دابل وی Double Way چیست؟ کلاهبرداری با اسم اتریوم!

1401/10/21
دابل وی Double Way چیست؟ کلاهبرداری با اسم اتریوم!

 ممکنه این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که آیا پروژه دابل وی یا Double Way بستری برای سوء استفاده از قرارداد هوشمند و کلاهبرداری است؟ بهتره بدونین شبکه دابل وی یکی از پروژه های جدید و البته پانزی و کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال هست که مدتی هست تبلیغات خودش رو در فضای مجازی برای عضویت کاربران جدید به این شبکه شروع کرده. طی این تبلیغات به کاربران وعده داده شده که با جذب کاربر یا افراد بیشتر در این شبکه می تونن به سودهای زیادی دست پیدا کنند. با توجه به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم که در مورد پروژه دابل وی مطلبی بنویسیم و شما رو بیشتر با این پروژه آشنا کنیم.

همیشه حوزه فناوری های نوپا و نوظهور درگیر کلاهبرداری بوده و حالا طرح های کلاهبرداری جدید با سوء استفاده از اسم بیت کوین و قراردادهای هوشمند اتریوم و ترون، قربانی می گیرن. پروژه کلاهبرداری دابل وی با سوء استفاده از اسم قرارداد هوشمند اتریوم و چند پروژه کوچیک دیگه با سوء استفاده از اسم قرارداد هوشمند ترون، این روزها بین کاربران ایرانی رواج پیدا کردن و جیب افراد ناآگاه رو خالی می کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله پروژه کلاهبرداری دابل وی چیست؟ اطلاعاتی در مورد پروژه دابل وی یا Double Way به شما ارائه کنیم و به بررسی ساختار پروژه دابل وی بپردازیم و نحوه عملکرد دابل وی رو مورد بررسی قرار بدیم.

مقاله پیشنهادی: کلاهبرداری ارز دیجیتال چیست؟

پروژه دابل وی چیست؟

پروژه دابل وی چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم پروژه دابل وی یا Double Way رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که پروژه دابل وی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که دابل وی و کریپتوهندز دو شرکتی هستن که به نظر میرسه ارتباط خیلی نزدیکی به همدیگه دارن و خودشون رو به کمک شرکتی معتبر و بدون ریسک در زمینه بلاک چین و قراردادهای هوشمند معرفی می کنند. در حالی که این پروژه ها کلاهبرداری و نوعی طرح پانزی هستن که در اخر باعث میشه تا کابران همه سرمایه خودشون رو از دست بدن.

جالب اینجاست که بدونین پروژه دابل وی یا Double Way برای کاربران خودش یه ماتریس هشت سطحی فراهم کرده که مشخص شده که در هر سطح چند نفر باید توسط شما به این سیستم یا شبکه معرفی بشه و میزان درآمد شما چقدر هست. به عنوان مثال در سطح سوم شما باید 8 نفر رو به سیستم معرفی کنین تا بتونین 2.26 اتر سود به دست بیارین. برای معرفی کردن این 8 نفر به سیستم شما 64 روز فرصت دارین تا این افراد رو معرفی و سطح خودتون رو ارتقا بدین و به 8 برسین. اگه شما طی مدت 64 روز نتونین به این سطح برسین، باید هزینه ای پرداخت کنین تا سطح فعلی برای شما تمدید بشه و درآمدتون زیاد بشه.

مقاله پیشنهادی: کلاهبرداری ارزهای دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن ها

ساختار پروژه دابل وی چگونه است؟

ساختار پروژه دابل وی چگونه است؟

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله به بررسی ساختار پروژه دابل وی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بدونین که این پروژه چجوری ساخته شده. برای اینکه شما بتونین در پروژه کلاهبرداری دابل وی یا Double Way فعالیت داشته باشین، ابتدا باید در اون ثبت نام کنین. برای این کار هم به یه کد معرف نیاز دارین. این موضوع دقیقا به همون شبکه ای و هرمی بودن پروژه دابل وی اشاره داره. الان باید پرداخت و سپس 0.08 اتریوم به ادرس اسمارت کانترکت بفرستین تا بتونین وارد مجموعه دابل وی بشین.

مقاله پیشنهادی: کلاهبرداری پانزی چیست و چگونه انجام می شود؟

بعد از اینکه وارد مجموعه Double Way شدین، نوبت به این رسیده تا با توجه به قوانین شبکه ای، عضوگیری خودتون رو شروع کنین. بعد از عضوگیری دو نفر و پرداخت 0.08 اتریوم به اسمارت کانترکت دابل وی متصل میشن. الان با اضافی شدن اون ها به پروژه شما به سود میرسین. مبلغی که در این قسمت می تونین از سود این پروژه دریافت کنین، برابر با 0.16 اتریوم هست. الان این مقدار اتریوم به صورت مستقیم به کیف پول دیجیتالی شما ارسال میشه. با این حساب شما تونستین یه مجموعه بسازین. الان برای سود گرفتن بیشتر دو نفر دیگه شما باید افراد دیگه ای به زیرمجموعه های خودشون اضافی کنند تا اون ها هم مبلغ 0.08 اتر به اسمارت کانترکت اضافی کنند و شما دوباره سود به دست بیارین. بعد از ادامه دادن این فرایند و پر شدن 8 سطح از سطوح موجود 3500 اتریوم برای شما واریز میشه که این موضوع دروغی بیش نیست و تقریبا کلاهبرداری محسوب میشه.

وعده دروغین سوددهی سنگین با رسیدن به سطح 8

وعده دروغین سوددهی سنگین با رسیدن به سطح 8

پروژه کلاهبرداری دابل وی یا Double Way به صورت سطح بندی از 1 تا 8 هست. در این برنامه روند کار اینجوری هست که هر کسی که بتونه به سطح 8 برسه می تونه از سود زیادی برخوردار بشه. برای رسیدن به این سطح هم می تونه زیرمجموعه بگیره و هم می تونه با پرداخت کردن اتریوم سطح فعلی خودش رو ارتقا بده. ولی باید بدونین که زمانی یه شخص اطلاعات متوسط و معمولی درباره ارزهای دیجیتال داره، هیچ وقت به سطح 5 هم نمیرسه. یه حالت کلی در این برنامه هست که شما می تونین به سطح بالاتری ارتقا پیدا کنین و زیرمجموعه شما هم نمی تونه سود زیادی به دست بیاره. ضمن اینکه اگه کاربر 64 روز فعالیت نکنه، سرمایش فریز میشه. در این شرایط سودی که به دست نیومده بلکه شما و زیرمجموعتون هم ضرر می کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله پروژه کلاهبرداری دابل وی چیست؟ اطلاعاتی در مورد پروژه دابل وی یا Double Way به شما ارائه کنیم و به بررسی ساختار پروژه دابل وی بپردازیم و نحوه عملکرد دابل وی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، پروژه دابل وی یا Double Way برای کاربران خودش یه ماتریس هشت سطحی فراهم کرده که مشخص شده که در هر سطح چند نفر باید توسط شما به این سیستم یا شبکه معرفی بشه و میزان درآمد شما چقدر هست. به عنوان مثال در سطح سوم شما باید 8 نفر رو به سیستم معرفی کنین تا بتونین 2.26 اتر سود به دست بیارین. در آخر باید بدونین که پروژه دابل وی نوعی طرح پانزی و کلاهبرداری هست که با اسم قرارداد هوشمند اتریوم از کاربران بازار ارزهای دیجیتال کلاهبرداری می کنه و سرمایه اون ها رو سرقت می کنه.


نظرات کاربران در مورد دابل وی Double Way چیست؟ کلاهبرداری با اسم اتریوم!
سوال امنیتی :2+69 = ?