ارز دیجیتال مینی دوج (MiniDog) چیست؟ - آموزش خرید مینی دوج

1401/06/17
ارز دیجیتال مینی دوج (MiniDog)  چیست؟ - آموزش خرید مینی دوج

 


ارز دیجیتال از شگفتی های دنیای امروز ماست. رمز ارزها به سرعت در حال گسترش هستند و به نظر می رسد در آینده ی نزدیک نقش مهمی در اقتصاد جهان ایفا خواهند کرد. برای اینکه از سود و فایده های رمز ارزها بی بهره نمانیم، باید اطلاعات خود را در این باره به روزرسانی کنیم و در مورد اینکه ارز دیجیتال چیست؟ انوع ارز دیجیتال کدامند؟ خرید و فروش ارز دیجیتال به چه نحوی است؟ اطلاعات کامل و جامعی داشته باشیم. ارز دیجیتال مینی دوج یکی از ارزهای نوپاست که طرفداران جوان زیادی دارد و با سود دهی کوتاه مدت از بدو تولد خود تا به حال که زمان زیادی نمی گذرد همه را متحیر کرده است.

در این مقاله سعی داریم شما را با ارز مینی دوج و همینطور نحوه ی خرید MiniDog و فروش مینی دوج آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

داستان مینی دوج

مینی دوج آخرین متولد خانواده سگ بود. او آنقدر کوچک بود که خانواده سگها بعضی اوقات متوجه نمی شدند که او با آنها نیست یک روز، در پارک، خانواده سگ به اشتباه مینی دوج را فراموش کردند.

وی پس از ساعتها جستجوی خانواده خود، در حالی که سعی می کرد خانواده اش را پیدا کند به یک پناهگاه حیوانات رسید، به جایی که قرار بود تا چند ماه آینده آنجا زندگی کند. برای او در زمانی که در پناهگاه زندگی می کرد ، یک اتفاق جادویی رخ داد و او در نهایت به قدرت احساسات میل جنسی در سایر حیوانات دست یافت. این واقعاً او را به یک داگ قدرتمند تبدیل کرد!

قدرت وی توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و سرانجام، خانواده دوباره او را پیدا کردند. هنگامی که به خانه بازگشت، به مأموریتی رفت تا به حیوانات گمشده و ترسیده کمک کند تا به نزدیکترین پناهگاه حیوانات راه یابند. پس از هزاران نجات،  مینی دوج مشهور شد و به خاطر شجاعت و کارهای خوب خود جوایز زیادی را بدست آورد و به جهانیان ثابت کرد که اندازه مهم نیست.

 ارز دیجیتال مینی دوج جیست؟

تاریخ پیدایش ارز دیجیتال مینی دوج MiniDOGE

در تاریخ 5 ژوئیه 2021 تیم MiniDOGE رمزارز خود را با نام مینی دوج در صرافی پنکیک سواپ و سپس در صرافی ال بانک لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز شد. MiniDog Finance (TINIDAWG)  یک ارز رمزنگاری شده است و بر روی سیستم عامل Binance Smart Chain فعالیت می کند. به این معنی که هزینه کارمزد در آن بسیار پایین تر از پروژه های بر بستر اتریوم می باشد و حتی ایمن تر از پروژه های اتریوم محسوب می شود.

مینی دوج تیم فعالی دارد که با هولدران خود شفاف هستند. جامعه مینی دوج همیشه در تصمیم گیری های آینده ی MiniDOGE  حرفی برای گفتن خواهند داشت و تصمیم گیری ها بر اساس نظرسنجی انجام می گیرد.

ارز مینی دوج چیست؟ what is Minidoge?

MiniDog Finance (TINIDAWG)  اولین سکه تقویت خودکار و ضد تورم در جهان است. مینی دوج مأموریت دارد تا به حیوانات گمشده و ترسیده کمک کند تا به نزدیکترین پناهگاه حیوانات راه پیدا کنند. هر خرید و هر خرج با وجود سیستم تقویت خودکار و بیش از حد تورم، اعضای بیشتری به گروه می دهد. تابع مینی دوج AutoBoost به صورت ریاضی ساخته شده است تا بازخرید متغیری را انجام دهد که براساس حجم تنظیم می شود تا ثبات را حفظ کند. AutoBoost تقویت خودکار هر زمان که فروش با توکن مینی دوج اتفاق می افتد مقادیر متغیر را پس می گیرد.

5 درصد توکن ها ی ارز دیجیتال مینی دوج در ابتدا توکن سوزی شدند و 34 درصد در استخر پنکیک سواپ لاک ، 45 درصد پیش فروش ، 10 درصد فروش خصوصی شده است و مابقی برای ایردراپ ها و پاداش ها استفاده می شود.

کارمزدهای خرید مینی دوج

از کارمزدهای خرید مینی دوج 6 درصد برای عملکرد AutoBoost ، 4 درصد برای مارکتینگ استفاده می شود و 2 درصد با توجه به نسبت تعداد توکن های هولدران بین آن ها توزیع می شود.

کارمزد فروش ارز دیجیتال MiniDog

از کارمزدهای فروش ارز دیجیتال مینی دوج، 7 درصد برای عملکرد AutoBoost و 4 درصد برای مارکتینگ استفاده می شود و 7 درصد با توجه به نسبت تعداد توکن هولدران بین آن ها توزیع می شود.

قیمت ارز دیجیتال مینی دوج

ارز دیجیتال MiniDog Financ با نماد اختصاری TINIDAWG یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۳۶۶۳ بازار قرار دارد. داشته هر واحد از MiniDog Finance در این لحظه با قیمت ۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۱۸۵ تومان معادل ۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۲.۲۴ هزار دلار است.

نحوه خرید MiniDog Finance   

ارز دیجیتال مینی دوج چیست؟ خرید مینی دوج - فروش مینی دوج

ارز دیجیتال مینی دوج MiniDog در تعدادی از صرافی های رمزنگاری خارجی معامله می شود، برخلاف سایر ارزهای رمزپایه اصلی، نمی توان مستقیماً آن را با پول  خریداری کرد. با این حال، شما هنوز هم می توانید با خرید بیت کوین از هر صرافی فیات به رمزنگاری به راحتی این سکه را خریداری کنید و سپس به بورسی که پیشنهاد تجارت این سکه را می دهد ، منتقل شوید.

ارز دیجیتال مینی دوج در تعدادی از صرافی ارز دیجیتال ایرانی هم لیست شده است که هر کدام با شرایط خاص خود این رمز ارز را پشتیبانی میکنند.

یکی از این صرافی ها، صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایران بایننس می باشد. برای خرید مینی دوج در ایران می توان از این صرافی استفاده کرد. صرافی ایران بایننس یکی از صرافی های معتبر ایرانی با چند سال سابقه ی درخشان در این حوزه می باشد.

برای خرید مینی دوج و همچنین فروش مینی دوج می توانید با ثبت نام در این صرافی و تایید احراز هویت ، به راحتی شروع به خرید MiniDog و فروش مینی دوج کنید. در ضمن قیمت مینی دوج در پنل قیمت سایت این صرافی به صورت لحظه ای قابل مشاهده است و کاربران می توانند هر لحظه از شبانه روز از قیمت MiniDog مطلع شوند و اقدام به خرید مینی دوج و یا فروش MiniDog کنند.

نحوه ثبت نام در صرافی ایران بایننس

ارز دیجیتال مینی دوج چیست؟ خرید مینی دوج از صرافی ایران بایننس

برای ثبت نام در این صرافی، بعد وارد وارد شدن به سایت و وارد کردن شماره موبایل و ارسال کد تاییدی، می توانید وارد مرحله ی احراز هویت شوید و بعد از تایید احراز هویت که از طریق صرافی در کوتاه ترین زمان صورت می پذیرد، می توانید به راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید. برای سهولت کار خود می توانید به مقاله آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران بایننس مراجعه کنید.

 لازم به ذکر است که قبل از خرید و فروش ارز دیجیتال باید کیف پول ارز دیجیتال مناسبی داشته باشید. کیف پول تراست ولت یکی از کیف پول های پیشنهادی ماست که با ساخت آن به راحتی می توانید در این صرافی شروع به خرید و فروش ارز دیجیتال و همینطور خرید مینی دوج کنید و یا با آن فروش مینی دوج داشته باشید. در صورتی که برای ساخت کیف پول مشکلی دارید، می توانید به آموزش ساخت کیف پول مراجعه کنید تا با تمام مراحل ساخت کیف پول دیجیتالی و انواع آن آشنا شوید.

 سخن پایانی

ارز دیجیتال ها پدیده ی نوظهوری هستند که به سرعت در حال تسخیر اقتصاد جهانند و دارای پتانسیل بسیار قوی برای سوددهی. پس دوری از آن معقول به نظر نمی رسد. در حال حاضر مردم اکثر کشورهای جهان با سرمایه گذاری در این بازار به سودهای هنگفتی دست یافته اند پس چرا ما نتوانیم از این پتانسیل ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

از وارد شدن به این دنیای پر از رمز و راز نترسید اما با آگاهی و تحقیق، گدم های سنجیده بردارید. چون نهایتا این شما هستسد که تصمیم آخر برای انتخاب خرید ارز دیجیتال و فروش آن را می گیرید و مسئولیت عواقب این تصمیم هم با خود شماست.

ما با مقاله های متنوع در مورد انواع ارز دیجیتال ها و مقاله های آموزشی سعی داریم کمک حال کاربران باشیم.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال مینی دوج (MiniDog) چیست؟ - آموزش خرید مینی دوج
سوال امنیتی :5+72 = ?