محدودیت معاملات ارزهای دیجیتال در رستوران ‌های سنگاپور

1401/02/15
محدودیت معاملات ارزهای دیجیتال در رستوران ‌های سنگاپور

سنگاپور زمانی بهشت علاقه مندان ارزهای دیجیتال در آسیا بوده است، اما اخیرا دولت با ایجاد قوانین محدودیت معاملاتی، استفاده از دارایی های دیجیتال را محدود کرده است. با وجود محدودیت های ایجاد شده توسط دولت سنگاپور، صنعت غذا در سنگاپور از ارزهای دیجیتال برای تراکنش استفاده می کنند. رستوران زنجیره ای جوبار و میسون ایکوکو پیشتاز استفاده از پرداخت های دیجیتال برای بسیاری از مشاغل در سنگاپور بوده اند. همچنین بسیاری از شرکت ‌های ارزهای دیجیتال که به سنگاپور نقل مکان کرده اند در میان محدودیت ‌های اخیر ارزهای دیجیتال معاملات خود را کاهش داده اند.
میسون ایکوکو، رستورانی در Kampon Glam، یکی از هزاران رستوران سنگاپوری است که ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت می ‌پذیرد. این رستوران بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرند. Ethan Leslie، مدیر عامل میسون ایکوکو، می‌گوید افزودن گزینه پرداخت دیجیتال درآمد رستوران را چند برابر کرده است.
پرداخت ارزهای دیجیتال نوع خاصی از مشتریان را جذب کرده است و از آنجایی که همه ‌گیری اکنون در حال کاهش می باشد، کارمندان بیشتری از صرافی ‌های دیجیتال مختلف و صندوق‌ های تامینی و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال جزء مشتریان ثابت این رستوران ها بوده اند.
همچنین گرد آوردن جمع کثیری از سرمایه گذاران دیجیتال فرصت های نوآوری بسیاری را فراهم کرده که در آن مشتریان می توانند با سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال برای آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال، معامله گران، هنرمندان NFT و بسیاری بازیگران دیگر جامعه دیجیتال همکاری کنند.
جوبار یکی دیگر از رستوران های معروف سنگاپور که پرداخت های دیجیتال را می پذیرد، در حال حاضر 15 درصد تخفیف برای پرداخت بیت کوین ارائه می نماید. همچنین بسیاری از مشتریان به راحتی شبکه های خود را گسترش داده و فرصت های شغلی جدیدی را پیدا کرده اند. پرداخت هزینه سفارشات در جوبار به سادگی با اسکن یک کد QR  امکان پذیر می باشد.

صدور مجوز ارزهای دیجیتال

مرجع پولی سنگاپور MAS، بانک مرکزی این کشور، اکنون در حال ارائه مجوزهای سختگیرانه برای مشاغلی است که از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. هدف مشاغل سنگاپوری مرتبط با ارزهای دیجیتال تبدیل شدن به قطب ارزهای دیجیتال در آسیا و در جهان می باشد که ارزش ریسک و قوانین سخت گیرانه سنگاپور را دارد. 
بیش از 100 کسب و کار که برای مجوز فعالیت و پذیرش ارز دیجیتال در سنگاپور درخواست داده بودند، توسط بانک مرکزی سنگاپور تأیید شده اند. همچنین به دلیل فرآیند دشوار صدور مجوز، برخی از شرکت ‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال تصمیم گرفتند دفتر مرکزی خود را به مکان‌ های دیگری مانند باهاما و دبی منتقل کنند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد محدودیت معاملات ارزهای دیجیتال در رستوران ‌های سنگاپور
سوال امنیتی :9+76 = ?