ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟(بررسی ارز دیجیتال LIT)

1401/06/10
ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟(بررسی ارز دیجیتال LIT)


ما می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Litentry برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز لیتنتری، اینده لیتنتری و کیف پول ارز دیجیتال LIT بپردازیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز لیتنتری برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز لیتنتری رو درک کنین. بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال در سال های اخیر تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با کارکت کپ بالا تبدیل بشه و سرمایه گذاران و معامله گران زیادی رو به سمت خودش جذب بکنه. شما نیز می تونین وارد بازار ارزهای دیجیتال بشین و با سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال LIT سودهای زیادی به دست بیارین.

بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل بقیه بازارهای مالی دارای نوسانات قیمت زیادی هست و سرمایه گذاران و معامله گران زیادی با استفاده از تحلیل تکنیکال سودهای زیادی از همین نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال به دست میارن. شما نیز می تونین از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارین، البته به شرط اینکه تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین قیمت ارزهای دیجیتال رو پیش بینی کنین. بهتره بدونین ارزهای دیجیتال شکل دیجیتالی و مجازی پول های واقعی هستن که فقط در فضای اینترنت و مجازی مورد استفاده و معامله قرار می گیرن. همچنین ارزهای دیجیتال ویژگی های زیادی دارن که یکی از این ویژگی ها این هست که بر روی فناوری بلاک چین قرار دارن و غیر متمرکز هستن.

با توسعه و گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال Litentry رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Litentry، آینده لیتنتری و کیف پول ارز دیجیتال LIT برای شما ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟

ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال لیتنتری با نماد اختصاری LIT نوعی از انواع ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 46.59 میلیون دلار و سهم 0.002 درصدی از کل بازار در رتبه 569 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز لیتنتری نوعی پروتکل غیر متمرکز تجمیع هویت در چندین شبکه بلاک چین مختلف هست که دارای مکانیزم نمایه سازی DID و شبکه محاسبات اعتباری مبتنی بر بستر بلاک چین هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره و مورد استقبال خیلی از افراد و کاربران حوزه بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال لیتنتری که نوعی پروتکل غیر متمرکز مبتنی بر شبکه بلاک چین هست، یه سرویس تجمیع هوین غیر متمرکز و متقابل رو برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال و حوزه بلاک چین ارائه می کنه که سختی حل مکانیسم های DID و آگنوستیک رو کاهش میده. علاوه بر این، ارز لیتنتری وسیله نقلیه رو نیز برای کاربران شبکه بلاک چین فراهم می کنه که از طریق اون کاربران هویت خودشون رو مدیریت و کنترل می کنند و برنامه های غیر متمرکز یا Dapp ها اعتبار واقعی مالک هویت رو در زنجیره بلاک مختلف به دست میارن. به همین دلیل ارز دیجیتال لیتنتری با داشتن مزایای زیادی برای برنامه های غیر متمرکز، مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده های برنامه های غیر متمرکز قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر تعریفی از ارز لیتنتری داشته باشیم، می تونیم بگیم که ارز دیجیتال لیتنتری نوعی پروتکل غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که هویت افراد رو جمع آوری می کنه. همچنین ارز دیجیتال لیتنتری به کاربران این امکان رو میده تا هویت ها رو از زنجیره های دیگه جمع آوری کنند.

تاریخچه ارز دیجیتال LIT:

ارز دیجیتال LIT

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال LIT برای شما ارائه کنیم و به معرفی بنیانگذاران ارز لیتنتری بپردازیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال Litentry نوعی پروتکل غیر متمرکز هست مبتنی بر بلاک چین هست و از زمان راه اندازی تاکنون به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده های برنامه های غیر متمرکز و سایر کاربران حوزه بلاک چین قرار گرفته و محبوبیت زیادی نیز به دست اورده. همچنین تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال لیتنتری شامل افرادی با تجربه و با سابقه در زمینه برنامه نویسی بلاک چین هست که وجود چنین تیم توسعه دهنده قدرتمندی باعث میشه تا توسعه و گسترش ارز دیجیتال لیتنتری سریع تر انجام بشه.

همونطور که گفتیم، تیم توسعه دهنده ارز لیتنتری شامل افراد با تجربه و با سابقه ای در زمنیه ارزهای دیجیتال و حوزه بلاک چین هست که وجود چنین تیمی می تونه نقطه مثبتی برای پیشرفت ارز دیجیتال LIT باشه. همچنین بنیانگذار و پایه گذار اصلی ارز دیجیتال لیتنتری شخصی به اسم هاوان چنگ هست. بهتره بدونین هاوان چنگ فردی با تجربه در زمینه برنامه نویسی بلاک چین هست که سابقه زیادی در ساخت برنامه های غیر متمرکز یا Dapp داره. همچنین او قبل از اینکه اقدام به راه اندازی پلتفرم لیتنتری بکنه، نقش مالک محصول رو در یه کیف پول آفلاین اتریوم به اسم Parity Singer رو هم بر عهده داشته. 

علاوه بر این، تیم یازده نفره توسعه دهنده ارز دیجیتال LIT در زمینه فناوری بلاک چین تجربه زیادی دارن و در حال حاضر این تیم در کشور برلین مستقر هستن. همچنین ارز دیجیتال LIT به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش خیلی از پروژه ها رو به سمت شبکه بلاک چین خودش جذب کرده. از جمله از این پروژه ها می تونیم به سیستم نامگذاری پولکادات که به اختصار PNS نیز نامیده میشه اشاره کنیم.

نحوه کار پلتفرم Litentry چگونه است؟

 پلتفرم Litentry

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال LIT چیست؟ در موردش برای شما توضیحاتی ارائه کنیم، نحوه کار پلتفرم لیتنتری هست. بهتره بدونین پلتفرم لیتنتری نوعی تجمیع کننده هویت زنجیره ای غیر متمرکز هست که بر روی بلاک چین Substrate راه اندازی شده و همه فعالیت های خودش رو بر روی این بستر انجام میده. Substrate نیز چارچوبی هست که مخصوصا برای توسعه بلاک چین های غیر متمرکز ساخته شده و ذاتا با شبکه بلاک چین پولکادات سازگار هست. به همین دلیل هست که پلتفرم Litentry به عنوان یه پاراچین در شبکه بلاک چین پولکادات راه اندازی شد و مورد استفاده توسعه دهنده های برنامه های غیر متمرکز قرار گرفت و به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش مورد استقبال خیلی از کاربران حوزه بلاک چین قرار گرفت.

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم Litentry پروژه غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که در حال توسعه پلتفرمی برای جمع آوری و مدیریت شناسه ها یا DID های غیر متمرکز در چندین بلاک چین مختلف هست. بنابراین پلتفرم Litentry بستری برای پروژه ها و پروتکل ها برای مدیریت و استفاده از DID به عنوان ورودی به ویژگی های جدید و هیجان انگیز هست. به عبارت دیگه پلتفرم Litentry بر روی شبکه بلاک چین Substrate ارز دیجیتال پولکادات راه اندازی شده و تلاش می کنه تا پلتفرمی رو با هدف ایجاد هویت غیر متمرکز برای کاربران رو به وجود بیاره.

بهتره بدونین پلتفرم Litentry تونسته با استفاده از بلاک چین پولکادات هویت های تکراری رو از بین ببره و بستری به وجود بیاره که به جای یه شخص ثالث، درآمد حاصل از داده های کاربران بین خودشون تقسیم بشه. همچنین پلتفرم Litentry به کاربران این امکان رو میده تا هویت خودشون رو استیک کنند و بابت اون به اون ها دستمزد یا پاداش بده. به این صورت که کاربر یه عکس از مدارک هویتی خودش می فرسته و در پلتفرم ذخیره میشه و در نهایت نیز پلتفرم لیتنتری در ازای این کار برای کاربران توکن LIT رو به عنوان پاداش میده.

ویژگی های ارز دیجیتال LIT:

ویژگی های ارز دیجیتال LIT

همونطور که گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن و هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن. ارز لیتنتری نیز ویژگی ها زیادی داره. به همین دلیل ما قصد داریم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال LIT چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال LIT بپرددازیم تا با ویژگی ها ارز لیتنتری اشنا بشین.

• همکاری غیر متمرکز

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال LIT، همکاری غیر متمرکز هست. بهتره بدونین این پروژه به جای ایجاد چندین حساب برای استفاده از پلتفرم های مختلف به کاربران امکان میده تا از یه هویت برای تعامل با سرویس های مختلف به صورت ناشناس استفاده کنند.

• فضای ذخیره سازی توزیع شده

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال LIT که باعث شده تا مورد استقبال کاربران حوزه بلاک چین قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که فضای ذخیره سازی توزیع شده ای داره. بهتره بدونین پس از جمع آوری داده ها این پلتفرم دیتاها رو به صورت غیر متمرکز ذخیره می کنه تا دسترسی به اون رو از همه نقاط توزیع شده در سراسر جهان افزایش پیدا بکنه.

• استیک هویت

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال LIT این هست که به کاربران این امکان رو میده تا اطلاعات هویت خودشون رو در پلتفرم Litentry استیک کنند و در ازای اون توکن LIT رو به عنوان پاداش دریافت کنند. به این ترتیب کاربران با ارسال تصاویر مدارک هویتی خودشون، می تونن هویت خودشون رو در پلتفرم لیتنتری استیک کرده و توکن LIT رو به عنوان پاداش یا دستمزد به دست بیارن.

توکن LIT چیست؟

توکن LIT

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال LIT چیست؟ اطلاعاتی در مورد توکن LIT برای شما ارائه می کنیم و شما رو با کاربردهای توکن LIT اشنا می کنیم. بهتره بدونین توکن LIT توکن بومی پلتفرم لیتنتری هست و مبتنی بر شبکه ERC20 هست. همچننین پلتفرم لیتنتری از توکن LIT برای پاداش دادن به استیکرهای هویت در استخرهای اون استفاده می کنه. به عبارت دیگه یکی از کاربردهای توکن LIT این هست که در پلتفرم لیتنتری برای پاداش دادن و دستمزد دادن به استیک گذاری اطلاعا هویتی کاربران مورد استفاده قرار می گیره و کاربران این امکان رو دارن تا با استیک کردن اطلاعات هویتی خودشون در پلتفرم Litentry، توکن LIT رو به عنوان پاداش به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین توکن Lit علاوه بر اینمه به عنوان پاداش برای استیک اطلاعات هویتی در پلتفرم لیتنتری مورد استفاده قرار می گیره، کاربردهای دیگه ای نیز داره که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین با افزایش محبوبیت توکن LIT تقاضا برای خرید ارز لیتنتری بیشتر میشه و قیمت این توکن نیز افزایش پیدا می کنه. یکی دیگه از کاربردهای توکن LIT نیز این هست که کاربران این امکان رو دارن تا کارمزد فعالیت های خودشون رو در پلتفرم لیتنتری به صورت توکن Lit پرداخت کنند. به عبارت دیگه توکن LIT به عنوان روشی برای پرداخت کارمزد نیز مورد استفاده قرار می گیره.

استیک توکن LIT چگونه است؟

همونطور که گفتیم، توکن LIT برای فرایند استیک نیز مورد استفاده قرار می گیره. بهتره بدونین کاربران پلتفرم Litentry این امکان رو دارن تا اطلاعات هویتی خودشون رو در پلتفرم لیتنتری استیک یا ذخیره کنند و توکن LIT رو به عنوان پاداش و دستمزد به دست بیارن. به این ترتیب کاربران با ارسال عکس مدارک هویتی خودشون به پلتفرم لیتنتری می تونن در فرایند استیکینگ شرکت کرده و توکن های LIT رو به عنوان پاداش به دست بیارن.

بررسی قیمت و اینده لیتنتری:

قیمت و اینده لیتنتری

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال لیتنتری مورد توجه قرار میدن، بررسی قیمت و اینده لیتنتری هست. بنابراین اگه شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال لیتنتری رو دارین، باید ابتدا قیمت و اینده لیتنتری رو مورد بررسی قرار بدین تا بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال Litentry بگیرین. همونطور که می دونین بازار قیمت ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره و همین موضوع باعث میشه تا پیش بینی قیمت و اینده لیتنتری کار سختی بشه. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال LIT چیست؟ به بررسی قیمت و اینده لیتنتری می پردازیم.

جالب اینجاست که بدونین برای اینکه بتونین قیمت و اینده LIT رو بررسی و پیش بینی کنین، باید عوامل و فاکتورهای مختلفی رو زیر نظر بگیرین. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید ارز لیتنتری، اخبارها و رسانه ها، اهداف تیم توسعه دهنده ارز لیتنتری و ویژگی ها و کاربردهای ارز دیجیتال LIT اشاره کنیم. بهتره بدونین این عوامل و فاکتورها تاثیرات زیادی بر قیمت LIT می ذارن و باید در زمان پیش بینی قیمت و اینده LIT مورد توجه قرار می گیرن. برای مثال وقتی وضعیت اقتصادی کشورها در اوضاع بدی قرار بگیره، افراد اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال می کنند تا از تورم فرار کنند. به این ترتیب با افزاش خرید ارز دیجیتال لیتنتری می تونیم انتظار داشته باشیم تا اینده LIT درخشان بشه.

همونطور که گفتیم، یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار بر قیمت و اینده LIT ویژگی ها و کاربردهای ارز لیتنتری هست. بهتره بدونین ارز دیجیتال لیتنتری کاربردهای زیادی داره و همین موضوع باعث شده تا پروژه های زیادی با پلتفرم Litentry همکاری داشته باشن. به این ترتیب با افزایش همکاری پروژه های بلاک چینی با پلتفرم لیتنتری می تونیم انتظار داشته باشیم تا اینده LIT درخشان میشه.

کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری:

کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال لیتنتری و بررسی قیمت و اینده LIT دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال Litentry کنین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال لیتنتری کنین، با انواع کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری اشنا بشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال لیتنتری نداشته باشین. همچنین نگهداری ارز دیجیتال در صرافی کار درستی نیست و باید ارزهای دیجیتال خودتون رو به جای امنی انتقال بدین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال LIT چیست؟ به معرفی و بررسی انواع کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری می پردازیم تا بتونین ارز دیجیتال لیتنتری خودتون رو به جای امنی انتقال بدین و از امن بودن دارایی های خودتون خیالتون راحت باشه.

جالب اینجاست که بدونین یکی از دغدغه ها و چالش های سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال در زمان سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال لیتنتری این هست که جای امنی برای نگهداریو ذخیره ارز دیجیتال لیتنتری خودشون پیدا کنند. برای این کار دوست دارن تا کیف پول های سخت افزاری رو انتخاب کنند و در اولویت قرار بدن. کیف پول های سخت افزاری سطح امنیت بالایی دارن و کار کردن با اون ها راحته. ولی کیف هزینه تهیه کیف پول های سخت افزاری زیاده و زیادی مورد استقبال قرار نمی گیرن. البته استفاده از کیف پول های سخت افزاری برای افرادی که ارز دیجیتال زیادی در اختیار دارن مناسبه چون سطح امنیت بالایی دارن. به این ترتیب اگه شما نیز ارز دیجیتال لیتنتری زیادی در اختیار دارین، بهتره از ولت های سخت افزاری مثل لجر یا ترزور استفاده کنین.

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری که می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در اون ها ذخیره و نگهداری کنین، ولت های نرم افزاری هستن. کیف پول های نرم افزاری سطح امنیت بالایی دارن و رابط کاربری ساده ای دارن و همچنین هزینه راه اندازی اون رایگان هست. به همین دلیل مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن.

کیف پول لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری، ولت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری شبیه به فلش هست که سطح امنیت بالایی داره و به صورت آفلاین فعالیت می کنه و از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنه. به این ترتیب شما می تونین ارز دیجیتال لیتنتری و سایر ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین. همچنین کیف پول سخت افزاری لجر توسط کمپانی لجر ساخته شده و در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده. همچنین کیف پول سخت افزاری Ledger به صورت آفلاین فعالیت می کنه و جزو کیف پول های سرد قرار داره. به این ترتیب از اونجایی که کیف پول لجر به صورت افلاین فعالیت می کنه، دارایی های شما به صورت امن در این ولت ذخیره میشن و کسی نمی تونه به اون ها دسترسی داشته باشه.

کیف پول سخت افزاری لجر ظاهری شبیه به فلش داره و شما می تونین این ولت رو از وبسایت های معتبر خریداری کنین و ازش استفاده کنین. همچنین شما می تونین با استفاده از کابل USB ولت خودتون رو به کامپیوتر متصل کنین. علاوه بر این، کیف پول لجر برای افزایش سطح امنیت ارزهای دیجیتال و دارایی های کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. برای مثال در زمان نصب و راه اندازی کیف پول سخت افزاری لجر برای شما کلمات کلیدی داده میشه که باید این کلمات رو در جایی امن یادداشت کنین. به این ترتیب با داشتن کلمات کلیدی شما می تونین کیف پول و دارایی های خودتون رو در زمانی که ولتتون دچار شکستگی شد و یا به سرقت رفت، بازیابی کنین.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری محبوب هست که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و سطح امنیت بالا، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیره. به این ترتیب شما نیز می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنه که ارز دیجیتال لیتنتری نیز یکی از این ارزهاست. علاوه بر این، شما می تونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS نصب کنین و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده. همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت ویژگی های امنیتی زیادی رو برای افزایش امنیت ارزهای دیجیتال و دارایی های کاربران فراهم می کنه که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به تعیین رمز عبور برای ولت خودتون اشاره کنیم. به این ترتیب شما می تونین با تعیین رمز عبور برای ولت خودتتون، سطح امنیت کیف پولتون رو بالا ببرین. علاوه بر این، شما می تونین از کیف پول نرم افزاری تراست ولت نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات کلیدی رو که در زمان نصب و راه اندازی برای شما داده میشه رو در جای امن یادداشت و نگهداری کنین. مقاله اموزش راه اندازی تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین در صورت لزوم این مقاله رو مطالعه کنین.

کیف پول متامسک (MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری

یکی دیگه از انواع کیف پول از دیجیتال لیتنتری، ولت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یکی از بهرین و معتبرترین کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال هست که شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری متامسک ولت رسمی ارز دیجیتال اتریوم و توکن های مبتنی بر شبکه ERC20 هست. از اونجایی که ارز دیجیتال Litentry توکن مبتنی بر شبکه ERC20 هست، می تونه در کیف پول متامسک ذخیره بشه. همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios رو داره و می تونین به صورت افزونه مرورگر نیز ازش استفاده کنین. نکته قابل توجه این هست که کیف پول متامسک به صورت افزونه در مرورگرهای فایرفاکس و بریو نیز مورد استفاده قرار می گیره.

کیف پول نرم افزاری متامسک نوعی ولت متن باز و چند ارزی هست و از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنه. همچنین این ولت ویژگی های زیادی داره و همین ویژگی ها باعث میشه تا محبوبیت این ولت بیشتر بشه. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به پشتیبانی از توکن های غیر قابل تعویض یا nft اشاره کنیم. علاوه بر این، متامسک نیز برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. برای مثال در زمان نصب و راه اندازی متامسک برای شما کلمات کلیدی داده میشه که باید این کلمات رو در جای امنی یادداشت و ذخیره کنین. بنابراین با یادداشت کردن این کلمات از ولت خودتون نسخه پشتیبان تهیه می کنین و می تونین در شرایط لازم از اون استفاده کنین و دارایی ها و کیف پول خودتون رو بازیابی کنین.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال لیتنتری

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال LIT، ولت نرم افزاری اتمیک ولت هست. بهتره بدونین کیف پول Atmic Wallet یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین کیف پول های ارز دیجیتال هست که مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته. همچنین این ولت در سال 2017 توسط شخصی به اسم کنستانتین گلادیچ راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت از مبادلات اتمی پشتیبانی می کنه و شما می تونین در داخل این ولت نیز به مبادله ارزهای دیجیتال مشغول بشین. نکته قابل توجه این هست که شما می تونین کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید و ios نصب کنین و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره و همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره. یکی از این ویژگی ها این هست که رابط کاربری ساده ای داره و حتی افراد مبتدی نیز این امکان رو دارن تا از کیف پول اتمیک ولت استفاده کنند. همچنین یکی دیگه از ویژگی های کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت نیز این هست که سطح امنیت بالایی داره. نکته قابل توجه این هست که شما می تونین از ولت نرم افزاری اتمیک ولت نیز نسخه پشتیبان تهیه کنین و در شرایط لزوم از اون استفاده کنین. همچنین توکن Atomic نیز در این ولت برای پرداخت کارمزدها مورد استفاده قرار می گیره. مقاله اموزش نصب اتمیک ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال LIT چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Litentry برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده LIT و کیف پول ارز دیجیتال LIT بپردازیم. همونطور که گفتیم، نوعی پروتکل غیر متمرکز تجمیع هویت در چندین شبکه بلاک چین مختلف هست که دارای مکانیزم نمایه سازی DID و شبکه محاسبات اعتباری مبتنی بر بستر بلاک چین هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال لیتنتری رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟(بررسی ارز دیجیتال LIT)
سوال امنیتی :3+87 = ?