ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟ (معرفی کیف پول SKL)

1402/07/06
ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟ (معرفی کیف پول SKL)

ما قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟ اطلاعاتی در مورد این ارز، آینده Skale Networke و کیف پول SKL برای شما ارائه کنیم. بهتره قبل از اینکه بحث اصلی رو شروع کنیم، معنی و مفهوم کلی ارزهای دیجیتال رو بررسی کنیم. ارزهای دیجیتال هم اکنون در حال تبدیل شدن به یک ارز رایج در بازار جهانی هستن و روزانه تعداد دولت ها، نهادها و سازمان هایی که این پول های دیجیتالی رو به رسمیت می شناسن، در حال افزایش هست. همچنین افراد زیادی روزانه به منظور سرمایه گذاری و همچنین انجام خرید ارز دیجیتال و فروش آن برای کسب سود بیشتر وارد این بازار پر هیجان و پر ریسک میشن.

در کشور ما نیز در سال های اخیر خرید و فروش ارز دیجیتال مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی به قصد سرمایه گذاری و انجام معامله وارد این بازار شدن. بازار ارزهای دیجیتال در ایران هر روز بیشتر از روز قبل در حال رشد هست و کاربران اون در حال افزایش هستن. حضور در بازار کریپتوکارنسی نیاز به دانش کافی و اطلاعات دقیق در رابطه با این فناوری تقریبا نوظهور داره و مثل همه بازارهای سرمایه دیگه ورود به این حوزه بدون داشتن آگاهی و اطلاعات در این باره می تونه برای شما زیان آور باشه.

هر یک از ارزهای دیجیتال به منظور خاصی ایجاد شدن و در وایت پیپر خودشون دلیل و برهان پیدایششون رو توضیح دادن. همه این پروژه ها در کنار رسالت اصلی خود نیز اقدام به عرضه توکن و کوین برای کسب درآمد بیشتر و جذب کاربر بیشتر می کنن. شاید در این میان اسم ارز اسکیل نتورک رو شنیده باشین و خواسته باشین تا اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال به دست بیارین. ما در این مقاله سعی می کنیم به بررسی ارز دیجیتال SKL، خرید skl، آینده Skale Networke و کیف پول SKL بپردازیم.

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟ می تونیم این پاسخ رو بدیم که اسکیل نتورک با نماد اختصاری SKL یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 630.4 میلیون دلار و سهم 0.02 درصدی از کل بازار، در رتبه 129 بازار کریپتوکارننسی قرار داره. Skale یک شبکه بلاک چین منبع باز هست که به توسعه دهنده ها این امکان رو میده تا به راحتی زنجیره های کاملا غیر متمرکز رو با قابلیت پیکربندی بالا ارائه کنند. این زنجیره ها به عنوان لایه امنیتی و اجرایی عمل می کنه که با اتریوم متصل میشه و عمیقا در شبکه اتریوم ترکیب میشه.

پروژه غیر متمرکز اسکیل نتورک علاوه بر افزایش ظرفیت معامله ها، باعث کاهش تاخیر و اطمینان از این میشه که پرداخت ها تا حد ممکن ارزون تر انجام میشه. همچنین وایت پیپر این پروژه ادعا می کنه که می خواد افراد رو قادر بکنه تا برنامه های غیر متمرکز Dapps رو در ابر ماژولا غیر متمرکز ساخته شده برای نیازهای دنیای واقعی و پیکربندی شده برای نیازهای خودشون ایجاد و اجرا کنن. این تاکید بر تمرکززدایی به ضرر امنیت نیست. همچنین طبق گفته کسانی که روی این پلتفرم کار می کنن، می تونن قراردادهای هوشمند Solidity رو هزاران بار سریع تر با کسری از هزینه شبکه اصلی اجرا کنند.

رمز ارز SKL توکن بومی شبکه اسکیل یا Skale Networke هست. SKL یک توکن کاربردی هست که برای پشتیبانی از استقرار برنامه و امنیت شبکه استفاده میشه. این رمز ارز یکی از توکن های با استاندارد ERC777هست. ERC777 یک استاندارد توکن مبتنی بر اتریوم هست که با استاندارد ERC20 سازگاری داره. همچنین توسعه دهنده ها می تونن بلاک چین های مستقل رو با توکن های SKL برای اجرا Dapp های خودشون خریداری کنند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال SKL:

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)| بنیانگذاران skl

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال SKL چیست؟ به معرفی بنیانگذارن ارز اسکیل نتورک می پردازیم. بنیانگذاران شبکه SKALE، جک اوهولران و استن کلاکدو هستن.که هر دوی اون ها دارای تجربه زیادی در صنعت نرم افزاری هستن. این دو نفر توسط دوستان همدیگه در سال 2017 با هم ارتباط برقرار کردن و هدفشون این بود که برنامه های غیر متمرکزی ایجاد کنن که در این میان به مسئله های زیادی برخورد کردن.

 جک یک کارآفرین کهنه کار با سابقه طولانی در آموزش ماشینی، هوش مصنوعی، امنیت و بلاک چین هست. جک همچنین قبل از تاسیس شبکه اسکیل بنیانگذار چندین شرکت فناوری سازمانی مستقر در سیلیکون از جمله IncentAlign پلتفرم ارز دیجیتال و Aktana پلتفرم پیشرو تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین برای صنعت علوم زندگی بود. او همچنین نقش اجرایی در Good Technology داشت که توسط موتورولا به مبلغ 500 میلیون دلار خریداری شد. جک اوهولران از اوایل سال 2013 به عنوان یک سرمایه گذار فعال، درگیر ارزهای دیجیتال و تمرکززدایی بود و در اوایل سال 2017 کار تمام وقت در این فضا رو شروع کرد. همچنین جک دارای مدرک لیسانس از دانشگاه نبراسکا هست.

استن کلاکدو نیز یکی دیگه از بنیانگذارهای ارز اسکیل نتورک و شبکه Skale هست. استن 19 سال تجربه در زمینه رمزنگاری و فناوری های زیرساخت سازمانی داره. همچنین او چندین استارتاپ با پشتوانه سرمایه گذاری در سیلیکون رو تاسیس کرده. استن یکی از اعضای اصلی تیم ماشین مجازی جاوا بود و در سال 2000 به همراه دان بونه(همکار خالق امضاهای BLS) در تیم موسس شبکه های انگریان حضور داشت.

ویژگی های شبکه SKALE:

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)| ویژگی های skl

شبکه SKALE یک شبکه بلاکچین لایه دوم برای بلاکچین اتریوم (Ethereum) است که طراحی شده است تا کارایی و مقیاس‌پذیری بلاکچین اتریوم را افزایش دهد. این شبکه به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و دی‌آپ‌های خود را با کارایی بالا و هزینه کمتر در بلاکچین اتریوم اجرا کنند. ویژگی‌های اصلی شبکه SKALE عبارتند از:

1. مقیاس‌پذیری: شبکه SKALE امکان مقیاس‌پذیری افزایشی را به ترتیبات متعددی از اتریوم فراهم می‌کند. این به ترتیبات کوچک‌تر به عنوان "SKALE Chains" شناخته می‌شوند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا تراکنش‌ها و قراردادهای هوش مصنوعی خود را در یک محیط جداگانه اجرا کنند.

2. کارایی بالا: SKALE به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا تراکنش‌ها را با سرعت بالا و هزینه کمتر انجام دهند. این به عنوان "مقیاس‌پذیری افزایشی" (Elastic Scalability) شناخته می‌شود و به معنای این است که با افزایش تراکنش‌ها، سرعت و کارایی بیشتری فراهم می‌شود.

3. کنترل اجرا: تراکنش‌ها و قراردادهای هوش مصنوعی اجرا می‌شوند توسط واحدهای SKALE Validator که توسط اعضای شبکه انتخاب می‌شوند. این به اعضای شبکه امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی اجرای تراکنش‌ها داشته باشند.

4. امنیت: SKALE از امنیت بلاکچین اتریوم بهره می‌برد و از روش‌های امنیتی مانند مدیریت کلید‌ها و امضاهای چندگانه (Multi-Signature) برای حفظ امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

5. قابلیت اطمینان (Reliability): شبکه SKALE اطلاعات و وضعیت تراکنش‌ها را در زمان واقعی به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا بتوانند وضعیت تراکنش‌ها را به دقت پیگیری کنند.

6. پشتیبانی از توسعه‌دهندگان: SKALE ابزارها و منابعی را برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها و قراردادهای هوش مصنوعی خود را به راحتی توسعه دهند و اجرا کنند.

7. پروژه‌های متن‌باز: SKALE یک شبکه متن‌باز است که به جامعه توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به توسعه و بهبود آن کمک کنند.

8. پشتیبانی از توکن‌های اتریوم: توکن‌های اتریوم و دارایی‌های دیجیتال اتریوم می‌توانند به آسانی به شبکه SKALE منتقل شوند و در آن استفاده شوند.

نحوه کار شبکه اسکیل نتورک:

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)

می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SKL چیست؟ نحوه عملکرد شبکه اسکیل نتورک رو مورد بررسی قرار می دیم. اول از همه باید بگیم که محور پروژه شبکه اسکیل استفاده از زنجیره های جانبی الاستیک هست. سایدچین های الاستیک به عنوان بلاک چین مستقل عمل می کنن که با محیط بلاک چین دیگه ادغام شدن. به این ترتیب کاربران می تونن زنجیره های جانبی رو متنساب با نیاز خودشون تعریف کنن و به همین دلیل هست که این ساختارها زنجیره های جانبی یا سایدچین های الاستیک نامیده میشن.

هدف Skale این هست که به Dapp ها اجازه بده تا به زنجیره های مختص به خود دسترسی داشته باشن. به عبارتی دیگه زنجیره های جانبی مخصوص هر برنامه غیر متمرکز به همراه ولیدیتورهای اون، قابل خریداری و اجاره هست. در واقع شبکه اسکیل نتورک به عنوان اتریوم به عنوان یک سرویس در نظر گرفته میشه. یک Dapp کارمزد بخش های مختلف مثل محاسبه ها، ذخیره سازی و پهنای باند رو پردازش می کنه تا بتونه از اون ها به صورت مستقل و جداگونه استفاده برای فعالیت خودش استفاده کنه.

در واثع می تونیم بگمیک ه شبکه اسکیل نتورک شبکه ای هست درون یک شبکه اتریوم و همه عملکردهای این شبکه از طریق مجموعه ای از قراردادهای هوشمند انجام میشه که به اسم Skale Manager شناخته میشن. این زنجیره ها از طریق قرارداد هوشمند Skale Manager به اتریوم متصل میشه که به عنوان نقاط ورود و خروج شناخته میشه. به این ترتیب برنامه های غیر متمرکز توکن های خودش رو در اسمارت چین کانترکت Skale Manager واریز می کنن و توکن های مربوط به زنجیره خاص خودشون رو تولید می کنن.

ساختار شبکه Skale چگونه است؟

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)| ساختار شبکه ی skl

شبکه اسکیل نتورک از سایدچین های منعطفی استفاده می کنه. این بلاک چین های کوچک مستقل از نودهای شبکه اتریوم از طریق الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام استفاده می کنن و به منظور به خطر نایفتادن امنیت، این نودها به صورت تصادفی انتخاب میشن و توسعه دهنده ها می تونن برای برنامه های غیر متمرکز خود امکان ادغام کردن یا چرخشی کردن نودهای زیرمجموعه مجازی رو فعال کنن تا هر برا نودهای جدیدی عملکردهای Dapp رو پردازش کنند. علاوه بر این شبکه Skale دو جزء اصلی داره که عبارت اند از:

Skale Manager:

یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده شبکه اکسیل نتورک، Skale Manager هست. این قراردادهای هوشمند بر روی شبکه اصلی اتریوم قرار دارن و اکوسیستم Skale رو کنترل می کنن. این عملکردها شامل همه چیز از جمله ساخت و نابود کردن زنجیره های جانبی و مدیریت نودها میشن تا انتقال های توکن SKL و پاداش های این توکن رو مقیاس پذیر کنه.

نودهای بدون نیاز به اجازه اسکیل:

این گره ها یا نودها بر مبنای میزان توکن های SKL سپرده گذاری شده و پیش نیازهایی که شبکه تعیین کرده، تولید یا رد میشن. به این ترتیب اگه یک نود پذیرفته بشه، به نودهای همتای خود برگشت داده میشه تا فعالیت اون رو بررسی کنن. این نودها می تونن از نوع نود کامل یا نود کوچک باشن. نودهای کامل همه 4 منبعی که در یک سایدچین وجود داره رو در اختیار دارن در حالی که نودهای کوچک می تونن در چند زنجیره جانبی مشارکت کنند.

کاربردهای ارز دیجیتال Skale Networke:

همونطور که گفتیم SKL توکن اختصاصی شبکه ارز دیجیتال Skale Networke هست که نوعی توکن مبتنی بر شبکه ERC777 هست و به صئرت وسیع در بین توسعه دهنده ها توزیع میشه تا اون ها رو تشویق به توسعه و رشد شبکه کنه. دارندگان این توکن می تونن رمز ارزهای خودشون رو با ولیدیتورها استیک انجام بدن. این ولیدیتورها بلاک ها رو تشکیل میدن، قراردادهای هوشمند رو اجرا می کنن و امنیت شبکه رو تامین می کنن. این اعتبارسنج ها نیز در ازای کاری که انجام میدن، پاداش خودشون رو به صورت توکن SKL به دست میارن.

همچنین توسعه دهنده از این رمز ارزها برای پرداخت کارمزد زنجیره های جانبی استفاده می کنن. به این ترتیب نماینده ها و ولیدیتورها توکن SKL رو به دست میارن. این رمز ارز همون کارمزدی هست که توسعه دهنده ها پرداخت کردن. علاوه بر این، ارز دیجیتال Skale Networke برای رای دهی روی زنجیره که همه پارامترهای اقتصادی شبکه رو می سنجه، توسط کاربران به کار گرفته میشه.

بررسی قیمت اسکیل نتورک:

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL بررسی قیمت skl

در این قسمت از مقاله قیمت SKL رو مورد بررسی قرار می دیم. در زمان نوشتن این مقاله قیمت اسکیل نتورک حدود 0.22 دلار، با احتساب نرخ تتر 30.033 تومان معادل 6.830 تومان هست و حجم معاملات روزانه اون 23.52 میلیون دلار هست. بالاترین قیمت اسکیل نتورک در تاریخ 12 مارس 2021 حدود 1.21 دلار هست. همچنین ارز SKL از یک سال پیش تاکنون 163 درصد رشد داشته و جا برای رشد داره. تعداد واحدهای در گردش ارز اسکیل نتورک نیز 2.64 میلیارد و تعداد کل واحدهای اون 7 میلیارد خواهد شد.

تحلیل آینده اسکیل نتورک:

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)| تحلیل آینده skl

همونطور که در قسمت های قبلی مقاله ارز دیجیتال SKL چیست؟ گفته شد، شبکه اسکیل نتورک از فناوری زنجیره های جانبی الاسیتک استفاده می کنه که کاربران و توسعه دهنده ها می تونن اون ها رو برای توسعه و ساخت برنامه های غیر متمرکز تنظیم کنن. برای اینکه آینده اسکیل نتورک رو تحلیل کنیم باید فاکتورها و عوامل متعددی رو مورد توجه قرار بدیم، اخبار رسانه های اجتماعی، وضعیت اقتصادی کشورها، اهدف پروژه ارز دیجیتال اسکیل نتورک و قدرت تیم Skale نمونه هایی از مواردی هستن که می تونن بر آینده SKL تاثیر بذارن.

همونطور که گفتیم یکی از عوامل اثر گذار در آینده اسکیل نتورک، هدف و قدرت تیم این ارز دیجیتال هست. یکی از هدف و کاربردهای ارز SKL این هست که، تراکنش های اتریوم به طور معمول سرعت کمی دارن و به گفته تیم شبکه اسکیل، استفاده از ارز دیجیتال Skale Networkw می تونه سرعت تایید تراکنش ها رو از طریق اتریوم بهبود بده، چون Skale می تونه بسیار سریع تر عمل کنه و حداکثر 2000 معامله در ثانیه رو انجام بده. بنابراین با توجه به هدف و کارکردی که شبکه اسکیل نتورک داره، به نظر می رسه آینده SKL می تونه درخشان باشه.

یکی دیگه از عوامل اثر گذار بر قیمت و آینده SKL، تقاضای خرید و محبوبیت در میان سایر ارزهای دیجیتال هست. ارز دیجیتال اسکیل نتورک از زمان پیدایش تاکنون تونسته محوبیت زیادی رو به خودش به دست بیاره و جزو 100 ارز برتر بازار کریپتوکارنسی قرار بگیره. همچنین تقاضای خرید این ارز دیجیتال رو به افزایشه و با توجه به این مسئله میشه آینده Skale Networke رو درخشان پیش بینی کرد.

کیف پول استیکل نتورک:

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL)

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال اسکیل نتورک و آینده SKL، قصد سرمایه گذاری و خرید اسکیل نتورک رو داشته باشین، ولی بهتره قبل از هر اقدامی بدونین که کدوم کیف پول ها از ارز دیجیتال اسکیل نتورک پشتیبانی می کنن. در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Skale Networke چیست؟ برخی از کیف پول استیکل نتورک رو بررسی می کنیم.

شما می تونین برای ذخیره و نگهداری از ارز دیجیتال Skale Networke، از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کنین. والت های سخت افزاری به دلیل اینکه به صورت آفلاین فعالیت می کنن، دسترسی هکر ها رو به کیف پول غیرممکن می کنه، به این ترتیب والت های سخت افزاری یکی از گزینه های امن برای نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال اسکیل نتورک و سایر ارزهای دیجیتال هست. این کیف پول ها به دلیل داشتن قیمت بالا، زیاد ورد استقبال قرار نمی گیرن ولی در مقابل کیف پول های نرم افزاری هم وجود دارن که می تونین برای نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال Skale Networke و بقیه ارزهای دیجیتال ازشون استفاده کنین.

همونطور که گفتیم، رمز ارز اسکیل نتورک تحت استاندارد ERC20 در شبکه بلاک چین اتریوم تعریف شده. بنابراین هر والتی که از این شبکه پشتیبانی می کنه می تونه برای ذخیره و نگهداری ارز SKL استفاده بشه. کیف پول های نرم افزاری مثل تراست ولت، اتمیک ولت و متامسک و همچنین کیف پول های سخت افزاری مثل لجر و... نمونه هایی از کیف پول Skale Networke هستن.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL) | کیف پول تراست والت

یکی از کیف پول استیکل نتورک، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده و مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز هست. تراست ولت تاکنون تونسته 5 میلیون کاربر رو به سمت خودش جذب کنه. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه میده که ذخیره ارزهای دیجیتال شما رو ساده می کنه. همچنین برنامه Trust Wallet که برای سیستم ios و Android طراحی شدن، بهترین تجربه و راحتی ممکن رو ارائه میده.

کیف پول تراست ولت توسط یک توسعه دهنده اکوراینی ساکن آمریکا به نام ویکتور رادچنکو در سال 2017 عرضه بازار شد. در ابتدا فقط ارزهای دیجیتال مبتنی بر استاندارد ERC20 در تراست ولت قابل نگهداری بودن، ولی تراست ولت در ادامه امکان ذخیره سازی توکن های مبتنی بر استاندارد ERC223 رو نیز فراهم کرد. همچنین در حال حاضر تراست ولت جزو بهترین و امن ترین کیف پول های نرم افزاری هست. مقاله آموزش نصب و استفاده از تراست ولت در سایت ایران بایننس وجود داره و می تونین در صورت لزوم ازش استفاده کنین

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL) | کیف پول متامسک

یکی دیگه از کیف پول Skale Networke ، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان هست. این کیف پول که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن ههمراه موجود هست، شما رو تنها با یک کلیک به ورود امن کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کنه. همچنین هر چیزی که برای مدیریت دارایی های دیجیتال خودتون نیاز دارین، این والت در اختیارتون قرار میده. علاوه بر این، متامسک ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین رو ارائه میده.

متامسک یکی از والت های اتریوم منبع باز هست که از انواع توکن های مبتنی بر اتریوم مثل توکن های ERC20 و توکن های غیر قابل تعویض NFT پشتیبانی می کنه. نکته قابل توجهی که متامسک رو از سایر کیف پول ها متمایز می کنه ارتباط اون با وب سایت ها هست. در واقع MetaMask یک کیف پول معمولی نیست، بلکه قدرت واقعی اون در ارتباط یکپارچه با قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز هست. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می تونین از مقاله نصب و آموزش راه اندازی کیف پول متامسک در سایت ایران بایننس، استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت(Atomic Wallet):

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL) کیف پول اتمیک ولت

یکی دیگه از کیف پول SKL، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet یک کیف پول منبع باز و یکی از کاربردی ترین کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال هست. این کیف پول اولین بار در سال 2017 توسط Konstantin Gladych که مدیر عامل و سرمایه گذار اصلی شرکت چنجلی بود، ساخته و معرفی شد. این والت به دلیل مزایای بسیار زیاد، تبدیل به بخش عظیمی از دنیای کریپتوکارنسی شده و کاربران زیادی داره. همچنین پشتیبانی از بیش از 500 توکن و کوین باعث افزایش محبوبیت این کیف پول شده.

همونطور که گفتیم اتمیک ولت یه کیف پول منبع باز یا اوپن سورس هست. ویژگی اوپن سورس بودن کیف پول اتمیک ولت باعث افزایش امنیت میشه. این روش باعث میشه تا سخت ترین لایه های امنیتی برای این کیف پول فعال بشه. همچنین در این کیف پول تا زمانی که از خود کاربر اشتباهی سر نزنه، امکان هک وجود نداره. علاوه بر این، کیف پول نرم افزاری Atomic Wallet بر خلاف سایر والت ها دیگه قابلیت امنیت 100 درصدی داره.برای ساخت این کیف پول به مقاله ی آموزش ساخت کیف پول اتمیک والت مراجعه کنید.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟(معرفی کیف پول SKL) | کیف پول سخت افزاری لجر

یکی از کیف پول SKL، والت سخت افزاری لجر هست. کیف پول ledger Nano S از سری کیف پول های سخت افزاری کمپانی فرانسوی لجر هست و با هدف ذخیره سازی آفلاین ارزهای دیجیتال طراحی و ساخته شده هست. کمپانی لجر در سال 2014 در کشور فرانسه تاسیس شد و در حال حاضر علاوه بر فرانسه در آمریکا نیز یک شعبه داره. کمپانی لجر تا به حال بیش از یک میلیون عدد از این مدل کیف پول رو به فروش رسوندن.

با استفاده از کیف پول ledger می تونین تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال رو ذخیره و مدیریت کنین. این دستگاه با استفاده از کابل USB قابلیت اتصال به کامپیوتر و از طریق کابل OTG به موبایل متصل میشه. همچنین این کیف پول دیجیتال کلیدهای خصوصی رو همیشه در یک چیپ سخت افزاری امن نگهداری می کنه و با اختصاص رمز عبور جداگونه برای دستگاه و نرم افزار لجر لایو، فقط صاحب اون می تونه به دارایی های داخل کیف پول دسترسی پیدا کنه. بنابراین این والت گزینه مناسبی برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال Skale Networke چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال اسکیل نتورک، آینده SKL و کیف پول Skale Networke برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم،  Skale یک شبکه بلاک چین منبع باز هست که توسعه دهندگان رو قادر می کنه تا به راحتی زنجیره های کاملا غیر متمرکز با قابلیت پیکربندی بالا ارائه بدن. همچنین اگه قصد خرید اسکیل نتورک رو دارین، می تونین از طریق صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس اقدام به خرید کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال اسکیل نتورک چیست؟ (معرفی کیف پول SKL)
سوال امنیتی :5+89 = ?