ارز دیجیتال نومرایر NMR چیست؟ (بررسی کامل ارز نومرایر)

1401/06/14
ارز دیجیتال نومرایر NMR چیست؟ (بررسی کامل ارز نومرایر)


هدف از ارائه مقاله ارز دیجیتال نومرایر NMR چیست؟ بررسی صفر تا صد ارز نومرایر می باشد. در مقاله ارز دیجیتال نومرایر چیست؟ اطلاعاتی در رابطه با ارز دیجیتال NMR، بنیان گذاران نومرایر، نحوه عملکرد نومرایر، ویژگی های NMR، قیمت نومرایر، آینده NMR، کیف پول های نومرایر و... ارائه می کنیم. اما قبل از شروع موضوع اصلی مقدمه ای از ارزهای دیجیتال ارائه می کنیم که ارز دیجیتال یکی از ارزهای این بازار دیجیتال هست. 

کریپتوکارنسی به شکل دیجیتالی از پول ها گفته میشن که منحصرا به صورت الکترونیکی در دسترس هستن. نسخه های الکترونیکی ارز در حال حاضر بر سیستم های مالی اکثر کشورها غالب هستن. ارزهای دیجیتال هرگز شکل فیزیکی به خود نمی گیرن. همیشه در یک شبکه کامپیوتری باقی می مونن و از طریق وسایل دیجیتال مبادله میشن. به عنوان مثال، به جای استفاده از اسکناس های فیزیکی دلار، با انتقال ارز دیجیتال به خرده فروشان با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، خرید ارز دیجیتال انجام میشه. 

این عملکرد ممکنه تفاوتی با نحوه برخورد شما با پول خود با استفاده از برنامه های پرداخت مانند Venmo ،Paypal یا Apple Pay نداشته باشه. پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت‌کوین و اتریوم، که ارزش ذخیره‌سازی می‌کنن اما توسط هیچ مقام مرکزی مدیریت نمیشن، دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در سراسر جهان در حال تحقیق در مورد امکان ایجاد ارزهای دیجیتال خود هستن که معمولاً به عنوان ارزهای دیجیتال بانک مرکزی شناخته میشن. برای کسب اطلاعاتی در رابطه با ارز دیجیتال نومرایر در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

ارز دیجیتال نومرایر چیست؟

ارز دیجیتال نومرایر چیست؟

برای پاسخ به سوال ارز دیجیتال نومرایر چیست؟ می تونیم اینطور توضیح بدیم که Numeraire با نماد اختصاری NMR یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 157.03 میلیون دلار، در رتبه 295 بازار قرار داره و سهم 0.007 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. نومرایر نرم‌افزاری هست که به‌عنوان یک صندوق تامینی عمل می‌کنه و هدف اون فعال کردن کاربران برای معامله سهام در بلاک چین اتریوم هست. کاربران می‌تونن بر اساس Artifical Intelligence (هوش مصنوعی) و پیش‌بینی‌های شبکه‌ای از دانشمندان داده‌ای که از فناوری بلاک چین برای به اشتراک گذاشتن ارزهای دیجیتال بر روی پیش‌بینی‌های خاص استفاده می‌کنن، معاملات انجام بدن.

 پلتفرم نومرایر دارای دو کاربرد با هدف انواع مختلف معامله گران هست:

سیگنال‌ها: راهی برای بارگذاری استراتژی‌های بازار سهام که از یک سهام یا سبک معاملاتی خاص پشتیبانی می‌کنن.

تورنمنت: رقابتی هفتگی که در اون کاربران الگوریتم‌های معاملاتی رو درباره بازارهای سهام ارسال می‌کنن که به هر کسی اجازه میده روی محتمل‌ترین نتیجه شرط‌بندی کنه. برای اینکه همه چیز کار کنه، پلتفرم NMR سکه ارز دیجیتال بومی Numeraire به عنوان ابزاری برای مشارکت در نتایج، انجام پرداخت‌ها و پاداش دادن به شرکت‌کنندگان در مسابقات مورد نیاز هست. علاوه بر این، اکوسیستم به پروتکل Erasure متکی هست، مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم که پلتفرم نومرایر رو قادر می کنه تا به کاربرانی که سکه‌های نومرایر خودشون رو برای یک نتیجه درست گذاشتن، پاداش بده یا اگر اشتباه کردن، اونها رو نابود کنه.

بنیان گذاران ارز دیجیتال نومرایر(NMR):

ریچارد کریب بنیانگذار و مدیرعامل Numerai هست. او در سال 2008 از دانشگاه کیپ تاون فارغ التحصیل شد و بعدا یک مدرک لیسانس دیگر از دانشگاه کرنل گرفت و یک سال رو در دانشگاه کالیفرنیا برکلی گذروند. حرفه حرفه‌ای او با تأسیس Numerai آغاز شد و اون رو به سمت طراح فوربس 30 زیر 30 رسوند. ریچارد کریب اغلب به دلیل رویکرد نوآورانه‌اش در مدیریت صندوق‌های تامینی و ایده انقلابی برای اتکا به هوش مصنوعی برای پیش‌بینی قیمت سهام مورد اشاره قرار می‌گیره.

 پلتفرم نومرایر از طریق چهار دوره مالی جداگانه از آوریل 2016 تا ژوئن 2020 تأمین مالی شد که در مجموع 21.5 میلیون دلار جمع آوری کرد. برخی از سرمایه گذاران برجسته عبارتند از Union Square Ventures، Paradigm و Howard Morgan. در سال 2017، توکن Numeraire در شبکه اصلی اتریوم بدون ارائه اولیه سکه (ICO) راه اندازی شد، در عوض Numerai یک میلیون توکن NMR رو برای 12000 دانشمند داده بر اساس مشارکت های گذشته در مسابقات Numerai صادر کرد.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال نومرایر:

ارز دیجیتال نومرایر

احتمالا در رابطه با نحوه عملکرد ارز دیجیتال NMR کنجکاو هستین، بنابراین در این پارت از مقاله ارز دیجیتال نومرایر چیست؟ به توضیح نحوه عملکرد نومرایر می پردازیم. پلتفرم نومرایر یک مدل تجمیع هوش مصنوعی به نام "Meta model" رو اجرا می‌کنه که همه پیش‌بینی‌هایی رو که از شرکت‌کنندگان در شبکه برنامه‌اش دریافت می‌کنه، در بر می‌گیره. سپس صندوق تامینی به صورت الگوریتمی بر اساس این مدل سهام رو در بازار سهام معامله می کنه و همچنین به هر کاربری که به شبکه خود دسترسی داره، اجازه میده تا با دسترسی به مجموعه محصولات خوش د از مدل های اون استفاده کنه.

 مسابقات نومرایر:

 Numerai Tournamentیک مسابقه هفتگی هست که توسط Numerai میزبانی میشه و پیش بینی های بازار رو از دانشمندان داده جمع آوری می کنه و توکن های NMR رو پرداخت می کنه. به منظور مشارکت، کاربران پیش‌بینی‌های خودشون رو در مورد مجموعه داده‌ها از طریق یک مکانیسم شرط‌بندی ارسال می‌کنن و پیش‌بینی‌ها متعاقباً تجزیه و تحلیل و بر اساس دقت تونها امتیاز می‌گیرن.

 شرکت‌کنندگانی که توکن‌های NMR رو با پیش‌بینی صحیح شرط‌بندی کردن، توکن‌های NMR تازه ضرب شده رو کسب خواهند کرد، و در غیر این صورت، NMR شرط‌بندی شده سوزونده میشه یا برای همیشه از بین میره. قابل توجه هست، در حالی که هر هفته مسابقاتی برگزار میشه، دوره امتیازدهی و پرداخت هر چهار هفته یکبار انجام میشه.

سیگنال های Numerai:

Numerai Signals یک برنامه کاربردی مداوم هست که توسط پلتفرم نومرایر میزبانی میشه که در اون شرکت کنندگان پیش بینی های بازار سهام رو برای شانس کسب توکن های NMR آپلود می کنن. در عمل، کاربران سیگنالی رو ارسال می کنن که منعکس کننده یک استراتژی تجاری در یکی از 5000 سهام موجود در Numerai’s stock universe هست. 

در حالی که داده‌های اساسی مورد استفاده برای تولید سیگنال ممکنه متفاوت باشه، مثل احساسات رسانه‌های اجتماعی، سیگنال‌ها در قالب یکسانی ارسال می‌شن: نمادهای سهام و مقادیر هدف عددی. پس از ارسال، به شرکت‌کنندگان امتیاز داده میشه و مانند مسابقات Numerai پاداش می‌گیرن، جایی که پیش‌بینی‌های هدف تعیین می‌کنن که آیا کاربر در NMR پاداش میگیره یا سهامش سوخته میشه.

فانکشن Numeraire (NMR) چیست؟

Numeraire

 همونطور که در پارت های قبلی مقاله ارز دیجیتال نومرایر چیست؟ بیان کردیم، نومرایر یک ارز دیجیتال هست که در شبکه اتریوم اجرا میشه. در اکوسیستم اتریوم، کاربران قابلیت همکاری کامل دارن. می توانین سکه های خودتون رو در هر ERC-20 DEX معامله کنین و اونها رو در کیف پول های محبوب سازگار با ERC مانند MetaMask و... که در پارت های بعدی اطلاعات بیشتر در رابطه با کیف پول های نومرایر ارائه می کنیم، ذخیره کنین.

پروتکل NMR از سیستمی به نام Metamodel استفاده می کنه که شامل تمام پیش بینی های دریافت شده از اعضای شبکه برنامه هست. سپس این فناوری به‌طور خودکار حدس‌ها رو ارزیابی می‌کنه تا مشخص کنه چه کسی درست بوده. تنظیمات ta ارائه شده توسط کاربر این نحوه عملکرد اونهاست.

• انتخاب

کاربران به تعداد زیادی سهام دسترسی دارن. Numerai’s stock univers شامل بیش از 5000 دارایی محبوب هست. بهترین بخش این هست که این سهام از بازارهای سراسر جهان میان. این به شما این امکان رو میده تا به سهام مشهور بین‌المللی دسترسی پیدا کنین.

• انعطاف پذیری

مدل های هوش مصنوعی رو می توان توسط کاربران پیشرفته با استفاده از برنامه های پایتون و R ایجاد کرد. کاربرانی که تکنیک‌های بازار سهام رو ارسال می‌کنن که یک سهام یا سبک معاملاتی خاص رو تبلیغ می‌کنن، سیگنال‌هایی ارسال می‌کنن.

این پروتکل ها، که ممکن هست بر اساس طیف گسترده ای از شاخص های فنی باشن، برای نظارت و تکرار برای سایر کاربران در دسترس هستن.

• مسابقات

 مسابقات دومین جزء ضروری پلتفرم هستن. مسابقات هفتگی برگزار میشن. کاربران می تونن با ارائه الگوریتم های معاملاتی برای بازارهای سهام وارد این رقابت ها بشن. کاربران با استفاده از فرآیند staking پیش‌بینی‌هایی درباره مجموعه داده‌ها انجام میدن و پیش‌بینی‌ها بر اساس دقت اون‌ها تجزیه و تحلیل و امتیازدهی میشن.

مزایا و معایب ارز دیجیتال نومرایر:

ارز دیجیتال نومرایر

ارز دیجیتال نومرایر نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال مزایا و معایبی داره که سبب تمایز اون از بقیه ارزها شدن. بنابراین در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال NMR چیست؟ به برخی از مزایا و معایب ارز NMR آشنت میشین.

مزایای ارز دیجیتال NMR:

• عرضه محدود ارز نومرایر به حفظ ارزش این رمز ارز کمک میکنه.

• هر هفته، پلتفرم نومرایر میزبان مسابقه‌ای از تحلیل‌های اقتصادی هست که در اون متخصصان به داده‌های جدید دسترسی دارن و از اونها برای ساخت مدل‌های مالی استفاده می‌کنن.

• تحلیلگران موظفن برای جلوگیری از دستکاری، تعدادی توکن NMR رو بر روی مدل‌های خود سپرده کنن.

• شرکت‌کنندگانی که توکن‌های NMR رو در پیش‌بینی صحیح قرار دادن، توکن‌های نومرای تازه منتشرشده رو دریافت خواهند کرد؛ در غیر این صورت، NMRهای موجود که استیک شده بودن، برای همیشه سوزونده و از چرخه خارج خواهند شد.

معایب ارز دیجیتال NMR:

• نیاز به مهارت‌های پیشرفته کامپیوتری: توسعه الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای افراد غیرمتخصص، تا حدودی دشواره. برای توسعه مدلی که قادر به کسب درآمد باشه، نیاز به مهارت‌های پیشرفته کامپیوتری هست.

• ظهور رقبا: پلتفرم نومرایر در به‌کارگیری الگوریتم‌های پیش‌بینی یادگیری ماشین پیشگام هست، اما الان رقیب هایی مثل Quantconnect و Quantiacs در بازار حضور دارن و ممکنه سهم numeraire در این بازار رو به خطر بندازن.

 چه چیزی Numeraire رو منحصر به فرد می کنه؟

ارز دیجیتال نومرایر

 در پاسخ به سوال چه چیزی ارز دیجیتال نومرایر رو منحصربفرد می کنه؟ میتونیم بگیمNumerai و نشانه Numeraire از نظر ایده ای که در پشت ایجاد اونها وجود داره منحصر به فرد هستن. طبق گزارش‌ها، نومرایر، اولین ارز دیجیتالی هست که توسط یک صندوق تامینی ساخته و منتشر شده. یکی از مزایای اصلی توکن NMR این هست که به دانشمندان داده ای اعطا میشه که مدل های اونها در مسابقات Numerai عملکرد خوبی دارن. 

این بدان معنا هست که با ورود افراد بیشتری به مسابقات و شروع رقابت، توکن ارزش بیشتری پیدا می کنه. نه تنها این، بلکه مدل‌های به کار رفته در این مسابقات به Numerai اجازه میدن تا بر اساس نتایج آشکار شده توسط پروژه‌های شرکت‌کننده، فعالانه در معاملات بازار سهام شرکت کنه. این رویکرد نوآورانه در معاملات سهام، Numerai رو به یکی از معدود صندوق های تامینی تبدیل می کنه که به طور قابل توجهی بر پیش بینی داده های تولید شده توسط هوش مصنوعی متکی هست.

چرا توکن NMR با ارزش هست؟

 ارز دیجیتال NMR برای تامین انرژی تمام برنامه های Numerai استفاده میشه و کاربران اون رو در مدل های مختلف پیش بینی قرار میدن و بر اساس عملکرد اون پاداش یا مجازات میشن. در حالی که NMR ها به طور مداوم ضرب و سوزونده میشن، عرضه اون محدود هست، به این معنی که طبق قوانین نرم افزار تنها 21 میلیون NMR وجود خواهد داشت.

نحوه استخراج ارز دیجیتال نومرایر:

استخراج ارز دیجیتال نومرایر

ارز دیجیتال NMR رو نمی‌توان مانند بیت کوین به روش سنتی و با استفاده از دستگاه‌های ماین، استخراج کرد. زیرا این ارز دیجیتال از الگوریتم اثبات سهام یا POS به جای پروتکل POW برای توکن‌های خودش استفاده می‌کنه. یعنی شما می‌تونین با سپرده گذاری و قفل کردن سرمایه‌های خود بر روی این شبکه، پس از مدت مشخصی پاداش دریافت کنین. شما می‌تونین با استیک کردن سرمایه‌های خود در استخرهای استیکینگ، پاداش‌هایی هم به طور کلی و هم تخفیف‌هایی بر روی کارمزدهای خود دریافت کنین. پاداش‌هایی که به شما داده میشن هم در قالب توکن‌های (NMR) خواهد بود.

چند کوین Numeraire (NMR) در گردش وجود داره؟

 حداکثر عرضه نومرایر 11,000,000 توکن هست. سقف عرضه کوین نومرایر در ابتدا 21 میلیون توکن بود. با این حال، این پلتفرم اعلام کرد که قرار هست این حداکثر رو در سال 2019 به بیش از نصف کاهش بده. نومرایر در یک بیانیه مطبوعاتی در سال 2018 اعلام کرد که سه میلیون توکن NMR تا سال 2028 قفل خواهد ماند و به عنوان انگیزه پاداش برای شرکت کنندگان در مسابقات منتشر خواهد شد.

 توکن NMR تحت عرضه اولیه سکه (ICO) قرار نگرفت. در عوض، Numerai تصمیم گرفت 1 میلیون توکن NMR رو بین 12000 کاربر پلتفرم با بالاترین آمار فعالیت توزیع کنه. توکن‌های NMR به صورت هفتگی سوزونده میشن، زیرا شرکت‌کنندگان در مسابقاتی که مدل‌ها و پیش‌بینی‌های بازنده رو انجام میدن، سهم خودشون رو در رقابت از دست میدن.

 چگونه شبکه Numeraire ایمن هست؟

 به عنوان یک توکن ERC-20، NMR توسط مکانیزم اجماع اثبات سهام اتریوم (PoS) ایمن میشه. این بدان معنا هست که اعتبار سنجی ها و سازندگان بلاک بر اساس میزان توکن های NMR که در حال حاضر در اختیار دارن، انتخاب میشن. توکن های ERC-20 به طور فزاینده ای محبوب میشن زیرا از نظر استفاده تطبیق پذیری بالاتری ارائه میدن.

با این حال، بلاک چین اتریوم همچنان همان سطح حفاظتی رو که بلاک چین هایی که با سایر پروتکل های امنیتی کار می کنن، ارائه میده. برخلاف سایر مکانیسم‌های عمومی رایج مانند اثبات کار (PoW)، PoS برای ایجاد توکن‌های جدید به مصرف بالای برق یا توان محاسباتی متکی نیست. این باعث میشه که اجماع مقیاس پذیرتر باشه و به راحتی در موارد استفاده مختلف گنجانده بشه.

از کجا می تونین نومرایر (NMR) بخرین؟

محبوبیت Numeraire در حال افزایش هست، زیرا صندوق تامینی بهتر عمل می کنه و دانشمندان داده بیشتری در مسابقات هفتگی شرکت می کنن. اگه به دنبال خرید NMR هستین، اکنون تعدادی صرافی وجود داره که توکن نومرایر رو ارائه میدن

. Coinbase Pro از فوریه 2021 بیشترین حجم معاملات رو برای NMR/USD داره. دیگر صرافی های مرتبط با حجم معاملات بالا عبارتند از Binance، DigiFinex، و Bilaxy. این ارز رو می تونین در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس به راحتی خریداری کنین.

قیمت و آینده ارز دیجیتال نومرایر:

قیمت و آینده ارز دیجیتال نومرایر

یکی از فاکتورهای مهم مورد بررسی در بازار ارزهای دیجیتال و خرید و سرمایه گذاری ارز دیجیتال نومرایر، بررسی قیمت و آینده نومرایر هست. به همین منظور ما در این پارت از مقاله ارز دیجیتال نومرایر چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت NMR و آینده نومرایر ارائه می کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازارهای اقتصادی نوسانات صعودی و نزولی زیادی داره که عوامل زیادی سبب این نوسانات میشن. از فاکتورهایی که روی قیمت و آینده NMR تاثیر می ذارن می تونیم به جنگ اقتصادی کشورها، میزان تقاضای مردم، اختلالات در پلتفرم ها و... اشاره کنیم. بنا به این دلایل و نوسانات پیشبینی قیمت و آینده نومرایر و سایر رمزارز ها سخت هست. 

بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل بقیه بازارهای ممالی نوسانات قیمتی زیادی داره و همین امر باعث شده تا پیش بینی قیمت و اینده نومرایر کار سختی بشه. همچنین باید برای اینکه بتونین بهترین پیش بینی قیمت و اینده نومرایر رو داشته باشین، باید همه عوامل و فاکتورهای اثرگذار بر اینده NMR رو مورد بررسی قرار بدین. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها و اخبارها و رسانه ها اشاره کنیم.

این ها همگی از عواملی هستن که بر روی قیمت و اینده NMR اثر می ذارن. در ادامه این پارت به بررسی قیمت نومرایر از سال 2022-2026 می پردازیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید این رمز ارز بگیرین.

پیش بینی قیمت نومرایر 2022:

 پیشبینی شده در سال 2022 قیمت NMR به حداقل سطح 36.20 دلار برسه. قیمت NMR می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 37.32 دلار به حداکثر سطح 43.80 دلار برسه.

 پیش بینی قیمت نومرایر 2023:

در سال 2023 پیشبینی شده قیمت نومرایر به حداقل سطح 49.80 دلار برسه و حداکثر سطح 62.71 دلار با میانگین قیمت 51.66 دلار در طول سال 2023 صعود کنه.

 پیش بینی قیمت NMR برای 2024-2025:

قیمت NMR در سال 2024 به حداقل سطح 71.56 دلار و با میانگین قیمت معاملاتی 73.63 دلار به حداکثر سطح 85.34 دلار میرسه. انتظار میره قیمت 1 NMR در سال 2025 به مینیمم سطح 106.12 دلار و ماکسیمم سطح 128.66 دلار برسه.

پیشبینی قیمت نومرایر2026:

 پیش‌بینی میشه قیمت NMR در سال 2026 به 148 دلار در حلت مینیمم و به 181.10 دلار در حالت ماکسیمم برسه.

کیف پول ارز دیجیتال نومرایر:

ارز دیجیتال نومرایر

احتمالا بعد از کسب اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال NMR قصد خرید و سرمایه گذاری ارز نومرایر رو دارین. اما بهتر ثبل از خرید با کیف پول ارز دیجیتال نومرایر آشنا بشین. به عنوان یک توکنERC-20، ارز نومرایر رو می توان در هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می کنه، ذخیره کرد و نوع انتخابی شما احتمالا بستگی به این داره که می خواین از اون برای چه چیزی استفاده کنین و چقدر باید ذخیره کنین.

• کیف پول های سخت افزاری یا کیف پول های سرد مانند Ledger یا Trezor امن ترین گزینه رو برای ذخیره ارزهای دیجیتال با ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین ارائه میدن. با این حال، اونها می تونن به دانش فنی بیشتری نیاز داشته باشن و گزینه گرون تری هستن. به این ترتیب، اونها ممکنه برای ذخیره مقادیر بیشتری از NMR برای کاربران با تجربه تر مناسب تر باشن.

• کیف پول های نرم افزاری گزینه دیگه ای رو ارائه میدن و استفاده از اونها رایگان و آسون هست و به عنوان کیف پول ارز دیجیتال نومرایر نیز شناخته میشن. اونها برای دانلود به عنوان برنامه های گوشی های هوشمند یا دسکتاپ در دسترس هستنن و می تونن نگهدارنده یا غیر حضانت باشن. با کیف‌پول‌های نگهبانی، کلیدهای خصوصی از طرف شما توسط ارائه‌دهنده خدمات مدیریت و پشتیبان‌گیری میشن

کیف پول‌های غیرقانونی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنن. اگرچه راحت هستن، اما امنیت کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری دارن و ممکنه برای مقادیر کمتر NMR یا کاربران تازه‌کار بیشتر مناسب‌تر باشن. کیف پول های نرم افزاری که از ارز NMR پشتیبانی می کنن شامل Trust wallet، Metamask، Coinomi، Atomic wallet، Exodus و... میشن.

• کیف پول های آنلاین یا کیف پول های وب نیز رایگان و آسون برای استفاده هستن و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی هستن. با این حال، کیف‌پول‌های گرم محسوب میشن و می‌تونن امنیت کمتری نسبت به جایگزین‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری داشته باشن.

از اونجایی که احتمالا به پلتفرم برای مدیریت NMR تون اعتماد دارین، باید یک سرویس معتبر با سابقه امنیتی و نگهداری رو انتخاب کنین. ولت های تحت وب نیز شامل Muether wallet، Keepkey و... هست.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال NMR چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال نومرایر بپردازیم و اطلاعاتی در مورد اینده NMR و کیف پول ارز دیجیتال نومرایر در اختیارتون قرار بدیم. همونطور که در پارت های مختلف مقاله بیان کردیم،Numerai یک تجمیع کننده صندوق های تامینی نوآورانه هست که راه بسیار خوبی رو برای مشاوران مالی و دانشمندان داده فراهم می کنه تا بر اساس مدل های پیش بینی خودشون که در سیستم آپلود شدن، سود بیشتری کسب کنن.

 با تورنمنت و سیگنال‌ها، هر کسی می‌تونه از طریق نرم‌افزار Numerai در بازارهای واقعی معامله کنه. پلتفرم نومرایر یک صندوق تامینی جهانی ایجاد می‌کنه که توسط ارز دیجیتال NMR و سرمایه مشترک شرکت‌کنندگان شبکه هدایت میشه که می‌تونه با مدل‌های پیش‌بینی صحیح در یک اقتصاد غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی، رمزنگاری، یادگیری ماشین و علم داده، سهام معامله کنه و کسب درآمد کنه.

اگه بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال نومرایر چیست؟ قصد خرید ارز نومرایر و سرمایه گذاری روی ارز نومرایر رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین تا بهترین خرید و سرمایه گذاری رو تجربه کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال نومرایر NMR چیست؟ (بررسی کامل ارز نومرایر)
سوال امنیتی :9+52 = ?