ارز دیجیتال رمپ (Ramp) چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال رمپ)

1401/06/10
ارز دیجیتال رمپ (Ramp) چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال رمپ)


در مقاله ارز دیجیتال رمپ چیست؟ قصد داریم به بررسی صفر تا ارز دیجیتال رمپ بپردازیم و اطلاعات کاربردی و مهمی در رابطه با ارز Ramp در اختیارتون بزاریم. مقاله ارز دیجیتال Ramp چیست؟ شامل تیترهای ارز دیجیتال رمپ، بنیان گذاران ارز دیجیتال رمپ، کیف پول ارز دیجیتال رمپ، قیمت رمپ، آینده رمپ و... هست. بهتره قبل از شروع بررسی و معرفی ارز دیجیتال رمپ مقدمه ای کلی از ارزهای دیجیتال و انواع ارز دیجیتال ارائه کنیم که مدتیه در اخبارها، فضای مجازی و بین مردم کشورهای مختلف معروف شده. 

ارزهای دیجیتال نوعی پول دیجیتالی و غیر متمرکز هستن که وجود فیزیکی ندارن و فقط به صورت دیجیتال و الکتریکی در دسترس هستن. تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از رایانه یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه های تعیین شده انجام میشه. در مقابل، ارزهای فیزیکی، مانند اسکناس‌ها و سکه‌های ضرب شده، قابل لمس هستن، به این معنی که ویژگی‌ها و ویژگی‌های فیزیکی مشخصی دارن.

 تراکنش‌های مربوط به چنین ارزهایی تنها زمانی امکان‌پذیر هست که دارندگان اونها این ارزها رو در اختیار داشته باشن. ارزهای دیجیتال دارای کاربرد مشابه ارزهای فیزیکی هستن. قابلیت استفاده برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات رو دارن. ارزهای دیجیتال در کیف پول های مختص خودشون که هر کدوم ویژگی های مخصوص خودشون رو دارن، ذخیره و نگه داری میشن. از کیف پول های معروفی که اکثر ارزهای دیجیتال رو ساپرت می کنن، میشه به Ledger، Trezor، Trust wallet، Atomic wallet، و... اشاره کرد. احتمالا در بازار ارز دیجیتال با ارز Ramp برخورد داشتین و حال تمایل دارین، اطلاعاتی در مورد ارز رمپ کسب کنین.

ارز دیجیتال رمپ چیست؟

ارز دیجیتال رمپ چیست؟

برای پاسخگویی به سوال ارز دیجیتال رمپ چیست؟ می تونیم بگیم که رمپ با نماد اختصاری RAMP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با ارزش بازار حدود 39.5 میلیون دلار، در رتبه 594 بازار قرار داره و سهم 0.002 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. رمپ یک پروتکل غیرمتمرکز هست که قصد داره با اجازه دادن به کاربران غیر اتریوم (ETH) برای اشتراک توکن‌ها در پلتفرم‌های ETH، پذیرش DeFi رو تقویت کنه. 

در عین حال، کاربران اتریوم می تونن با پلتفرم رمپ تعامل داشته و بازده خودشون رو افزایش بدن. Ramp Defi اجازه میده تا سرمایه‌گذاری بلاک چین‌های غیر ERC-20 به یک استیبل کوین به نام rUSD که در بلاک چین اتریوم صادر میشه، وثیقه بشن. نتیجه اصلی این به حداکثر رساندن کارایی سرمایه در دارایی‌های دیجیتالی انباشته هست، که در اون کاربران پاداش‌های شرط‌بندی رو به دست میارن، نقدینگی رو از دارایی‌های سهام باز می‌کنن و جریان‌های بازدهی متعددی رو به طور همزمان روی هم می‌ذارن. 

کاربرانی که از قبل در بلاک چین اتریوم هستن، می‌تونن با واریز استیبل کوین‌های ERC20 خودشون به استخر نقدینگی eUSD RAMP، eUSD رو ضرب کنن. این بدان معناست که دارندگان ruUSD و eUSD می تونن هر دو توکن رو آزادانه مبادله، وام یا قرض کنن و به نوبه خودشون نقدینگی برای کاربران با سرمایه قفل شده در ترتیبات سهام ایجاد کنن. 

بنیان گذاران ارز دیجیتال رمپ:

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال رمپ چیست؟ به معرفی بنیان گذاران ارز دیجیتال Ramp می پردازیم. رمپ توسط Lawrence Lim (لارنس لیم) و لو ژنگ رونگ تأسیس شد. قبل ازRAMP، لارنس لیم رئیس رشد بین المللی در IOST بود و فروش جهانی رو در TradeGecko انجام می داد. وی همچنین مسئول ادغام و تملک در KPMG Corporate Finance LLC و مدیریت دارایی در JP Morgan Chase & Co بود. لارنس لیم در دانشگاه فنی نانیانگ تحصیل کرد و مدرک لیسانس بازرگانی در بانکداری و امور مالی رو با افتخارات درجه یک گرفت.

Loh Zheng Rong یکی از بنیانگذاران NOX Pte Ltd و شریک مشاوره بلاک چین در Merkle Ventures LLP بود. لو ژنگ رونگ همچنین مدیر ارشد نوآوری در رسانه 2359 و همچنین مشاور ارشد ICONIC Partners بود. او همچنین مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Toucanapp Pte Ltd بود. لو ژنگ رونگ دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی (B.B.A) در مدیریت ثروت مالی از دانشگاه مدیریت سنگاپور هست.

نحوه کار و عملکرد ارز دیجیتال رمپ:

ارز دیجیتال رمپ

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Ramp چیست؟ اطلاعاتی در مورد نحوه کار پلتفرم رمپ برای شما ارائه کنیم. همونطور که در پارت ابتدایی گفتیم رمپ یک پلت‌فرم وام دهی (مالی غیرمتمرکز) هست که برخی از بالاترین بازده سپرده و کمترین هزینه‌های استقراض رو در دارایی‌های وثیقه در Binance Smart Chain و Polygon به کاربران میده. با گسترش صنعت رمزنگاری DeFi، راه‌های جدیدی که می‌توان از طریق اونها ارزش رو از دارایی‌های دیجیتال استخراج کرد نیز منفجر شده. 

در پروتکلRAMP، کاربران می‌تونن دارایی‌ها رو در خزانه‌های ترکیب خودکار ذخیره کنن تا بازدهی بالا دریافت کنن. سپس می تونن استیبل کوین rUSD رو قرض بگیرن یا بخرن. سپس طبقRAMP، کاربران می‌تونن از استیبل کوین‌های به‌دست‌آمده برای خرید هر توکن در صرافی غیر متمرکز PancakeSwap یا در QuickSwap استفاده کنن. ویژگی نقدینگی زنجیره‌ای متقابل این پروژه به این معنی هست که rUSD می‌تونه «به‌طور یکپارچه بین زنجیره هوشمند Binance و Polygon برای دسترسی به توکن‌های جدید» ارسال بشه.

طراحی اصلی Ramp DeFi:

طراحی اصلی Ramp DeFi

برای تقویت تبادل توکن بین سیستم‌های بلاک چین، شبکه از طراحی نقدینگی روشن وخارج از رمپ استفاده می‌کنه. در اینجا، توکن‌هایی که از استاندارد غیر اتریوم استفاده می‌کنن، ابتدا به استیبل کوین‌های وثیقه‌دار (rUSD) قبل از استفاده در بلاک چین اتریوم تبدیل میشن. به همین ترتیب، استیبل کوین های مبتنی بر ERC-20 رو می توان برای استفاده در استخر نقدینگی Ramp DeFi به eUSD تبدیل کرد. با داشتن استاندارد یکسانی توکن‌ها، حتی اگر برای قرار گرفتن در سیستم‌های غیرمتمرکز مختلف قفل شده باشن، می‌تونن به راحتی در اکوسیستم Ramp معامله بشن.

 برخی از مزایای توکن های rUSD عبارتند از:

• توانایی استفاده از وجوه قفل شده در بلاک چین های غیر اتریوم

• توانایی استفاده از استیبل کوین های کاملاً وثیقه دار

• کسب مشوق های سهامداری حتی پس از تبدیل

دارندگان eUSD از:

• بهره از وام دادن به ثروت دیجیتال اونها

• فرصتی برای ارائه نقدینگی در طیف گسترده ای از پروتکل های DeFi

• توکن بومی Farming Ramp DeFi 

• سود حاصل از پرورش توکن های دیگر در سیستم های متمرکز بر DeFi

لذت میبرن.

Collateralized and Liquidation Design (طراحی وثیقه و انحلال):

 این طراحی یک مکانیسم تضمین وثیقه برای rUSD ارائه میده. از عبارت MCR (حداقل نسبت وثیقه) برای نشان دادن نسبت وثیقه 200 درصد استفاده می کنه. این نسبت تضمین می‌کنه که به‌طور پیش‌فرض، rUSD ضرب شده نصف ارزش توکن برش هست. به عنوان مثال، بیت کوین (BTC) به ارزش 200 دلار می تونه توکن های 100 دلاری دلار آمریکا رو استخراج کنه. Ramp DeFiزمانی که ضمانت نامه به زیر 120 درصد میرسه، فعالیت انحلال رو آغاز می کنه. با این حال، قبل از رسیدن به نسبت انحلال، Ramp هشداری رو زمانی صادر می کنه که سطح تضمین دقیقا بین نسبت تضمین و سطح انحلال باشه. 

وثیقه مجدد به راحتی با ارسال وجوه مورد نیاز در قرارداد سهام انجام میشه. توجه داشته باشین که انحلال در استخر جهانی پلتفرم، rPool اتفاق می‌افته. این استخر، توکن‌ها رو در صرافی‌های ارز دیجیتال می‌فروشه و وجوه رو به استخر واریز می‌کنه. جالب اینجاست که rPool ارزش معادل rUSD رو مجددا خریداری می کنه. توجه داشته باشین که سود حاصل از این تبادل در استخر نگهداری میشه و بعدا بین دارندگان توکن بومی شبکه تقسیم میشه.

Collateralization Management Score (امتیاز مدیریت وثیقه):

Collateralization Management Score

امتیاز تضمین می کنه که تلاش های وثیقه بر اساس اون پاداش یا مجازات میشن. این کمک می کنه تا فقط بازیکنان جدی در اکوسیستم Ramp DeFi حفظ بشن. با این حال، به جای محاسبه امتیاز مدیریت وثیقه (CMS) از تک تک کاربران، امتیاز بر روی کل جمعیت بلاک چین محاسبه میشه. توجه داشته باشین که هر بلاک چین متصل دارای یک CMS پیش فرض 0 هست. هرچه CMS بالاتر باشه، وثیقه مورد نیاز کمتر هست و بالعکس.

5 محصول DeFi در اکوسیستمRamp:

طراحی فوق به مجموعه ای از محصولات روی پروتکل قدرت میده. اونها از چنگ زدن تا ضرب رو در بر می گیرن. مثلا،

rFinance:

با تبادل نقدینگی بین پلتفرم‌های اتریوم و غیر ERC20 سر و کار داره. فعالیت‌های وام‌دهی و استقراضی رو که شامل rUSD و eUSD میشه، تقویت می‌کنه.

 eMint & eFarm: 

 eMint & eFarm

این دو محصول متفاوت هستن که برای ارزش دادن به کاربران Ramp همکاری نزدیکی دارن. به عنوان مثال، eMint با استیبل کوین های مبتنی بر اتریوم برای تولید eUSD تعامل داره. eUSDدر rFinance استفاده میشه. همچنین، می توان از اون در استخرهای دیگه DeFi که از کشاورزی عملکرد پشتیبانی می کنن، استفاده کرد.

rMint & rStake: 

این محصولات Ramp DeFi با هم کار می کنن تا نمایش هایی از استیبل کوین های غیر مبتنی بر اتریوم تولید کنن. rmint سکه های غیر ERC20 رو برای تولید rUSD می پزه. از طرف دیگه،rStake مجموعه ای از گره های سهامدار هست که وثیقه رو نگه می داره.

rSwap:

به جای تبدیل سکه ها به rUSD یا eUSD، rSwap به کاربران Ramp اجازه میده تا توکن های مبتنی بر اتریوم رو مستقیما با توکن های غیر ERC20 مبادله کنن. این محصول Ramp از اوراکل برای تعیین قیمت استفاده می کنه.

rPool:

این یک "استخر نقدینگی جهانی" هست که وظیفه اجرای انحلال، اطمینان از حفظ وثیقه کافی و توزیع ارزش در سراسر شبکه Ramp DeFi رو به عهده داره.

توکن رمپ (RAMP):

توکن رمپ

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Ramp چیست؟ اطلاعاتی در مورد توکن Ramp برای شما ارائه می کنیم تا با این توکن اشنایی داشته باشین. واحد پول بومی پلتفرم رمپ نام داره. RAMP به عنوان یک توکن ابزار عمل می کنه و به تراز کردن فعالیت ها در شبکه کمک می کنه. به عنوان مثال، از اونجایی که سیستم توکن دارای یک مدل تورمی هست، RAMP یک جنبه کاهش تورم رو از طریق سوزاندن معرفی می کنه.

 سایر موارد استفاده ازRAMP:

 Governance(حکومت):

 با توجه به اینکه Ramp DeFi یک پلت فرم غیرمتمرکز هست، مکانیسم حاکمیت اون مبتنی بر جامعه هست. با این حال، برای شرکت در فعالیت‌های مرتبط با حاکمیت مانند پیشنهاد تغییرات، باید حداقل 1 درصد از کل عرضه توکن رو در اختیار داشته باشین. علاوه بر این، رای دادن به تغییرات پیشنهادی نیاز به RAMP داره.

 Referral Rewards (جوایز ارجاع):

این پلتفرم به کاربران برای آوردن کاربران جدید پاداش میده. جوایز ارجاع با استفاده از توکن RAMP توزیع میشه. به غیر از آوردن کاربران جدید، توسعه دهندگان برای کمک به ادغام Ramp DeFi با سایر شبکه های غیرمتمرکز نیز پاداش دریافت می کنن.

 Boosting Efficiency for Yield farmers (افزایش کارایی برای کشاورزان عملکرد):

 اکوسیستم Ramp از آنچه که «مکانیسم قدرت کشاورزی» نامیده میشه برای افزایش کارایی کشاورزی ارائه‌دهندگان نقدینگی با استفاده از RAMP استفاده می‌کنه.

Staking (شرط بندی):

 پلتفرم رمپ از staking پشتیبانی می کنه. در مقابل، سهامداران می تونن بخشی از پاداش ها رو در rPool دریافت کنن. توجه داشته باشین که ارزش RAMP به فعالیت‌های حیاتی پروتکل، مانند صدور rUSD/eUSD، استفاده از rFinance، rSwap، rPool و حکومت‌داری پویا مبتنی بر جامعه مرتبط هست.

چه چیزی RAMP رو منحصر به فرد می کنه؟

RAMP

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Ramp چیست؟ به بیان علت منحصربفردی ارز رمپ می پردازیم. پلتفرم رمپ برای تقویت کارآمد مبادلات توکن بین سیستم‌های بلاک چین، شبکه از طرح‌های روشن/خارج از رمپ نقدینگی بهره می‌بره. در این چارچوب، توکن‌هایی که از استاندارد غیر اتریوم استفاده می‌کنن، ابتدا به استیبل کوین‌هایی به نام rUSD برای استفاده در بلاک چین اتریوم تبدیل میشن. استیبل کوین های مبتنی بر ERC-20 نیز می تونن برای استفاده در استخر نقدینگی Ramp DeFi به eUSD تبدیل بشن. دارندگان rUSD توانایی استفاده از وجوه قفل شده در بلاک چین های غیر اتریوم و همچنین توانایی استفاده از استیبل کوین های کاملاً وثیقه شده و کسب مشوق های سهام پس از تبدیل رو دارن. دارندگان eUSD از وام دادن به ثروت دیجیتال خودشون و همچنین فرصتی برای تامین نقدینگی در پروتکل های DeFi سود کسب می کنن.

چند سکه رمپ(RAMP) در گردش وجود داره؟

 عرضه RAMP در گردش تا فوریه 2021 حدود 176 میلیون سکه هست، با حداکثر عرضه 1,000,000,000 سکه RAMP.

 شبکه RAMP (رمپ) چگونه ایمن هست؟

 شبکه RAMP با Crust Network برای ذخیره سازی غیرمتمرکز داده روی زنجیره ایمن همکاری می کنه. به این ترتیب،RAMP DeFi یک پروژه مالی باز هست و این پتانسیل رو داره که نقدینگی رو از دارایی‌های دیجیتال سهامدار باز کنه، و به همه کاربران این امکان رو میده تا دارایی‌های دیجیتال خودشون رو وثیقه بذارن در حالی که در سرمایه نقدی قفل هستن. Crust پروتکل لایه انگیزشی رو برای ذخیره سازی غیرمتمرکز پیاده سازی می کنه. این پروتکل با چندین پروتکل لایه ذخیره سازی از جمله IPFS سازگار هست و حتی از لایه برنامه پشتیبانی می کنه. معماری مبتنی بر اون قابلیت پشتیبانی از یک لایه محاسباتی غیرمتمرکز و ایجاد یک اکوسیستم ابری کامل رو داره.

از کجا می توان ارز RAMP خرید؟

 برای خرید، فروش و معامله ارز رمپ به صرافی های زیر در مراجعه کنین:

• Bibox

• Gate.io

• Hoo

• Uniswap (V2)

• MXC.COM

بررسی قیمت و آینده رمپ:

قیمت و آینده رمپ

بررسی قیمت و آینده کریپتوکارنسی ها جزو موضوعات قابل اهمیت در خرید و فروش ارز و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هست. چون قیمت و آینده ارزهای دیجیتال همواره با نوسانات صعودی و نزولی زیادی همراه هست. قیمت Ramp و آینده رمپ مستثنی از سایر ارزهای دیجیتال نیست و قیمت رمپ و آینده Ramp با توجه به فاکتورهای مثل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشورها، تقاضا و خرید مردم، جنگ های بین کشورها، تورمات و... دچار تغییر قرار می گیرن. بنابراین برای سرمایه گذاری عالی لازم هست که قیمت و آینده رمپ مورد بررسی قرار بگیره. به انی منظور در این پارت از مقاله ارز دیجیتال رمپ چیست؟ به بررسی قیمت Ramp از سال 2022-2026 می پردازیم.

پیش بینی قیمت رمپ 2022:

 با توجه به تحلیل‌های فنی بر داده‌های قیمت گذشتهRAMP، پیش‌بینی میشه در سال 2022 قیمت RAMP به حداقل سطح 0.100 دلار و با میانگین قیمت معاملاتی 0.10 دلار به حداکثر سطح 0.12 دلار برسه.

 پیش بینی قیمت رمپ 2023:

 پیش‌بینی میشه قیمت RAMP در سال 2023 به حداقل 0.15 دلار برسه. قیمت RAMP می‌تونه به حداکثر سطح 0.18 دلار با میانگین قیمت 0.15 دلار در سال 2023 برسه.

پیش بینی قیمت RAMP برای 2024-2025:

با توجه به تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی میشه که قیمت RAMP در سال 2024 به حداقل سطح 0.21 دلار برسه. قیمت RAMP می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 0.22 دلار به حداکثر سطح 0.26 دلار برسه. انتظار می رود قیمت 1 RAMP در سال 2025 به حداقل سطح 0.31 دلار و به حداکثر سطح 0.37 دلار با میانگین قیمت 0.32 دلار در طول سال 2025 برسه.

 پیش بینی قیمت رمپ 2026:

 پیش بینی میشه قیمت RAMP در سال 2026 به پایین ترین سطح ممکن 0.45 دلار برسه. قیمت RAMP می تونه به حداکثر سطح ممکن 0.55 دلار با میانگین قیمت پیش بینی شده 0.46 دلار برسه.

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ (RAMP):

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ

همانطور که اسکناس یا کارت در یک کیف پول فیزیکی نگهداری میشه، RAMP نیز در یک ولت دیجیتال ذخیره میشه. کیف پول دیجیتال می تونه مبتنی بر سخت افزار، نرم افزار یا مبتنی بر وب باشه. هر کیف پول شامل مجموعه ای از کلیدهای خصوصی هست که بدون اونها صاحب RAMP قادر به دسترسی نیست. کیف پول رمپ شامل کلیدهای کاربر هست که به اونها امکان دریافت Ramp، انجام تراکنش میده و میتونن موجودی حسابشون رو بررسی کنن. کلیدهای خصوصی و عمومی که در یک کیف پول RAMP نگهداری میشن، دو عملکرد مجزا رو انجام می دهن، اما زمانی که ایجاد میشن به هم متصل میشن. کیف پول‌های سخت‌افزاری نسبت به کیف‌پول‌های دیجیتال یا کیف پول‌های آفلاین برای RAMP کمتر رایج هستن.

کیف پول آنلاین Binance:

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ

 بایننس یک کیف پول دیجیتال 100% رایگان برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده ارز رمپ که هم برای دستگاه های iOS و اندروید و هم در اینترنت در دسترس هست. توسط کاربر کنترل میشه.

کیف پول سخت افزاریLedger Nano:

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ

 Ledgerمحصولات سخت افزاری رو برای RAMP و سایر ارزها از سال 2014 ایجاد میکنه. Ledger Nano Sجزو بهترین کیف پول های سخت افزاری در بازار هست که بیش از 1150 ارز دیجیتال رو ساپرت میکنه و از امنیت، انعطاف‌پذیری و سهولت پشتیبان‌گیری ساختار کیف پول قطعی سلسله مراتبی (HD) استفاده میکنه. با کیف پول های شخص ثالث برای مدیریت توکن های ERC-20 ادغام میشه.

کیف پول (تراست ولت)Trust wallet:

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال رمپ، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های کریتوکارنسی ها هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال Ramp به شمار میره. اگه به تازگی سرمایه گذاری تون رو شروع کردین، کیف پول نرم افزاری مختص Android و IOS، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. مقاله راهنمای نصب و استفاده تراست ولت رو می تونین برای نحوه استفاده از این کیف پول استفاده کنین.

 Atomic wallet (اتمیک ولت):

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال رمپ، ولت نرم افزاری اتمیک ولت هست. بهتره بدونین ارز دیجیتال Ramp رو می تونین در اتمیک ولت که کیف پولی با اندروید، iOS و نسخه دسکتاپ موجود ذخیره کنین که از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله ارز دیجیتال RAMP و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می کنه. تبادلات اتمی و یک اکسچنج داخلی رو ارائه میده. ارز رمپ می‌تونه مستقیما به همراه سایر سکه‌های ERC20 شما برای ایمن موندن به اتمیک ولت شما ارسال بشه و تیم دائماً برای سکه‌های جدید پشتیبانی می‌کنه.

MyEther Wallet:

کیف پول های ارز دیجیتال رمپ

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال رمپ، ولت نرم افزاری مای اتر ولت هست. می‌تونین ارزRamp رو در یکی از قابل اعتمادترین ولت ها ذخیره کنین. تمام توکن های ERC20 از جمله Ramp رو می توان با استفاده از MyEtherWallet در بلاک چین اتریوم، بدون نیاز به دانلود هیچ کلاینت یا نرم افزاری ذخیره کرد. ارز رمپ رو می توان مستقیما به آدرس MyEtherWallet شما همراه با سایر سکه های ERC20 که می خواین ایمن نگه دارین، ارسال کرد. MyEtherWallet همیشه از توکن‌های جدید ERC20 هنگامی که آنلاین میشن پشتیبانی می‌کنه.

نتیجه و جمع بندی: 

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال رمپ چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال RAMP بپردازیم و اطلاعات کاربردی و مفیدی در اختیارتون قرار بدیم تا با کسب اطلاعات مناسب خرید و سرمایه گذاری پرفکتی داشته باشین. همونطور که بیان کردیم RAMP یک پروتکل غیرمتمرکز هست که هدف اون توانمندسازی کاربران با ارائه یک شبکه نقدینگی ناشناس بلاک چین هست.

 هدف این پروتکل افزایش پذیرش DeFi از طریق اجازه دادن به کاربران غیر اتریوم برای اشتراک توکن ها در پلتفرم های اتریوم هست. این به کاربران این امکان رو میده تا با پلتفرم رمپ تعامل داشته باشن و بازده خودشون رو افزایش بدن. پروتکل چند زنجیره‌ای DeFi به کاربران کمک می‌کنه بازدهی بالایی از دارایی‌های خودشون و استیبل کوین‌های وثیقه‌شده به نام rUSD که در بلاک چین اتریوم صادر میشه، کسب کنن. نقدینگی اضافی رو از طریق فرصت‌های سرمایه‌گذاری مختلف و دسترسی بالاتر در سراسر شبکه‌های بلاک چین ارائه می‌کنه.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال رمپ (Ramp) چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال رمپ)
سوال امنیتی :1+63 = ?