ارز دیجیتال وتور چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال وتور VeThor)

1401/06/15
ارز دیجیتال وتور چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال وتور VeThor)


در مقاله ارز دیجیتال وتور چیست؟ قصد داریم، صفر تا صد ارز VTHO رو مورد بررسی قرار بدیم و اطلاعاتی درمورد ارز دیجیتال وتور، نحوه عملکرد پروتکل وتور، بنیان گذاران ارز دیجیتال وتور، آینده vtho خدمتتون ارائه کنیم. اما قبل از شروع موضوع اصلی مقدمه ای از ارزهای دیجیتال ارائه می کنیم. ارز دیجیتال یا رمزارز، پولی هست که با کمک الگوریتم‌های رمزنگاری‌شده بین کاربران مبادله میشه. رمزنگاری شدن این پولِ دیجیتال، باعث تفاوت در پول فیات و جلوگیری از جعل کردن هست. 

بیشتر ارزهای دیجیتال بر پایه شبکه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین هستن؛ یعنی دفتر توزیع‌شده‌ای که توسط یک شبکه مجازی مدیریت میشه. یکی دیگر از ویژگی‌های مشخص ارزهای دیجیتال این هست که مالک خاصی ندارن. این ویژگی باعث می‌شه تا از دست‌کاری و مداخلات دولت‌ها مصون بمونن. بنابراین ارزهای دیجیتال، رمزنگاری‌شده هستن و امکان پرداخت امن رو به‌صورت آنلاین فراهم می‌کنن.

اکثر رمزارزها به صورت توکن‌های مجازی ارائه و با ورودی اطلاعات وارد فضایی به نام دفترکل میشن. رمزنگاری به الگوریتم‌ها و تکنیک‌های رمزگذاری مختلفی گفته میشه که از این ورودی‌ها محافظت می‌کنن، مثل رمزگذاری منحنی بیضوی، جفت کلید عمومی_خصوصی و توابع هش. بازار ارزهای دیجیتال دریای وسیعی از ارزهای متنوع با ویژگی های منحصربفرد هست که هرکسی با تحقیق و مطالعه تصمیم به خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری می گیره. احتمالا در بین ارزهای دیجیتال با ارز دیجیتال وتور برخورد داشتین و می خواین اطلاعاتی در مورد این ارز کسب کنین، به این منظور ما مقاله ارز دیجیتال VTHOچیست؟ رو ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال وتور چیست؟

ارز دیجیتال وتور چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال وتور چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال وتور با نماد اختصاری VTHO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 154.69 میلیون دلار، در رتبه 297 بازار قرار داره و سهم 0.007 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. توکن VeThor یکی از دو توکنی هست که توسط بلاک چین عمومی VeChainThor استفاده میشه. همچنین بهتره بدونین که ارز دیجیتال وتور یکی از رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی هست که به دلیل داشتن کاربردهای زیاد، محبوبیت زیادی به دست اورده.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال وی چین ابتدا در سال 2015 راه اندازی شد، اما در سال 2018 یک فرآیند تغییر نام تجاری سنگین رو پشت سر گذاشت. در حالی که توکن وی چین توکن بومی این پلتفرم هست، توکن Vethor نقش اساسی در عملکرد کلی بلاک چین ایفا می کنه. توکن VeThor یک توکن استاندارد VIP-180 هست که نشون دهنده هزینه استفاده از بلاک چین VeChainThor محسوب میشه. هدف اصلی اون تسهیل فرآیندها و تراکنش ها در بلاک چین هست و اساسا لایه قرارداد هوشمند شبکه رو نشون میده.

همچنین توکن VeThor روش اصلی پرداخت در اکوسیستم VeChain هست و همینطور نشون دهنده ارز گاز شبکه هست. ارز دیجیتال وتور برای هر تراکنش انجام شده در شبکه مورد نیاز هست، در حالی که برای ارسال داده به قراردادهای هوشمند نیز استفاده میشه. تمامی تراکنش ها و عملیات قرارداد هوشمند با استفاده از VeThor Tokenانجام میشن. همونطور که گفتیم در اصل، توکن VeThor یک لایه قرارداد هوشمند و یک توکن استاندارد VIP-180 هست که از طریق استفاده از توکن‌های VTHO، شبکه به کاربران امکان میده پرداخت‌های چند طرفه رو آغاز کرده و تراکنش‌های چند وظیفه‌ای رو انجام بدن.

تاریخچه ارز دیجیتال وتور:

ارز دیجیتال وتور چیست؟

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال وتور چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال وتور برای شما ارائه کنیم.Sunny Lu (سانی لو) موسس و مدیر عامل VeChain هست و تجربه زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین داره و همین امر باعث شده تا در توسعه پروتکل وتور تاثیرگذار باشه. زندگی حرفه ای سانی لو چندین تغییر بزرگ داشت. در سال 2009، سانی لو به عنوان مدیر فناوری اطلاعات شرکت Bacardi China مشغول به کار شد. یک سال بعد، وی توجه و تمرکز خودش رو به دنیای مد معطوف کرد و مدیر فنی لویی ویتون چین شد.

جالب اینجاست که بدونین در سال 2014، سانی لو به بخش IT شرکت رفت و مدیر ارشد بخش چین شد. یه سال بعد از این فعالیت نیز، یعنی در سال 2015، ایده VeChain متولد شد و Sunny Lu این شرکت رو راه اندازی کرد. در ابتدا، VeChain زیرمجموعه یکی از بزرگترین نیروگاه ها در صنعت بلاک چین Bitse بود. بعدها، Sunny Lu از Bitse جدا شد و VeChain به یک شرکت خاص تبدیل شد. در سال 2018، این شرکت فرآیند تغییر نام تجاری قابل توجهی رو انجام داد که منجر به ایجاد بلاک چین VeChainThor و توکن VeThor شد.

تفاوت ارز دیجیتال وتور و وی چین:

تفاوت ارز دیجیتال وتور و وی چین

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال وتور چیست؟ اطلاعاتی در مورد تفاوت دو ارز دیجیتال وتور و وی چین رو برای شما ارائه کنیم. جالب اینجاست که بدونین، اینه که در بلاک چین VeChainThor، VET اصلی ترین راه انتقال ارزش هست.VTHO از ارزش بازار VET جدا هست و این کمک می کنه تا حدس و گمان در مورد ارزهای دیجیتال از تاثیرگذار بودن جدا بشه، و VTHO رو تا حدی از VET جدا میکنه.

اگرچه VET روش اصلی انتقال ارزش در VeChainThor هست، VTHO عمدتاً در عملیات قرارداد هوشمند استفاده میشه. هدف VTHO ارائه راهی برای مقیاس‌بندی عملکردهای سازمانی در یک بلاک چین هست که امکان انجام چند کار رو فراهم می‌کنه. VeChain اصرار داره که بلاک چین برخی از مشکلات ارز دیجیتال اتریوم رو حل می کنه و می تونه گزینه بهتری برای اجرای قراردادهای هوشمند و مدیریت سایر وظایف سازمانی در مقیاس بزرگ باشه.

نحوه کار پروتکل وتور چگونه است؟

پروتکل وتور

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال VTHO چیست؟ توضیحاتی در رابطه با نحوه کار پروتکل وتور ارائه می کنیم. توکن وتور و توکن بومی VET بخشی از زیرساخت توکن دوگانه هست که به کاربران این امکان رو میده تا از تراکنش ها و عملیات سریع برای خدمات سازمانی در پلت فرم BaaS لذت ببرن. 

هیچ فرایندی با قراردادها یا تراکنش های هوشمند بدون توکن وتور انجام نمیشه، در حالی که VTHO بدون VET به وجود نمیاد. توکن‌های VET برای تولید VTHO استفاده میشن، جایی که VTHO هزینه استفاده از VeCahin Thor رو نشون میده و VET در معرض حدس و گمان بازار هست.

 VTHO با نگه داشتن VET تولید میشه، بنابراین می تونین با نگه داشتن موجودی VTHO، VET کسب کنین. رابطه بین دو توکن به همدیگه وابسته هست، بنابراین بدون VET هیچ VTHO وجود نخواهد داشت و بدون VTHO هیچ راهی برای پرداخت تراکنش های VET امکان پذیر نمیشه.

هدف از ساخت توکن VeThor:

توکن VeThor

اصلی ترین هدف از ساخت ارز دیجیتال VeThor (وتور) آسون کردن فرآیند و معاملات در بستر بلاک چین هست. این رمزارز برای نشان دادن قوانین و لایه‌های قراردادهای هوشمند شبکه به وجود اومده. توکن VeThor یک توکن استاندارد VIP-182 هست که نشان دهنده هزینه استفاده از بلاک چین VeChainThor هست.

چه چیزی توکن VeThor رو منحصربفرد و خاص می کنه؟

توکن VeThor

توکن VeThor (VTHO) به دلیل این واقعیت که یک توکن استاندارد  VIP-180 هست منحصر به فرده. در حالی که توکن VeChain (VET) به عنوان توکن انتقال ارزش اولیه عمل می کنه، VTHO بخشی جدایی ناپذیر و مهم از عملیات VeChainThor محسوب میشه. طراحی دو توکن بلاک چین به معامله گران اجازه میده تا با هر دو توکن مشارکت کنن، بنابراین مشارکت اونها در پروژه متنوع میشه.

 بلاک چین VeChainThor دارای افزایش سرعت پردازش و طراحی منبع باز هست که به توسعه دهندگان این امکان رو میده تا تلاش های خودشون رو با هم ترکیب کنن. علاوه بر این، VeChainThor ویژگی‌های متا تراکنش رو توسعه داده که به شرکت‌کنندگان اجازه میده پرداخت‌های چند طرفه و تراکنش‌های چند وظیفه‌ای رو سازماندهی کنن. این تطبیق پذیری به کاربران سازمانی در تمام سطوح اجازه میده تا از قابلیت های بلاک چین بهره مند بشن. علاوه بر این، شبکه VeChainThor از طراحی توکن دوگانه سود می بره، زیرا تراکنش ها و قراردادهای هوشمند به لطف توکن VTHO انجام میشن که مستقیماً با ارزش بازار VET مرتبط نیست.

کاربردهای VeThor:

توکن VeThor

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی وجود اومدن که هرکدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. ارز دیجیتال وتور نیز کاربردهای زیادی داره که در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Vethor چیست؟ اطلاعاتی در مورد کاربردهای ارز دیجیتال وتور برای شما ارائه می کنیم.

• پلتفرم بلاک چین VeThor کاربردهای زیادی در زمینه ایمنی غذا (اطلاعاتی مانند تهیه محصولات، حمل و نقل، انبارها، مکان‌های جغرافیایی و... که امکان ذخیره روی VeChainThor داده ها برای جلوگیری از دستکاری ها دارن) داره.

• یکی از کاربردهای ارز دیجیتال VTHO این هست که از جعل و تقلب جلوگیری می کنه. به عبارت دیگه جلوگیری از جعل، ثبت سوابق پزشکی روی بلاک چین به جای ثبت دستی اطلاعات. ارز دیجیتال وتور به دلیل داشتن چنین کاربردی، مورد استقبال قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره.

• یکی دیگه از کاربردهای ارز دیجیتال VTHO که باعث شده تا مورد استقبال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که ردیابی میزان انتشار گازهای مضر مانند CO2 برای کمک به فعالان محیط زیست و...

مزایا و معایب VeThor:

توکن VeThor

ارز دیجیتال وتور VTHO نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال مزایا و معایبی داره که اینها جزو فاکتورهای مهم مطالعات کریپتوکارنسی ها و توکن ها هستن. بنابراین در این پارت از مقاله از مقاله ارز دیجیتال VTHO چیست؟ به بیان برخی از مزایا و معایب وتور می پردازیم.

مزایا توکن VeThor:

• VeThor بخشی از عملکرد VeChainThor هست که به معامله گران این اجازه رو میده تا با هر یک از توکن‌ها مشارکت داشته باشن.

• زنجیره بلوک اون دارای افزایش سرعت پردازش هست.

• طراحی متن باز داره.

• پرداخت‌ها با آن چندطرفه هستن.

• بلاک چین اون معاملات چندکاره رو سازماندهی می‌کنه.

معایب توکن VeThor:

• ارز دیجیتال VeThor یک اکوسیستم مجاز و متمرکز از MasterNodes هست که هیچ یک از ویژگی‌های رایگان و بدون مجوز ارز دیجیتال بیت کوین یا اتریوم رو ارائه نمیده.

• VeChain برای یک مورد مدیریت زنجیره تامین بزرگ و بسیار خاص ساخته شده، یعنی شاید نیاز یک کاربر جزء رو تامین نکنه.

چه تعداد توکن VTHO در گردش هست؟

توکن VeThor

نکته قابل توجه در مورد توکن VTHO این هست که این توکن به صورت مستقیم از توکن VET الهام گرفته شده و به همین دلیل شباهت های زیادی نیز با این توکن داره. به منظور پردازش تراکنش‌ها در بلاکچین VeChainThor، برای هر توکن VET که به بلوک اضافه میشه، بخشی از یک توکن VTHO ایجاد میشه. حداکثر عرضه VET  86،712،634،466توکن هست. از این میزان، حدود 74 درصد نشون دهنده عرضه فعلی یا نزدیک به 64،315،576،989 توکن هست.

امنیت پروتکل وتور چگونه است؟

شبکه VeChainThor به سازوکار اجماع اثبات اقتدار (PoA) متکی و وابسته هست، که بهش این امکان رو میده تا تراکنش‌ها رو سریعتر اعتبار سنجی کنه. نه تنها این، بنیان بلاکچین به شدت تحت تأثیر ماشین مجازی اتریوم (EMV) هست و از برخی مفاهیم اصلی استفاده شده در بلاکچین اتریوم استفاده میکنه. VeChainThor بر روی بلاکچین اتریوم ساخته نشده، بلکه زنجیره بلوک جداگانه اتریوم هست. اجماع PoA متکی به تأیید یک Authority Masternode (AM) هست که توسط بنیاد VeChain انتخاب شده. Autor Masternodes باید هویت خودشون رو فاش کنن و اعتبارشون رو ایجاد کنن، قبل از اینکه بنیاد VeChain اونها رو به عنوان اعتبارسنج تأیید کنه. 

ساختار پروتکل وتور چگونه است؟

همونطور که قبلا گفتیم پلتفرم VTHO با مکانیسم اجماع اثبات اقتدار (PoA) کار می‌کنه. کار با این نوع مکانیسم باعث میشه تراکنش‌ها به سرعت اعتبارسنجی بشن. از طرفی بنیان بلاک چین وتور تحت تاثیر (EMV) هست و به عبارتی توسط بلاک چین اتریوم کار می‌کنه. البته قابل ذکر هست که VeChainThor روی شبکه اتریوم ساخته نشده، بلکه زنجیره بلوک جداگانه‌ای داره. این اجماع به تایید Authority Masternode (AM) نیاز داره که توسط بنیاد VeChain انتخاب شده و کار تایید به این صورت هست که Autor Masternodes باید هویت خودشون رو اعلام و اعتبار خودشون رو قبل از اعتبارسنجی VeChain ایجاد کنن.

آیا VeThor سرمایه گذاری خوبی هست؟

ارز دیجیتال VeThor مانند هر ارز دیجیتال دیگه ای ممکنه یک سرمایه گذاری سوداگرانه در نظر گرفته بشه. VeThor این پتانسیل رو داره که برخی از مشکلات سازمانی با اتریوم و حل کنه، اما اگه به طور گسترده مورد استفاده قرار نگیره، ممکن هست ارزشاون افزایش پیدا نکنه. قبل از خرید VTHO یا سرمایه گذاری در بازار کریپتو، تحمل ریسک و اهداف سرمایه گذاری خودتون رو به دقت در نظر بگیرین. همچنین ایده خوبی هست که بررسی های لازم رو انجام بدین. قبل از سرمایه گذاری در VTHO یا سایر ارزهای دیجیتال، مواردی مانند تاریخچه توکن، کل عرضه، حجم معاملات و نمودارهای قیمت رو بررسی کنین.

از کجا می توان VeThor رو خریداری کرد؟

ساده ترین مکان برای خرید VeThor ، Binance.US هست. این صرافی به شما این امکان رو میده تا VTHO رو با دلار فیات و همچنین ارز تتر USDT خریداری کنین. همچنین می تونین به VTHO در Trust Wallet دسترسی داشته باشین یا از صرافی های همتا به همتا استفاده کنین. در برخی موارد، ممکن هست لازم باشه ابتدا بیت کوین یا اتریوم بخرین.

 چگونه می تونین VeThor کسب کنین؟

با نگه داشتن توکن VET می توان VeThor رو به دست آورد. برای انجام این کار به یک کیف پول Exodus VeChain نیاز دارین، اما زمانی که بخشی از سیستم میشین، VeThor رو دریافت می‌کنین که می‌تونه در جای دیگره ای فروخته بشه یا از اون برای تقویت سایر تراکنش‌های شما در بلاک چین VeChainThor استفاده بشه.

بررسی قیمت و آینده وتور:

بررسی قیمت و آینده وتور

یکی از موضوعاتی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال در هنگام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال وتور بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده وتور هست. به این ترتیب اگه شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال وتور رو دارین، باید ابتدا قیمت و اینده وتور رو مورد بررسی قرار بدین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال VETHOR چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت و اینده وتور برای شما ارائه می کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازارهای اقتصادی نوسانات صعودی و نزولی زیادی داره که عوامل زیادی سبب این نوسانات میشن. از فاکتورهایی که روی قیمت و اینده VTHO و آینده وتور تاثیر می ذارن می تونیم به جنگ اقتصادی کشورها، میزان تقاضای مردم، اختلالات در پلتفرم ها و... اشاره کنیم. 

بنا به این دلایل و نوسانات پیشبینی قیمت و آینده VTHO و سایر رمزارز ها سخت هست. ولی بهتره بدونین اطلاع از آینده VeThor و قیمت VTHO می تونه به شما کمک کنه تا بهترین تصمیمات رو در رابطه با خرید VTHO و سرمایه گذاری روی VeThor بگیرین. به همین منظور ما در این پارت از مقاله ارز دیجیتال VTHOچیست؟ به بررسی قیمت VeThor از سال 2022-2026 می پردازیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید این رمز ارز بگیرین.

پیش بینی قیمت توکن وتور در 2022:

 با توجه به تحلیل‌های فنی روی داده‌های قیمت گذشته VTHO، پیش‌بینی میشه در سال 2022 قیمت VeThor Token به حداقل سطح 0.004 دلار برسه. قیمت VTHO می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 0.004 دلار به حداکثر سطح 0.005 دلار برسه.

 پیش بینی قیمت توکن وتور در 2023:

 پیش‌بینی شده که قیمت VeThor Token در سال 2023 به حداقل 0.006 دلار برسه. قیمت VeThor Token می‌تونه به حداکثر سطح 0.008 دلار با میانگین قیمت 0.007 دلار در طول سال 2023 برسه.

 پیش بینی قیمت VTHO برای 2024-2025:

 با توجه به قیمت پیش‌بینی شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی میشه که قیمت VeThor Token در سال 2024 به مینیمم سطح 0.009 دلار برسه. قیمت VTHO با میانگین قیمت معاملاتی 0.010 دلار می تونه به ماکسیمم سطح 0.011 دلار برسه.

 انتظار میره قیمت 1 توکن VeThor در سال 2025 به حداقل سطح 0.013 دلار برسه. قیمت VTHO می تونه به حداکثر سطح 0.016 دلار با میانگین قیمت 0.014 دلار در طول سال 2025 برسه.

 پیش بینی قیمت توکن وتور در 2026:

 پیش‌بینی میشه که قیمت VeThor Token در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن 0.021 دلار برسه. طبق پیشبینی ها، قیمت VTHO می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 0.023 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 0.021 دلار برسه.

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor:

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor

اگه قصد خرید و سرمایه گذاری توکن VeThor رو دارین و می خواین توکن هاتون رو در فضایی امن ذخیره کنین، باید از کیف پول هایی که از توکن های VTHO پشتیبانی می کنن، استفاده کنین. بنابراین در این بخش از مقاله ارز دیجیتال VTHO چیست؟ به بررسی کیف پول های VTHO می پردازیم.

کیف پول های سخت افزاری VeThor:

کیف پول سخت افزاری Cobo:

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor

کیف پول نرم افزاری Cobo Wallet به آدرس cobo.com، مکانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال هست که ساخت کیف پول برای رمزارزهای اون به شکل رمزنگاری درختی (HD) و چند امضائی (Multi-signature) صورت می گیره. این کیف پول دارای سیستم امنیتی نسبتا پایین هست که علت اون اعتبار سنجی تراکنش ها به صورت متمرکز هست و لازم به ذکره که کاربر دسترسی به کلید محرمانه (Private Key) کیف پول های خود رو نداره. برای افزایش امنیت، سیستم لاگین دو مرحله ای برای کاربران فراهم شده.

کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X):

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به شما کمک می‌کنه بر ارز‌های دیجیتال خودتون کنترل بیشتری داشته باشین و امنیت اونها رو حفظ کنین. این کیف پول در واقع دستگاهی هست که کلید‌های خصوصی ارز‌های دیجیتال شما را در محیطی امن و منفصل از اینترنت، نگه داری می‌کنه. به علاوه، به شما کمک می‌‌کنه که ارز‌های دیجیتال VeThor و سایر ارزها رو مدیریت کرده و معاملاتی با اونها انجام بدین. این مدل بعد از مدل لجر نانو اس وارد بازار شد و برخی امکانات مضاعف، از جمله بلوتوث و صفحه نمایش بزرگ تر، رو ارائه میده.

کیف پول نرم افزاری (موبایلی و دسکتاپ) VeThor:

کیف پول موبایلیVeChainThor:

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor

کیف پول VeChainThor برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده و می تونه هر دو نوع توکن وی چین، یعنیVET و VTHO رو ذخیره کنه. این کیف پول برای اینکه بتونه از ارز دیجیتال VTHO به خوبی محافظت کنه به قابلیت های امنیتی مثل احراز هویت دو عاملی، رمزنگاری داده های post، محافظت معکوس، شناسه اثر انگشت و... مجهز شده. مسلماً کیف پول ارز دیجیتال وتور یکی از بهترین گزینه ها برای محاظت از ارز دیجیتال VTHO هست. درسته که کیف پول VeChainThor یه کیف پول مطمئن و ایده آل به نظر میاد و از تمام کاربران خودش فیدبک عالی گرفته ولی یه ایراد کوچولو داره، اونم اینه که شما با نصب این کیف پول فقط می تونی ارزهای دیجیتال VTHO و VeChain ذخیره کنین و قادر به ذخیره بقیه ارزهای دیجیتالی نیستین.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet):

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor

تراست ولت یکی دیگه از کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال VeThor هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال VeThor به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدین و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای VTHO خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Androidو IOS ، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. راهنمای نصب و استفاده تراست ولت در ایران بایننس هست و می تونین ازش استفاده کنین.

کیف پول وب متامسک (MetaMask):

کیف پول های ارز دیجیتال VeThor

متامسک یک کیف پول دیجیتال هست که علاوه بر نسخه اندروید و iOS اون، روی مرورگرهای کروم (Chrome) و فایرفاکس (Firefox) هم استفاده میشه و جزو بهترین کیف پول های ارز VeThor بشمار میره. این والت مثل پلی در بین مرورگرهای معمولی و بلاک چین ها عمل می‌کنه. بلاک چین Ethereum شبکه‌ای هست که کاربران آن، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dApps) و رمز ارزهای خودشون رو می‌سازن. این والت محبوب تنها توانایی نگهداری توکن‌های اتریومی (مانند ETH و ERC20) و توکن‌های ساخته شده با استاندارد BEP20 رو داره.

از دیگر کیف پول های نرم افزاری که از ارز دیجیتال VeThor پشتیبانی می کنن و ولت های مناسبی برای نگه داری و سیو ارز VTHO هستن میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

• کیف پول موبایلی و دسکتاپ اتمیک (Atomic wallet)

• کیف پول موبایلی و دسکتاپ کوینومی (coinomi)

• کیف پول موبایلی، دسکتاپ و تحت وب گاردا (Guarda)

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال VeThor چیست؟ به بررسی صفر تا صد توکن VeThor بپردازیم. همون طور که گفتیم وتور (VTHO) توکنی بر بستر بلاک چین VeChainThor هست که مورد استفاده قرار می‌گیره. توکن VeThor یک توکن استاندارد VIP-182 هست که قصد داره فرایند معاملات در بلاک چین رو روی پلتفرم قرارداد هوشمند تسهیل ببخشه.

VET و VTHO توکن‌هایی هستن که برای عملکرد صحیح بلاک چین VeChainThor مورد استفاده قرار می‌گیرن. در اصل با نگهداری توکن وی چین افراد این امکان رو دارن تا ارز دیجیتال VTHO به دست بیارن. بنابراین این سیستم یک سیستم دو سکه‌ای هست تا هزینه‌های تراکنش در اون نسبتا پایدار باقی بمونه. اگه بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال VTHO چیست؟ قصد خرید ارز VTHO و سرمایه گذاری روی اون رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال وتور چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال وتور VeThor)
  • سلام ممنون از مطالب مفید سایت ...من در سالهای پیش ارز ویچین خریده بودم توی کیف پول لجر نکهداری میکردم. که تعدادی ویتهور به من جایزه داده وی چین ها روفروختم ولی ویتهور رو نمیتونم انتقال بدم برای فروش توی کیف لجر هیچ گزینه ای برای انتقال ویتهور نیست

سوال امنیتی :5+81 = ?