ارز دیجیتال کوتی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال COTI)

1401/06/21
ارز دیجیتال کوتی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال COTI)

فهرست مطالب


در مقاله ارز دیجیتال کوتی چیست؟ به بررسی رمز ارز Coti میپردازیم. همچنین اطلاعاتی در مورد ویژگی ارز دیجیتال کوتی، کیف پول های Coti و قیمت و آینده و... اون ارائه می کنیم.  همونطور که اطلاع دارین امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی کشورهای مختلف جهان، سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال درکریپتوکارنسی به یکی از بهترین روش های کسب درآمد تبدیل شده، اما نکته ی قابل توجه این هست که فقط خرید ارز دیجیتال و save (سیو) اون به تنهایی نمیتونه به شما سود بده، بلکه شما باید اطلاعات زیادی داشته باشین و مهارت های لازم به معاملات و تجزیه و تحلیل نمودارها و... رو بلد باشین. شما باید بهترین زمان خرید و فروش یک ارز دیجیتال رو به درستی تشخیص بدین و در بازه زمانی سرمایه گذاری هم اصول و نکات کلیدی رو رعایت کنین تا در سرمایه گذاری تون شکست نخورین.

کاربران حرفه ارزهای دیجیتال مهارت های عالی در زمینه فعالیتی شون دارن. حتی بیشتر اونها در حوزه های بانکداری، حسابداری، اقتصاد و IT و... مهارت و سابقه دارن. سرمایه گذاران علاوه بر اینکه باید در زمینه خرید و فروش، سرمایه گذاری و... ارزهای دیجیتال مهارت داشته باشند ، باید در زمینه امنیت، نحوه ذخیره و نگهداری ارزهای خود نیز مهارت داشته باشن. علاوه بر تمام موارد گفته شده، بازار ارزهای دیجیتال مثل سایر بازارهای مالی، دارای نوسانات صعودی و نزولی قیمت ها هست که این نوسانات باید در سرمایه گذاری ها و بررسی آینده و قیمت ارزهای دیجیتال مورد توجه واقع بشن.

بی شک در بین مطالعه هاتون در مورد ارزهای دیجیتال، با ارز دیجیتال Coti نیز برخورد داشتین و حالا مایل هستین اطلاعاتی راجب این رمز ارز کسب کنین. ما در مقاله ارز دیجیتال کوتی چیست؟ اطلاعاتی راجب این رمز ارز ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

ارز Coti نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی های دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 348 میلیون دلار و سهم 0.3 درصدی از کل بازار در رتبه 169 بازار کریپتوکارنسی قرار داره.

صنعت کریپتوکارنسی خیلی رشد کرده و برنامه های مختلفی رو ایجاد کرده که استفاده نوآورانه ای از ارزهای دیجیتال ارائه میده. COTI یکی از ارزهای دیجیتال هست که انقلاب بزرگی در صنعت کریپتو ایجاد کرده. در مقاله ارز دیجیتال کوتی چیست؟ به همه اطلاعاتی که باید درمورد Coti بدونین، اشاره شده. COTI یک برنامه Fintech هست که شبکه‌های پرداخت غیرمتمرکز و سکه‌های پایدار رو ایجاد کرده. این بر روی یک ساختار داده چند DAG (Directed acyclic graph) (گراف غیر چرخه ای جهت دار) قرار داره که بیش از 100000 تراکنش در ثانیه رو پردازش می کنه. از بلاک چین برای اجرای محصولات مختلف، از جمله پردازش پرداخت و تامین مالی با استفاده از سکه‌های پایدار، سیستم پرداخت با برچسب سفید، چندین شبکه وفاداری و فناوری حواله‌های مرزی استفاده می‌کنه. COTI برای افزایش کارایی و اثربخشی برنامه خود با چندین دروازه پردازش پرداخت، هاب سکه پایدار و... روابط مشارکتی و مشاوره ای داره. برخی از شرکا عبارتند از: CARDANO، Blackledge capital، Recruit، Lancaster Groups و...

هدف از ساخت کوتی (Coti) این هست که پرداخت‌های مالی دیجیتالی با هزینه تراکنش‌های کمتری نسبت به روش‌های سنتی انجام بگیرن. ارز دیجیتال کوتی با ارائه پلتفرم منحصر به فرد خودش برنامه داره تا راهکاری جالب و تاثیرگذار برای کاهش میزان هزینه‌های معاملات تجاری ارائه بده. کوتی این کار رو با استفاده از فناوری فین تک انجام میده. همچنین افزایش سرعت معاملات در بستری غیرمتمرکز نیز از اهداف دیگه کوتی هست.

بنیان گذاران ارز دیجیتال کوتی (Coti):

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

ارز دیجیتال Coti توسط ساموئل فالکون و دیوید آساراف تاسیس شد. ساموئل فالکان، بنیان گذار Coti group  هست و به عنوان معاون توسعه تجارت در Coti group مشغول به کاره. وی همچنین مدیر ارشد درآمد در Paywize و همچنین بنیان گذار Gil Scotit Itd هست. استودیوید آساراف، یکی دیگه از بنیان گذاران Coti group هست. وی همچنین یکی از بنیان گذاران فرکانس و عضویت در هیئت مدیره یک شهربازی بود.

ویژگی های ارز دیجیتال کوتی:

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

بسیاری از فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین تلاش کردن تا با سرعت بالای تراکنش‌ها مقابله کنن و در عین حال کم‌هزینه باشن. اما موفقیت قابل توجهی حاصل نشده. یکی دیگه از مشکلات بازار کریپتو عدم اعتماد بین طرف های ناشناس درگیر در معاملات هست که منجر به بازپرداخت و لغو ناخواسته میشن. بازرگانان نیز بر اساس ارتباط با صنایع خاص به جای پارامترهای رفتار فردی به عنوان ریسک بالا یا کم طبقه بندی می شن. در یک زیرساخت پرداخت ایده آل، برخی از ویژگی های اساسی باید وجود داشته باشن. ارز رمزنگاری شده COTI هفت عنصر زیر رو که برای چنین زیرساختی لازمه ارائه می کنه. ما نیز به بررسی این 7 عنصر میپردازیم.

1. مقیاس پذیری:

 COTI، با فناوری بلاک چین دفتر کل توزیع شده مبتنی بر DAG، امکان اجماع سریع‌تری رو هنگام تأیید تراکنش‌ها با استفاده از الگوریتم Trustchain خودش فراهم می‌کنه. این خوشه می تونه صدها و هزاران تراکنش در ثانیه (TPS) رو اعتبارسنجی و ایجاد کنه. همونطور که اکنون این ویژگی وجود داره، ادعا می کنه که بیش از 100000 TPS رو پردازش می کنه، در مقایسه با 25000 TPS در سیستم های پرداخت سنتی و حداکثر 20 TPS در مکانیسم های بلاک چین معمولی.

 2.سادگی:

 یکی از دلایلی که بازار کریپتو به طور گسترده مورد پذیرش قرار نگرفت، فقدان سادگی آن بود که پذیرش اون رو چالش برانگیز میکرد.  Cotiابزارهای خودش رو به گونه ای طراحی کرده که کار با اونها آسون و ساده باشه.

 3.حفاظت از خریدار و فروشنده:

 COTI یک سیستم حل اختلاف ارائه میده. این سیستم از کاربران در برابر کلاهبرداری یا هرگونه سوء استفاده طرف مقابل محافظت می کنه. این سیستم همچنین می تونه به رفع اختلافات مربوط به هر گونه خطا در صورت وقوع کمک کنه.

 4.مقرون به صرفه بودن:

 Coti با حذف واسطه ها، هزینه ها و مصرف انرژی رو به میزان قابل توجهی کاهش میده.

 5.ثبات قیمت:

ارز دیجیتال کوتی

 

 اگرچه Coti برای طولانی مدت مورد آزمایش قرار نمیگیره، اما ارز دیجیتال Coti یک فناوری ثبات قیمت ایجاد می کنه. این برای پذیرش انبوه سیستم بلاک چین پرداخت در آینده ضروری خواهد بود.

 

 6.آنی بودن:

 پرداخت‌های فوری تراکنش‌های همتا به همتا به معنای عدم تأخیر ساعت‌ها یا روزها برای تسویه تراکنش‌ها هست. این برای پذیرش انبوه کاربران خیلی راحت خواهد بود.

 7.امنیت:

 بزرگترین تهدید برای هر سیستمی یک نقطه شکست هست. ارز دیجیتال Coti با کار بر روی فناوری دفتر کل توزیع شده، این امر رو برای دستیابی به استانداردهای امنیتی پیشرفته حذف میکنه.

ویژگی های ذکر شده در بالا عالی هستن. با این حال، ارز Coti با بهبود اونها بیشتر پیشرفت میکنه، چون خدمات داوری برای حل اختلاف رو هم شامل میشه. این شبکه ای از شرکت کنندگان شبکه غیرمتمرکز بسیار قابل اعتماد هستن که قدرت رای دادن در مورد احکام اختلاف رو دارن.

دلیل خاص و منحصر به فرد بودن ارز Coti :

در این پارت از مقاله ارز دیجتال کوتی چیست؟ به بررسی علت منحصربفرد بودن ارز دیجیتال Coti میپردازیم. کوتی زیرساختی رو داراست که براساس پروتکل DAG و الگوریتم Trustchain اونها ساخته شده. بالای این لایه زیرساخت ، لایه خدمات معروف به Coti قرار داره. Coti X KYC و سازگاری تبادل قابلیت همکاری ، حمایت از خریدار و فروشنده و چارچوب های ثبات رو ارائه بده . بعد لایه COTIPLAY رو داره که سکه های پایدار توسعه یافته خارجی ، برنامه های پرداخت توسعه یافته خارجی و موارد دیگه رو ارائه میده. Coti از جدول هش به عنوان ساختار داده خودش استفاده می کنه ، که مبتنی بر زنجیره زنی هست . این بداین معنیه که بلاکچین خودش می تونه محاسبات خصوصی مشتریان رو تأمین کنه. پروتکل های Coti باعث شدن که سیستم هم برای خریداران و هم برای فروشندگان بسیار مطمئن تر باشه.

مزایا و معایب ارز دیجیتال کوتی (Coti):

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

 

کوتی نیز مانند هر ارز دیجیتال دیگری جنبه های مثبت و منفی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Coti چیست؟ به بررسی برخی مزایا و معایب رمز ارز کوتی می پردازیم.

مزایای ارز دیجیتال Coti:

• بهبود عملکرد شبکه پرداخت از نظر مقیاس‌پذیری

• تمرکززدایی بالا

• امنیت عالی

• کاهش هزینه‌های تراکنش‌ها

• ارائه صرافی و کیف پول بومی

مزایای این شبکه با توجه به استفاده روزافزون افراد از اینترنت به قدری جذاب هست که به نظر می رسه در آینده می توان از اون به عنوان یک سرویس پرداخت قانونی استفاده کرد. با توجه به اینکه این پروژه ترکیبی از روش های پرداخت سنتی و مدرن هست،احتمال داره که سهم قابل توجهی از تراکنش های آتی در فضای آنلاین با استفاده از این سیستم انجام بشن.

معایب ارز دیجیتال Coti:

پروژه ارز دیجیتال کوتی هنوز در ابتدای راه هست و برای پخته شدن مسیر زیادی پیش رو داره. گرچه این پروژه فعالیت رسمی خودش رو بعد از فروش توکن های شبکه آلفا آغاز می کنه، اما برای دستیابی به مقیاس پذیری و قابلیت استفاده کامل از شبکه، به استقبال گسترده ای از سوی افراد نیاز داره.

نحوه کار ارز دیجیتال Coti:

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

سیستم ارز دیجیتال کوتی بخش‌هایی مثل کلاستر، فول نودها، نودهای جلوگیری کننده از دوبار خرج کردن، نودهای تاریخچه، مکانیسم امتیاز اعتماد و سیستم میانجی‌گری رو داراست. شبکه کوتی از یک شبکه اطلاعاتی مبتنی بر DAG استفاده می‌کنه که اون رو یک کلاستر نام میده. به عبارتی هر تراکنشی که انجام میشه به کلاسترها منتقل میشه. حال فول نودها در شبکه کوتی نقش وروردی شبکه رو ایفا می‌کنن. فول نودها منابع رو گزینش و اونها رو تایید می‌کنن. از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کنن و همچنین وظیفه جمع آوری و انتقال کارمزدها به استخر شبکه رو به عهده دارن. گروهی از نودها نیز با در اختیار داشتن فهرستی از تمام کلاسترها و تراکنش‌ها از دو بار خرج کردن اونها جلوگیری می‌کنن. نکته جالب در این مکانیسم این هست که کلاسترهای قبلی به وسیله نودهای تاریخچه نگهداری میشن تا امکان بازیابی سابقه حساب‌ها وجود داشته باشه. در نهایت این تراکنش‌ها می‌بایست در شبکه تایید بشن که این تایید تراکنش‌ها با مکانیسم امتیاز اعتماد (Trust Score Mechanism) صورت میگیره.

به این صورت که هر تراکنش در زمان تایید اعتبار دو تراکنش قبلی خودش، امتیاز اعتماد اونها رو بررسی کرده و سپس مورد تایید قرار می‌گیره. تراکنش‌های تایید شده همه یک امتیاز رو دریافت کرده و در یک سطح قرار می‌گیرن که آنگاه یک تراست چین (Trust chain) رو تشکیل میدن. در نهایت شبکه کوتی از یک میانجی‌گری استفاده می‌کنه که در اثر به وجود آمدن اختلاف در تراکنش، وارد عمل میشه. میانجی گرها در مواقعی مثل بروز اختلاف در صورت‌حساب، عدم تحویل کالاها و خدمات، ارسال پول به آدرس‌های اشتباه و... وارد عمل شده و بدون این که با هم ارتباطی داشته باشن رای خودشون رو میدن و در آخر برنده و بازنده مشخص میشه. میانجی‌گر باید کوین کوتی (Coti) رو سپرده‌گذاری کنه. حال کسانی که طرف برنده باشن سپرده کوتی خودشون رو برداشت کرده و اتفاقا پاداش هم دریافت می‌کنن و کسانی هم که سمت بازنده باشند سپرده خودشون رو از دست خواهند داد.

پیش بینی قیمت و آینده کوتی (Coti):

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت کوتی (COTI) یکی از مهم‌ترین مواردی هست که باید درباره این رمز ارز بدونین، به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال COTI چیست؟ به بررسی قیمت و اینده COTI می پردازیم. این ارز مهم که باعث تغییرات وسیعی در انواع سازمان‌ها شده، آینده روشنی داره. ازاین‌رو، پیش‌بینی و درک آینده کوتی برای شما مزایای زیادی داره.

این ارز رمزنگاری شده که عملکرد خیلی بالایی داره، به سازمان‌ها این امکان رو میده تا پرداخت و یا دریافت اون رو از طریق راه‌های جدیدی انجام بدن. این راه‌های جدید میتونن شامل ارز دیجیتال باشن که در عصر حاضر از محبوبیت بالایی برخوردارن.

رمز ارز کوتی محبوب و مشهور، مخصوص پرداخت‌های غیرمتمرکز بوده و برای استفاده‌های تجاری طراحی شده. منظور ما از استفاده تجاری، استفاده توسط دولت‌ها، بازرگانان، توسعه‌دهندگان، برنامه‌های غیرمتمرکز هست که باعث توسعه در استیبل کوین‌ها میشن، که این کار باعث محبوبین ارز دیجیتال کوتی شده و می تونه در اینده COTI تاثیر بذاره.

پیش بینی قیمت کوتی 2022:

 COTI در چند روز گذشته عملکرد عالی داشته. افزایش قیمت در مقایسه با ارزش پایانی اون در سال 2021 مشهوده. پیش بینی ها حاکی از این هست که انتظار میره قیمت بازار Coti در سال جاری به مینیمم قیمت 0.55 دلار برسه و انتظار میره قیمت Coti به ماکسیمم قیمت0.67 دلار برسه و میانگین قیمت Coti طبق پیش بینی ها 0.56 دلار پیش بینی میشه.

 پیش بینی قیمت کوتی 2023:

 انتظار میره مینیمم و ماکسیمم قیمتCoti  به ترتیب به 0.77 دلار و 0.95 دلار برسه.  طبق پیش‌بینی قیمت کوتی، انتظار میره میانگین قیمت معاملات در سال 2023 در حدود 0.79 دلار نوسان داشته باشه. ممکنه ارزش کوتی افزایش داشته باشه، اما افزایش قابل توجهی نخواهد بود.

 پیش بینی قیمت کوتی 2024:

 طبق پیش‌بینی قیمت Coti برای سال 2024، مینیمم قیمت معاملاتی برای سال 2024 1.08 دلار پیش‌بینی میشه. در همین دوره، میانگین قیمت معاملاتی ممکن است 1.11 دلار و ماکسیمم قیمت کوتی 1.33 دلار باشه. حجم نقش و تاثیر برجسته ای در قیمت COTI داره.

 پیش بینی قیمت کوتی 2025:

 قیمت توکن COTI ممکنه برای سال 2025 به حداقل و حداکثر ارزش 1.53 دلار و 1.89 دلار برسه. طبق پیش بینی، میانگین قیمت COTI در طول این سال ممکنه 1.58 دلار باشه.

 پیش بینی قیمت کوتی 2026:

 طبق تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت COTI، برای سال 2026، میانگین قیمت سکه کوتی 2.27 دلار پیش‌بینی میشه. مینیمم قیمت 2.19 دلار و ماکسیمم قیمت برای COTI 2.66 دلار برای سال 2026 خواهد بود. اگه در Coti با ارزش ارزون‌تری سرمایه‌گذاری کنید، پیش‌بینی بلندمدت نشان میده که سرمایه‌گذاری سودآور خواهد بود.

بررسی انواع کیف پول های ارز دیجیتال Coti :

ارز دیجیتال کوتی (Coti) چیست؟

حال با Coti و برخی ویژگی ها و نحوه کار و قیمت Coti آشنا شدین و احتمالا الان قصد خرید و سرمایه گذاری دارین. ولی بهتره قبل از خرید و سرمایه گذاری روی ارز Coti با کیف پول های (نرم افزاری) و Hardware (سخت افزاری ارز Coti آشنا بشین تا در سیو و نگهداری ارز دیجیتال کوتی با مشکل مواجه نشین. همونطور که اطلاع دارین ذخیره و نگه داری ارز های دیجیتال در صرافی ها کار زیاد درستی نیست و باید ارزهای خودتون رو به یک مکان امن و مطمئن انتقال بدین و نگه داری کنین. به این منظور در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Coti چیست؟ به معرفی و بررسی برخی کیف پول های ارز دیجیتال کوتی میپردازیم. اگر دوست دارین در مورد کیف پول ارز دیجیتال اطلاعات کاملی کسب کنین، مقاله ما رو مطالعه کنین.

با شناخته شدن و معروفیت ارز های دیجیتال و گسترش بازار اونها و رشد چند درصدی قیمت ارزهای دیجیتال، عده ای از افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه شدن. اما یکی از چالش هایی که در زمینه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال باهاش روبه رو هستن، پیدا کردن مکانی برای ذخیره ارز هاشون هست. 

کیف پول های ارز های دیجیتال به دو دسته softwere (نرم افزاری) و (سخت افزاری) تقسیم میشن. کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از کیف پول های ارز دیجیتال هستن که به صورت فیزیکی و آفلاین فعالیت دارن و دارایی های کاربران رو داخل سیستم سخت افزاری و به حالت آفلاین نگهداری میکنن. بنابراین سطح امنیت بالایی دارن و کمتر تحت سرقت و هک قرار می گیرن. اما بدلیل داشتن قیمت های بالا زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرن و طرفداران کمی دارن.

اما کیف پول های نرم افزاری هم طراحی و به بازار عرصه شدن که بصورت آفلاین فعالیت دارن و امنیت بالایی رو دارا هستن و هزینه راه اندازی اونها رایگانه. از جمله کیف پول های ارز دیجیتال Coti میتونیم به MyEtherWallet (مای اتر ولت)، Trust wallet (تراست ولت)، Ledger یا Trezor، (لجر یا ترزور)، Lumi wallet (لومی ولت)، Atomic wallet (اتمیک ولت) و... اشاره کنیم. در این پارت از مقاله ارز دیجیتال کوتی چیست؟ به بررسی کیف پول های کوتی میپردازیم و اطلاعاتی درمورد ویژگی ها شون در اختیارتون قرار میدیم.

کیف پول سخت افزاری Ledger (لجر)

کیف پول لجر

یکی از تاپ ترین ولت ها یا کیف پول های ارز دیجیتال کوتی، ولت های لجر هستش. کیف پول‌های سخت‌افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنن تا ارزهای شما رو در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ که کاربرانی که وجوه خود رو در کیف پول نرم‌افزاری یا وب‌سایتی نگهداری میکنن، ساپرت کنن. کیف پول‌های سخت‌افزاری حتی به کاربران این امکان رو می‌دن که ارزهای خودشون رو از طریق یک Mnemonic seed phrase بازیابی کنن، اون هم فقط در صورتی که کیف پول الف به سرقت رفته باشه، آسیب دیده باشه یا در معرض خطر دیگه ای قرار بگیره.

 هر دو والت لجر مدل‌های سطح پایه رو با قیمتی در حدود 50 تا 60 دلار در دسترس دارن و مدل‌های Ledger Nano S و Trezor One بهترین عملکردهای همه جانبه از نظر ویژگی‌ها نسبت به قیمت رو دارن. هر دو کیف پول سخت افزاری قادر به ذخیره Coti هستن و اون ها رو آفلاین و ایمن نگه می دارن.

مزایای کیف پول سخت افزاری لجر :

• امنیت بسیار مناسب

• رابط کاربری آسان

• پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

• پشتیبانی از رمز ارز های گوناگون

معایب کیف پول سخت افزاری لجر :

• قیمت بالا 

• سایز آن

کیف پول My Ether Wallet:

کیف پول My Ether Wallet

مای اتر ولت که مخفف آن (MEW) می‌باشد، یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال کوتی هست. مای اتر ولت رایگان، منبع باز، سمت کلاینت و گرم هست که به شما این امکان رو میده با بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشین. و در این مدت، شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود و در نتیجه وجوه خودتون رو در اختیار دارین؛ همچنین تحت هیچ شرایطی کلیدهای خصوصی شما در سرورهای این کیف پول ذخیره نمیشن.

کیف پول مای اتر ولت دارای رابط مبتنی بر وب و همچنین یک نسخه افزودنی Chrome هست، اما پیشنهاد ما اینه که ترجیحا از نسخه مبتنی بر وب آن استفاده کنید، چون با استفاده از رابط کاربری نسخه وب می‌‌تونین به طور مستقیم یا از طریق کیف پول‌‌های سخت افزاری مثل Ledger Nano S ،Trezor و… کوتی یا توکن‌های دیگه رو به آسونی مدیریت کنید. 

مزایای کیف پول My Ether Wallet:

• رابط کاربری آسان و ساده

• کارمزد صفر

• اپن سورس یا متن باز

• رابط کاربری از نوع نرم‌افزاری

• پشتیبانی از تمامی توکن‌های های ERC20

معایب کیف پول My Ether Wallet:

• کیف پول واقعی رمز ارزی نیست.

• عدم پشتیبانی از آلت کوین‌های غیر اتریومی

• با صرافی‌های رمز ارزی ارتباط مستقیم نداره.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust wallet) :

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust wallet

یکی دیگه از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال Coti ، تراست ولت هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره Coti بشمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدید و سرمایه گذاری تون رو شروع کردید یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره Coti خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Android و IOS ، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده ممکنه که مناسب باشه. آموزش نصب و استفاده از تراست ولت کامل در ایران بایننس برای استفاده از این کیف پول توضیح داده شده است.

 بهتره برای سیو ارزهای دیجیتالی Coti تون با دانلود Trust Wallet درAndroid یا IOS شروع کنید.

مزایای کیف پول نرم افزاری تراست والت (Trust wallet) :

• دانلود و استفاده رایگان

• قابلیت ذخیره سازی و پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال

• رابط کاربری ساده و قابل فهم

• خداحافظ با خطای انسانی و سوء مدیریت

• قابلیت ذخیره سازی کلیدهای خصوصی بر روی دستگاه موبایل افراد

• امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال و دریافت سودهای حاصل از آن در کیف پول تراست والت

• قابل اجرا بر روی هر دو سیستم عامل Android و IOS 

معایب کیف پول نرم افزاری تراست والت (Trust wallet):

• بدیهی است که تراست ولت (یا هر کیف پول دیجیتالی دیگری) هرگز به اندازه یک کیف پول سخت افزاری ایمن نخواهد بود.

• عدم پشتیبانی Trust wallet از ویندوز و نداشتن اپلیکیشن تحت سیستم عامل های ویندوز، مک و...

کیف پول اتمیک نرم افزاری (Atomic wallet) :

کیف پول اتمیک نرم افزاری (Atomic wallet)

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال کوتی، اتمیک ولت هست .ارز Coti رو می توان در اتمیک ولت، کیف پولی با قابلیت اجرا روی اندروید، iOS و چندین نسخه دسکتاپ ذخیره کرد. کیف پول اتمی از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله Coti و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی میکنه. کیف پول اتمیک ولت همچنین تبادلات اتمی و یک اکسچنج داخلی رو ارائه میده که کاربران می تونن از اون برای مبادله رفت و برگشت بین تمام دارایی های پشتیبانی شده از جمله Coti استفاده کنن.

 کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ رو ارائه میدن خیلی راحت هستن. اما به دلیل اینکه تیم مجبوره از عدم وجود اکسپلویت در همه نسخه ها اطمینان حاصل کنه، می تونن امنیت کمتری هم داشته باشن. به نظر ما ضروری هست که یک کیف پول دسکتاپ رو فقط روی یک دستگاه تمیز و ایمن نصب کنین که دسترسی کمی به اینترنت داره یا اصلاً دسترسی نداره. به دلیل اینکه بدافزار در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه رایج نیست، اغلب کیف پول‌های موبایل رو برخی ایمن‌تر می‌دونن. بنابر این از اتمیک والت میتونین بعنوان کیف پول Coti استفاده کنین.

مزایای کیف پول نرم افزاری اتمیک والت (Atomic wallet):

• یک کیف پول فوق العاده که استفاده از اون خیلی راحت و آسونه.

• قابلیت پشتیبانی از بیش از 300 ارز دیجیتال را دارا هست.

• دارای اپلیکیشن موبایل Android و IOS

• از امنیت بالایی برخورداره.

• قابلیت ادغام و ارتباط با نرم افزارهای دیگه

• دارای پشتیبانی 24 ساعته به صورت زنده

• یک نرم افزار لایه بازه که به صورت غیرمتمرکز اقدام به تبادل و جابه جایی ارزهای دیجیتال میکنه.

معایب کیف پول نرم افزاری اتمیک والت (Atomic wallet):

• مثل تمام همه پول های مجازی ارزهای دییجتال، هرگز از نظر امنیتی با یه کیف پول سخت افزاری هم تراز نمیشه.

 

نتیجه و جمع بندی:

 

ما تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال Coti چیست؟ صفر تا صد رمز ارز کوتی (Coti) رو مورد بررسی قرار بدیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتون قرار بدیم. همون طور که گفتیم کوتی جزو رمز ارز های تازه تاسیس شده هست و تونسته تو مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی جذب کنه و جزو یکی ارز های دیجیتال آینده داره و طبق پیش بینی های صورت گرفته جزو ارز های مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدته. اگه قصد خرید ارز کوتی رو دارین، میتونین برای خرید و سرمایه گذاری از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال کوتی چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال COTI)
سوال امنیتی :2+38 = ?