بیتریس به 3 دلیل بهتر از سیف مون

1400/09/03
بیتریس به 3 دلیل بهتر از سیف مون

ارز دیجیتال بیتریس یک پروتکل (Defi) بر روی زنجیره هوشمند بایننس است. این پروژه اقدامات بزرگی در جامعه رمزارز ها انجام داده و به همین علت این ارز به پر مخاطب ترین پروژه تبدیل شده است.

پروژه Bitrise فرایند استیکینگ را تا پایان ماه نوامبر (9آذر) راه اندازی خواهد کرد. این موضوع داغ ترین خبر در بازار های ارز دیجیتال است. این خبر باعث شده جامعه کریپتو حرکت ها و برنامه های سیف مون و بیتریس را با یکدیگر مقایسه کنند. با وجود اینکه سیف مون 5 ماه از بیتریس جلوتر بوده ولی برنامه های جالب و قوی نداشته است. بیتریس در کمتر از 4 ماه فعالیت های زیادی داشته و این موضوع باعث رقابت این 2 ارز شده است.

معرفی سیف مون

ارز دیجیتال سیف مون در مارس 2021 راه اندازی شده است. این ارز یک توکن غیرمتمرکز با شبکه BEP-20 بوده و دارای چند ویژگی مانند پاداش های استیک، جمع آوری نقدینگی و استراتژی، توکن سوزی است. سیف مون بگونه ای طراحی شده است که از فروش زود هنگام این ارز توسط سرمایه گذاران جلوگیری کند. برای این کار 10 درصد هزینه از فروشندگان گرفته که 5 درصد آن را به دارندگان سیف مون تعلق می گیرد  و 5 درصد دیگر هم برای حفظ بهتر ثبات قیمت آن است. مدیر عامل و بنیاگذار پروژه سیف مون فردی بنام جان کارونی است.  اسم ارزدیجیتال سیف مون از عبارت (Safely to the Moon) گرفته شده و به معنای ایمن به سوی ماه است.

ویژگی های بیتریس

بیتریس به 3 دلیل بهتر از سیف مون

یکی از بزرگترین ویژگی هایی که باعث بهتر شدن بیتریس از سیف مون شده، راه اندازی فرایند staking است. جوایز جذاب استیکینگ توجه کاربران ارز های دیجیتال را به خود جلب کرده و هزاران نفر به این پروژه ملحق شده اند.

در پروژه بیتریس قرار است 80 درصد از درآمد دریافت شده از محصولات بیتریس در اکوسیستم، بین توکن های استیک شده توزیع گردد.

توکنومیک ارز بیتریس، یکی دیگر از ویژگی های این پروژه بوده که باعث متمایز شدن این ارز نسبت به سیف مون شود. این پلتفرم به طور خودکار توکن های بازخرید شده را می سوزاند. علاوه بر آن Bitrise بر خلاف Safemoon سیستم پاداش کارآمدی تری برای نگهداری توکن ها دارد.

پاداش دارندگان توکن بیتریس هر 60 دقیقه، 4 درصد از مالیات 12 درصدی که از تراکنش ها دریافت می شود را بطور مستقیم بصورت BNB دریافت می کنند.

به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیتریس به 3 دلیل بهتر از سیف مون
سوال امنیتی :8+50 = ?