صرافی ویگو سواپ(Wigoswap) چیست؟

1402/02/22

صرافی ویگو سواپ یا Wigoswap؛ پلتفرمی برای امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای که روی شبکه فانتوم ساخته شده! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این صرافی ارز دیجیتال به دست بیارین؟ اصلا می دونین صرافی ویگو سواپ چیست؟ هدف اصلی Wigoswap چیست؟ مهم ترین خدمات صرافی ویگو سواپ کدامند؟ امنیت پلتفرم ویگو سواپ در چه سطحی هست؟ چجوری میشه با این صرافی خرید و فروش انجام داد؟

کل اکوسیستم های مبتنی بر بلاک چین برای معامله ارزهای دیجیتال خودشون به یه پلتفرم معاملاتی نیاز دارن. بر بستر بلاک چین فانتوم هم انواع صرافی غیرمتمرکز راه اندازی شده که یکی از بهترین اون ها ویگو سواپ هست. با استفاده از صرافی غیرمتمرکز ویگو سواپ می تونین تعداد زیادی از توکن های اکوسیستم فانتوم رو معامله کنین. در این اکوسیستم تامین نقدینگی انجام بدین و بتونین از همه فرصت های این اکوسیستم بهره ببرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی ویگو سواپ چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی ویگو سواپ یا Wigoswap به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های صرافی ویگو سواپ بپردازیم و امنیت پلتفرم ویگو سواپ رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی ویگو سواپ چیست؟

صرافی ویگو سواپ چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی ویگو سواپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی ویگو سواپ یا Wigoswap نوعی پلتفرم دیفای در شبکه فانتوم هست که محصولاتی مثل صرافی غیرمتمرکز با کارمزد تراکنش های خیلی پایین، بازار NFT، مینی بازی ها رو با یه رابط کاربری خیلی آسون ارائه میده که کاربران این شبکه می تونن از اون استفاده کنند. به همین دلیل تیم صرافی ویگو سواپ پلتفرم خودش رو به عنوان یه فروشگاه یه مرحله ای واسه همه نیازهای دیفای شما در شبکه فانتوم ارائه میده.

جالب اینجاست که بدونین صرافی ویگو سواپ(Wigoswap) نوعی مجموعه همه کاره هست که در اون به راحتی می تونین از مزایای دیفای بهره مند بشین و با شرکت در بازی ها و مسابقات سود زیادی به دست بیارین. این پلتفرم غیرمتمرکز خدمات و سرویس های مختلفی مثل صرافی غیرمتمرکز، ییلد فارمینگ و استیکینگ رو با کمترین کارمزد تراکنش ارائه میده. توجه داشته باشین که رابط کاربری صرافی ارز دیجیتال ویگو سواپ جوری هست که حتی مبتدیان هم به سرعت می تونن با این پروتکل آشنا بشن.

مقاله پیشنهادی: صرافی اسپوکی سواپ(SpookySwap) چیست؟

ویژگی های صرافی ویگو سواپ

ویژگی های صرافی ویگو سواپ

همونطور که گفتیم، صرافی ویگو سواپ پلتفرمی برای امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای هست که روی شبکه فانتوم ساخته شده و طیف گسترده ای از خدمات رو برای کمک به رشد ثروت ارائه میده. صرافی غیرمتمرکز Wigoswap به کاربران اجازه میده تا توکن های خودشون رو با کارمزد پایین مبادله کنند. این صرافی ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های صرافی ویگو سواپ بپردازیم.

  • سادگی و قابل درک بودن

یکی از ویژگی های صرافی ویگو سواپ، سادگی و قابل درک بودن هست. تیم صرافی ویگو سواپ کاربرمحور فکر می کنه، راه حل های ساده ای رو برای مشکلات واقعی به وجود آورده و از اصطلاحات پیچده و راه حل های بیش از حد تخصصی اجتناب و دوری می کنه، چون باور داره که دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز باید پاسخگوی مشکلات کاربران باشه، نه علتی برای مشکلات بیشتر.

  • دیفای همراه با گیم فای

یکی دیگه از ویژگی های صرافی ویگو سواپ، دیفای همراه با گیم فای هست. جالب اینجاست که بدونین صرافی ارز دیجیتال Wigoswap یه عنصر سرگرم کننده رو از طریق ویگو گلکسی و مینی بازی ها به دیفای تزریق می کنه. WigoGalaxy در ویگو سواپ دنیای جدیدی از گیمیفیکیشن رو در بخش دیفای به وجود میاره.

  • پایداری و مقیاس پذیری

پایداری و مقیاس پذیری هم یکی دیگه از ویژگی های صرافی ویگو سواپ هست. بهتره بدونین توکنومیک و مکانیسم های کاهش تورم صرافی ویگو سواپ حول پایداری طراحی شدن. از طریق مکانیزم سوزوندن Gameified بخش قابل توجهی از عرضه توکن WIGO از گردش خارج میشه و در طولانی مدت به ضد تورمی شدن اون کمک می کنه.

  • کمترین کارمزد تراکنش

یکی دیگه از ویژگی های صرافی ویگو سواپ که باعث شده تا مورد استقبال تریدرها و کاربران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که کمترین کارمزد تراکنش رو از کاربران و معامله گران دریافت می کنه. توجه داشته باشین که کارمزد تراکنش ها در صرافی ویگو سواپ(Wigoswap) فقط 0.19 درصد هست. بنابراین، با پرداخت کمترین کارمزد می تونین تراکنش های خودتون رو در این صرافی انجام بدین.

مقاله پینشهادی: صرافی کوییک سواپ(QuickSwap) چیست؟

بررسی امنیت پلتفرم ویگو سواپ

بررسی امنیت پلتفرم ویگو سواپ

بر اساس داده های منتشر شده در وایت پیپر صرافی ویگو سواپ، این پروژه امنیت پلتفرم و دارایی های کاربران خودش رو خیلی جدی گرفته. به همین دلیل قبل از انتشار پلتفرم خودش به عموم، بازرسی های امنیتی دقیقی بر روی کد و قراردادهای هوشمند خودش انجام شده. از بازرسی هایی که بر روی این پلتفرم شده شامل قراردادهای هوشمند، زیرساخت ها و عملیات بوده تا اطمینان حاصل بشه که به بالاترین استانداردهای صنعتی در زمینه امنیت رسیده. همه بازرسی های امنیتی و بروزرسانی های منظم این پلتفرم توسط Certik انجام شده.

توکن WIGO چیست؟

ارز دیجیتال ویگو(WIGO) رمزارز بومی و مستقل اکوسیستم ویگو سواپ هست و حداکثر عرضه تعیین شده برای این رمزارز 2 میلیارد واحد هست. از این 2 میلیارد واحد 8 درصد توکن برای ضرب و عرضه اولیه، 3 درصد برای سرمایه گذاران، 3 درصد برای ایردراپ ها و 2 درصد برای تامین اولیه صرافی های غیرمتمرکز، 80 درصد برای فارمینگ و استیکینگ، 10 درصد برای تیم و 2 درصد برای سازمان های غیرمتمرکز اختصاص داده شده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی ویگو سواپ چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی ویگو سواپ یا Wigoswap به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های صرافی ویگو سواپ بپردازیم و امنیت پلتفرم ویگو سواپ رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی ویگو سواپ نوعی مجموعه همه کاره هست که در اون به راحتی می تونین از مزایای دیفای بهره مند بشین و با شرکت در بازی ها و مسابقات سود زیادی به دست بیارین. این صرافی ویژگی های زیادی داره که باعث شده تا مورد استقبال کاربران و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد صرافی ویگو سواپ(Wigoswap) چیست؟
سوال امنیتی :8+82 = ?