ارز دیجیتال تروی TROY چیست؟(بررسی کامل ارز دیجیتال TROY)

1401/06/16
ارز دیجیتال تروی TROY چیست؟(بررسی کامل ارز دیجیتال TROY)


در مقاله ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز تروی می پردازیم که مدتی هست ترند شده و توجهات زیادی رو جلب کرده. مقاله ارز دیجیتال Troy چیست؟ شامل تیترهای ارز تروی، نحوه عملکرد تروی، آینده Troy، قیمت و نحوه خرید ارز دیجیتال تروی و... هست. بهتره قبل از شروع موضوع اصلی مقدمه ای از ارزهای دیجیتال ارائه کنیم. 

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال هست که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنن. ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی هست که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی اونها رو کنترل نمی‌کنه. کریپتوکارنسی‌ها رو می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگه ای ارسال کرد. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام میشه و برای تعدادی دیگر از اونها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرن.

 ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شدن که یکی از محصولات مهم اون، فناوری بلاک چین هست. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از اون استفاده می‌کنن، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها رو هم برای افرادی که در شبکه حضور دارن و هم برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کنه. احتمالا در بازار ارز دیجیتال با ارزهای زیادی برخورد داشتین و ارز Troy یکی از کریپتو ها هست که در ادامه مقاله ارز دیجیتال تروی چیست؟ به معرفی ارز Troy، آینده تروی و کیف پول ارز دیجیتال تروی می پردازیم.

ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟

ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال تروی با نماد اختصاری Troy یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 73.69 میلیون دلار، در رتبه 419 بازار قرار داشته و سهم 0.04 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. Troy coin یک کارگزار جهانی هست که متخصص در مدیریت دارایی در تجارت ارزهای دیجیتال یا سکه به شمار میره.

 به عبارت دیگه ارز تروی به عنوان کارگزار جهانی نیز مورد استفاده قرار می گیره که باعث میشه تا محبوبیت این ارز دیجیتال بیشتر بشه و مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره. به این دلیل نیز می تونیم انتظار داشته باشیم تا تقاضا برای خرید این رمز ارز بیشتر بشه و قیمت این رمز ارز در اینده افزایش پیدا بکنه و از این رو می تونیم بگیم که ارز تروی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هست.

ارز تروی به لطف گزینه های پیشرفته و چند گزینه ای خود در مرکز توجه قرار گرفته. به ویژه توجه مشتریان شرکتی رو به خودش جلب کرده. به عبارت دیگه ارز Troy در درجه اول یک کارگزار جهانی هست که مکانیزم ترکیبی ارائه میده که تجارت و مدیریت دارایی های کریپتو رو از طریق یک فرآیند یکپارچه انجام میده. Troy معتقد هست که از طریق یک ماتریس داده پیچیده به معامله گران سازمانی و حرفه ای که ارائه میده، می تونه تجربه معاملاتی رو دوباره تعریف کنه.

اخیراً کریپتو شاهد ارتقاء Troy 2.0 بود که شاهد تحقق مجموعه‌های داده از پلتفرم معاملاتی متمرکز بود که به کاربران کمک می‌کنه تا از طیف وسیعی از خدمات معاملاتی اون استفاده کنن. همچنین، این ارتقا به ارز دیجیتال کمک می کنه تا نقدینگی رو از DEX های اصلی و دیگر استخرهای نقدینگی دریافت کنه. برای آشنایی بیشتر با Troy 2.0 توضیحاتی ارائه می کنیم.

 کاربردهای TROY 2.0: 

ارز دیجیتال تروی Troy

 TROY 2.0ارتقایی هست که هدفش ارتقای اون پروژه برای تبدیل شدن به یک پلتفرم مدیریت دارایی ترکیبی هوشمند هست که به دلیل پایبندی قوی اون به جامعیت، سودآوری، امنیت و تمایل به خدمت انجام میشه. همچنین بهتره بدونین که این پلتفرم کاربردهای زیادی داره که در ادامه مقاله ارز دیجیتال تروی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کاربردهای این پلتفرم برای شما ارائه می کنیم.

• جمع کننده نقدینگی

 یکی از کاربردهای این پلتفرم این هست که به عنوان جمع کننده نقدینگی مورد استفاده قرار می گیره.Troy2.0 نقدینگی رو از DEX های اصلی، صرافی های متمرکز، استخرهای نقدینگی و سایر منابع ضروری در یک استخر جهانی جمع می کنه که این موضوع باعث میشه تا محبوبیت این پلتفرم بیشتر بشه.

• تجزیه و تحلیل داده ها

یکی دیگه از کاربردهای این پلتفرم این هست که میشه با استفاده از این پلتفرم در داده های رو تجزیه و تحلیل کرد. تصمیم گیری کاربران رو با یک چارچوب پیچیده از ماتریس داده شامل داده های بلاک چین و داده های بازار قدرت میده. این موضوع نیز باعث میشه تا این پلتفرم مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره.

• درآمد قابل انعطاف

 یکی دیگه از کاربردهای پلتفرم تروی این هست که باعث میشه تا درآمد قابل انعطاف به دست آورد که باعث میشه تا محبوبیت این پلتفرم بیشتر بشه و مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره.با استفاده از اون، کاربران می تونن ادعای بازگشت توکن ها رو داشته باشن و در عین حال حق انتقال و خروج اونها رو در هر زمان حفظ کنن.

• استراتژی های کمی

یکی دیگه از کاربردهای این پلتفرم این هست که در استراتژی های کمی مورد استفاده قرار می گیره که باعث میشه تا محبوبیت این پلتفرم بیشتر بشه. مجموعه ای از استراتژی های تجاری کمی شامل استراتژی های Trend-Tracking (ردیابی روند) و استراتژی های Arbitrage (آربیتراژ) رو برای سرمایه گذاران جهانی راه اندازی خواهد کرد.

توکن Troy:

ارز دیجیتال تروی Troy

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TROY چیست؟ اطلاعاتی در مورد توکن بومی پلتفرم تروی برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین که در خصوص توکن تروی باید گفت که توابع به عنوان واسطه مبادله در این شبکه فعالیت می‌ کنن، در این شبکه پاداش بار کاری شبکه Relayer رو برای تشویق بروزرسانی، پخش و همزمان سازی سفارشات به موقع و دقیق فراهم می کنه، از جمله قابلیت های توکن تروی این هست که به عنوان واسطه برای تبادل جفت های معاملات غیر متعارف توازن حلقه‌ای عمل می‌ کنه. توکن Troy وقتی که کاربران توابع معامله و تسویه حساب رو یاد می گیرن، به عنوان واحد هزینه تجارت عمل می ‌کنه، این به معنای دسترسی به امکانات موجود در تروی هست و در حقیقت به عنوان هزینه سوخت در شبکه عمل می کنه. 

در واقع توکن troy تشویق کننده ای برای کارگزاران و پاداش به کارگزارانی به حساب میاد که سعی در کمک به حفظ اکوسیستم جهانی دارن. ارز دیجیتال Troy به عنوان یک رمزارز دیجیتال کاربردی native در بستر Troy عمل می کنه، با موارد استفاده از جمله ابزار و وسیله دستیابی به قابلیت های Troy Trade به عنوان بستر رمز دیجیتال هست که در نهایت با تعادل عرضه و تقاضا به صورت پویا burnt میشه و همچنین سعی برای حفظ شبکه های جهانی کارگزار به کارگزار تعریف می‌ شود. 

کاربرد های توکن Troy:

ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاصی که دارن، مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. ارز دیجیتال تروی نیز کاربردهای زیادی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TROY چیست؟ اطلاعاتی در مورد کاربردهای توکن تروی برای شما ارائه می کنیم.

• یکی از کاربردهای ارز دیجیتال تروی این هست که به عنوان وسیله مبادله در این شبکه ارگانیک عمل می کنه.

• یکی دیگه از کاربردهای ویژه ارز دیجیتال تروی این هست که پاداش حجم کاری شبکه Relayer رو برای تشویق به‌ بروزرسانی، پخش و همگام‌سازی به موقع و دقیق سفارش‌ها ارائه می‌کنه.

• بهتره بدونین که یکی از انواع کاربردهای ارز دیجیتال TROY این هست که به عنوان رسانه رله ای برای مبادله جفت های معاملاتی رمز غیر متعارف در حلقه تطبیق عمل می کنه.

• هنگامی که کاربران توابع معامله و تسویه رو فراخوانی می کنن، به عنوان واحد کارمزد معاملاتی عمل می کنه.

• ابزار دسترسی به ویژگی ها در Troy و سوخته به عنوان هزینه گاز.

• یکی دیگه از کاربردهای ارز دیجیتال تروی این هست که به عنوان مشوق‌هایی برای کارگزاران و پاداش دادن به کارگزارانی که در حفظ اکوسیستم جهانی مورد استفاده قرار می گیرن که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت این ارز دیجیتال بیشتر بشه.

بنیان گذاران ارز Troy:

ارز دیجیتال تروی Troy

 نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TROY چیست؟ اطلاعاتی در مورد بنیانگذاران ارز دیجیتال تروی برای شما ارائه کنیم. در ادامه همراه ما باشین تا اطلاعاتی در این مورد به دست بیارین. بهتره بدونین کهCrypto Investors and Trader یا همون سرمایه گذاران و معامله گران این شبکه و مسئول‌های به‌روزرسانی و قفل کردن سفارش‌ها در شبکه هستن. جالب اینجاست که که امکانات و عوامل زیادی در این پلتفرم وجود دداره که در ادامه برخی از این عوامل و امکانات رو برای شما توضیح می دیم.

 یکی از عوامل و امکانات پلتفرم ترویStakers and Relayers یا همان استیک کننده‌های توکن‌های تروی هست که باعث میشه تا این پلتفرم محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین بهتره بدونین که تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال تروی تلاش می کنند تا این امکان رو توسعه بدن.

 Exchanges یا همان مبادله کنندگان دارایی‌ها و نقدینگی‌ها در این شبکه. یکی دیگه از امکانات این پلتفرم نیز Ecological Partners یا همان شرکای تروی در این پروژه هست که با سرمایه گذاری در این پروژه به اکوسیستم اون کمک می‌کنند.

عملکرد ارز دیجیتال Troy:

ارز دیجیتال تروی Troy

 موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال تروی چیست؟ برای شما ارائه کنیم، نحوه کار پلتفرم تروی هست. بهتره بدونین که پلتفرم تروی نحوه عملکردی پیچیده داره و همین موضوع باعث شده تا خیلی از کاربران در کار کردن با این پلتفرم با مشکل روبرو بشن. Troy Coin یک تجارت ارز دیجیتال کاملاً کارآمد هست و وظیفه خدمات مدیریت دارایی های کریپتو رو بر عهده گرفته. هدف اون ایجاد یک مدل سیستم مالی سالم و پایدار هست. به عبارت دیگه، برای دادن مفهوم کاملاً جدیدی به ساختار مالی جهان طراحی شده. مدل های درآمدی متعددی رو در درون خود ایجاد کرده. مدل سیستم درآمدی که به کاربران خودش ارائه میده شامل:

• دریافت کمیسیون و کارمزد معاملاتی در درون خود با ارائه خدمات تسویه و نگهداری در دارایی های رمزنگاری شده.

• موقعیت های تامین مالی جاری در حاشیه سود مشتری، و همچنین تقسیم به درآمدهای نقدی یا رمزی.

• سرویس هایی از خدمات، مانند مدیریت دارایی های کریپتو، مدیریت ریسک خودکار برای مالکیت کنترل شده، خدمات گزارش تجزیه و تحلیل داده ها که به کاربران خود امکان کسب درآمد رو میده. همچنین شامل هزینه های اضافی برای خدمات کارگزاری هست که ارزش افزوده خواهد داشت.

 Troy Coin خدمات مختلفی از جمله انتقال وجوه واقعی و زنده و درآمدهایی مانند تسویه حساب، OTC و معاملات حاشیه رو ارائه میده.

مزایای ارز تروی:

ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟

بهتره بدونین که ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارنن که هر کدوم به دلیل داشتن مزیت هایی که دارن، مورد استقبال قرار گرفتن و همین امر باعث میشه تا محبوبیت هر کدوم از ارزهای دیجیتال متفاوت بشه. ارز دیجیتال تروی نیز مزیت های زیادی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TROY چیست؟ اطلاعاتی در مورد مزایای ارز دیجیتال تروی برای شما ارائه می کنیم.

• ارائه خدمات کارگزاری مختلف برای کاربران: تروی می‌تونه خدمات کارگزاری متفاوتی رو برای کاربرانش فراهم کنه. از این خدمات می‌تونیم به امکان تجارت مازاد، انتقال حساب و OTC اشاره کنیم.

• مقیاس پذیری بالا: این شبکه به نسبت شبکه‌های دیگر مقیاس پذیری بالایی داره و مانند ارز دیجیتال سولانا سرعت انجام تراکنشها در اون بسیار بالاست.

• امکان تجارت متراکم: کاربران تروی میتونن به نقدینگی متراکم از مبادلات رمز نگاری شده، به راحتی دسترسی داشته باشن.

• امنیت بالای شبکه

• امکان تحلیل داده‌ها: این شبکه به‌وسیله هوش مصنوعی پیشنهادهایی رو در رابطه با داده‌های معاملاتی و داده‌های بلاک چین به کاربران ارائه میده.

م امکان انجام برخی عملکردها به‌صورت اتوماتیک: مدیریت حدود خطا و مدیریت ریسک در این شبکه به‌صورت اتوماتیک برای کاربران انجام میشه.

• ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا: تروی در صورت نیاز به توکن سوزی می‌پردازه و توکن‌های خودش رو (burnt) می‌کنه تا تعادل در میزان عرضه و تقاضا حفظ بشه.

• ارائه خدمات در خصوص معاملات اسپات و مارجین: این شبکه خدمات مالی و کاربردی منحصر به فردی رو در خصوص انجام معاملات اسپات و مارجین، به کاربران خودش ارائه میده.

صرافی‌های ارز دیجیتال Troy (تروی):

ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟

شاید دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تروی بکنین، ولی ندونین که این ارز دیجیتال رو از کدوم صرافی خریداری کنین. بهتره بدونین که صرافی های زیادی وجود دارن که میشه از اونها ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. ارز دیجیتال تروی نیز می تونین از هر صرافی که این ارز رو در لیست خرید و فروشش قرار داده، خریداری کنین. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در اون تروی (TROY) معامله میشه، صرافی بایننس Binance با سهم %83.97 از حجم معاملات روزانه هست. سایر صرافی‌ها عبارتند از:

• Gate.io

• Pionex

• Hoo

• Mandala Exchange

قیمت و آینده Troy:

ارز دیجیتال تروی Troy چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمت صعودی و نزولی زیادی داره و همین موضوع باعث شده تا پیش بینی قیمت و آینده Troy و بقیه ارزهای دیجیتال مشکل بشه. همچنین سرمایه گذاران و معامله گران برای اینکه روی یه ارزی سرمایه گذاری کنن، ابتدا قیمت و آینده ارز دیجیتال مورد نظرشون رو مورد بررسی قرار میدن. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید Troy رو دارین، باید ابتدا قیمت و آینده تروی رو مورد بررسی به همین منظور ما در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Troy چیست؟ اطلاعاتی در مورد پیش بینی قیمت و آینده Troy ارائه می کنیم.

پیش بینی قیمت وآینده تروی 2022:

 با توجه به تحلیل‌های فنی در مورد داده‌های قیمت گذشته TROY، پیش‌بینی میشه در سال 2022 قیمت تروی به حداقل سطح 0.011 دلار برسه. قیمت تروی می تونه به حداکثر سطح 0.013 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 0.012 دلار برسه.

پیش بینی قیمت و آینده تروی 2023:

بر اساس پیش‌بینی ها قیمت Troy در سال 2023 به حداقل سطح 0.016 دلار میرسه. قیمت TROY می تونه به حداکثر سطح 0.019 دلار با میانگین قیمت 0.017 دلار در طول سال 2023 برسه.

پیش بینی قیمت TROY برای 2024-2025:

 با توجه به قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی شده در سال 2024 قیمت تروی به حداقل سطح 0.023 دلار برسه. قیمت تروی می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 0.024 دلار به حداکثر سطح 0.028 دلار برسه.

انتظار میره قیمت Troy 1 در سال 2025 به حداقل سطح 0.033 دلار برسه. قیمت Troy می‌تونه به حداکثر سطح 0.039 دلار با میانگین قیمت 0.034 دلار در طول سال 2025 برسه.

 پیش بینی قیمت تروی 2026:

 پیش‌بینی میشه که قیمت Troy در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن 0.047 دلار برسه. طبق یافته‌ها، قیمت Troy می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 0.056 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 0.048 دلار برسه.

کیف پول های ارز دیجیتالTroy :

کیف پول ارز دیجیتال تروی

 شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تروی و بررسی قیمت و اینده تروی، قصد سرمایه گذاری و خرید این ارز دیجیتال رو داشته باشین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید این ارز دیجیتال بکنین، با انواع کیف پول ارز دیجیتال تروی آشنا بشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری از ارز دیجیتال تروی نداشته باشین.TROY در کیف پول های ویژه ای ذخیره میشه که از کلیدهای خصوصی و عمومی تشکیل شده. اعداد زیادی کیف پول رمزنگاری با ویژگی‌های مختلف وجود داره و توصیه کردن کیفی که تمام نیازهای شما رو پوشش میده، دشوار هست. در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Troy چیست؟ به بررسی تفاوت های کیف پول های تروی می پردازیم.

 کیف پول موبایل:

 اینها در مقایسه با کیف پول های دسکتاپ کارایی زیادی ندارن، اما راحتی اونها در این واقعیت نهفته هست که همیشه کیف پول رو همراه خودتون دارین و می تونین از اون در هر جایی استفاده کنین، به عنوان مثال برای پرداخت در یک فروشگاه خرده فروشی بهترین کیف پول های موبایل TROY کوین بانک، کیف پول کوین بیس هستن.

کیف پول Coinbase:

کیف پول کوین بیس یکی از امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در جهان محسوب میشه که از اکثر ارز ها از جمله ارز Troy پشتیبانی می کنه. با توجه به ادغام اون با پلتفرم صرافی کوین بیس، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارز دیجیتال، از ذخیره دارایی های دیجیتالی خودشون در این کیف پول احساس امنیت خواهند کرد. کیف پول کوین بیس یک کیف پول دیجیتالی هست، که از ذخیره سازی گرم، برای نگهداری ارز های دیجیتال استفاده می کنه. این بدان معناست که کیف پول Coinbase یک کیف پول ارز دیجیتال گرم هست (کیف پول گرم، به کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال اطلاق میشه).

 کیف پول آنلاین:

کیف پول های آنلاین بر روی یک سرور اجرا میشن و از هر دستگاهی در هر مکانی قابل دسترسی هستن. اونها راحت ترین برای استفاده هستن، اما به یاد داشته باشین که کلیدهای خصوصی شما به صورت آنلاین و با شخص ثالث ذخیره میشن. احتمال حملات و سرقت هکرها بیشتر هست. قابل اعتمادترین کیف پول آنلاین TROY کیف پول کوین بیس هست.

 کیف پول کاغذی:

اگرچه صحبت در مورد کیف پول های کاغذی در ارتباط با یک ارز دیجیتال عجیب یا حتی خنده دار به نظر می رسه، اما اونها وجود دارن. (به شکل کلیدهای خصوصی و عمومی چاپ شده.) به دلیل ماهیت فیزیکی (و آفلاین) اونها، سطح بسیار بالایی از امنیت آنلاین رو ارائه میدن.

از کدام کیف پول TROY باید استفاده کنم؟

هیچ پاسخ واحدی وجود نداره، بهتره بدونین هدف مورد نظر کیف پول چیه!... اگه می خواین از اون برای پرداخت منظم و دریافت مقادیر کمی TROY استفاده کنین، کیف پول موبایل یا آنلاین به دلیل سهولت استفاده منطقی هست. با این حال، اگه می خواین از کیف پول برای نگهداری ثروت کوچک TROY استفاده کنین، امنیت باید اولویت شما باشه. طیف وسیعی از دستگاه هایی که اغلب استفاده می کنین نیز به تعیین بهترین کیف پول برای شما کمک می کنه، زیرا حداقل یک کیف برای هر نوع دستگاه وجود داره.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال Troy چیست؟ اطلاعات کابردی در اختیارتون قرار بدیم. همون طور که گفتیم Troy Coin یک تجارت ارز دیجیتال کاملاً کارآمد هست که وظیفه خدمات مدیریت دارایی های کریپتو رو به عهده گرفته. هدف پلتفرم Troy ایجاد یک مدل سیستم مالی سالم و پایدار هست. به عبارت دیگه، برای دادن مفهوم کاملاً جدیدی به ساختار مالی جهان طراحی شده.

مدل های درآمدی متعددی رو در درون خود ایجاد کرده و سیستم درآمدی به کاربران خودش ارائه داده. اگه قصد خرید ارز دیجیتال Troy و سایر ارزهای دیجیتال یا سرمایه گذاری روی رمز ارزهای دیجیتال رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال تروی TROY چیست؟(بررسی کامل ارز دیجیتال TROY)
  • تروی یک ارز عجیب با پتاسیل خیلی بالاست که قطعا تا آخر سال ۲۰۲۲ قیمتش از ۰۰۲۰ فراتر میره

    سلام ببخشید من تروی با زیر شبکه BEP2 رو دارم ولی کانتکت شو نمیتونم پیدا کنم و فعلا توی کیف ترست دارم و با پنکک سوآپ میخوام بفروشم اونجا نشون نمیده که حتی کانتکت شو هم پیدا نکردم اونجا برام نشکن بده ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام من ارزتیکو دارم از برج 6سال قبل سود خوبی به ما میدادولی این ماه سودی نگرفتم .به ما گفتن سرافیش نیومده میخاسم بدونم درسته .و...چرا

سوال امنیتی :5+43 = ?