ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis چیست؟ (بررسی ارز دیجیتال GNO)

1401/06/16
ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis چیست؟ (بررسی ارز دیجیتال GNO)

ما می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Gnosis، آینده گنوسیس و کیف پول ارز دیجیتال GNO برای شما ارائه کنیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله به بررسی ارز گنوسیس بپردازیم، بهتره مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز گنوسیس رو درک کنین.

این روزها حتما اسم ارز دیجیتال یا رمز ارزها رو شنیدین و شور و شوق برخی از افراد رو از سرمایه گذاری در این بازار دیدین. بهتره بدونین که ارزهای دیجیتال به داغ ترین بحث های این روزها تبدیل شدن، مخصوصا در شرایط کنونی کشور که قیمت دلار و نوسانات ارزی در نوسان هست و تحریم ها هر لحظه آسیب بیشتری به سرمایه افراد وارد می کنند.

به عبارت دیگه یکی از بحث های داغ روز ارزهای دیجیتال هستن که افراد زیادی رو به خودشون جذب کردن. افراد زیادی از سراسز دنیا با استخراج یا خرید ارز دیجیتال درامد به دست میارن. به این ترتیب سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال یکی از گزینه هایی هست که افراد برای کسب درآمد به سمتش میرن. اگه شما نیز قصد دارین تا به سمت ارزهای دیجیتال برین، باید ابتدا مفاهیم و اصطلاحات بازار رو یاد بگیرین و کاربرد هر کدوم رو بدونین. نکته قابل توجه این هست که این بازار نیز مثل بقیه بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و افراد اگه دانش و اطلاعات کافی در مورد این بازار نداشته باشن، ممکنه ضرر کنند.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی پا به این بازار گذاشتن و هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون محبوبیت زیادی به دست اوردن. شاید در این میان اسم ارز گنوسیس رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Gnosis، آینده گنوسیس و کیف پول ارز دیجیتال GNO برای شما ارائه کنیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشین.

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال گنوسیس با نماد اختصاری GNO نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 550.15 میلیون دلار و سهم 0.03 درصدی از کل بازار، در رتبه 108 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز گنوسیس نوعی بازار پیش بینی منبع باز و غیر متمرکز هست که روی شبکه اتریوم راه اندازی شده و کاربران این امکان رو دارن تا بازارهایی رو به وجود بیارن که در اون این اجازه رو داشته باشن تا هر رویداد یا نتیجه دلخواه خودشون رو حدس بزنن. به این ترتیب ارز گنوسیس و پلتفرم Gnosis محبوبیت زیادی به دست اوردن و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفتن.

ارز گنوسیس با استفاده از شبکه اتریوم این امکان رو داره تا یه اکوسیستم امن و واضح رو تضمین و معرفی بکنه. همچنین هدف از راه اندازی و عرضه ارز گنوسیس، تغییر پارادایم با ارائه کارآمدترین ابزار پیش بینی در جهان و تعیین استاندارد جهانی برای بازارهای پیش بینی هست.

علاوه بر این، ارز دیجیتال Gnosis نوعی پلتفرم بازار پیش بینی هست که به عنوان یه برنامه غیر متمرکز در شبکه ارز دیجیتال اتریوم ساخته شده. این پلتفرم شامل یه کیف پول و یه صرافی هلندی هست، با این حال پلتفرم گنوسیس قبل از فراهم کردن بازار پیش بینی، یه لایه زیرساخت کامل به وجود میاره که می تونین از اون برای ساخت برنامه بازار پیش بینی خودتون استفاده کنین.

ارز دیجیتال GNO توکن ارائه شده پلتفرم گنوسیس هست که نوعی برنامه غیر متمرکز هست. بهتره بدونین که ارز دیجیتال GNO به کاربران این امکان رو میده تا از قراردادهای هوشمند استفاده کنند، تراکنش ها رو در شبکه انجام بدن و در رای های حاکمیتی شرکت داشته باشن.

تاریخچه ارز دیجیتال GNO:

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال گنوسیس برای شما ارائه کنیم. بازارهای پیش بینی برای اولین بار در دهه 1990 راه اندازی شدن و عرضه بازار شدن و خدمات خودشون رو به مردم ارائه دادن. همچنین از اون زمان رشد چشمگیری در سودمند بودن داشتن. شکل قبلی بازار پیش بینی رو میشه شرط بندی و مسابقه های سیاسی مشاهده کرد.در سال های گذشته، کاربردها و دامنه بازارهای پیش بینی به بخش ها متفاوتی گسترش پیدا کرد و اینجا بود که پلتفرم گنوسیس راه اندازی شد.

ارز دیجیتال Gnosis در سال 2015 توسط شخصی به اسم مارتین کوپلمن و استفان جورج و زیرنظر شرکت ConsenSys که یه استودیوی تولید سرمایه گذاری ارز دیجیتال اتریوم هست، راه اندازی و عرضه بازار شد. تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال گنوسیس تجربه زیادی در مورد بازارهای پیش بینی و ارزهای دیجیتال دارن و همین امر باعث شده تا ارز دیجیتال گنوسیس هر چه سریع تر به اهداف خود نزدیک تر بشه.  پلتفرم Gnosis بعد از راه اندازی محبوبیت زیادی به دست اورد.

در آوریل سال 2017، ارز گنوسیس تونست به دلیل محبوبیت زیادی که به دست اورد، سرمایه زیادی به دست بیاره و بودجه خودش رو تایمن بکنه و به یک شرکت مستقل از جبل الطارق تبدیل بشه. همچنین همونطور که در بخش قبلی مقاله نیز گفتیم، ارز گنوسیس به دلیل سرمایه ای که در دست داره و محبوبیت زیادی به به دست اورده، در رتبه 108 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره که رتبه خوبی هست. علاوه بر این، پلتفرم Gnosis در حال حاضر و در زمان نوشتن این مقاله بیش از 50 عضو تیم در سراسر جهان داره و یه مرکز توسعه اصلی در کشور برلین نیز در فضای همکاری Full Node داره.

نحوه کار پلتفرم گنوسیس چگونه است؟

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

موضوعی که می خواهیم در این بخش از مقاله ارز دیجیتال GNO چیست؟ در موردش بحث کنیم، نحوه کار پلتفرم گنوسیس هست. برای اینکه نحوه کار پلتفرم Gnosis رو بررسی کنیم، باید بررسی کنیم که بازار پیش بینی چیه و چرا ارزش داره. بازار پیش بینی از پیش بینی های کاربران برای به دست اوردن اطلاعاتی در مورد رویدادهای آینده استفاده میکنه.

به این ترتیب کاربران این امکان رو دارن در بازار توکن هایی رو خرید و فروش کنن که نشون دهنده نتیجه یه رویداد خاص هست. همچنین از اونجایی که احتمال وقوع بعض از نتیجه ها بیشتر از بقیه هست، این توکن ها در بازار ارزش های مختلفی دارن.

هدف پلتفرم Gnosis این هست که با به وجود اوردن یه بستر واقعی برای پیش بینی بازار غیر متمرکز، بزرگترین بازارهای مالی جهان موجود رو مختل بکنه. همچنین پلتفرم Gnosis بر پایه بلاک چین اتریوم راه اندازی و عرضه بازار شده که به این پلتفرم این توانایی رو میده تا از قراردادهای هوشمند پشرفته اتریوم نیز استفاده کنند.

نکته قابل توجه این هست که شبکه اتریوم با حدف نیاز به حضور شخض دیگه، امنیت و شفافیت زیادی رو برای کاربران فراهم می کنه. علاوه بر این، پلتفرم گنوسیس از 3 لایه اصلی به وجود اومده که محصولات و پروتکل های غیر متمرکز در بستر این لایه ها توسعه پیدا می کنند که باعث محبوبیت و افزایش کارایی این پلتفرم شده.

بهتره بدونین که لایه هسته جزء اصلی پلتفرم Gnosis هست. این لایه قراردادهای هوشمند رو در خودش جا میده که مکانیسم کل بازار رو در پروتکل فعال می کنه. همچنین لایه هسته تنظیم صدور توکن ها رو بر عهده داره که وظیفه اصلی پروتکل هست و با استفاده از شبکه توزیع شده امکان تمرکززدایی دارایی های دیجیتال رو فراهم می کنه. نکته قابل توجه این هست که رابط پلتفرم گنوسیس از لایه اصلی پلتفرم Gnosis اجرا میشه.

لایه های پلتفرم Gnosis:

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

همونطور که گفتیم، پلتفرم Gnosis شامل 3 لایه هست که محصولات و پروتکل های غیر متمرکز در بستر این لایه ها توسعه و گسترش پیدا می کنند. به همین منظور در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال GNO چیست؟ به بررسی این لایه های می پردازیم.

• لایه اصلی

یکی از لایه های پلتفرم گنوسیس، لایه اصلی هست. این لایه مرکز و اساس کار این پلتفرم هست و جایی هست که قراردادهای هوشمند که اتفاق ها، توکن های شرطی، پردازش تراکنش ها و مکانیسم ها در اون قرار می گیرن. همچنین لایه اصلی پلتفرم گنوسیس به صورت رایگان و متن باز در اختیار کاربران قرار می گیره و کاربران می تونن تراکنش های خودشون و اجرای قراردادهای هوشمند خودشون رو در این لایه انجام بدن.

• لایه سرویس

یکی دیگه از لایه های پلتفرم Gnosis، لایه سرویس هست. این لایه جایی هست که خدماتی مثل استیبل کوین ها، ربات چت و مکانیسم های بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای پیش بینی در بستر این لایه ساخته میشن و راه اندازی میشن. همچنین کاربران پلتفرم ها معمولا با این لایه در تماس هستن. علاوه بر این، تیم توسعه دهنده این امکان رو دارن تا امکانات مورد نیاز خودشون رو به این لایه سرویس اضافی کنند.

• لایه برنامه

یکی دیگه از لایه های پلتفرم گنوسیس، لایه سرویس هست. این لایه شامل برنامه های غیر متمرکز پیش بینی بازار هست که در بستر ناسیس به وجود میان. بعضی از این برنامه ها توسط خود شبکه نوسیس به وجود میان، ولی برخی از اون ها نیز به وسیله بقیه توسعه دهنده ها راه اندازی شده و هزینه های خودشون رو از کاربران به دست میارن.

ویژگی های پلتفرم گنوسیس:

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن و هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خودشون، محبوبیت زیادی به دست اوردن و مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفتن. ارز دیجیتال GNO نیز ویژگی های زیادی داره که این رمز ارز رو از بقیه ارزها منحصر به فرد می کنه. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال GNO چیست؟ اطلاعاتی در مورد ویژگی های ارز دیجیتال گنوسیس برای شما ارائه می کنیم تا ویژگی های این ارز دیجیتال رو بدونین.

ارز دیجیتال گنوسیس ترکیبی از ابزارهای منحصر به فرد رو برای علاقه مندها به بلاک چین ارائه میده. همچنین ابزار پیش بینی بازار به هر کسی این امکان رو میده تا از برنامه های پیش بینی سفارشی شده استفاده کنند که این موضوع باعث شده تا این پلتفرم منحصر به فرد بشه. نکته قابل توجه این هست که پلتفرم گنوسیس یه صرافی غیر متمرکز و Gnosis Safe نیز ارائه می کنه که راهی امن برای مدیریت دارایی های دیجیتال هست. پلتفرم Gnosis با سه خط تولید متقابل همراه با یه تیم فعال جهانی در برابر رقیب های کمتر شناخته شده متمایز هست و داشتن چنین تیم فعالی باعث میشه تا این ارز دیجیتال موفق تر عمل کنه و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

یکی دیگه از ویژگی های جالب ارز دیجیتال گنوسیس این هست که پلتفرم Gnosis از مجموعه ای از قراردادهای هوشمند ساخته شده بر روی پروتکل اتریوم استفاده می کنه. همچنین از اونجایی که قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم میزبانی میشن، کنترل میشن. بهتره بدونین که پلتفرم Gnosis بررسی هایی رو انجام میده تا اطمینان حاصل کنه که کدهای موجود در قراردادهای هوشمند اون ها به روز، ایمن و مطابق با چارچوب فعلی اتریوم هست. با توجه به این توضیحات، پلتفرم گنوسیس منحصر به فرد میشه.

بررسی آینده گنوسیس:

ارز دیجیتال گنوسیس چیست؟

همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره و همین امر باعث شده تا پیش بینی قیمت و اینده گنوسیس و بقیه ارزهای دیجیتال کار سختی بشه. همچنین سرمایه گذاران و معامله گران برای اینکه روی یه ارزی سرمایه گذاری کنند، ابتدای قیمت و اینده ارز دیجیتال مورد نظرشون رو مورد بررسی قرار میدن. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال گنوسیس رو دارین، باید ابتدا قیمت و اینده گنوسیس رو زیر نظر بگیرین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال GNO چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت و اینده گنوسیس برای شما ارائه می کنیم.

بهتره بدونین که پلتفرم Gnosis به عنوان برترین بازار پیش بینی غیر متمرکز فعالیت می کنه و این زیرساخت رو برای برنامه های پیش بینی به وجود میاره. همچنین تیم توسعه دهنده این پلتفرم تلاش می کنه تا پلتفرم گنوسیس رو به پروتکل پیش بینی پیشرو و موفق تبدیل بکنه. اون ها همچنین قصد دارن تا تجربه های خودشون رو در اختیار کاربران قرار بدن که این کار باعث میشه تا محبوبیت این پلتفرم بیشتر بشه و مورد استقابل خیلی از افراد قرار بگیره. به این ترتیب با افزایش محبوبیت این پلتفرم، تقاضا برای خرید ارز دیجیتال این پلتفرم بیشتر میشه و در نتیجه می تونیم آینده GNO رو درخشان پیش بینی کنیم.

با به وجود اومدن مکانیزم های مناسب برای مدیریت توکن ها، تیم محصولات با کیفیتی رو تشکیل داده. همچنین از طریق پیش بینی ها، ارز دیجیتال گنوسیس تاثیر سرمایه گذاری زیادی بر بازارهای پیش بینی گذاشته. با این وجود میشه نتیجه گرفت در صورت پیشرفت و توسعه پلتفرم Gnosis، قیمت ارز گنوسیس نیز افزایش پیدا می کنه و می تونیم اینده GNO رو درخشان تصور کنیم. ولی لازمه قبل از سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال، همه عوامل اثر گذار بر قیمت GNO رو بررسی کنین.

کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس:

کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس:

بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Gnosis، احتمالا قصد خرید و سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال گنوسیس رو داشته باشین. ولی بهتره بدونین که بعد از اینکه ارز دیجیتال گنوسیس رو خریدین، به جای امنی نیاز دارین تا این رمز ارز رو در اونجا ذخیره و نگهداری کنین. به این ترتیب قبل از سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال گنوسیس، با کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس آشنا بشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارزهای خودتون دچاره مشکل نشین. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال GNO چیست؟ به بررسی و معرفی انواع کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس می پردازیم، تا بتونین به راحتی ارز دیجیتال گنوسیس خودتون رو ذخیره کنین.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی و رشدهای چشمگیری که در سال های گذشته داشت، افراد زیادی پا به این بازار گذاشتن و روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردن. همواره یکی از چالش ها و دغدغه هایی که باهاش روبرو هستن، پیدا کردن جایی امن برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال خودشون هست. به این ترتیب شرکت های بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین، کیف پول های دیجیتالی رو به وجود اوردن و هر کدوم از این والت ها به دلیل داشتن ویژگی ها و سطح کاربری هاص خودشون، محبوبیت زیادی به دست اوردن و مورد استقبال قرار گرفتن. همچنین برخی از این والت ها نیز به دلیل سطح امنیت پایین، مورد استقبال قرار نگرفتن.

کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از والت هایی هستن که سطح امنیت بالایی دارن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. کیف پول های سخت افزاری به صورت افلاین فعالیت می کنند و جزو کیف پول های سرد محسوب میشن ولی به دلیل داشتن هزینه بالای تهیه اون ها، زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرن. در مقابل والت های نرم افزاری نیز وجود دارن که به دلیل داشتن رابط کاربری راحت و سطح امنیت بالا، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفتن. در ادامه انواع کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس رو برای شما معرفی می کنیم.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس:

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال GNO، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که شما می تونین دارایی ها و کلیدهای خصوصی خودتون رو در این والت ها ذخیره و نگهداری کنین. والت سخت افزاری لجر به صورت آفلاین فعالیت میکنه و در دسته بندی کیف پول های سرد قرار میگیره. این والت از اونجایی که به صورت آفلاین فعالیت میکنه، سطح امنیتی بالایی داره و تونسته محبوبیت زیادی رو به دست بیاره. همچنین کیف پول سخت افزاری Ledger توسط کمپانی لجر در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده.

ظاهر کیف پول سخت افزاری لجر شبیه به فلش هست و روی بدنه این کیف پول، دکمه های فیزیکی وجود داره که شما می تونین با استفاده از این دکمه ها، معامله های خودتون رو تایید کنین و ارزهای دیجیتال خودتون رو انتقال بدین. همچنین شما می تونین با استفاده از کابل USB این والت رو به کامپیوتر و با استفاده از کابل OTG، والت خودتون رو به گوشی متصل کنین.دارایی ها و کلیدهای خصوصی شما در این والت به صورت افلاین و به دور از دسترس هکرها نگهداری میشه.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال GNO، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که توسط فردی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی و عرضه بازار شده.

همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت از زمان راه اندازی تا کنون محبوبیت زیادی به دست اورده و کاربران زیادی از این والت استفاده می کنند. به این ترتیب صرافی بایننس که یکی از صرافی های معتبر در زمینه ارزهای دیجیتال هست، والت نرم افزاری تراست ولت رو در سال 2018 خریداری کرد و این کیف پول ب عنوان کیف پول رسمی صرافی بایننس شناخته میشه و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت رابط کاربری ساده ای داره و افراد می تونن به راحتی ارزهای دیجیتال خودشون رو در این والت ذخیره و نگهداری کنند. همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی ها و کلیدهای خصوصی شما ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. شما می تونین برای افزایش سطح ایمنی دارایی های خودتون از این والت نسخه پشتیبانی تهیه کنین.

منظور از تهیه نسخه پشتیبان، یادداشت کردن کلمات بازیابی هست که در زمان راه اندازی و نصب کیف پول برای شما داده میشه. مقاله اموزش نصب و راه اندازی تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره؛لطفاً مطالعه کنین.

کیف پول متامسک (MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال GNO، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری محبوب هست که امنیت زیادی داره. همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک نوعی والت پول قدرتمند و سریع هست که در سیستم عامل های اندروید و ios به صورت اپلیکیشن و در رایانه های شما به صورت افزونه در دسترس هست و شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو به راحتی در این کیف پول ذخیره کنین.

همچنین این والت به صورت پیش فرض از شبکه اتریوم پشتیبانی می کنه و شما می تونین توکن هایی که بر روی بستر شبکه اتریوم قرار دارن رو به اون اضافی کنین. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال گنوسیس نیز روی شبکه اتریوم قرار داره و شما می تونین این ارز دیجیتال رو در متامسک ذخیره و نگهداری کنین.

نصب کیف پول نرم افزاری متامسک برای گوشی های اندرویدی و ios فرایند راحتی داره و شما می تونین به راحتی با مراجعه به مارکت های مناسب با سیستم تلفن همراه خودشون، اون رو دانلود و نصب کنین. همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک نیز مثل تراست ولت، ویژگی های امنیت زیادی رو فراهم کرده که باعث شده تا این والت محبوبیت زیادی به دست بیاره و مورد استقبال معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره. بهتره بدونین که کیف پول متامسک تاکنون هیچ وقت هک نشده.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال گنوسیس:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال GNO، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین کیف پول های نرم افزاری برای ارزهای دیجیتال هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی رو برای کاربران فراهم کرده و کاربران این امکان رو دارن تا ارزهای دیجیتال خودشون رو در این والت ذخیره و نگهداری کنند. همچنین برای تبدیل شدن به بخشی از اکوسیستم ارز دیجیتال، کیف پول اتمیک به وجود اومده، چون برای انجام این کار ویژگی های زیادی وجود داره.

کاربران برای اینکه تراکنش رو پیگیری کنند، با وارد کردن کد تراکنش، این کیف پول اطلاعات لازم در مورد تراکنش رو دانلود میکنه و به اونها نشون میده.

یکی از روش های راحت برای استفاده از کیف پول متامسک و یا استفاده از قابلیت ویژگی هایی که این والت داره، این هست که از توکن این والت استفاده کنیم. این توکن می تونه کار با اتمیک ولت رو بسیار راحت بکنه. همچنین این والت نیز مثل تراست ولت، ویژگی های امنیتی زیادی رو برای کاربران فراهم می کنه که یکی از این ویژگی ها این هست که در هنگام نصب و راه اندازی والت، برای کاربران کلمات بازیابی داده میشه که کاربران می تونن از این کلمات برای بازیابی کیف پول و دارایی های خودشون استفاده کنند. مقاله اموزش نصب و راه اندازی اتمیک ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین در صورت لزوم این مقاله رو مطالعه کنین.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال GNO چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Gnosis، آینده GNO و کیف پول ارز دیجیتال GNO برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال گنوسیس نوعی بازار پیش بینی منبع باز و غیر متمرکز هست که روی شبکه اتریوم راه اندازی شده و کاربران این امکان رو دارن تا بازارهایی رو به وجود بیارن که در اون این اجازه رو داشته باشن تا هر رویداد یا نتیجه دلخواه خودشون رو پیش بینی کنند. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال گنوسیس رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال گنوسیس Gnosis چیست؟ (بررسی ارز دیجیتال GNO)
سوال امنیتی :6+71 = ?