مخالفت روسهای آگاه در مورد بیت کوین با ممنوعیت رمز ارزها در این کشور

1400/11/10
مخالفت روسهای آگاه در مورد بیت کوین با ممنوعیت رمز ارزها در این کشور

 با نظر سنجی که در مورد ممنوعیت بیت کوین اخیرا در کشور روسیه انجام شد مشخص شد که روس هایی که در مورد ارز دیجیتال اطلاعات دارند؛ مخالف ممنوعیت کامل ارز های دیجیتال در این کشور هستند. چندی پیش بانک مرکزی روسیه در گزارشی بیان کرد که خواستار ممنوعیت هر گونه تراکنش مالی با ارزهای دیجیتال در این کشور هست و همچنین بدنبال اجرای این قانون قصد دارند که هر درگاهی که به خرید یا فروش ارز دیجیتال بپردازد را مسدود کنند و این قانون شامل ارزهای دیجیتال هم خواهد شد. اما در نظرسنجی که این اواخر برگزار شد، مشخص شد که تنها یک سوم از مردم شرکت کننده در نظر سنجی از این پیشنهاد بانک مرکزی روسیه حمایت می کنند و ما بقی مخالف اجرای این طرح در کشور روسیه هستند.

حمایت تنها  32 درصد از مردم از ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه

در میان بحث های جاری در مورد آینده ارزهای دیجیتال، مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است که نگرش شهروندان روسی را نسبت به ارزهای دیجیتال می سنجد. این در حالی است که این مقامات در تلاش هستند تا فضای ارزهای دیجیتال در کشور را بدون اختلاف نظر بین تنظیم کننده ها نظم دهند. در همین راستا محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال، مسکو را مجبور کرده است تا اقداماتی را برای تنظیم بازار انجام دهد. بانک روسیه با استناد به اینکه بازار رمز ارزها بعنوان یک تهدید برای ثبات مالی این کشور و سرمایه شهروندان روسیه به شمار می رود، داد و ستد و استخراج ارزهای دیجیتال را در کشور ممنوع اعلام کرد. این ممنوعیت با مخالفت نهادهای دیگر مواجه شده است.
اما بر اساس این نظرسنجی، اکثریت روس ها (64 درصد) اسم ارز دیجیتال بیت کوین را شنیده اند و 17 درصد از انها اطلاعات خوبی از ارز دیجیتال دارند که در مقایسه با داده های یک نظرسنجی در سال 2017، چهار درصد افزایش داشته است. سهم کسانی که کاملاً از دنیایی ارز دیجیتال بی اطلاع هستند11درصد کاهش یافته است. بنابراین اطلاعات به دست امده نشان می دهد که تعداد کسانی که مخالف ممنوعیت ارزهای دیجیتال هستند، مساوی کسانی هستش که با این قانون موافق و33 درصد از مردم هم، نسبت به اعمال محدودیت برای تراکنش های مرتبط با ارز های دیجیتال بی تفاوت هستند. ایا این نظر سنجی برای اجرای محدودیت های اعمال شده بر ارزهای دیجیتال تاثیر خواهد گذاشت یا نه؟ باید منتظر اقدامات بعدی کشور روسیه در این زمینه باشیم.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مخالفت روسهای آگاه در مورد بیت کوین با ممنوعیت رمز ارزها در این کشور
سوال امنیتی :3+35 = ?