ارز دیجیتال انزایم Enzyme چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال MLN)

1401/06/14
ارز دیجیتال انزایم Enzyme چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال MLN)


ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال انزایم چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Enzyme برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده انزایم و کیف پول ارز دیجیتال MLN بپردازیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Enzyme برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز انزایم رو درک کنین.

بهتره بدونین ارزهای دیجیتال شکل مجازی پول های رایج هستن که ویژگی های زیادی دارن که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیارن و مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیرن. یکی از این ویژگی ها، غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال هست. به عبارت دیگه هیچ نهاد و مرکز خاصی بر روی ارزهای دیجیتال نظارت نداره و اون ها رو کنترل نمی کنه.

رشد قیمت ارزهای دیجیتال تونست علاقه سرمایه گذاران و معامله گران رو به سمت خودش جذب کنه و به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل بشه. جالب اینجاست که بدونین بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل سایر بازارهای مالی، نوسانات قیمتی زیادی داره که همین موضوع باعث شده تا این بازار ریسک پذیر باشه و برای اینکه در این بازار فعالیت داشته باشین، باید ریسک پذیر باشین. همچنین شما می تونین از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارین، به شرطی که اطلاعات و دانش کافی رو برای فعالیت در این بازار داشته باشین.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال مختلفی به وجود اومدن و عرضه بازار شدن که هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاصی که دارن، محبوبیت زیادی به دست میارن و سرمایه لازم رو برای فعالیت به دست بیارن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال Enzyme رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال انزایم چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Enzyme برای شما ارائه می کنیم و به بررسی اینده انزایم و کیف پول ارز دیجیتال MLN می پردازیم.

ارز دیجیتال انزایم چیست؟

ارز دیجیتال انزایم چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال انزایم چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال انزایم با نماد اختصاری MLN نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 123.9 میلیون دلار و سهم 0.005 درصدی از کل بازار، در رتبه 370 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره.

همچنین ارز دیجیتال انزایم نوعی زیرساخت مدیریت دارایی غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کنه. بهتره بدونین ارز دیجیتال انزایم ویژگی ها و استراتژی های نوآورانه ای رو برای کمک به کاربران شبکه و شرکت کننده ها در ایجاد و مدریت حساب های اون ها کمک می کنه.

به عبارت دیگه ارز دیجیتال انزایم نوعی پروتکل متن باز هست که مسئولیت مدیریت دارایی های دیجیتال جمع آوری شده رو به صورت درون زنجیره ای بر عهده داره و باید دارایی های دیجیتال رو مدیریت بکنه.

همچنین ارز دیجیتال Enzyme با استفاده از قرارداد هوشمند و با خودکارسازی عملکردهای پشت صحنه سازمانی و فرایندهای مرتبط با مدیریت ریسک به مدیران دارایی و اسپانسرهای صندوق سرمایه گذاری این امکان رو میده تا ابزارهای سرمایه گذاری توکنیزه مخصوص خودشون رو راه اندازی کنند. به همین دلیل، ارز انزایم با داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش، مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر تعریفی از ارز انزایم داشته باشیم، می تونیم بگیم که ارز انزایم نوعی توکن مبتنی بر شبکه اتریوم هست که خودش رو پلتفرمی برای مدیریت غیر متمرکز دارایی های زنجیره ای معرفی می کنه. همچنین ارز دیجیتال MLN به صورتی طراحی شده تا به هر کسی این امکان رو به تا سرمایه گذاری های سفارشی روی زنجیره ای رو در یه جای امن اجرا کنند و اون ها مدیریت کنند.

تاریخچه ارز دیجیتال MLN:

ارز دیجیتال MLN

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال انزایم چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه و بنیانگذاران ارز دیجیتال انزایم برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین ارز دیجیتال انزایم در ابتدا با اسم ملون و با نماد MLN راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شد. با اینکه پروژه هیچ تغییری نکرد، ولی اسم اکوسیستم اون به Enzyme تغییر اسم کرد.

همچنین ارز دیجیتال MLN در سال 2016 راه اندازی شد و توسط یه شرکت خصوصی توسعه و گسترش پیدا کرد. جالب اینجاست که بدونین تیم توسعه دهنده این رمز ارز، شامل افرادی با تجربه در زمنیه بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستن که از جمله از بنیانگذاران ارز انزایم، می تونیم به افرادی به اسم های Rito Trinkler و Mona Ellsa اشاره کنیم. همچنین مونا الی عیسی معاون سابق گلدمن ساکس هست.

شرکت توسعه دهنده ارز دیجیتال MLN در کشور سوئیس قرار داره و عرضه اولیه سکه رو در سال 2017 مدیریت کرد. همچنین ارز دیجیتال MLN بین سال های 2017 و 2018 نزدیک به 3 میلیون دلار سرمایه جذب کرد و این سرمایه رو به توسعه اکوسیستم خودش اختصاص داد.

همچنین تیم توسعه دهنده و بنیانگذاران ارز انزایم هدف خودش رو از راه اندازی این شرکت، توسعه پروتکل انزایم که یه اکوسیستم کامپیوتری مدیریت دارایی بر روی شبکه اتریوم هست، عنوان کردن.

جالب اینجاست که بدونین این شرکت در اون زمان حدود 1.250.000 توکن MLN رو توزیع کرد. سپس شرکت خصوصی به اسم Melonport تعطیل شد و کنترل شبکه و پروتکل اون به شورای ملون که یه سازمان مستقل غیر متمرکز برای پروتکل انزایم هست، منتقل شد. در سال 2019 نیز تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال انزایم اولین نسخه از پروتکل انزایم رو منتشر کردن.

نحوه کار پروتکل انزایم چگونه است؟

پروتکل انزایم

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال MLN چیست؟ در موردش توضیحاتی برای شما ارائه کنیم، نحوه کار پروتکل انزایم هست. بهتره بدونین ساختار پروتکل انزایم شامل مجموعه ای از قراردادهای هوشمند هست که بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارن.

همچنین این پروژه از نرم افزار و پروتکل خودش برای ابزار و ویژگی های خودش برای مدیریت دارایی استفاده می کنه، در حالی که از شبکه اتریوم برای قدرت محاسباتی برای اجرا و راه اندازی شبکه استفاده می کنه. بهتره بدونین از اونجایی که شبکه اتریوم به زیرساخت مدیریت دارایی پروتکل انزایم این امکان رو میده تا هزینه و تراکنش های روی شبکه در توکن بومی اتریوم، توکن ETH پرداخت بشه.

نکته قابل توجه این هست که پروتکل Enzyme شامل ویژگی هایی هست که به لطف استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت از جستجوهای مرورگر وب پشتیبانی می کنه. همچنین پروتکل Enzyme از دو لایه تشکیل شده که یکی از این لایه ها، لایه Fund و دومی لایه زیرساخت هست. لایه Fund جایی هست که کاربران و شرکت کننده های شبکه دارایی های سرمایه گذاری خودشون رو به وجود میارن و اون ها رو اشتراک میزارن تا بقیه کاربران در اون سرمایه گذاری کرده و اون ها بخرن. علاوه بر این، لایه Fund قسمتی از ساختاری هست که در اون دارایی ها توسط کاربرانی که مالکیت کامل بر پول های خودشون رو دارن، مدیریت و کنترل میشن.

همونطور که گفتیم یکی دیگه از لایه های پروتکل Enzyme، لایه زیرساخت هست که قسمتی از اکوسیستم هست که توسط سازمان مستقل غیر متمرکز انزایم به اسم شورای انزایم که قبلا شورای ملون بود کنترل میشه. همچنین توکن MLN، توکن ابزار پروتکل هست که به مدیریت سرمایه گذاری های دیجیتال کمک می کنه. علاوه بر این، توکن MLN در مکانیزم رای گیری و حاکمیت شبکه نیز مورد استفاده قرار می گیره.

ویژگی های ارز دیجیتال MLN چیست؟

ارز دیجیتال MLN

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این رمز ارزها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. ارز دیجیتال Enzyme نیز ویژگی های زیادی داره که به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال MLN چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز انزایم می پردازیم.

• مدیریت دارایی ها

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال Enzyme این هست که پروتکل انزایم با ایجاد امکان راه اندازی، مدیریت و سرمایه گذاری در صندوق های دارایی های دیجیتال روی کار اومده تا محیطی ازاد، رقابتی، شفاف و غیر متمرکز رو به کاربران فراهم کنه که به این دلیل مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست اورده.

• غیر متمرکز بودن

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال MLN این هست که پروتکل Enzyme اولین زیرساخت غیر متمرکز در نوع خودش هست و به سرمایه گذاران این امکان رو میده تا کنترل کلیدهای خصوصی خودشون رو در اختیار داشته باشن و به اون این اجازه رو میده تا از دارایی های خودشون محافظت کنند.

• کاهش موانع ورودی

یکی دیگه از ویژگی های ارز انزایم این هست که موانع ورودی رو کاهش میده و به سرمایه گذاران و معامله گران این امکان رو میده تا به تعداد زیادی از فرصت های سرمایه گذاری شفاف دسترسی داشته باشن که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

لایه های موجود در پروتکل Enzyme:

پروتکل Enzyme

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، پروتکل انزایم شامل دو لایه هست و ساختار این پروتکل از دو لایه تشکیل شده که یکی از این لایه ها، لایه صندوق سرمایه و دومی لایه زیرساخت هست. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال MLN چیست؟ به بررسی لایه های پروتکل Enzyme می پردازیم.

• لایه صندوق سرمایه گذاری

یکی از لایه های پروتکل Enzyme، لایه صندوق سرمایه گذاری هست. بهتره بدونین در لایه صندوق سرمایه گذاری هر کاربر این امکان رو داره تا صندوق هایی رو که کاربران دیگه می تونن در اون سرمایه گذاری کنند رو به وجود بیارن و اون ها رو مدیریت کنند.

همچنین هر لایه صندوق سرمایه گذاری از دو بخش ساخته شده که یکی از این بخش ها قطب یا هاب هست که منظور از هاب یعنی هسته لایه صندوق سرمیاه گذاری هست و بخش دوم اقمار یا اسپوک هست که از قراردادهای هوشمند برای چارچوب بندی صندوق های سرمایه گذاری استفاده می کنند.

• لایه زیرساخت

یکی دیگه از لایه های پروتکل Enzyme، لایه زیرساخت هست. بهتره بدونین لایه زیرساخت توسط پلتفرمی به اسم Melon Council که نوعی سازمان خودگردان غیر متمرکز انزایم هست اداره میشه.

از جمله از قراردادهای زیرساختی می تونیم به قرارداد آداپتور که دارایی های معین رو به فیدهای قیمت معامله مرتبط می کنه و قرارداد موتور محرکه و قرارداد منبع قیمت که در بر دارنده اطلاعات کلی مورد نیاز برای انجام فعالیت های مختلف در درون صندوق سرمایه گذاری هست اشاره کنیم.

بررسی قیمت و اینده انزایم:

قیمت و اینده انزایم

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران در زمان سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال انزایم بهش توجه دارن، قیمت و اینده انزایم هست. اگه شما نیز دوست دارین تا روی ارز دیجیتال انزایم سرمایه گذاری کنین، ابتدا قیمت و اینده انزایم رو مورد بررسی قرار بدین تا بهترین تصمیم رو برای خرید و سرمایه گذاری بگیرین.

همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و همین موضوع باعث شده تا پیش بینی قیمت و اینده انزایم کار سختی بشه. به همین منظور ما در این قسمت از ممقاله ارز دیجیتال MLN چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده انزایم برای شما ارائه می کنیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید و سرمایه گذاری داشته باشین.

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال انزایم نوعی پروتکل غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که مسئولیت مدیریت دارایی های دیجیتال کاربران رو بر عهده داره. همچنین گفتیم که ارز انزایم ویژگی ها و مزیت های زیادی داره که این ویژگی ها باعث میشه تا این رمز ارز مورد استقبال قرار بگیره محبوبیت زیادی به دست بیاره.

همچنین با افزایش محبوبیت ارز دیجیتال انزایم، تقاضا برای خرید اون رمز ارز بیشتر میشه که با توجه به این موضوع می تونیم انتظار داشته باشیم تا اینده انزایم درخشان بشه. به عبارت دیگه هر چقدر استقبال ارز دیجیتال انزایم بیشتر بشه، محبوبیت این ارز زیادی میشه و در نتیجه افراد زیادی اقدام به خرید ارز دیجیتال MLN می کنند که باعث میشه تا اینده MLN درخشان بشه.

بهتره بدونین عوامل زیادی وجود دارن که بر قیمت و اینده ارزهای دیجیتال تاثیر میذارن و شما نیز باید برای اینکه بتونین قیمت و اینده MLN رو پیش بینی کنین، باید عوامل و فاکتورهای مختلفی رو مورد بررسی قرار بدین.

از جمله از عوامل تاثیرگذار بر قیمت و اینده MLN می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها و میزان تقاضا برای خرید ارز دیجیتال انزایم اشاره کنیم. هر کدوم از این عوامل می تونن تاثیرات زیادی بر قیمت MLN بذارن و باید هر کدوم از این عوامل رو مورد توجه قرار بدین.

کیف پول ارز دیجیتال MLN:

کیف پول ارز دیجیتال MLN

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال انزایم و بررسی قیمت و اینده MLN قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال انیم رو داشته باشین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال انزایم کنین، با کیف پول ارز دیجیتال انزایم اشنایی داشته باشین تا در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال Enzyme مشکلی نداشته باشین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال MLN چیست؟ به بررسی انواع کیف پول ارز دیجیتال انزایم می پردازیم تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال انزایم نداشته باشین.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی ککه در سال های گذشته داشت، به یکی از محبوب ترینن بازارهای مالی تبدیل ش و افراد زیادی وارد این بازار شدن و اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال کردن، ولی همواره با مشکل و چالشی که باهاش روبرو بودن و هستن، پیدا کردن جایی امن برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال خودشون هست.

چون همونطور که می دونین ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در داخل صرافی ها کار اشتباهی هست و بعد از خرید باید اون ها رو به کیف پول دیجیتالی انتقال بدین. به این منظور باید به دنبال بهترین و مناسب ترین کیف پول ارز دیجیتال باشین تا بتونین امن ترین والت رو پیدا کنین.

با افزایش نیاز کاربران به محیطی امن برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال، شرکت ها و کمپانی های زیادی اقدام به ساخت کیف پول دیجیتالی کردن و به همین دلیل تعداد زیادی کیف پول دیجیتال راه اندازی و عرضه بازار شد که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و سطح امنیت خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اورن.

همچنین باید در زمان انتخاب کیف پول دیجیتال برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خودتون، بهترین و امن ترین کیف پول دیجیتال رو پیدا کنین. در ادامه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال انزایم رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دیم.

کیف پول لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال انزایم

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال انزایم، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به دلیل رابط کاربری ساده و سطح امنیت بالا، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست اورده. شما نیز می تونین به راحتی ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین و از امن بودن دارایی های خودتون خیالتون راحت باشه.

همچنین کیف پول سخت افزاری لجر محصول کمپانی لجر هست که در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی و عرضه بازار شده که به صورت آفلاین فعالیت دارن و در دسته بندی کیف پول های سرد قرار می گیرن.

کیف پول سخت افزاری لجر ظاهری شبیه به فلش داره و بر روی بدنه فلزی خودش دو دکمه داره که شما می تونین با استفاده از این دکمه ها معامله های خودتون رو تایید کنین. همچنین این ولت برای افزایش سطح امنیت شما ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه که یکی از این ویژگی ها این هست که شما می تونین از ولت و دارایی های خودتون نسخه پشتیبان تهیه کنین.

بهتره بدونین شما می تونین با استفاده از کابل USB ولت خودتون رو به کامپیوتر متصل کنین و با استفاده از کابل OTG نیز ولت خودتون رو به موبایل خودتون وصل کنین. نکته قابل توجه این هست که ولت زمانی به اینترنت وصل میشه که شما قصد انجام معامله رو دارین.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال انزایم

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال MLN، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که شما می تونین با استفاده از این ولت دارایی های خودتون رو به صورت امن نگهداری و ذخیره کنین.

بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو ایجاد شده و عرضه بازار کریپتوکارنسی ها شده و به دلیل سطح امنیت بالا و رابط کاربری ساده، محبوبیت زیادی داره و به همین دلیل صرافی بایننس که یکی از بزرگترین و معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال هست، تراست ولت رو در سال 2018 خریداری کرد و این کیف پول به عنوان ولت رسمی این صرافی شناخته میشه.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت ویژگی های امنیتی زیادی رو به کاربران فراهم می کنه تا بتونه محبوبیت زیادی به دست بیاره. یکی از این ویژگی ها این هست که شما می تونین برای ولت خودتون رمز تعیین کنین و یا تنظیم کنین تا با استفاده از حسگر چهره بتونین به ولت دسترسی داشته باشین.

همچنین یکی دیگه از ویژگی های امنیتی تراست ولت این هست که در زمان نصب و راه اندازی برای شما عبارت بازیابی داده میشه که می تونین این کلمات رو ذخیره کنین و در مواقع لزوم با استفاده از این کلمات کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. مقاله اموزش نصب و راه اندازی تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین در صورت لزوم این مقاله رو مطالعه کنین.

کیف پول متامسک (MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال MLN

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال MLN، ولت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری رایگان ارزهای دیجیتال هست که با بلاک چین اتریوم نیز ارتباط داره.

همچنین شما می تونین این ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید و ios خودتون نصب کنین و یا بر روی مرورگرهای خودتون راه اندازی کنین و دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری متامسک نوعی ولت دیجیتال هست که از توکن های اتریوم با استاندارد ERC20 و ERC721 پشتیبانی می کنه و امکان دسترسی به برنامه های غیر متمرکز رو فراهم می کنه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری متامسک توسط شخصی به اسم ارون دیویس راه اندازی شده و شرکت بلاک چین ConsesnSys اون رو مدیریت می کنه. همچنین این ولت به صورت افزونه در مرورگرهای فایرفاکس، بریو و مایکروسافت در دسترس هست. کیف پول متامسک نیز مثل تراست ولت ویژگی های امنیتی زیادی رو برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران فراهم می کنه و محبوبیت زیادی داره.

یکی از این ویژگی ها این هست که شما می تونین از ولت و دارایی های خودتون نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات بازیابی رو در جایی امن یادداشت کنین. نکته قابل توجه این هست که متامسک سطح امنیت بالایی داره و تاکنون هیچ وقت مورد هک قرار نگرفته.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال MLN چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Enzyme برای شما ارائه کنیم به بررسی اینده MLN و کیف پول ارز دیجیتال MLN بپردازیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال انزایم نوعی زیرساخت مدیریت دارایی غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کنه. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال انزایم رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال انزایم Enzyme چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال MLN)
سوال امنیتی :9+30 = ?