ارز دیجیتال سیاکوین Siacoin چیست؟ (بررسی کامل ارز سیاکوین)

1401/06/17
ارز دیجیتال سیاکوین Siacoin چیست؟ (بررسی کامل ارز سیاکوین)


قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال سیا کوین چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال سیا کوین بپردازیم که شامل تیترهای ارز Siacoin چیست؟، نحوه کار و عملکرد ارز سیاکوین، ویژگی های ارز دیجیتال سیا کوین، آینده سیا کوین و قیمت Siacoin میشه. قبل از شروع موضوع اصلی مقاله، توضیح مختصری درمورد ارزهای دیجیتال خدمتتون ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال هست که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنن. ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی هست که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی اونها رو کنترل نمی‌کنه. کریپتوکارنسی‌ها رو می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگه ای ارسال کرد. یعنی برای ارسال ارزهای دیجیتال به همدیگه نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه‌ دیگری نخواهید داشت

رمزارزها مثل ریال و دلار پول‌هایی هستن که با سازوکار مختلفی ایجاد و توزیع میشن. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام میشه و برای تعدادی دیگر از اونها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرن. ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شدن که یکی از محصولات مهم اون، فناوری بلاک چین هست. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از اون استفاده می‌کنن، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها رو هم برای افرادی که در شبکه حضور دارن و هم برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کنه. احتمالا در بازار ارز دیجیتال با ارزهای زیادی برخورد داشتین و ارز Siacoin یکی از کریپتو ها هست. به این منظور در مقاله ارز دیجیتال سیاکوین چیست؟ به بررسی اطلاعات مفید و کاربردی درباره این ارز و اینده سیا کوین می پردازیم.

ارز دیجیتال Siacoin:

ارز دیجیتال Siacoin

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال سیا کوین چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال سیا کوین با نماد اختصاری SC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 452.43 میلیون دلار، در رتبه 128 بازار قرار داره و سهم 0.02 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره.
ارز دیجیتال سیا کوین یک نرم‌افزار ارز دیجیتال هست که به هر رایانه‌ای که این پلتفرم رو اجرا می‌کنه، اجازه میده تا فضای هارد درایو بلااستفاده رو به کاربرانی که به دنبال ذخیره فایل‌ها هستن، اجاره بده.
پلتفرم سیا کوین که گاهی به عنوان AirBnB برای هارد دیسک‌ها نام‌گذاری میشه، شبیه به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی ابری مثل راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط غول‌های فناوری آمازون یا گوگل هست، فقط به جای اعتماد به یک شرکت برای مدیریت و ذخیره داده‌هاشون، کاربرانش به نرم‌افزار و یک شبکه توزیع شده متکی هستن. کامپیوترهای جهانی
 برای انجام این کار، فایل‌های ذخیره‌شده از طریق شبکه Sia به قطعات کوچک تقسیم میشن، بنابراین تنها بخش کوچیکی از هرکدام بر روی یک هارد دیسک ذخیره میشه. فایل‌ها همچنین رمزگذاری شدن، بنابراین کاربران شبکه می‌تونن مطمئن باشن که داده‌هاشون از دسترسی غیرمجاز در امان هست.
 کسانی که به دنبال ذخیره فایل‌ها بر روی هارد دیسک کاربر دیگر Sia هستن، با استفاده از ارز دیجیتال سیا کوین، ارز دیجیتال بومی این پلتفرم، این امتیاز رو پرداخت می‌کنن.
 از سال 2020، پلتفرم سیا کوین دارای ظرفیت شبکه بیش از 2 پتابایت (2256 ترابایت) هست که تقریبا 333 اپراتور گره به طور فعال شبکه رو ایمن می کنن. پلتفرم Siacoin در حال حاضر حدود 766 ترابایت فایل میزبانی می کنه.

Siafunds چیست؟

گفتیم که ارز دیجیتال سیا کوین ارز دیجیتالی هست که بین اجاره‌کنندگان و میزبان رد و بدل میشه و برای اجرای قراردادهای هوشمند Sia استفاده میشه. اما این شبکه یک نشانه دیگه هم داره که به بررسیش می پردازیم.
 Siafundsبا تشویق کاربران به مشارکت بیشتر، رشد شبکه Sia رو تسهیل میکنه.
 به طور خاص، توکن‌ها به دارندگان این حق رو میدن که پس از تکمیل قرارداد، 3.9 درصد از هر منبع تأمین مالی شامل هزینه‌های اجاره، هزینه‌های پهنای باند و وثیقه میزبان رو دریافت کنن. این به این معناست که در حالی که محدودیتی برای تعداد سیاکوین های موجود وجود نداره، تنها 10000 توکن Siafunds وجود خواهد داشت که همگی در زمان راه‌اندازی نرم‌افزار Sia برای اولین بار در سال 2015 ایجاد شدن.همچنین بهتره بدونین که ارزش سیافندز با کمیت، ارزش و اندازه قراردادها در سیا افزایش و کاهش پیدا می کنه.

بلاک چین Siacoin:

بلاک چین siacoin شبیه بلاک چین بیت کوین هست، فقط با تغییراتی که به اون امکان ذخیره و تبادل فایل ها رو میده. از اونجایی که فایل ها در بین گره های مختلف پراکنده هستن، هیچ گره ای نمی تونه به اونها دسترسی داشته باشه. حتی اگه اونها به نحوی کلید خصوصی اجاره کننده رو دریافت کنن، تنها چیزی که دارن کسری از فایل ذخیره شده. این بدان معناست که پلتفرم سیا کوین میتونه مثل شبکه ارز دیجیتال بیت کوین یک آپتایم مداوم بالا ارائه بده. 
 اجاره‌کنندگان با نیاز به مدرک ذخیره‌سازی بیشتر از میزبان‌های مخرب احتمالی محافظت میشن. این امر میزبان ها رو وادار می کنه تا ثابت کنن، آنلاین هستن و تمام داده های اجاره کننده رو به درستی حفظ می کنن.

بنیان گذاران ارز دیجیتال Siacoin:

ارز دیجیتال Siacoin

حال در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Siacoin چیست؟ به بررسی تاریخچه و معرفی بنیان گذاران ارز دیجیال سیا کوین می پردازیم. ارز دیجیتال Siacoin توسط توسعه دهندگان، دیوید وریک و لوک شامپین در سال 2013 تاسیس شد، زمانی که این زوج دانشجوی علوم کامپیوتر در موسسه پلی تکنیک Rensselaer در نیویورک بودن. اونها برای اولین بار در هکاتونی که در MIT در سال 2013 برگزار شد، ایده شبکه ذخیره سازی فایل های غیرمتمرکز رو ارائه کردن. سال بعد، Vorick و Champine شرکت Nebulous رو با حمایت 750000 دلاری بودجه از حامیانی از جمله Xiaolai Li و Procyon Ventures تأسیس کردن.
 ووریک علاوه بر کارش در Sia، به بیت کوین Core، نرم افزار اصلی که توسط گره ها در شبکه بیت کوین استفاده میشه، کمک کرده.
 Vorick و Champine هنوز به طور فعال در پروژه خودشون درگیر هستن و از اون زمان تعدادی توسعه دهنده و اجرایی رو به تیم خودشون اضافه کردن. بتای عمومی سیا برای اولین بار در مارس 2015 راه اندازی شد و در نهایت شبکه زنده در ژوئن همان سال برای عموم راه اندازی شد. از اون زمان، تیم سیا تقریباً 6.4 میلیون دلار جمع آوری کرده. امروز Nebulous توسط Raptor Group، First Star Ventures، Fenbushi Capital و INBlockchain تامین مالی میشه.نحوه

کار و عملکرد Siacoin:

ارز دیجیتال Siacoin

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال سیا کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد نحوه کار پلتفرم sia برای شما ارائه کنیم. سیاکین واحد پول پلتفرم siacoin هست. اجاره‌کنندگان برای استفاده از فضای هارد دیسک، هزینه اجاره رو به هاست‌ها در پلتفرم siacoin  پرداخت می‌کنن، و میزبان‌ها تنها بعد از اینکه ثابت کنن فایل مورد نظرشون رو ذخیره می‌کنن، هزینه ها رو پرداخت می کنن. پلتفرم siacoin این قابلیت رو با استفاده از نوعی قرارداد هوشمند به نام «قراردادهای فایل» به دست میاره که پارامترهای رابطه میزبان و اجاره‌کننده مثل تعهدات قیمت و زمان آپدیت رو تعیین می‌کنه. این قراردادها معمولا 90 روزه هستن و به طور خودکار توسط شبکه اجرا میشن.
هنگامی که قرارداد فایل تکمیل میشه، میزبان باید ثابت کنه که در واقع داده هایی رو که ادعا می کنه در فرآیندی به نام اثبات ذخیره سازی ذخیره میشه، سیو میکنه، که به میزبان اجازه میده، ثابت کنه که بخش کوچیکی از داده هایی که ذخیره می کنه در واقع بخشی از اجاره کننده هست. اگه فایل این مدرک در یک بازه زمانی مشخص به بلاک چین اضافه بشه، هزینه میزبان به سیاکوین پرداخت میشه. قبل از اینکه فایل ها آپلود و در هاست توزیع بشن، پلتفرم Sia اونها رو به 30 قسمت تقسیم می کنه که هر کدوم رمزگذاری شده. این تضمین می کنه که شبکه در معرض یک نقطه خرابی قرار نمی گیره.
نرم‌افزارSia از فناوری به نام کدگذاری پاک‌سازی استفاده می‌کنه، که افزونگی‌هایی ایجاد می‌کنه تا اطمینان حاصل بشه که کاربر همیشه می‌تونه به فایل‌های خودش دسترسی داشته باشه، حتی اگر از 30 میزبان 20 نفر آفلاین باشن.

ویژگی های ارز دیجیتال Siacoin:

ارز دیجیتال Siacoin

ارز دیجیتال Siacoin مثل سایر ارزهای دیجیتال ویژگی هایی داره که سبب خاص بودن و مورد توجه قرار گرفتن این ارز بین کاربران شده. بنابراین در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Siacoin چیست؟ ویژگی های ارز دیجیتال سیا کوین رو بیان می کنیم.
1. پلتفرم Sia کاملاً غیرمتمرکز هست و نسبت به پلتفرم‌های سنتی Amazon Cloud، Google Drive و Microsoft One Drive مقرون به صرفه‌تر هست. به طور متوسط، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در Sia حدود 2 دلار در ماه هزینه داره، در حالی که در آمازون 23 دلار هست. بنابراین 90 درصد ارزون تر هست.
2. اگه از این سرویس ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کنین، هیچ میزبانی نمی‌تونه محتوای اطلاعات روی دیسک شما رو مشاهده کنه یا اون رو دستکاری کنه. از اونجایی که توسط رمزنگاری محافظت و ساپورت میشه، بنابراین تنها راه دیدن فایل ها با کلیدهای خصوصی امکان پذیره، که فقط در دست مشتریان هستن.
3. اطلاعات ذخیره شده در Sia با استفاده از الگوریتم رمزنگاری Twofish رمزگذاری شدن. جایی که فقط مشتری صاحب کلیدهای خصوصی می تونه اون رو رمزگشایی کنه تا اطلاعات رو ببینه یا تغییر بده. بنابراین هاست ها فقط وظیفه ذخیره سازی رو بر عهده دارن و به فایل ها دسترسی ندارن.
4. فایل ها تقسیم میشن، رمزگذاری میشن و در هاست های متعدد ذخیره میشن. بنابراین اگر تعدادی از اونها آفلاین بشن، مشتریان و کاربران همچنان می تونن به فایل های خودشون دسترسی داشته باشن.
5. ارز دیجیتال Siacoin رو می‌توان استخراج کرد، یا می‌توان اون رو به عنوان راهی برای پرداخت در هنگام اجاره فضای ذخیره‌سازی موجود در تجهیزات دریافت کرد. 
6. این پلتفرم دارای تعداد نامحدودی از ارزهای دیجیتال SC خواهد بود. یعنی محدودیتی برای انتشار ارز دیجیتال وجود نداره.
7. پاداش استخراج سیاکین تا زمانی که به 30000 واحد در هر بلوک برسد، 1 سکه کاهش می یابه. بنابراین، اولین بلاک استخراج شده پاداشی معادل 300.000 سیاکوین، بلاک دوم یک پاداش 299.999 سیاکوین و به همین ترتیب تا رسیدن به 30.000 سیاکوین ادامه داره.
8. پلتفرم Sia کیف پولی به نام کیف پول سیاکوین داره که از طریق اون می‌توان با وجوه دریافتی روی پلتفرم، نقل و انتقالات و عملیات انجام داد.

علت ارزش ارز Siacoin:

علت ارزش ارز Siacoin:

 موضوعی که می خواهیم در این بخش از مقاله ارز دیجیتال سیا کوین چیست؟ برای شما مورد بررسی قرار بدیم، در مورد ارزش ارز دیجیتال سیا کوین هست. ارز siacoin ارزش خودش رو از ابزار مفید خود در شبکه به دست میاره، زیرا تنها روش پرداختی هست که کاربران بلاک چین SC هنگام وارد کردن قراردادهای اجاره‌دهنده یا میزبان می‌تونن خرج کنن. این بدان معناست که اجاره‌کنندگان باید ارز SC رو بخرن و خرج کنن تا فایل‌ها رو ذخیره کنن، و میزبان‌ها باید Siacoin رو دریافت کنن و بفروشن تا منابع محاسباتی مورد استفاده خودشون رو جبران کنن.
 بازار Siacoin همچنین دارای مشارکت‌کنندگان اقتصادی دیگه ای از جمله ماینرها هست که باید انرژی رایانه‌ای رو برای ایجاد بلوک‌هایی که تراکنش‌های دسته‌ای در شبکه ایجاد می‌کنن، صرف کنن. از سال 2020، ماینرها هر بار که یک بلوک پذیرفته میشه، SC 40511 (یا حدود 40 دلار) کسب می کنن. با این حال، Siacoin تنها پروژه ارز دیجیتال نیست که به دنبال ایجاد اختلال در بازار ذخیره سازی هست، به این معنی که می تونه در برنده شدن کاربران با رقابت روبرو بشه که بر قیمت کوین اون فشار وارد می کنه.
رقبای اصلی Siacoin دیگر سیستم‌های ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز، از جمله ارز دیجیتال فایل کوین، Storj و MaidSafe هستن که هر کدام دارای قابلیت‌های فنی متفاوتی هستن. 

اهمیت ارز Siacoin:

 ارز Siacoin:

پلتفرم SC به شما این امکان رو میده که فضای ذخیره سازی موجود رو اجاره کنین و پرداخت های اون رو در توکن بومی Siacoin دریافت کنین.پلتفرم Sia به عنوان یک ابر غیرمتمرکز که در آن داده ها روی یک بلاک چین ذخیره میشن، مانند پلتفرم های سنتی هیچ نقطه شکست واحدی نداره. علاوه بر این، مقدار زیادی فضای ذخیره سازی در دسترس داره که در آن اطلاعات با استفاده از الگوریتم های رمزگذاری شده، محافظت میشه. بنابراین نیاز به اعتماد به خدمات داده متمرکز رو از بین می بره.

صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال سیا کوین:

علت ارزش ارز Siacoin:

1 .صرافیBinance:صرافی بایننس از حجم معاملات بالایی برخورداره و در میان کاربران محبوبیت بالایی داره. این صرافی از سایر رمز ارزها هم پشتیبانی میکنه.
2. صرافی Upbit:این صرافی علاوه بر رمز ارز Siacoin از ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم،XRP و... پشتیبانی می کنه.
3.صرافیKraken: در این صرافی میتونین همانند سایر صرافی ها به انجام معاملات بپردازین.صرافی در سال 2011 در میان کاربران شکل گرفت.
4.صرافیDigiFinex:این صرافی در سنگاپور شروع به فعالیت کرد و از ارزهایی همچون بیت کوین ، اتریوم ، پولکادات و … پشتیبانی می کنه.
5.صرافیBittrex:در این صرافی شما میتونین عللاوه بر خرید و فروش رمز ارز Siacoin ،ارزهای بیت کوین، اتریوم، کاردانو و… رو خرید و فروش کنین.

قیمت و آینده سیا کوین:

علت ارزش ارز ارز دیجیتال سیا کوین:

یکی از فاکتور های مهمی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال اون رو در نظر می گیرن، بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال مورد نظرشون هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز SC رو دارین، باید اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده سیا کوین به دست بیارین. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Siacoin چیست؟ به بررسی قیمت و آینده Siacoin می پردازیم. بهتره بدونین برای پیش بینی آینده سیا کوین باید عوامل زیای رو مورد توجه قرار بدین. وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، میزان تقاضا برای خرید رمز ارز و اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال SC نمونه هایی از فاکتورهایی هستن که روی قیمت و آینده سیا کوین تاثیر می ذارن.
در ادامه این پارت به بررسی قیمت و آینده Siacoin از سال 2022 تا 2026 می پردازیم.

پیش بینی قیمت سیاکوین 2022:

با توجه به تحلیل‌های فنی عمیق روی داده‌های قیمت گذشته ارز SC، پیش‌بینی میشه در سال 2022 قیمت Siacoin به حداقل سطح 0.012 دلار برسه. قیمت SC می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 0.013 دلار به حداکثر سطح 0.015 دلار برسه.

پیش بینی قیمت سیاکوین 2023:

پیش بینی می شود قیمت Siacoin در سال 2023 به مینیمم قیمت 0.017 دلار برسه. قیمت SC می تونه به ماکسیمم سطح 0.021 دلار با میانگین قیمت 0.018 دلار در طول سال 2023 برسه.

پیش بینی قیمت SC برای 2024-2025:

طبق پیش بینی قیمت و تحلیل تکنیکال، پیش بینی میشه که قیمت سیاکوین در سال 2024 به مینیمم سطح 0.024 دلار برسه. و همچینین قیمت SC می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 0.025 دلار به ماکسیمم سطح 0.030 دلار صعود کنه.
طبق پیش بینی ها قیمت 1 سیاکین در سال 2025 به حداقل سطح 0.036 دلار و قیمت SC قادره به حداکثر سطح 0.043 دلار با میانگین قیمت 0.037 دلار در طول سال 2025 برسه.

پیش بینی قیمت سیاکوین 2026:

براساس پیش‌بینی ها قیمت SC در سال 2026 ممکنه به پایین‌ترین سطح ممکن 0.053 دلار نزول کنه. طبق یافته‌ها قیمت SC می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 0.063 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 0.054 دلار برسه.

کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین:

کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین

در ترکیب با ویژگی های منحصر به فرد Sia Storage Platform، موارد مختلف استفاده سیاکوین (SC) رو به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب معرفی شده. با این حال، تعدد موارد استفاده برای سیاکوین از نظر موثرترین روش ذخیره رمزها مشکلاتی رو به همراه داره. برخلاف بیت کوین و سایر رمزهای رمزگذاری، ارزش بازار سیاکوین تعیین کننده اساسی دسترسی کاربران نیست. در عوض، نشانه های سیاکوین به عنوان کلیدهایی برای دسترسی به شبکه کلی توسعه یافتن. به همین ترتیب، همه کیف پول های چند ارزه پشتیبانی از اونها رو ارائه نمیدن. بنابراین در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Siacoin چیست به معرفی تاپ ترین کیف پول  ارز دیجیتال SC می پردازیم.

کیف پول :Sia-UI

کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین، والت sia-ui هست. این کیف پول، که توسطNebulous ، توسعه دهندگان سیاکوین ساخته شده، یکی از بهترین کیف پول های ارز Sc بشمار میره که به عنوان یک کیف پول رومیزی طراحی شده. هم با MacOS و هم با Windows سازگار هست. همچنین به عنوان کیف پول Siacoin Linux برای کاربران لینوکس در دسترس هست. با کیف پول Sia-UI می تونین معاملات خودتون رو به راحتی ردیابی کنین. موجودی خودتون رو مشاهده کرده و با شبکه بومی ارتباط برقرار کنین. همه اینها در حالی هست که به صورت یکپارچه رمزها رو معامله می کنین. بستر وب مبتنی بر اون همچنین به شما امکان میده با چندین سیستم عامل مختلف تجارت تعامل داشته باشین. با این حال، در حالی که کیف پول Sia-UI به عنوان یک سیستم ذخیره سازی امن ساخته شده. ممکنه لازم باشه با تهیه نسخه پشتیبان از کلیدها و دانه های لازم از طریق واحد سردخانه، امنیت بیشتر رو تضمین کنین.

کیف پول اندرویدی Siacoin:

اگرچه شبکه Sia سرویس کیف پول سیاکوین رو برای کاربران اندروید ایجاد نکرده. اما همچنان امکان ذخیره رمزها برای اونها وجود داره. این کیف پول سیاکوین مزیت عدم تمرکز رو به کاربران میده. کلیدها و دانه های کاربر برای اطمینان از امنیت کافی رمزگذاری شدن. این کیف پول همچنین قابلیت انعطاف پذیری و دسترسی به بلاک چین شبکه رو برای کاربران اندروید فراهم می کنه. با این حال، فضای ذخیره سازی در این کیف پول محدود هست و بارگیری بلاکچین می تونه زمان زیادی رو صرف کنه.

کیف پول Trust wallet:

کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین

تراست ولت یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال Siacoin به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدید و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای SC خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Android وIOS ، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه میده، گزینه مناسبی هست. بهتره برای سیو ارزهای دیجیتالی Siacoin تون با دانلود Trust Wallet درAndroid یا IOS شروع کنین. آموزش نصب و راه اندازی کیف پول تراست ولت کامل در ایران بایننس هست که می تونین ازش استفاده کنین.

کیف پول Ledger Nano S:

کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیا کوین، والت سخت افزاری لجر هست. لجر نانو اس یکی از مهمترین دستگاه های ذخیره سازی موثر برای Bitcoin و cryptocurrencies دیگر، از جمله Siacoin هست. همچنین این یک لایه محافظت اضافی برای کلیدهای خصوصی و کلیدهای عمومی محسوب میشه. زیرا این یک واحد ذخیره سازی سرد یا آفلاین هست.
این کیف پول پشتیبانی از چندین دارایی رمزنگاری رو فراهم می کنه. به همین ترتیب، می تونین نمونه کارهای خودتون رو از یک مکان واحد به راحتی مدیریت کنین. همه این ویژگی ها سهولت انجام معاملات رو برای کاربران سیاکوین افزایش داده.

 

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال Siacoin چیست؟ اطلاعاتی از صفر تا صد ارز SC ارائه کنیم. سیاکوین یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین هست که هدف اون ارائه راه حلی برای ذخیره سازی غیرمتمرکز هست. اعضا شبکه Sia می‌تونن به جای اجاره فضای ذخیره سازی، فضای هارد دیسک خودشون رو به یکدیگر اجاره بدن.

این رویکرد غیرمتمرکز نه تنها باعث امنیت بیشتر میشه، بلکه هزینه‌های کلی رو نیز به شدت کاهش میده. بنابراین می تونین در قالب سیاکوین (SC) اون رو در شبکه Sia اجاره بدین و از اون کسب درآمد کنین. شما میتونین خرید این ارز رو در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس با کمترین کارمزد و بهترین قیمت انجام بدین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال سیاکوین Siacoin چیست؟ (بررسی کامل ارز سیاکوین)
  • ممنون بسیار عالی لطف کردین❤️

سوال امنیتی :4+56 = ?