ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال SYS)

1401/06/15
ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال SYS)


در مقاله ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ می خواهیم تا اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Syscoin برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده سیس کوین و کیف پول ارز دیجیتال SYS باشیم. بهتره قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم، مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز دیجیتال سیس کوین رو درک کنین. بهتره بدونین که ارزهای دیجیتال به عنوان یه وسیله مبادله ای مثل دلار مورد استفاده قرار می گیرن و با این تفاوت که شکلی دیجیتالی دارن. همچنین رمز ارزها نوعی وسیله مبادله ای مثل پول های فیزیکی هستن که به شکل دیجیتالی ارائه میشن و با استفاده از کدهای برنامه نویسی، رمزنگاری شدن تا از ایجاد مشکل در مبادله و تکثیر بی رویه اون جلوگیری بشه.

پول دیجیتال از نظر مفهوم شبیه ارز دیجیتال هست ولی این تفاوت رو داره که زمانی که به پول فیزیکی نیاز دارین، می تونین با وارد کردن کارت خودتون در عابر بانک، اسکناس دریافت کنین. ولی بهتره بدونین این کار با ارز دیجیتال همخوانی نداره و در ارزهای دیجیتال به دلیل غیر متمرکز بودن این امکان وجود نداره. نکته قابل توجه این هست که مزیت ارزهای دیجیتال خیلی بیشتر از معایب اون هاست. برای مثال می تونیم بگیم که ارزهای دیجیتال روند تراکنش خوبی رو دارن و می تونین هر مقدار ارز دیجیتال رو به هر نقطه ای حتی بیرون از مرزها نیز ارسال کنین. همچنین رمزنگاری ارزهای دیجیتال باعث میشه تا امکان هرگونه دستکاری و هک اون خیلی سخته و سازمان های دولتی یا خصوصی این امکان رو ندارن تا اون ها مدیریت کنند.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال سیس کوین رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Syscoin، آینده سیس کوین و کیف پول ارز دیجیتال SYS برای شما ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟

ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال سیس کوین با نماد اختصاری SYS نوعی ارز دیجیتال یه شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 448.91 میلیون دلار و سهم 0.01 درصدی از کل بازار، در رتبه 149 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز دیجیتال سیس کوین نوعی ارز دیجیتال هست بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان پرداخت سریع رو برای کسی در جهان فراهم می کنه. به این ترتیب افراد این امکان رو دارن تا ارز دیجیتال سیس کوین رو به افراد مختلفی در سراسر جهان ارسال کنند. نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال سیس کوین مثل بقیه رمز ارزها از فناوری همتا به همتا استفاده می کنه تا بدون وجود هیچ پایگاه مرکزی فعالیت بکنه.

به عبارت دیگه ارز دیجیتال سیس کوین نوعی شبکه جهانی، دفترچه توزیع شده، پایگاه داده غیر متمرکز و یه بلاک چین هست که با هدف چشم اندازی از یه بازار غیر متمرکز در بستر بلاک چین راه اندازی شده. همچنین از کاربردهای این ارز دیجیتال می تونیم به تسهیل مبادلات اشاره کنیم. همچنین ارز دیجیتال SYS با استفاده از الگوریتم سختی یا DGW و حداکثر 2 میلیارد توکن زمان بلوک 60 ثانیه ای داره. جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال SYS از الگوریتم هش SHA-256 بر پایه اثبات کار نیز استفاده می کنه که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر، تعریفی از ارز دیجیتال سیس کوین داشته باشیم، می تونیم بگیم که ارز دیجیتال SYS نوعی بلاک چین منبع باز عمومی هست که از اون به عنوان پروتکل بلاک چین برای پول واقعی، دارایی ها و پرداخت های سریع با مقیاس مشخص نیز یاد میشه. این پلتفرم دارای پروتکل Z-DAG هست که می تونه امکان همکاری غیر قابل اعتماد و تراکنش های کوچیک رمزگشایی رو فراهم کنه.

تاریخچه ارز دیجیتال SYS:

ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال سیس کوین برای شما ارائه کنیم و به معرفی بنیانگذاران ارز دیجیتال سیس کوین بپردازیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال سیس کوین نوعی از دارایی دیجیتال هست که به کاربران این امکان رو میده تا تراکنش های بهتری داشته باشن که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین هدف راه اندازی پلتفرم سیس کوین این هست که برای سازمان ها و شرکت ها مکانی برای استفاده از فناوری بلاک چین و دفتر کل توزیه شده با امنیت و دسترسی بالا، کم کردن هزینه های زیرساخت و تراکنش و انواع ویژگی های سازمانی رو فراهم بکنه.

ایده راه اندازی ارز دیجیتال Syscoin ابتدا در یه مقاله علمی در سال 2014 مطرح شد که مواردی مثل یه بازار غیر متمرکز، قراردادهای هوشمند و اسناد غیر متمرکز، صدور مجوز و انتقال و ذخیره داده ها و ذخیره سازی غیر متمرکز اون ها به عنوان خدمات و امکاناتی بود که بعد از معرفی ایده این پروژه فراهم شد. همچنین بهتره بدونین که ارز سیس کوین با هدف ارائه چشم انداز از یه بازار غیر متمرکز در بستر بلاک چین راه اندازی شد که از زمان راه اندازی تاکنون تونسته به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش مورد استقبال افراد و سازمان ها قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. جالب اینجاست که بدونین تیم قدرتمندی سعی دارن تا پلتفرم سیس کوین رو توسعه بدن.

تیم توسعه دهنده ارز سیس کوین در تاریخ 26 اوت پروتکل Blockchain Foundry رو راه اندازی کرد تا همه سیستم های غیر متمرکز تجاری بر پایه بلاک چین رو توسعه و گسترش بده. همچنین این تیم در تاریخ 22 دسامبر سال 2017 نیز اعلام کرد که این پروتکل مبلغی حدود 3.3 میلیون دلار رو به سرمایه گذاری اقتصادی اختصاص داده. بهتره بدونین که تیم توسعه دهنده ارز سیس کوین می خوان تا برای اولین بار در نیمه اول سال 2018 یه IPO رو در بورس اوراق بهادار آمریکا به وجود بیارن.

نحوه کار پلتفرم سیس کوین چگونه است؟

ارز دیجیتال سیس کوین

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SYS چیست؟ در موردش اطلاعاتی برای شما ارائه کنیم، نحوه کار پلتفرم سیس کوین هست. همونطور که گفتیم، پلتفرم سیس کوین نوعی پروتکل بلاک چین منبع باز و غیر متمرکز هست که در سال 2014 راه اندازی شده و فعالیت خودش رو شروع کرده. همچنین پلتفرم Syscoin خودش رو به عنوان یه شبکه بلاک چینی عمومی، دفتر کل توزیع شده معرفی می کنه و سعی می کنه تا بازاری غیر متمرکز رو به وجود بیاره و خدمات زیرساختی رو برای پیام های رمزنگاری شده و اجرای تراکنش های لحظه ای با هزینه نزدیک به صفر برای شرکت های تجارت الکترونیک فراهم بکنه.

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم سیس کوین در اصل نوعی فورک بلاک چین بیت کوین هست. به عبارت دیگه در توسعه پلتفرم Syscoin از کدهای بیت کوین استفاده شده که به این دلیل پلتفرم سیس کوین رو نوعی فورک از شبکه بیت کوین می دونن. همچنین از اونجایی که پلتفرم Syscoin فورکی از شبکه بیت کوین هست، کاربردها و امنیت شبکه بیت کوین رو برای کاربران فراهم می کنه و برای توسعه بیت کوین و اضافی کردن خدمات جدید به این شبکه تلاش های زیادی می کنه. همچنین اجرای قراردادهای هوشمند برای راه اندازی غیر متمرکز یکی از هدف های اصلی پلتفرم Syscoin هست. پلتفرم Syscoin نوعی بلاک چین عمومی هست که توانن عملیاتی بالایی نیز داره.

بهتره بدونین پلتفرم Syscoin راه اندازی شده تا امکان کارمزد پایین، فرایند راحت تولید توکن و ساخت بلاک های کم حجم رو فراهم می کنه. همچنین هدف نهایی پلتفرم سیس کوین این هست که پلتفرمی برای سازمان ها و شرکت ها به وجود بیاره تا این امکان رو داشته باشن تا در بالاترین سطح امنیت از شبکه های بلاک چینی و فناوری دفتر کل توزیع شده بهره مند بشن.

ویژگی های ارز دیجیتال SYS:

ارز دیجیتال SYS

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. ارز سیس کوین نیز ویژگی های زیادی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SYS چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال SYS می پردازیم.

• بازار کاملا غیر متمرکز

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال SYS، فراهم کردن بازار کاملا غیر متمرکز هست. بازار غیر متمرکز سیس کوین این امکان رو میده تا شما بتونین تجارتی امن و بدون هیچ واسطه ای انجام بدین. همچنین پلتفرم سیس کوین به شما کمک می کنه تا از تقلب در شراکت، دخالت های سیاسی، خرابی، نگهداری و یا بقیه هزینه های سنگین جلوگیری کنین.

• پیام رسان رمزنگاری شده

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال SYS، وجود پیام رسان رمزنگاری شده هست. بهتره بدونین از رمزنگاری نامتقارن برای ارسال اطلاعات به کلیدهای عمومی مستعاد استفاده میشه. همچنین سیستم هویت در پیام رسانی نقش مهمی داره، چون اسم مستعار فرستنده و گیرنده ها برای مشخص کردن کلیدهای رمزنگاری مورد استفاده قرار می گیره.

• ارسال و دریافت پول راحت

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال Syscoin این هست که شما می تونین با استفاده از پلتفرم سیس کوین پول هاتون رو به شکل ایمن و قابل اعتماد ارسال یا دریافت کرد. همچنین پلتفرم Syscoin بدون توجه به موقعیت جغرافیایی امکان ارسال سریع پول رو برای هر شخصی در سراسر جهان فراهم می کنه.

خدمات ارائه شده توسط پلتفرم Syscoin:

پلتفرم Syscoin

بهتره بدونین پلتفرم سیس کوین خدمات و امکانات زیادی رو برای کاربران فراهم می کنه که باعث میشه تا این پلتفرم مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SYS چیست؟ به بررسی خدمات پلتفرم Syscoin می پردازیم.

• یکی از خدمات پلتفرم Syscoin این هست که می تونین با استفاده از این پلتفرم به بلاک چین ها و شبکه های دیگه ای متصل بشین. بهتره بدونین Syscoin Bridge که به عنوان یه پل بلاک چین معرفی میشه که با استفاده از اون پلتفرم سیس کوین می تونه به بقیه بلاک چین ها متصل بشه. جالب اینجاست که بدونین این پل دو طرفه هست و امکان انتقال توکن ها رو از شبکه اتریوم به سیس کوین فراهم می کنه.

• یکی دیگه از خدمات پلتفرم Syscoin که برای کاربران ارائه می کنه و باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که ابزارهایی به توسعه دهنده ها داده میشه که می تونن این امکان رو داشته باشن تا با فریم ورک های مالی ترکیب بشن و فعالیت خودشون رو انجام بدن.

• یکی دیگه از خدمات پلتفرم Syscoin، ارائه سرویس سیس کوین لوکس هست که توانایی تولید توکن های غیر قابل تعویض رو با هزینه های کم میده. به این ترتیب شما می تونین با استفاده از پلتفرم Syscoin، اقدام به تولید توکن های غیر قابل تعویض یا NFT کنین.

• یکی دیگه از خدمات پلتفرم Syscoin که باعث میشه تا افراد زیادی بتونن از طریق این پلتفرم درآمد به دست بیارن این هست که این پلتفرم از بلاک چین بیت کوین استفاده می کنه. همچنی از تابع هش SHA-256 نیز استفاده می کنه و به افراد این امکان رو میده تا ارز سیس کوین رو استخراج کرده و به کسب درآمد مشغول بشن و درآمد داشته باشن.

بررسی قیمت و آینده سیس کوین:

قیمت و آینده سیس کوین

یکی از فاکتورها و معیارهایی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال در زمان خرید سیس کوین در نظر می گیرن، بررسی قیمت و اینده سیس کوین هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز سیس کوین رو دارین، باید اطلاعاتی در مورد قیمت و اینده سیس کوین به دست بیارین. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و قیمت ارز سیس کوین نیز همواره در حال نوسان هست و این موضوع باعث میشه تا پیش بینی قیمت و آینده سیس کوین کار سختی بشه. به همین منظور قصد داریم تا در مقاله ارز دیجیتال SYS چیست؟ به بررسی قیمت و آینده سیس کوین بپردازیم.

باید برای اینکه بتونیم قیمت و آینده سیس کوین رو مورد بررسی قرار بدین، باید عوامل و فاکتورهای زیادی رو زیر نظر داشته باشین. چون به طور کلی عوامل مختلفی می تونه به اینده SYS تاثیر بذاره. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، اهداف تیم توسعه دهنده ارز Syscoin اشاره کنیم. برای مثال اهداف ارز Syscoin برای بهبود پلتفرم و توسعه اون می تونه یکی از عوامل تاثیرگذار به اینده SYS باشه. همچنین پلتفرم سیس کوین سعی می کنه تا فرایند تولید توکن رو راحت بکنه و ساخت بلاک های کم حجم رو فراهم بکنه. به این ترتیب با توجه به این اهداف می تونیم انتظار داشته باشیم تا آینده SYS درخشان باشه.

یکی دیگه از هدف های پلتفرم سیس کوین این هست که بستری برای سازمان ها و شرکت ها به وجود بیاره که امکان استفاده از شبکه های بلاک چینی به همراه امنیت بالا رو برای اون ها فراهم می کنه. همچنین با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز Syscoin برای شما دادیم، می تونیم انتظار داشته باشیم تا ارز سیس کوین در اینده مورد استقبال خیلی از شرکت ها قرار می گیره و می تونیم آینده SYS رو درخشان پیش بینی کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال SYS:

کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال سیس کوین، دوست داشته باشین تا روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنین و اقدام به خرید ارز SYS کنین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید ارز دیجیتال Syscoin کنین، ابتدا با کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین اشنا باشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال خودتون نداشته باشین. چون همونطور که می دونین بعد از اینکه ارز سیس کوین رو از صرافی خریداری کردین، باید اون رو به کیف پول دیجیتال انتقال بدین و اون رو در صرافی نگهداری نکنین چون کار درستی نیست. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SYS چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین برای شما ارائه می کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشت، باعث شده تا افراد زیادی وارد این بازار بشن و اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کنند. همچنین این افراد همواره با مشکلی که باهاش روبرو بودن و هستن، پیدا کردن جایی امن برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال خودشون هست. به این منظور شرکت ها و کمپانی های زیادی اقدام به ساخت کیف پول ارز دیجیتال کردن که هر کدوم از این ولت ها به دلیل داشتن ویژگی ها و سطح امنیت خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. همچنین شما باید قبل از اینکه از کیف پولی استفاده کنین، سطح امنیت و رابط کاربری ولت مورد نظرتون رو بررسی کنین.

کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از ولت های دیجیتالی هستن که به دلیل بالا بودن سطح امنیت، مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. همچنین والت های نرم افزاری نیز نمونه هایی از کیف پول های دیجیتالی هستن که رابط کاربری راحتی دارن و شما می تونین به راحتی ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت های ذخیره کنین. در ادامه برخی از از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم.

کیف پول لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین، ولت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به دلیل سطح امنیت بالا و رابط کاربری ساده، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده. همچنین این کیف پول محصول کمپانی لجر هست که در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی شده و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده. ظاهر این کیف پول شبیه به فلش هست و دو دکمه در بدنه این کیف پول وجود داره که شما می تونین با استفاده از این دکمه ها معامله های خودتون رو تایید کنین. همچنین سطح امنیت این کیف پول بالاست و کاربران زیادی از این ولت استفاده می کنند.

کیف پول سخت افزاری لجر برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه تا دارایی کاربران به شکل امن در والت ذخیره بشن. یکی از این ویژگی های امنیتی این هست که در هنگام راه اندازی این ولت، برای شما عبارت بازیابی داده میشه که می تونین با استفاده از این کلمات از کیف پول خودتون بک آپ تهیه کنین تا در صورت لزوم ازش استفاده کنین. همچنین شما می تونین کیف پول سخت افزاری لجر رو با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنین. نکته قابل توجه این هست که این ولت به صورت آفلاین فعالیت می کنه.

کیف پول ترزور(Trezor):

کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین، ولت سخت افزاری ترزور هست. Trezor یکی از امن ترین و پرکاربردترین کیف پول های ارز دیجیتال هست که شما می تونین ارزهای دیجیتال زیادی رو در این ولت ذخیره کنین. همچنین این کیف پول نیز در دو نسخه ترزور وان و ترزور مدل تی قرار داره. کیف پول سخت افزاری ترزور ظاهری شبیه به فلش داره و دو دکمه در بدنه خودش داره که شما می تونین با استفاده از دکمه ها معامله های خودتون رو تایید کنین. بهتره بدونین کیف پول سخت افزاری ترزور به صورت آفلاین فعالیت می کنه و تنها در زمان تایید کردن معامله به اینترنت متصل میشه که به همین دلیل از دسترس هکرها در امان هست و سطح امنیت بالایی داره.

کیف پول سخت افزاری ترزور نیز همانند لجر، برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه که همین امر باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. یکی از این ویژگی ها، آفلاین بودن ولت هست. به این ترتیب شما فقط می تونین در زمان انجام معامله به اینترنت متصل بشین و در بقیه شرایط به صورت آفلاین فعالیت می کنه. همچنین این ولت در زمان نصب برای شما عبارت بازیابی میده که شما می تونین با یادداشت کردن این کلمات، از کیف پول خودتون نسخه پشتیبان تهیه کنین تا زمانی که کیف پولتون شکست یا دچار سرقت شد، بتونین دارایی ها و کیف پول خودتون رو بازیابی کنین.

کیف پول کوینومی(Coinomi):

کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیس کوین، والت نرم افزاری کوینومی هست. Coinomi نوعی کیف پول نرم افزاری هست که به دلیل داشتن رابط کاربط کاربری راحت و سطح امنیت بالا، محبوبیت زیادی به دست اورده و شما می تونین به راحتی ارزهای دیجیتال خودتون رو در این والت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین کیف پول کوینومی نوعی والت رمزنگاری شناخته شده و محبوب هست که می تونه بیش از 500 ارز دیجیتال رو در خودش ذخیره و نگهداری کنه و روی دستگاه های متعددی پشتیبانی میشه. بهتره بدونین این والت تمرکز خودش رو به روی حفظ حریم خصوصی کاربران گذاشته و با وجود شکست جزئی در سال 2019 یکی از امن ترین کیف پول های بازار هست.

کیف پول کوینومی نوعی والت چند ارزی هست و در سال 2014 به طور رسمی راه اندازی و عرضه بازار شد. به عبارت دیگه این ولت یکی از قدیمی ترین والت های موجود در بازار کریپتوکارنسی هست که ابتدا برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و سپس نسخه ios اون نیز راه اندازی شد. همچنین این والت نیز برای افزایش سطح امنیت کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه و همین امر باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست میاره.

شما می تونین از این کیف پول نیز نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان، یادداشت کردن کلمات بازیابی هست که در زمان نصب و راه اندازی کیف پول برای شما داده میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال SYS چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Syscoin برای شما ارائه کنیم. همچنین به بررسی اینده SYS و کیف پول ارز دیجیتال sys پرداختیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال سیس کوین نوعی شبکه جهانی، دفترچه توزیع شده، پایگاه داده غیر متمرکز و یه بلاک چین هست که با هدف چشم اندازی از یه بازار غیر متمرکز در بستر بلاک چین راه اندازی شده. همچنین اگه قصد خرید ارز دیجیتال سیس کوین رو دارین، می تونین از صرافی ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال سیس کوین چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال SYS)
سوال امنیتی :7+34 = ?