصد داره از ارز دیجیتال Smooth Love Potion حمایت خواهد کرد.
  • با وجود اینکه این رمز ارز فقط 2 ساله که توسعه یافته ولی خیلی خوب تونسته جایگاه خودشو پیدا کنه. در حال حاضر بازی های زیادی ( مثل Memo.cash که توکن های در گردشش 11 میلیون دلاره! ) از این توکن به عنوان سکه کاربری استفاده می کنن.
  • تیم توسعه دهنده تتر هم اعلام کردن که قصد دارن از ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن پشتیبانی کنن، آن ها معتقدند که با حمایت از ارز  دیجیتال . Smooth Love Potion می تونن نفوذشون در زمینه باکچین گسترش بدن.
  • این توکن می تونه خدمات گسترده ای رو به گروه زیادی از افراد ارائه بده، در نتیجه امکان پیشرفت و ارتقا بالایی داره. 

Axie Infinity به کاربران منظم خود پاداش می دهد.

اس ال پی چیست

جالبه که بدونین از آغاز ماه می سال 2021 قیمت SLP افزایش چشمگیری داشت. کارشناسان یکی از دلایل این رشدُ افزایش استقبال مردم فیلیپین، کوبا، قطر، ونزوئلا و امارات متحده عربی از بازی Axie Infinity می دونن. مسلماً هر چقدر که گیمر های این بازی بیشتر باشه، به ارز دیجیتال SLP  بیشتری برای پرورش موجودات درون بازی هم نیاز خواهد بود. میرسیم به همون معادله ساده قدیمی، هر چقدر تقاضا بیشتر باشه، قیمت هم افزایش پیدا می کنه. اما چرا تو بعضی مناطق مردم به بازی کردن این گیم به صورت گسترده رو اوردن؟ خب کارشناسا معتقدند که احتمالاً این بخاطر وضعیت مالی و مبارزه افراد برای کسب پول بیشتر رخ داده. چون مردم در این مناطق متوجه شدن که اگه بصورت منظم در این بازی شرکت کنن، می تونن درآمد بیشتری نسبت به بسیاری از شاغلان و حتی فارغ التحصیلان کسب کنن. حتی آمارها نشون میده که افرادی که به کشاورزی و پرورش حیوانات تو محیط بازیه Axie Infinity  روی اوردن درآمد ماهیانه بیشتری نسبت به حقوق تازه کارها بدست میارن. درسته که میزان درآمدی که میشه از این بازی بدست اورد، مثل بقیه شغل ها! ارتباط مستقیمی با مهارت گیمر داره، ولی یه بازیکن خوب می تونه چیزی حدود 200 ارز دیجیتال Smooth Love Potion رو از این بازی بدست بیاره. البته بازیکن هر چقدر که تو بازی ها و مبارزات بیشتری پیروز بشه، طبیعتاً ارز اسموت لاو پوشن بیشتری هم بدست میاره. از طرف دیگه آمارها نشون میدن که طبق محاسبات روزانه تقریباً حدود 50000 توکن SLP در پلتفرم های مختلف به فروش می رسن که این خودش نشونه پویایی این عرصه اقتصادیه! (حالا هی به ما بگن برو کار می کن مگو چیست کار؟! بابا تو عصر تکنولوژی حتی بازی کردن هم یه جور کاره، حالا شما جوون عزیز هِی بگو کار نیست. نصیحت برادرانه منو بپذیر و برو بازی می کن نگو نیست کار!)

هدف پروژه Smooth Love Potion چیست؟

Smooth Love Potion (SLP)همان طور که اشاره شد  یک توکن دیجیتال است که در اکوسیستم تعدادی از بازی‌های تحت بلاکچین و دارای اهمیت در دنیای مجازی مانند Axie Infinity استفاده می‌شود. Axie Infinity یک بازی تحت بلاکچین است که به کمک تکنولوژی بلاکچین Ethereum اجرا می‌شود و در آن اسمارت کانترکت‌ها و توکن‌ها برای ارزش‌دهی و مدیریت اقتصاد داخلی بازی استفاده می‌شوند.SLP  به عنوان واحد پولی در بازی Axie Infinity مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند آن را در اختیار بیاورند و برای تراکنش‌های داخلی و تجارت درون بازی به کار ببرند. هدف اصلی پروژه SLP ایجاد یک اقتصاد دیجیتال پایدار و پویا درون بازی Axie Infinity و تشویق بازیکنان به فعالیت‌های درون بازی بیشتر و شرکت در اقتصاد مجازی بازی است. برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت کنونی پروژه SLP و هدف‌های آن، شما می‌توانید به منابع جدیدتر و وب‌سایت رسمی Axie Infinity مراجعه کنید.

آینده ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن چیست؟

اس ال پی چیست

با این که این پتلفرم تنها دو ساله که توسعه پیدا کرده اما پروژه های زیادی هستن که از این توکن استفاده می کنن. یکی از این پروژه ها Memo.cash هستش. این پروژه یکی از بازی هایی هستش که بیشترین توکن رو در گردش داره و بیش از 11 میلیوم دلار آمریکا در اون در حال گردشه.

طببق گزارش های که بدست اومده ارز دیجیتال تتر هم از این توکن حمایت خواهد کرد. این حمایت از طریق نشانه هایی که در بیت کوین کش راه اندازی میکنه اتفاق میوفته. سازندگان تتر بر این باورن که با این کار می تونن نفوذشونو در زمینه ی بلاک چین بیشتر کنن.  البته انتظار میره که کوین اکس هم از این توکن پشتیبانی کنه و جزء اولین پتلفرمی باشه که ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن رو حمایت می کنن.

اسموت لاو پوشن یه ارز رمز نگاری با رشد سریعه. Smooth Love Potion که به معنای معجون عشق کوچک هستش دارای جامعه ی رو به رشده. توسعه دهندگان زیادی رو این پروژه کار می کنن و قصد دارن مشارکت های بیشتری رو جذب کنن. این باعث میشه که افراد و شرکت های زیادتری از SLP استفاده کنن که برای قیمت اسموت لاو پوشن در بلند مدت مثبت خواهد بود.

پیش بینی قیمت Smooth Love Potion بسیار مشکله مثل بازار سهام. مخصوصا که تا حد زیادی تحت تاثیر بازار هم هستش. اما خوب با مشاهده ی تحولات تحقق یافته، برنامه های جدید، مشارکت های جدید و سایر موارد مهم که بر قیمت تأثیر میذاره، میشه فهمید که این ارز تا کجا متونه حرکت کنه. درسته که نمیشه پیش بینی دقیقی از قیمت اسموت لاو پوشن ارائه داد اما افزایش قیمت 100 تا 300 درصدی در بازه ی زمانی 1 تا 2 سال واقعی به نظر میرسه.

چرا قیمت SLP در حال افزایشه؟

قیمت ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن

مهمترین چیزی که باید در مورد ارز ها بدونیم اینه که یه رمززمانی افزایش قیمت پیدا می کنه که تحولات مثبت و اخبار مثبت از اون ارز به گوش برسه. از اونجایی که این ارز هم توسط افراد و سازمان ها ی زیادی مورد استفاده قرار گرفته، اتظار میره افراد بیشتری ارز دیجیتالSLP رو خریداری کنن که این منجر به بالا رفتن قیمت اسموت لاو پوشن میشه. بنابراین همیشه خوبه که به اخبار فعلی Smooth Love Potion نگاهی بندازین تا ببینین این امر در دراز مدت چه تاثیری خواهد داشت.

انتظارات ما از معجون عشق کوچک (SLP) چیست؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، پیشبینی مبلغی که قیمت این ارز درپایان سال های 2021 ، 2022 ، 2023 و ...  همیشه دشوار بوده.  اما ما شاهد پیشرفت های مثبت زیادی هستیم که به پروژه کمک می کنه و این امر میتونه تاثیری مثبتی بر قیمت SLP بذاره. وقتی می خواید یه معجون کوچک عشق بخرین ، همیشه خوبه که به قیمت فعلی، پیش بینی قیمت و آخرین اخبار نگاه کنین تا در مورد آینده قیمت Smooth Love Potion چیزایی حدس بزنین.

یک استراتژی که بسیاری از اون استفاده می کنن و بسیار بی خطره اینه که هر ماه به طور مداوم چیزی بخرین، به این ترتیب که هنگام پایین آمدن خرید ارز دیجیتال می کنین اما هنگامی که بالا می روه و میانگین خوبی داره میفروشی.  این البته برای معامله گرانی که می خوان در کوتاه مدت سود کنن، متفاوته، پس خوبه ببینین چه خبرایی در راهه و پس از افزایش قیمت خوب دوباره ارز رو بفروشین. بنابراین انتظارات ما از آینده Smooth Love Potion بسیار مثبت هستش.

چگونه ارز دیجیتال SLP بخریم؟

خرید اسمال لاو پوشن

اگر مایل به خرید Smooth Love Potion هستین در حال حاضر می تونین این ارز دیجیتال از صرافی های مختلف بین المللی مثل  Pionex ،Hoo ، LBank ، Binance ،  CoinW برای خریدش اقدام کنین. البته چون ایران تو تحریمه شما نمی تونین به راحتی از این صرافی ها اقدام به خرید SLP بکنین، چون به محض اینکه بفهمن شما ایرانی هستین، حساب شما رو بلاک می کنن و از پس دادنم پول ها و توکن های شما خودداری می کنن. تازه نکته ترسناک این که صرافی ها هر روز راه های جدیدتری رو برای شناسایی کاربران غیر مجاز  پیدا می کنن.

به این ترتیب تنها یه اشتباه کوچیک کافیه تا شما تمام داراییتون از دست بدین. اما خب این مشکل مهمی نیست چون همین الانشم تو ایران صرافی های معتبری هستن که  تو ایران فعالیت می کنن. خیلی ها با استفاده از صرافی های داخلی درآمد ها و سود های خوبی بدست میارن، شما هم می تونین ارز دیجیتال SLP رو از صرافی آنلاین معتبر داخلی مثل ایران بایننس تهیه کنین. البته یکی از ویژگی های برجسته ایران بایننس تنوع بالای لیست ارزهای دیجیتالشه. به این ترتیب اگر قصد خرید هر ارز دیجیتالی رو دارین، حتماً حداقل یکبار از خدمات این صرافی تجربه کنین تا بتونین به درستی ادعای ما مبنی بر معتبر و درجه یک بودن خدمات ما رو بیازمایید.

آینده ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن

حرف آخر:

فناوری بلاکچین می تونه تحولی عظیم در زندگی افراد بوجود بیاره، به همین دلیل بسیاری از فعالان عرصه ارزهای دیجیتال سعی می کنن تا به هر شکلی که می تونن دنیای واقعی و به دنیای دیجیتال پیوند بدن. شاید بشه گفت هدف این عرصه شکستن انحصار طلبی هاست، این بازار مثل فرصتی برابر آمادست که به همه افراد برای بهبود شرایط زندگی و راحت تر شدن مسائل کمک کنن. یکی از این فرصت ها میشه به ارز دیجیتال SLP اشاره کرد.

این پلتفرم شرایطی رو ایجاد کرده که شما می تونین با بازی کردن امتیازاتی رو کسب کنین که در نهایت قابلیت تبدیل به پول و بهبود  وضعیت مالیتون داره. هدف ما هم از نگارش ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن چیست؟ در واقع این بود که به  شما بگیم که شما می تونین با بازی کردن، خرید SLP یا حتی ذخیره این رمز ارز تازمانی که قیمت SLP افزایش بکنه و فروش اسمال لاو پوتیشن در زمان و پلتفرم مناسب سود خوبی کسب کنین. از این لحاظ شاید بشه گفت ما در بهترین دوره و زمان ممکن بدنیا اومدیم، در زمانی که حتی برای بازی کردن هم میتونی کسب درآمد کنی!

موفق و پر سود باشین.


نظرات کاربران در مورد ارز SLP چیست؟ صفر تا صد ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن
  • ممنون از اطلاعات مفیدتون

    سلام چطور با پشتیبانی شبکه ارز اس ال پی ارتباط برقرار کنیم

    بخاطر افزایش سکه در گردش داره دچار کاهش ارزش میشه.

    دقیقا همینطوره....دوستانی که هولدر هستن میتونن سود کنن در دراز مدت وگرنه برای معامله گران سود نخواهد داشت

سوال امنیتی :9+43 = ?