ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال DGB)

1401/06/15
ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال DGB)

قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز دیجی بایت بپردازیم. همچنین قصد داریم تا در این مقاله اطلاعاتی در مورد اینده دیجی بایت، کیف پول ارز دیجیتال DGB برای شما ارائه کنیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال دیجی بایت برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای از ارزهای دیجیتال داشته باشیم. کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال هست که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده. 

بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنن. ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی هست که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی اونها رو کنترل نمی‌کنه. کریپتوکارنسی‌ها رو می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگه ای ارسال کرد. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند ارز دیجیتال بیت کوین با ماینینگ انجام میشه و برای تعدادی دیگر از اونها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرن.

ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شدن که یکی از محصولات مهم اون، فناوری بلاک چین هست. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از اون استفاده می‌کنن، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها رو هم برای افرادی که در شبکه حضور دارن و هم برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کنه.

احتمالا در بازار ارز دیجیتال با ارزهای زیادی برخورد داشتین و ارز دیجی بایت یکی از رمز ارزها هست. به این منظور ما در مقاله ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Digibyte برای شما ارائه کنیم و به بررسی آینده دیجی بایت و کیف پول ارز دیجیتال DGB بپردازیم.

ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟

ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال دیجی بایت با نماد اختصاری DGB نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 351.44 میلیون دلار، در رتبه 160 بازار کریپتوکارنسی هاقرار داره و سهم 0.01 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. همچنین این ارز دیجیتال به دلیل ویژگی های زیادی که داره، محبوبیت زیادی نیز به دست اورده.

DigiByt نرم‌افزاری هست که برای رقابت با ارزهای دیجیتال اصلی مانند XRPو ارز دیجیتال لایت کوین با اولویت دادن به امنیت سایبری و مقیاس‌پذیری طراحی شده. پلتفرم DGB دارای ویژگی های اضافی هست که به کاربران این امکان رو میده تا دارایی ها رو صادر کنن، برنامه ها رو راه اندازی کنن و از هویت دیجیتال استفاده کنن.

پروتکل Digibyte برای استفاده از الگوریتم‌های استخراج چندگانه و اجرای یک سیاست پولی با حداکثر عرضه 21 میلیارد سکه DGB ساخته شده.یک پلتفرم ارز دیجیتال و بلاکچین همتا به همتاست.

 توکن های DGB به عنوان وسیله مبادله برای برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و قراردادهای هوشمند ساخته شده بر روی بلاک چین DigiByte استفاده میشن. بلاک چین DigiByte به گونه ای طراحی شده که مقیاس پذیر باشه و ظرفیت پردازش تعداد زیادی تراکنش در ثانیه رو داره. DigiByte یکی از ارزهای دیجیتال جایگزین قدیمی بیت کوین هست و در اصل مبتنی بر بلاک چین بیت کوین هست.

پلتفرم DigiByte از مکانیزم عملیاتی اثبات کار استفاده می‌کنه، که از فرآیندی به نام استخراج برای تولید نشانه‌های DGB جدید و پردازش تراکنش‌های DGB استفاده می‌کنه. 3 بلاک‌چین DigiByte، که برای سازگاری طراحی شدن، از چندین روش استخراج پشتیبانی می‌کنن. پنج الگوریتم استخراج مختلف که دیجی‌بایت پشتیبانی می‌کنه عبارتند از: Sha256- Scrypt-Skein-Qubit- Odocrypt 

میزان قدرت محاسباتی مورد نیاز برای افزودن موفقیت آمیز یک بلوک جدید به بلاکچین DigiByte تغییر میکنه. هر بار که یک بلوک جدید به بلاک چین DigiByte اضافه میشه، دشواری بلاک تغییر میکنه.

 بلاک چین DigiByte از سه لایه تشکیل شده است:

1. لایه بالایی از برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند که در پلتفرم DigiByte ادغام شدن.

2. یک دفتر کل الکترونیکی عمومی که توسط بلاک چین DigiByte ایجاد و نگهداری میشه.

3. یک شبکه جهانی از گره‌های DigiByte که تراکنش‌های DGB رو رله و تایید می‌کنن و ارز DGB جدید رو ضرب می‌کنن.

بنیان گذاران Digibyte:

ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟

DigiByte در ژانویه 2014 توسط Jared Tate بنیان گذاری شد. در زمان راه اندازی، دیجی بایت 0.5% از کل عرضه رو در یک هدیه منتشر کرد. نیمی از این سکه های DGB به کاربران اولیه داده شد، در حالی که نیمی دیگه از 18 ماه اول توسعه اون پشتیبانی می کردن.

 DigiByteعمدتا توسط سه گروه جداگانه پشتیبانی میشه:

1. توسعه دهندگان منبع باز (داوطلبانی که از طریق بررسی همتایان، مشارکت کد یا توسعه برنامه به اکوسیستم کمک می کنن).

2. بنیاد دیجی‌بایت (یک سازمان غیرانتفاعی که از توسعه، تحقیق، آموزش و بازاریابی پروژه حمایت می کنه).

3. تیم آگاهی (یک وسیله ارتباطی مبتنی بر جامعه که رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی و بیانیه‌های مطبوعاتی رو حفظ می‌کنه).

پلتفرم دیجی بایت:

پلتفرم دیجی بایت

 پلتفرم دیجی بایت برای همگام نگه داشتن شبکه خودش، از تغییر مکانیسم اجماع اثبات کار(PoW) بیت‌کوین استفاده می‌کنه. پلتفرم دیجی بایت مثل بقیه مکانیزم‌ها، نوع PoW DigiByte توسط رایانه‌هایی که نرم‌افزارDigiByte رو اجرا می‌کنن برای ایمن کردن شبکه، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و کسب DGB جدید استفاده میشه. برخلاف بیتکوین که برای تبدیل شدن به یک ماینر به سخت‌افزار تخصصی نیاز داره، استخراج دیجی‌بایت از طریق سخت‌افزار درجه مصرف‌کننده انجام میشه و به مخاطبان بیشتری اجازه میده در شبکه اون شرکت کنن.

Digiassets & Digi-ID:

پلتفرم دیجی بایت

 تیم DigiByte چندین بار نرم افزار خودش رو در طول سال ها آپدیت کرده. دیجی‌بایت اکنون توسعه‌دهندگان رو قادر می کنه تا دارایی‌های رمزنگاری قابل سفارشی‌سازی رو در بلاک چین شون ایجاد کنن، که Digiassets نامیده میشه، و میتونه هر چیزی از دارایی‌های مالی سنتی (مانند سهام یا طلا) گرفته تا اسناد قانونی (مانند اسناد محضری یا اسناد زمین) رو نشان بده.

Digi-ID یک سیستم احراز هویت برای برنامه های کاربردی هست که نیاز به نام کاربری و رمز عبور رو کاهش میده. تیم DigiByte ادعا می کنه که این سیستم ID میتونه داده های رمزنگاری شده رو بدون افشای هیچ گونه اطلاعات شناسایی شخصی برای برنامه ها به اشتراک بذاره.

نحوه عملکرد پلتفرم دیجی بایت:

پلتفرم دیجی بایت

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ به بررسی نحوه کار و عملکرد پلتفرم دیجی بایت می پردازیم. پلتفرمDigiByte بسیاری از ویژگی‌های مشترک ارزهای دیجیتال رو فعال می‌کنه و به کاربران اجازه میده تا سکه‌های DGB رو در سراسر جهان در تراکنش‌های برگشت‌ناپذیر و بدون مجوز ارسال و دریافت کنن. علاوه بر این، این شبکه به کاربران نرم افزار خودش اجازه میده تا با استفاده از مجموعه سفارشی قراردادهای هوشمند، برنامه های غیرمتمرکز dapps رو برای مشتریان طراحی کنن.

بلاک چین DigiByte به چندین لایه تقسیم میشه:

• لایه برنامه (لایه رو به روی کاربر که در اون هر کسی میتونه به برنامه های DigiByte دسترسی داشته باشه و با ارز دیجیتال اون DGB تعامل داشته باشه).

• لایه اجماع (لایه‌ای که تراکنش‌ها در اون ثبت میشن و به ماینرها اجازه میده تا انتشار ارز دیجیتال جدید DGB رو مدیریت کنن).

• لایه شبکه (لایه پایه بلاک چین که روش های ارتباطی و عملیاتی رو برای همه دستگاه هایی که نرم افزار رو اجرا می کنن، تعریف می کنه).

علت ارزش ارز دیجیتال Digibyte:

ارز دیجیتال Digibyte

DigiByte تغییری در بیت کوین هست که هدف اون تنوع بخشیدن به امنیت، سرعت و امکانات هست. اولین تجسم اون به عنوان یک بلاک چین منبع باز و ارز دیجیتال مرتبط DGB بود. این شبکه دارای پنج الگوریتم جداگانه هست که به حفظ امنیت کمک می کنه و به جلوگیری از کنترل بیش از حد قدرت توسط ماینرهای ASIC کمک می کنه. بعدها پیشنهاد دیگه ای به نام DigiAssets با DGB به عنوان توکن اصلی اون ظاهر شد. 

 DigiAssetsبرای توسعه‌دهندگانی که به دنبال راه‌اندازی دارایی‌های دیجیتال، برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و رمزگذاری قراردادهای هوشمند مربوطه هست، جذاب هست. تمام ساختارهای حاکمیتی برای DigiByte به صورت داوطلبانه اجرا میشن، مطابق با این تز (thesis) که شبکه باید منبع باز و در دسترس عموم باشه. هزینه های تراکنش در DGB برای اعتبارسنجی بلاک چین به استخراج کنندگان پرداخت میشه.

ویژگی های منحصربفرد DGB:

ارز دیجیتال Digibyte

 

ارز دیجیتال DGB نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال ویژگی هایی داره که سبب خاص بودن اون شدن. در این پاتر از مقاله ارز دیجیتال DGB چیست؟ به بررسی برخی از ویژگی های ارز دیجی بایت می پردازیم.

 

 

• فرآیند استخراج چند الگوریتمی

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال دیجی بایت این هست که این رمز ارز با پشتیبانی از پنج الگوریتم مختلف برای استخراج، DigiByte غیرمتمرکزتر و به طور کلی ایمن تر از پلتفرمی هست که فقط از یک فرآیند استخراج پشتیبانی می کنه.

• تغییرات سختی بلاک

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجی بایت این هست که با تغییر میزان قدرت محاسباتی مورد نیاز برای استخراج هر بلوک، بلاک چین DigiByte احتمال تصاحب شبکه توسط گروه تلفیقی از ماینرها رو به حداقل می‌رسونه.

• بدون ICO

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجی بایت این هست که بسیاری از ارزهای دیجیتال از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) برای توسعه و راه‌اندازی یک پلتفرم بلاک چین سرمایه تولید می‌کنن. پلتفرم دیجی بایت بدون ICO راه اندازی شد و کاملا داوطلبانه هست.

استخراج‌کنندگان DigiByte می‌ونن از سخت‌افزارهای متنوعی برای استخراج DGB استفاده کنن، زیرا پلتفرم DGB از چندین پروتکل استخراج پشتیبانی می‌کنه.

مزایا و معایب ارز دیجیتال Digibyte:

ارز دیجیتال Digibyte

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال DGB چیست؟ به بررسی برخی از مزایا و معایب ارز DGB می پردازیم که از فاکتورهای مهم خرید و سرمایه گذاری بازار ارزهای دیجیتال هستن.

 

مزایا ارز دیجیتال Digibyte:

• مدت زمان مورد نیاز برای ایجاد بلاک در پلتفرم DGB هر دو سال نصف میشه و در پایان کار استخراج این رمزارز که در سال 2035 خواهد بود، قرار هست 280000 تراکنش در ثانیه انجام بشه.

• برنامه هایی برای کاهش و از بین بردن تورم در شبکه ارز دیجیتال دیجی بایت تنظیم شده که بر اساس اونها پاداش استخراج ماینرها ماهانه به میزان یک درصد کاهش می‌یابد و به این ترتیب میزان عرضه‌ اون هم کم میشه.

• برای حفظ تعادل در شبکه، سختی استخراج پس از هر بار ایجاد یک بلاک از نو تنظیم میشه.

• بنا به ادعای تیم دیجی بایت، شبکه و رمزارز DGB امنیت بسیار بالایی دارن. فناوری‌های پیشرفته به کار رفته در این پروژه اون رو به یک رمزارز مشهور در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده.

• استفاده از فناوری سگویت رو نیز می‌توان یکی دیگر از نقاط قوت این شبکه و رمزارز DGB محسوب کرد.

معایب ارز دیجیتال Digibyte:

• استقبال عمومی از ارز دیجیتال Digi Byte نسبت به دیگر ارزهای دیجیتالی که اهداف مشابه دارن، کمتر بوده.

• تعداد بسیار بالای واحدهای رمزارز دیجی بایت که البته به گفته‌ تیم توسعه‌دهنده برای کم کردن میزان کارمزد معاملات بوده، منطقی به نظر نمیرسه و حتی بیت کوین که تعداد کل واحدهای اون 21 میلیون واحد هست نیز به صورت واحدهای کوچکتر ساتوشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیره.

• همون‌طور که گفتیم استفاده از فناوری‌های جدید و پیشرفته در شبکه‌ دیجی بایت یکی از نقاط قوت اون محسوب میشه اما نباید این نکته رو نیز فراموش کرد که با به کار بردن فناوری‌های نو و پیشرفته امکان خطا در اونها بالا خواهد رفت.

• سود و یا پاداش دریافتی ماینرها نسبتا کم هست و همین موضوع باعث شده که ماینرها علاقه‌ چندانی به استخراج ارز دیجیتال DigiByte از خودشون نشون ندن.

دیجی بایت در مقابل بیت کوین (Digibyte vs Bitcoin):

دیجی بایت در مقابل بیت کوین

 

 در حالی که پلتفرم دیجی‌بایت در اصل مبتنی بر کد بیت‌کوین هست، دیجی‌بایت و بیت‌کوین تفاوت‌های کلیدی دارن که در این بخش از مقاله ارز دیجیتال DGB چیست؟ به بررسی اونها می پردازیم.

 

حداکثر عرضه سکه: 

هم دیجی‌بایت و هم بیت‌کوین حداکثر عرضه سکه رو دارن، اما حداکثر تعداد DGB از حداکثر عرضه بیت‌کوین با یک مرتبه بزرگی بیشتر هست. حداکثر عرضه دیجی بایت21 میلیارد توکن هست، در حالی که عرضه سکه بیت کوین به 21 میلیون توکن محدود شده.

زمان‌بندی پاداش استخراج: 

دیجی‌بایت و بیت‌کوین هر دو به‌تدریج مقدار ارز دیجیتالی رو که به عنوان پاداش به استخراج‌کنندگان پرداخت میشه، کاهش میدن، اما دو شبکه بلاک چین از برنامه‌های کاهش متفاوتی استفاده می‌کنن. پاداش هر بلاک دیجی‌بایت هر ماه 1 درصد کاهش می‌یابد، در حالی که پاداش بیت‌کوین تقریبا هر چهار سال یک‌بار نصف میشه.

سرعت تراکنش: 

دیجی‌بایت می‌تونه تراکنش‌ها رو سریع‌تر از بیت‌کوین پردازش کنه، زیرا بلاک‌های جدید رو بیشتر به بلاک چین اضافه می‌کنه. تراکنش های DigiByte در حدود 15 ثانیه پردازش میشن، در حالی که میانگین زمان پردازش یک بلوک از تراکنش های بیت کوین 10 دقیقه هست.

چگونه می توان DGB خرید؟

خرید دیجی بایت

ساده ترین راه برای خرید DGB از طریق صرافی ارز دیجیتال هست. KuCoin و Bittrex دو صرافی هستن که از توکن های DigiByte پشتیبانی می کنن. بسته به صرافی رمزنگاری که استفاده می‌کنین، ممکن هست لازم باشه قبل از خرید DGB، ارز دیجیتال دیگه ای مانند اتریوم رو خریداری کنین.می تونین خرید DGB رو از طریق صرافی ایران بایننس هم انجام بدین.

بررسی قیمت و آینده دیجی بایت:

بررسی قیمت و آینده دیجی بایت

یکی از موضوعاتی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال در هنگام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال دیجی بایت بهش توجه دارن، بررسی قیمت و آینده DGB هست. به این ترتیب اگه شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال DGB رو دارین، باید ابتدا قیمت و آینده دیجی بایت رو مورد بررسی قرار بدین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال DGB چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده DGB برای شما ارائه می کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازارهای اقتصادی نوسانات صعودی و نزولی زیادی داره که عوامل زیادی سبب این نوسانات میشن. از فاکتورهایی که روی قیمت و آینده وتور تاثیر می ذارن می تونیم به جنگ اقتصادی کشورها، میزان تقاضای مردم، اختلالات در پلتفرم ها و... اشاره کنیم. بنا به این دلایل و نوسانات پیشبینی قیمت و آینده DGB و سایر رمزارزها سخت هست. ولی بهتره بدونین اطلاع از آینده Digibyte و قیمت Digibyte می تونه به شما کمک کنه تا بهترین تصمیمات رو در رابطه با خرید DGB و سرمایه گذاری روی DGB بگیرین. در ادامه به بررسی قیمت Digibyte از سال 2022-2026 می پردازیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید این رمز ارز بگیرین.

پیش بینی قیمت دیجی بایت 2022:

براساس پیشبینی ها قیمت توکن DGB به حداقل قیمت 0.0199 دلار، حداکثر قیمت 0.0293 دلار و میانگین قیمت 0.0234 دلار قبل از بسته شدن سال 2022 خواهد رسید. بر اساس داده های موجود، پیش بینی قیمت دیجی بایت برای سال 2022 نشون میده که ممکنه تا پایان سال شاهد افزایش 19 درصدی قیمت توکن های DGB باشیم. 

پیش بینی قیمت دیجی بایت 2023:

پیش‌بینی شده قیمت DGB در سال 2023 به حداقل 0.041 دلار برسه. با این حال، قیمت Digibyte می‌تونه به حداکثر سطح 0.047 دلار نیز برسه، با میانگین قیمت 0.042 دلار در طول سال 2023.

 پیش بینی قیمت دیجی بایت 2024:

 طبق پیش بینی قیمت و تحلیل تکنیکال، پیش بینی شده در سال 2024 قیمت دیجی بایت به حداقل 0.062 دلار برسه. باز هم، حداقل ارزش قیمت مورد انتظار دیجی بایت تا پایان سال جاری باید 0.060 دلار باشه. علاوه بر این، DGB می تونه به حداکثر سطح قیمت 0.070 دلار برسه.

 پیش بینی قیمت دیجی بایت 2025:

 انتظار میره قیمت 1 دیجی‌بایت در سال 2025 به حداقل 0.088 دلار برسه. قیمت DGB می‌تونه به حداکثر 0.11 دلار با میانگین قیمت 0.091 دلار در طول سال 2025 برسه.

پیش بینی قیمت دیجی بایت 2026:

پیش‌بینی میشه قیمت DigiByte در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی 0.13 دلار برسه. طبق تحلیل فنی، قیمت DGB می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 0.15 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده 0.13 دلار برسه و اون رو به سرمایه‌گذاری کمی سودآور تبدیل کنه.

کیف پول های ارز دیجیتال Digibyte:

کیف پول های ارز دیجیتال Digibyte

اگه قصد خرید و سرمایه گذاری توکن Digibyte رو دارین و می خواین توکن هاتون رو در فضایی امن ذخیره کنین، باید از کیف پول هایی که از توکن های DGB پشتیبانی می کنن، استفاده کنین. بنابراین در این بخش از مقاله ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ به بررسی انئاع کیف پول DGB می پردازیم.

کیف پول سخت افزاری Trezor:

کیف پول های ارز دیجیتال دیجی بایت

 

کیف پول ترزور تی نسل جدید کیف پول های دیجیتالی شرکت ترزور از بهترین کیف پول های موجود در بازار هست. این کیف پول طوری طراحی شده که با اطمینان از بیت کوین، ارزهای دیجیتالی و سایر رمزهای خودتون مواظبت کنین. این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال من جمله DGB پشتیبانی می کنه و امروزه جزو ولت های محبوب بشمار میره.

 

 

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X:

کیف پول های ارز دیجیتال دیجی بایت

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به شما کمک می‌کنه بر ارز‌های دیجیتال خودتون کنترل بیشتری داشته باشین و امنیت اونها رو حفظ کنین. این کیف پول در واقع دستگاهی هست که کلید‌های خصوصی ارز‌های دیجیتال شما را در محیطی امن و منفصل از اینترنت، نگه داری می‌کنه. به علاوه، به شما کمک می‌‌کنه که ارز‌های دیجیتال DGB و سایر ارزها رو مدیریت کنین. این مدل بعد از مدل لجر نانو اس وارد بازار شد و برخی امکانات مضاعف، از جمله بلوتوث و صفحه نمایش بزرگ تر، رو ارائه میده.

کیف پول نرم افزاری Trust wallet:

کیف پول های ارز دیجیتال دیجی بایت

تراست ولت یکی دیگه از کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال Digibyte هست. تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال DGB به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدین و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای Digibyte خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Androidو IOS ، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. راهنمای نصب و استفاده تراست ولت در ایران بایننس رو برای نصب این کیف پول می تونین استفاده کنین/

کیف پول نرم افزاری اتمیک (Atomic wallet):

کیف پول های ارز دیجیتال دیجی بایت

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال دیجی بایت، کیف پول اتمیک ولت هست. ارز DGB رو می توان در اتمیک ولت، کیف پولی با قابلیت اجرا روی اندروید، IOS و چندین نسخه دسکتاپ ذخیره کرد. کیف پول اتمی از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله ارز DGB و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی میکنه. کیف پول اتمی همچنین تبادلات اتمی و یک اکسچنج داخلی رو ارائه میده که کاربران می تونن از اون برای مبادله رفت و برگشت بین تمام دارایی های پشتیبانی شده استفاده کنن. کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ رو ارائه میدن خیلی راحت هستن.

کیف پول های دیگه ای از جمله Exodus، Coinomi و... از ارز دیجیتال Digibyte ساپرت و نگه داری می کنن، که میتونین برای ذخیره سرمایه های دیجیتالتون ازشون استفاده کنین.

 

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال Digibyte چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز DGB بپردازیم و اطلاعاتی در مورد اینده DGB و کیف پول ارز دیجیتال دیجی بایت در اختیارتون قرار بدیم. همونطور که گفتیم پلتفرم دیجی بایت نوعی پلتفرم بلاک چین و ارز دیجیتال هست که در سال 2013 تاسیس شد.

توکن‌های DGB به برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمندی که توسط پلتفرم DigiByte پشتیبانی میشن، نیرو میده. پلتفرم DigiByte از روش اجماع اثبات کار استفاده می کنه و از چندین پروتکل ماینینگ پشتیبانی می کنه. اگه بعد کسب اطلاعات لازم قصد خرید ارز digibyte و سرمایه گذاری دارین، میتونین از صرافی ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال دیجی بایت چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال DGB)
سوال امنیتی :1+51 = ?