صرافی برگر سواپ(Burger Swap) چیست؟

1402/01/04
صرافی برگر سواپ(Burger Swap) چیست؟

برگر سواپ یا Burger Swap؛ بهترین صرافی مالی غیرمتمرکز! آیا چیزی در مورد این صرافی شنیدین؟ اصلا می دونین صرافی برگر سواپ چیست؟ چه چیزی این صرافی رو منحصر به فرد می کنه؟ چجوری از صرافی برگر سواپ استفاده کنیم؟ موارد استفاده بر برگر سواپ چیست؟ توکن BURGER چه کاربری در این صرافی داره؟ برگر سواپ چه امکاناتی رو در اختیار کاربران قرار میده؟

اخیرا با تداوم رشد فایننس غیرمتمرکز، پروژه های مختلفی هم به ارائه خدمات معامله ارز دیجیتال روی آوردن. با این حال، برخی از اون ها با مشکلات نقدینی و لغزش قیمت مواجه هستن و معاملاتی پرهزینه رو برای کاربران خودشون رقم می زنن. صرافی ارز دیجیتال برگر سواپ، یکی از قدیمی ترین فایننس های غیرمتمرکز هست که مجموعه ای از ابزارهای مختلف رو برای رفع این مشکلات ارائه داده. شما می تونین با استفاده از این صرافی معاملات و مبادلات خودتون رو انجام بدین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی برگر سواپ چیست؟ اطلاعاتی در مورد صرافی برگر سواپ یا Burger Swap به شما ارائه کنیم و به بررسی امکانات صرافی برگر سواپ بپردازیم و روش استفاده از صرافی Burger Swap رو به شما یاد بدیم تا بتونین از این صرافی بهره ببرین.

صرافی برگر سواپ چیست؟

صرافی برگر سواپ چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم صرافی برگر سواپ یا Burger Swap رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این صرافی به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی برگر سواپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که برگر سواپ نوعی صرافی غیرمتمرکز هست که در بستر زنجیره هوشمند بایننس بنا شده و برای کاربران امکان معامله ارزهای دیجیتال رو توسط بازارساز خودکار فراهم می کنه. بازارساز خودکار این صرافی توسط مجموعه نقدینگی خودش پشتیبانی میشه که در اون کاربران می تونن در ازای تامین نقدینگی، توکن برگر یا BURGER پاداش بگیرن.

جالب اینجاست که بدونین صرافی برگر سواپ یه پروتکل سیستم مالی غیرمتمرکز یا دیفای روی زنجیره هوشمند بایننس هست که به شما امکان معاوضه توکن های موجود در بلاک چین BSC و دریافت پاداش در ازای فراهم کردن نقدینگی برای این بازارهای غیرمتمرکز رو میده. برخلاف سایر پروژه های مشابه دیفای مثل یونی سواپ و سوشی سواپ، در برگر سواپ خبری از توکن های معمول تامین کننده نقدینگی نخواهد بود. در عوض، همه افرادی که برای جفت ارزهای واجد شرایط، نقدینگی لازم رو فراهم میارن، توکن های برگر رو دریافت می کنند. این توکن ها نماد سهم این افراد از استخر نقدینگی محسوب میشه.

بیشتر بخوانید: صرافی غیرمتمرکز چیست و انواع آن کدامند؟

امکانات صرافی برگر سواپ کدامند؟

امکانات صرافی برگر سواپ کدامند؟

همونطور که گفتیم، برگر سواپ به عنوان یه صرافی غیرمتمرکز کار می کنه که از مدل بازارساز خودکار استفاده می کنه. این پروتکل مشابه پروتکل های پنکیک سواپ، یونی سواپ و.... به کاربران اجازه میده تا با ارائه نقدینگی پاداش به دست بیارن. همچنین این صرافی امکانات و سرویس های زیادی رو برای کاربران فراهم می کنه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی امکانات صرافی برگر سواپ بپردازیم.

·سواپ(Swap)

یکی از امکانات صرافی برگر سواپ که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره، بخش سواپ یا مبادله توکن هاست. در این بخش میشه توکن های BEP-20 رو به همدیگه تبدیل کرد. علاوه بر هزینه انتقال شبکه هوشمند بایننس که معمولا مقدار ناچیزی هست، مشابه بیشتر پلتفرم های دیگه، مقدار 0.3 درصد به عنوان هزینه تراکنش کم میشه. همچنین در بخش نقدینگی اون میشه با فراهم کردن یه جفت ارز، به یکی از تامین کننده های نقدینگی این صرافی تبدیل شد و در ازای اون سهمی از هزینه مبادله دریافت کرد.

مقاله پیشنهادی: صرافی یونی سواپ(UniSwap) چیست؟

·حاکمیت(Governance)

یکی دیگه از امکانات صرافی برگر سواپ، حاکمیت یا Governance هست. هر کاربر می تونه با تهیه طرح پیشنهادی، تقاضای تغییر پارامترهای سیستم رو ثبت کنه. سایر کاربران می تونن با استیک یا سپرده گذاری توکن برگر، در رای گیری شرکت کنند و علاوه بر تعیین سرنوشت پلتفرم خود، مشوق مالی هم دریافت کنند. هزینه ایجاد یه طرح پیشنهادی در حال حاضر 400 برگر هست.

·عرضه اولیه فارم(IFO)

یکی دیگه از امکانات صرافی برگر سواپ، عرضه اولیه فارم یا IFO هست. در این قسمت پروژه های جدیدی که قصد تامین سرمایه دارن، لیست میشن و کاربران می تونن با سرمایه گذاری در پروژه، صاحبت توکن اون بشن. نحوه سرمایه گذاری به این صورت هست که متقاضیان ابتدا باید با تامین نقدینگی در استخر برگر، توکن LP اون استخر رو دریافت کنند و با ارائه این توکن در زمان فروش، با توجه به هدف تعیین شده برای جذب سرمایه و مشارکت باقی متقاضیان سرمایه گذاری، صاحب تعدادی از توکن های پروژه لیست شده بشن.

روش استفاده از صرافی Burger Swap چگونه است؟

روش استفاده از صرافی Burger Swap چگونه است؟

در برگر سواپ شما می تونین انواع مختلف توکن های BEP-20 رو با همدیگه سواپ کنین. در واقع همه دارایی هایی که روی شبکه BSC اجرا میشن رو میشه در برگر سواپ مورد معاوضه قرار داد. برای مثال، اگه می خواهین توکن های بایننس خودتون رو به جای توکن های برپر سواپ به فروش برسونین، ابتدا باید به قسمت SWAP برین، مقداری از ارز دیجیتال بایننس رو که می خواهین معاوضه کنین، وارد کنین و سپس روی دکمه سواپ کلیک کنین. حواستون باشه که حتما قبل از سواپ توکن های خودتون، اثر قیمت، کارمزد تراکنش و سایر جزئیات مربوطه رو چک کنین.

بیشتر بخوانید: صرافی پنکیک سواپ(PancakeSwap) چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کریم در مقاله صرافی برگر سواپ چیست؟ اطلاعاتی در مورد صرافی برگر سواپ یا Burger Swap به شما ارائه کنیم و به بررسی امکانات صرافی برگر سواپ بپردازیم و روش استفاده از صرافی Burger Swap رو به شما یاد بدیم تا بتونین از این صرافی بهره ببرین. همونطور که گفتیم، برگر سواپ نوعی صرافی غیرمتمرکز هست که در بستر زنجیره هوشمند بایننس بنا شده و برای کاربران امکان معامله ارزهای دیجیتال رو توسط بازارساز خودکار فراهم می کنه. شما می تونین با استفاده از این صرافی توکن های خودتون رو سواپ و با همدیگه معاوضه کنین.


نظرات کاربران در مورد صرافی برگر سواپ(Burger Swap) چیست؟
سوال امنیتی :7+77 = ?