رابرت کیوساکی: "آینده بسیار درخشانی برای بیت کوین می بینم"

1402/06/28
رابرت کیوساکی: "آینده بسیار درخشانی برای بیت کوین می بینم"

رابرت کیوساکی قصد خرید بیت کوین بیشتری دارد:  "آینده بسیار درخشانی برای بیت کوین می بینم"

روبرت کیوساکی نویسنده پرفروش ترین کتاب سال با نام پدر پولدار پدر فقیر، پس از پیش بینی "سقوط بزرگ سهام" که می تواند بازارهای ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر خو قرار دهد، درباره ی آینده بیت کوین چنین اظهار نظر کرد.: آینده ارز دیجیتال بیت کوین بسیار روشن است.

وی فاش کرد منتظر عقب نشینی بعدی است تا بیشتر از قبل روی بیت کویت سرمایه گذاری کند و خرید بیت کوین بیشتری خواهد داشت.

کیوساکی می گوید: آینده بیت کوین بسیار روشن است.

نویسنده و سرمایه گذار مشهور، رابرت کیوساکی، هفته گذشته گفت که آینده بیت کوین بسیار درخشان است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر تالیف شد. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین روزنامه های نیویورک تایمز قرار دارد. گفتنی است بیش از 32 میلیون نسخه به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

وی روز جمعه در توییتی نوشت:

"صعود بیت کوین به بالای 60 هراز دلار، آینده بسیار روشن پیش روی بیت کوین است، جشن بگیرید اما محتاط باشید. من قبل از سرمایه گذاری بیشتر منتظر عقب نشینی هستم".

کیوساکی از سرمایه گذاران مشهور ارز دیجیتال نیز هست و سرمایه گذاران را به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری روی این ارز توصیه می کند، با این حال او پیش بینی کرد که "سقوط بزرگ بازار سهام" در ماه اکتبر اتفاق می افتد. وی اضافه کرد که در این بین طلا، نقره و بیت کوین نیز ممکن است سقوط کنند.

وی در ما جولای هشدار داده بود: "بزرگترین حباب در تاریخ جهان بزرگتر می شود. بزرگترین تصادف در تاریخ جهان در راه است. "

با این وجود، او بیت کوین را بزرگترین سرمایه گذاری در نظر گرفت و خاطرنشان کرد: "با کاهش ارزش دلار، بیت کوین و نقره بهترین سرمایه گذاری به حساب می آیند." در ماه اوت، او توییت کرد که آمریکا "در حال ورشکستگی است" و به سرمایه گذاران توصیه کرد "به خرید طلا، نقره و بیت کوین ادامه دهند."

نوسانات قیمت بیت کوین در نمودار زیر نمایش داده شده است:

 

آینده بیت کوین | قیمت بیت کوین | خرید BTC

 

در ادامه صحبت های کیوساکی در توییتر، وی علت سرمایه گذاری خود در بیت کوین را چنین بیان کرد:

من بیت کوین را دوست دارم زیرا به فدرال رزرو ، خزانه داری یا وال استریت اعتماد ندارم.

بیانیه وی بازتاب اظهارات او در ماه آگوست بود و بیان می کرد که دلیل اصلی سرمایه گذاری در بیت کوین، طلا و نقره این است که وی به رهبرانشان، فدرال رزرو، خزانه داری و بازار سهام اعتماد ندارد.

با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال  از به روزترین اخبار کریپتوکارنسی مطلع خواهید شد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رابرت کیوساکی: "آینده بسیار درخشانی برای بیت کوین می بینم"
سوال امنیتی :2+59 = ?