بهترین راه گریز از تورم پیش رو از دیدگاه کیوساکی

1400/11/17
بهترین راه گریز از تورم پیش رو از دیدگاه کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی پول، هشدار داده است که فدرال رزرو و خزانه داری آمریکا در حال تخریب دلار هستند. او با اشاره به اینکه تصمیمات اتخاذ شده از طرف دولت میتواند میلیاردها دلار پس‌انداز مردم را به نابودی بکشد؛ توصیه کرده به مردم که از طلا، نقره و بیت‌کوین برای ذخیره سرمایه های خود استفاده کنند. رابرت کیوساکی معتقد است که سیاست هایی که فدرال رزرو و خزانه داری آمریکا برای نرخ بهره در پیش گرفته اند، میتواند ضربه بزرگی به دلار آمریکا بزند. این اولین بار نیست که این اقتصاددان انتقاد های خود را از سیاست فدرال رزرو اعلام می کند. در دسامبر سال گذشته، کیوساکی توییتی منتشر کرد و در آن به جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، هشداری داد که ممکن است یک تورم کاذب عموم مردم را تحت فشار قرار دهد. پیش بینی های که او از اینده مالی و اقتصاد کشور کرده این است که ممکن است که یک رکود فرسایشی برای بازار مالی آمریکا رخ دهد.

توصیه رابرت کیوساکی برای فرار از تورم احتمالی

رابرت کیوساکی در تویتی که منتشر کرده بیان داشته که حباب اقتصادی در جهان در حال بزرگ شدن است و در پی آن بزرگترین سقوط اقتصادی دنیا پیش روی ماست. او خود اینطور بیان داشته که برای در امان ماندن از رکود اقتصادی در حال خرید طلا، نقره و خرید بیت کوین هستم. او همچنین گفته که منتظرم تا قیمت بیت کوین به محدوده 24 هزار دلار برسد تا مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را بخرم. از نظر او این سقوط بیت کوین بهترین فرصت برای کسب ثروت خواهد بود. این نویسنده مشهور بارها طرفداری خود را نسبت به این پادشاه ارز ها بیان کرده و به روند صعودی بلند مدت این ارزدیجیتال خوشبین است. او با اشاره به این که دولت ها با چاپ بی رویه پول باعث کاهش ارزش ارز فیات خواهند شد، ولی روند صعودی بیت کوین در 5 سال اینده امکان دارد که به محدوده 1.2 میلیون دلار برسد. به تازگی کیوساکی از ابراز علاقه خود نسبت به ارز دیجیتال اتریوم هم بیان کرده و مقداری هم از این ارز را به سبد دارای های خود اضافه کرده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بهترین راه گریز از تورم پیش رو از دیدگاه کیوساکی
سوال امنیتی :7+41 = ?