ارز دیجیتال سوایپ Swipe چیست؟

1401/06/19
ارز دیجیتال سوایپ Swipe چیست؟

 

در مقاله ارز دیجیتال Swipe چیست؟ به بررسی ارز SXP، نحوه عملکرد پلتفرم سوایپ، کیف پول ارز دیجیتال سوایپ، آینده و قیمت رمز ارز سوایپ و...می پردازیم. اما بهتره مقدمه ای از ارزهای دیجیتال داشته باشیم. ارزهای دیجیتال نوعی پول دیجیتالی و غیر متمرکز هستن که وجود فیزیکی ندارن و فقط به صورت دیجیتال و الکتریکی در دسترس هستن.

ارز دیجیتال سوایپ

تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از کامپیوتر یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه های تعیین شده انجام میشه. در مقابل، ارزهای فیزیکی، مانند اسکناس‌ها و سکه‌های ضرب شده، ملموس هستن، به این معنی که ویژگی‌های فیزیکی مشخصی دارن. تراکنش‌های مربوط به چنین ارزهایی تنها زمانی امکان‌پذیر هست که دارندگان اونها این ارزها رو در اختیار داشته باشن. ارزهای دیجیتال دارای کاربرد مشابه ارزهای فیزیکی هستن. قابلیت استفاده برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات رو دارن. 

ارزهای دیجیتال در کیف پول های مختص خودشون که هر کدوم ویژگی های خاصی دارن که اونها رو منحصر بفرد کردن و باعث استقبال کاربران شدن. از کیف پول های معروفی که اکثر ارزهای دیجیتال رو ساپورت می کنن، میشه به Ledger، Trezor، Trust wallet، Atomic wallet، و... اشاره کرد. احتمالا در بازار ارز دیجیتال که شامل دریای وسیعی از ارز های دیجیتال هست با ارز دیجیتال Swipe برخورد داشتین و حال تمایل دارین، اطلاعاتی در موردش کسب کنین. به این منظور در مقاله ارز دیجیتال سوایپ چیست؟ به بررسی این ارز دیجیتال و انواع کیف پول ارز دیجیتال سوایپ می پردازیم.

ارز دیجیتال (سوایپ) Swipe:

ارز دیجیتال سوایپ چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال سوایپ چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که سوایپ با نماد اختصاری SXP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 245.78 میلیون دلار، در رتبه 171 بازار قرار داشته و سهم 0.01 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره.

ارز دیجیتال Swipe برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، فقط یک پروتکل نیست که توسط یک شبکه توزیع شده مورد پشتیبانی قرار گرفته، در عوض، پلتفرم Swipe هم یک نرم‌افزار و هم یک اکوسیستم کیف پول دیجیتال هست که با هم طراحی شدن تا به کاربران اجازه خرید و خرج کردن دارایی‌های نقدی و رمزنگاری رو در مکان‌های فیزیکی و دیجیتالی بدن.

ارز دیجیتال SXP در درجه اول به عنوان یک توکن کاربردی عمل می‌کنه و سرتاسر اکوسیستم پلتفرم Swipe رو در برمی‌گیره. ایجاد و فراهم کردن قابلیت کاربرد پذیری برای هولدرهای ارز دیجیتال SXP (سوایپ) باعث شده تا سرمایه گذاران این توکن انگیزه‌ و هدف های متعددی رو برای استفاده یا هولد ارز دیجیتال SXP پیدا کنن. یکی از آپشن های اصلی پلتفرم Swipe، کارت اعتباری این اکوسیستم هست و این کارت اولین و تنها کارت اعتباری ارز دیجیتال موجود در بازار نیست. با این حال، برخلاف پروژه‌های مشابه، کاربران جهت بهره مندی از خدمات کارت اعتباری پلتفرمSwipe، نیازی به استیکینگ ارز دیجیتال SXP ندارن.

قابل ذکر هست که نسخه‌های مختلفی از کارت اعتباری پلتفرم سوایپ وجود داره. اگرچه هولد کردن ارز دیجیتال SXP برای کاربران کارت اعتباری پلتفرم Swipe الزامی نیست، اما هولدرهای ارز دیجیتال سوایپ می‌تونن کارت اعتباری با درجه و مزایای بالاتری رو دریافت کنن. کارت‌های اعتباری ویژه هولدرهای ارز دیجیتال سوایپ شامل مزایایی همانند اشتراک رایگان در نتفلیکس (Netflix) یا اسپاتیفای (Spotify)، کارمزد صفر برای تراکنش‌های خارجی و اعطای تخفیف‌هایی در اپل موزیک (Apple Music)، استارباکس (Starbucks)، اوبر (Uber) و ایر بی ان بی (Airbnb) هست. 

بنیان گذاران ارز دیجیتال SXP:

ارز دیجیتال سوایپ چیست؟

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال سوایپ چیست؟ به معرفی بنیان گذاران ارز دیجیتال Swipe می پردازیم. Swipe یک شرکت انتفاعی هست که توسط Joselito Lizarondo تأسیس شده که دفتر مرکزی اون در لندن هست، اما در ایالات متحده، استونی و فیلیپین هم فعالیت می کنه. Swipe تقریبا 24 میلیون دلار در یک سری فروش توکن خصوصی و عمومی به دست آورد. حدود 60 میلیون SXP در این تمرینات جمع آوری سرمایه فروخته شد که نشون دهنده 20٪ از عرضه اولیه توکن هست. در سال 2020، Swipe توسط صرافی Binance خریداری شد و پلتفرم Swipe اکنون برای پشتیبانی از Binance Card استفاده میشه، یک کارت نقدی که به کاربران امکان میده تا رمزارز رو در مکان‌های فیزیکی خرج کنن.

هدف از ساخت پلتفرم Swipe:

ارز دیجیتال سوایپ چیست؟

همونطور که در ابتدای مقاله گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال متنوعی ساخته شدن و هر کدوم اهداف مشخصی دارن. به همین منظور در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال سوایپ چیست؟ به بررسی اهداف ارز دیجیتال سوایپ می پردازیم. هدف اصلی از ساخت ارز دیجیتال سوایپ (SXP) تسهیل پرداخت با ارزهای دیجیتال از طریق خودپرداز بانک‌ها و دبیت کارت‌ها (Debit cards) به بلاک چین ارزهای دیجیتال هست. این توکن هم دقیقا قصد انجام کاری رو داره که روزی هدف اصلی رمزارزهای مشهوری به نام ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم بود اما امروزه شاید کمتر به اون توجه میشه.

نحوه کار و عملکرد ارز دیجیتال Swipe:

ارز دیجیتال سوایپ چیست؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال سوایپ چیست؟ به بررسی نحوه کار پلتفرم سوایپ بپردازیم. پلتفرم Swipe از بلاک چین اتریوم برای نگهداری سپرده های رمزنگاری شده از طرف کاربران و اعطای مزایای مختلف به اونها استفاده می کنه.

با این حال، پلتفرم سوایپ یک API خارج از زنجیره رو نیز اجرا می‌کنه که امکان سازگاری با زیرساخت‌های پرداخت سنتی رو فراهم می‌کنه و بنابراین ویژگی‌هایی مانند پرداخت به تاجران رو فعال می‌کنه. هر کسی که مایل به استفاده از ویژگی های Swipe هست می تونه این کار رو از طریق کیف پول Swipe انجام بده.

 اپلیکیشن کیف پول دیجیتال به کاربران این امکان رو میده تا پول نقد واریز کرده و هر یک از بیش از 30 ارز دیجیتال ارائه شده توسط Swipe رو مستقیما خریداری کنن. علاوه بر این، این کیف پول می تونه برای نگهبانی دارایی های رمزنگاری شده و همچنین برای تبدیل یک ارز دیجیتال به ارز دیگر استفاده بشه.

مرکزیت پلتفرم Swipe این هست که کاربران می تونن از کارت Swipe برای پرداخت به بازرگانان استفاده کنن. در این حالت، قراردادهای هوشمند در شبکه به طور خودکار هر ارز رمزنگاری شده ذخیره شده در کیف پول رو به پرداخت نقدی مورد نیاز که توسط بازرگانان در محل خرید پذیرفته میشه، تبدیل می‌کنه.

 کاربران می تونن کارت خودشون رو از طریق اپلیکیشن کیف پول مدیریت کنن و در هر زمانی که بخوان، مقدار مورد نیاز SXP رو برای ارتقای کارت خودشون به اشتراک بگذارن.

ویژگی های اساسی Swipe:

ارز دیجیتال سوایپ چیست؟

در دسترس بودن:

شبکه ارز دیجیتال سوایپ روند استفاده و کاربرد سیستم رو به نفع کاربران ساده کرده. همون‌طور که می‌دونین ورود اولیه به اقتصاد غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال برای افراد تازه‌کار کمی گیج‌کننده خواهد بود. اما سوایپ سعی داره شرایط ساده‌ای برای کاربران ایجاد کنه که بتونن فیات خودشون رو به ارزهای مجازی تبدیل کنن. در ضمن این ارز دیجیتال به راحتی و از طریق کیف پول سوایپ در دسترس همگان قرار داره.

برآورده کردن نیازهای کاربران:

کاربران شبکه ارز دیجیتال سوایپ پس از ثبت‌نام و حضور در این مجموعه منحصر به فرد، به راحتی به کوین های سوایپ دسترسی پیدا خواهند کرد. در حال حاضر حدود 30 رمز ارز مختلف در اختیار کاربران این پلتفرم وجود داره. این رمز ارزها شامل بیت کوین، اتریوم و دیگر موارد می شه. در ضمن شبکه سوایپ از 135 ارز فیات نیز پشتیبانی می‌کنه. به طور کلی شبکه ارز دیجیتال سوایپ می‌تونه نیازهای جامعه رو در سطح بین‌الملل برآورده کنه.

تاییدیه قانونی:

دیگر مزیت بزرگی که ارز دیجیتال سوایپ برای مشاغل مختلف مهیا می کنه، توانایی انجام روش‌های پرداخت غیرمتمرکز و بدون نگرانی در مورد مقررات هست. تایید هویت در راستای حضور در این شبکه الزامی خواهد بود. این تایید هویت در هر منطقه و تحت هر شرایطی باید انجام بشه. در گذشته نگرانی‌های مربوط به قوانین وضع‌شده همیشه مانعی در جهت اعتماد کردن به سیستم ارزهای دیجیتال به حساب میومد.

جهانی بودن:

پلتفرم سوایپ برای حمایت از اقتصاد جهانی روی کار اومده. در حال حاضر پروتکل‌های این رمز ارز در 30 کشور پذیرفته و اجرا میشن. در ضمن ارز دیجیتال سوایپ با چندین و چند ارز فیات نیز ترکیب میشه و به راحتی اسباب تجارتی ساده و بین‌المللی رو فراهم می‌کنه. این پلتفرم با شیوه‌های جدید به طور هیجان‌انگیزی به کاربران در پرداخت‌های آنها کمک کرده.

مزایا و معایب ارز دیجیتال Swipe:

ارز دیجیتال Swipe

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Swipe چیست؟ به بیان برخی از مزایا و معایب، پلتفرم SXP می پردازیم که جزو مهم ترین اطلاعات درمورد ارزها به شمار میره.

مزایای ارز دیجیتال SXP:

• ایجاد گیت‌های ارتباطی مستقیم بین ارزهای فیات و رمزارزها

• پشتیبانی از کیف پول سازگار با SXP برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS

• دارای ثبت نام، هزینه‌های ماهانه، خرید کارت و هزینه‌های تراکنش رایگان

• تبدیل سریع رمزارزها

• مقیاس‌پذیری بالا و در نتیجه سرعت بالای پرداخت

• کاربرپسند

• دارای پشتیبانی خوب

• امنیت بالا

معایب ارز دیجیتال SXP:

• عدم عملکرد مناسب نسخه اپلیکیشن موبایلی

• دارای نرخ تغییرات بسیار و غیرشفاف

کاربرد های ارز دیجیتال SXP:

ارز دیجیتال Swipe

• آپشن پرداخت: یعنی داراییSXP برای پرداخت در بیش از 60 میلیون مکان در سراسر جهان مناسب هست. این کار از طریق تاجرانی که ارز دیجیتال یا کارت ویزا رو می پذیرن، امکان پذیر هست. از نظر تراکنش‌ها،SXP می‌تونه بر روی اتریوم و زنجیره بایننس جابجا بشه، که اون رو به یک دارایی قدرتمند برای تراکنش‌های همتا به همتا تبدیل می‌کنه.

• دریافت تخفیف: دارندگان می تونن تخفیف های مختلفی در هزینه ها دریافت کنن. دارندگان SXP می‌تونن از توکن‌های خودشون برای پوشش هزینه‌های تراکنش در پلتفرم Swipe، از جمله انتقال‌های انجام‌شده از طریق Swipe Wallet و Swipe Visa Card استفاده کنن.

• استفاده ازSwipe Visa (کارت نقدی): با چهار سطح مختلف سوایپ ویزا، انگیزه هایی برای نگهداری یا به دست آوردن SXP وجود داره. هرچقدر مقدار ذخیره بزرگتر باشه، ردیف کارت بالاتر هست. برگزاری SXP می تونه مزایای بیشتری رو برای دارندگان کارت ایجاد کنه، از جمله تخفیف خرید و اشتراک رایگان در خدمات پخش محبوب. کاربرانی که 30000 SXP رو به مدت شش ماه به اشتراک میذارن هم واجد شرایط بازگشت نقدی 8 درصدی برای همه خریدها و سایر هدیه‌های اضافی خواهند بود. کاربرانی که سهام گذاری رو انجام میدن هم می تونن در ازای مشارکت خودشون در تامین امنیت شبکه، جوایز SXP دریافت کنن. 

• ارائه پیشنهاد و امکان رای دادن: دارندگان SXP می‌تونن در حاکمیت شبکه، ایجاد پیشنهادات و رای دادن به تغییرات پروتکلی که بر شبکه Swipe تأثیر گذار هستن، شرکت کنن.

توکن های ارز دیجیتال SXP رو از کجا بخریم؟

ارز دیجیتال سوایپ

آیا توکن SXP برای سرمایه گذاری خوب هست؟ طبق گفته Walletinvestors.com، پلتفرم سوایپ، آینده توکن رو پیش‌بینی می‌کنه و تجزیه و تحلیل نشان میده که توکن گزینه سرمایه‌گذاری سودآور در آینده خواهد بود. بر اساس گزارش ها، اگه معامله گران این بار سرمایه گذاری کنن، سرمایه گذاری در پنج سال آینده به حدود 265.57+ درصد خواهد رسید.

اگه قصد خرید سوایپ رو دارین و به دنبال بهترین پلتفرم هستین، در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Swipe چیست؟ چند مورد از پلتفرم ها رو معرفی می کنیم که می تونین برای خرید توکن های ارز دیجیتال سوایپ، استفاده کنین.

• Binance

• KuCoin

• Poloniex

قیمت و آینده ارز دیجیتالSXP:

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

یکی از شاخص های مهمی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال اون رو در نظر می گیرن، بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال مورد نظرشون هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید SXP رو دارین، باید اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده سوایپ به دست بیارین. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال SXP چیست؟ به بررسی قیمت و اینده سوایپ می پردازیم.

بهتره بدونین برای پیش بینی آینده Swipe باید فاکتورهای زیای رو مورد توجه قرار بدین. وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، میزان تقاضا برای خرید رمز ارز و اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال SXP نمونه هایی از فاکتورهایی هستن که روی قیمت و آینده پلتفرم SWipe تاثیر می ذارن.

پیش بینی قیمت و آینده سوایپ به موفقیت این پروتکل و پذیرش پروتکل SWipe توسط توسعه دهنده ها، برنامه نویسان و شرکت های تازه تاسیس بستگی داره در ادامه این پارت به بررسی قیمت و آینده Swipe از سال 2022 تا 2026 می پردازیم.

پیش بینی قیمت سوایپ 2022:

اکنون، قیمت فعلی Swipe (SXP)، 3.53 دلار USB با حجم معاملات 118,496,313 دلار در عرض 24 ساعت هست. حجم عرضه در گردش سکه 187,368,789 و حداکثر عرضه سکه 239,612,084 هست.

معامله‌گران انتظار نرخ بالایی از کوین سوایپ دارن و اگر در زمان فعلی اون رو خریداری کنین، مقداری غیرمنتظره به شما ارائه می‌کنه. انتظار میره تا پایان سال 2023 قیمت SXP به 7.5 دلار برسه.

اگه ارز سوایپ تون رو تا سال 2024 نگه دارین و منتظر قیمت بالای SXP باشین، شانس خوبی برای شما خواهد بود تا در سال 2024 بازدهی بهتری داشته باشین. طبق پیش بینی کارشناسان، قیمت Swipe می تونه تا 8.26 دلار تا پایان سال 2024 پیش بینی بشه. 

ممکنه معامله‌گران در بازار کریپتو دچار بحران ناگهانی بشن، اما لازم نیست نگران قیمت باشین، چون ممکنه قیمت سیر نزولی داشته باشه، اما مقدار سرمایه‌گذاری شما امن باقی می‌مونه و اگه اوضاع در سال 2025 عادی بشه، قیمت می تونه تا پایان سال 2025 به 8.94 دلار برسه.

حال آخرین پیش بینی که می‌توان در سال 2026 مشاهده کرد رو، ارائه می‌کنیم. معامله‌گران می‌تونن مقداری وارونه در بازار ببین اما قیمت سکه تا پایان سال به پایان خود خواهد رسید. با توجه به توصیه های کارشناسان، قیمت می تواند تا 9.79 دلار آمریکا برسه که معامله ای سودآور برای شما خواهد بود. بنابراین، راه حل این هست که اگه Swipe رو در حال حاضر برای مدت طولانی نگه دارید، قطعاً به شما سود میده.

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

بعد از بررسی برخی از نکات، ارز دیجیتال Swipe حال به بررسی کیف پول های SXP می پردازیم. اکثر معامله گران به دنبال یک پلتفرم واقعی و قابل اعتماد هستن که بتونن توکن رو برای مدت طولانی بدون هیچ نگرانی نگه دارن. قبل از پشتیبانی از این کیف پول ها، معامله گران باید تمام جزئیات کیف پول ارز دیجیتال رو بررسی کنن. در ادامه مقاله ارز دیجتال سوایپ چیست؟ همراهمون باشین.

کیف پول سخت افزاری سوایپ:

کیف پول ترزور (Trezor):

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

کیف پول ترزور تی نسل جدید کیف پول های دیجیتالی شرکت ترزور از بهترین کیف پول های موجود در بازار هست. این کیف پول طوری طراحی شده که با اطمینان از بیت کوین، ارزهای دیجیتالی و سایر رمزهای خودتون مواظبت کنین. این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال از جمله Swipe پشتیبانی می کنه و امروزه جزو ولت های محبوب بشمار میره.

 

کیف پول لجر :(Ledger)

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال SXP، والت سخت افزاری لجر هست.کیف پول لجر یک ولت سخت افزاری هست که به شما امکان میده ارزهای دیجیتال SXP خودتون را با خیال راحت ذخیره کنید. علاوه بر این به شما امکان میده ارزهای رمزنگاری شده مختلفی رو نیز ارسال و دریافت کنین. همچنین کیف پول سخت افزاری لجر، محصول کمپانی لجر هست که در دو نسخه کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس و کیف پول لجر نانو اس ساخته شده که دارایی ها و کلیدهای خصوصی شما رو در جسمی فیزیکی به شکل فلش و به صورت آفلاین نگهداری می کنه.

کیف پول موبایلی تراست ولت (Trust Wallet):

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

تراست ولت یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال SXP هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان کاربران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال SXP به شمار میره.

 اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدید و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای SXP خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Androidو IOS، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. بهتره برای سیو ارزهای دیجیتالی UMA تون با دانلود Trust Wallet درAndroid یا IOS شروع کنین. مقاله آموزش کامل نصب و استفاده از تراست ولت در سایت ایران بایننس هست و می تونین ازش استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک (Atomic wallet):

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سوایپ، اتمیک ولت هست. ارز SXP رو می توان در کیف پول اتمیک ولت، کیف پولی با قابلیت اجرا روی اندروید، IOS و چندین نسخه دسکتاپ ذخیره کرد. کیف پول اتمی از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله ارز SXP و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی میکنه. کیف پول اتمی همچنین تبادلات اتمی و یک اکسچنج داخلی رو ارائه میده که کاربران می تونن از اون برای مبادله رفت و برگشت بین تمام دارایی های پشتیبانی شده از جمله ارز uma استفاده کنن. کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ رو ارائه میدن خیلی راحت هستن. اما به دلیل اینکه تیم مجبوره از عدم وجود اکسپلویت در همه نسخه ها اطمینان حاصل کنه، می تونن امنیت کمتری هم داشته باشن. بنابر این از اتمیک والت میتونین بعنوان کیف پول ارز دیجیتال Swipe استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری کوینومی (coinomi):

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

کوینومی هم یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سوایپ هست که علاوه بر ارز SXP، سایر ارز های دیجیتال رو ساپورت میکنه. کیف پولی که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده، اما نسخه دسکتاپ هم داره. کوینومی ویژگی‌های رایج و معمول در هر کیف پولی رو به کاربران خودش ارائه میده و در عین حال امکان دسترسی سریع به دارایی دیجیتال رو هم به همراه داره .این کیف پول کاملا رایگان هست و در نتیجه، کاربران بدون نگرانی از ذخیره‌ی امن ارزهای دیجیتال SXP شون، می‌تونن از خدمات این کیف پول استفاده کنن. کوینومی، علاوه بر اینکه یک کیف پول همه کاره هست، به کاربران این اجازه رو میده تا بدون نیاز به ارسال پی در پی ارز دیجیتال به صرافی‌ها برای انجام معامله، به طور مستقیم از طریق رابط کاربری، این کار رو انجام بدن.

این کیف پول، از فناوری رمزنگاری جهت امنیت کلمات بازیابی به همراه طراحی کاربر پسندی که نصب و کار با اون آسون هست، استفاده می‌کنه و برای سیستم‌عامل‌های Android و IOS، Windows، Linux و Mac در دسترس هست.

کیف پول اکسودوس (Exodus):

کیف پول های ارز دیجیتال Swipe:

یکی دیگه از تاپ ترین ولت های ارز دیجیتال SXP کیف پول اکسودوس هست که به بررسی امنیت، ارزهای پشتیبانی شده، تحریم، دانلود و بازیابی Exodus Wallet برای اندروید و ویندوز می‌پردازه. اکسودوس یک کیف پول گرم هست که به کاربر اجازه میده نه تنها ارزهای دیجیتال رو در اون ذخیره کنن، بلکه حتی با استفاده از ویژگی صرافی داخلی اون، امکان تبدیل رمز ارزها به یکدیگر رو نیز برای کاربران فراهم کرده. کیف پول Exodus یکی از والت‌های نسبتا جدید برای نگهداری رمز ارزها از جمله بیت کوین و اتریوم و سوایپ هست، که در سال 2016 به بازار عرضه شد.

 

نتیجه و جمع بندی:

ما سعی کردیم صفر تا صد ارز دیجیتال Swipe رو در مقاله ارز دیجیتال SXP مورد بررسی قرار بدیم. همون طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، Swipe پروژه‌ای بر بستر بلاک چین هست که توسط Joselito و افراد دیگر در سال 2020 راه‌اندازی شد. نام ارز دیجیتال آن، سوایپ با نماد اختصاری SXP هست. کل عرضه توکن‌های آن حدود 300 میلیون هست. این پروژه با هدف آسان کردن پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده. بستر آن از بلاک چین ERC20 پشتیبانی می‌کنه. اگه قصد خرید و سرمایه گذاری ارز Swipe رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال سوایپ Swipe چیست؟
سوال امنیتی :8+43 = ?