انتقاد بنیانگذار کاردانو از بیت کوین؛ کاردانو مزیت های بهتری دارد.

1400/11/25
انتقاد بنیانگذار کاردانو از بیت کوین؛ کاردانو مزیت های بهتری دارد.

طی مصاحبه اخیر چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو توانایی های بیت کوین را برای تبدیل شدن به ارز ذخیره جهانی زیر سوال برد. چارلز با بیان این که بیت کوین پادشاه ارز های دیجیتال با این که اولین ارز در دنیای رمزارزها هست و از سال 2008 در این بازار حضور دارد. ولی معتقد است افزایش مصرف انرژی رو به رشد آن به باعث کاهش تمرکز بر این ارز می شود. همچنین او معتقد است که کاردانو از تکنولوژی نسل سوم بوده و با اهداف بسیار بزرگی واری این عرضه شده است و کاردانو با بهبود و رفع مشکلات ارزهای دیجیتال نسل قبلی ایجاد شده است. بنابراین وقتی جایگزین‌های کارآمدتری برای ذخیره ارز وجود دارد، استفاده از فرآیندهای پر انرژی هیچ فایده‌ای ندارد. همچنین هاسکینسون این ادعا را کرد که کمیابی بیت کوین ناشی از هزینه بالای تولید آن نیست و این در واقع از سیاست های پولی و دارایی های اساسی است. اگه دوست دارین بدونین ارز دیجیتال کاردانوچیست؟ مقاله ما رو مطالعه کنین.

استاندارد برای شناسایی ارزهای دیجیتال

ارز ADA یک استاندارد دیجیتال با قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند، استانداردهای ابرداده و سیستم هایی با توان عملیاتی بالا بوده که می تواند به میلیون ها تراکنش در ثانیه را پردازش کند. در حالی که بیت کوین در حال حاضر نمی تواند هیچ یک از این موارد را ارائه دهد، ولی تمامی این تکنولوژی در بستر کاردانو وجود دارد. هاسکینسون پیش بینی می کند که ارز دیجیتال بیت کوین مطمئناً می تواند تکامل یابد، اما رسیدن به این سرعت و این نوع فناوری برای این ارز کمی دو از انتظار است.

آینده ارز های دیجیتال از نظر چارلز هاسکینسون

بدهی دولت آمریکا به علت استقرار بالا در دوره همه گیری کرونا برای نخسنین بار از مرز 30 تریلیون دلار گذشت که باعث به خطر انداختن ارزش دلار امریکا شده و مردم مردم از استاندارد های پولی متفاوتی برای ذخیره دارایی های خود استفاده میکنند. هاسکینسون پیش‌بینی می‌کند که کاهش ارزش دلار به افزایش بازده بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند.

بهترین اخبار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انتقاد بنیانگذار کاردانو از بیت کوین؛ کاردانو مزیت های بهتری دارد.
سوال امنیتی :7+83 = ?