معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش(Sports)

1401/09/12
معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش(Sports)

ما سعی می کنیم در مقاله معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش، اطلاعاتی در مورد ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین در اون ها سرمایه گذاری کنین. سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال می تونه یه پیشنهاد عالی برای روش سودآوری بلند مدت باشه. با این حال، واضح هست که دونستن جزئیات و داشتن اطلاعات و آگاهی از بازار برای هر کسی که مشتاق تبدیل شدن به یه سرمایه گذار موفق هست، ضروری محسوب میشه. در آخر نیز گام های زیادی وجود دارن که باید بردارین تا مطمئن بشین که سرمایه گذاری شما سودآور میشه.

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بالا تبدیل بشه. همچنین بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم از اون ها در زمینه های مختلفی فعالیت دارن که یکی از این حوزه ها نیز ورزش هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش، اطلاعاتی در مورد ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش

ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم ارزهای دیجیتال حوزه ورزش رو شنیدین و خواستین تا با این رمز ارزها آشنا بشین و شاید این سوال برای شما پیش اومده باشه که ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش چگونه است؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که دنیای ورزش به صحنه کاملی از گسترش و توسعه سریع ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها در سراسر دنیا تبدیل شده. از توکن های غیر مثلی(NFT) گرفته تا حق نامگذاری اون ها. در ادامه ما سعی می کنیم به بررسی چند مورد از بهترین و برجسته ترین ارزهای دیجیتال در حوزه ورزش یا Sports بپردازیم تا ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش رو به خوبی درک کنین.

مقاله پیشنهادی: بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری

جالب اینجاست که بدونین ارزهای دیجیتال و ورزش در سال 2021 به تاثیرگذاری بر روی هم ادامه دادن و همکاری و هم افزاییی این دو در چندین زمینه مفید بوده. ارتباط بین دنیای ورزش و کاربردهای مختلف ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین(Blockchain) در چند سال گذشته به آرومی گسترش پیدا کرد. شروع حمایت های مالی ساده برای ایجاد آگاهی اولیه از برند برای مبادلات و پلتفرم های پرداخت به سرعت باعث شناخت جهانی اون برندها و همکاری بین این بخش ها شده، جوری که در سال 2021 موارد مختلف استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه ورزش مورد توجه قرار گرفت. امروزه نیز رمز ارزهای زیادی در حوزه ورزش فعالیت دارن.

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش

بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش

ارزهای دیجیتال هر روز به حوزه های مختلفی وارد میشن و امکانات جدیدی رو در اختیار افراد قرار میدن. ورزش یکی از اون حوزه هایی هست که میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا داره. طرفدارانی که برای ابراز علاقه به باشگاه محبوب خود و تعامل با اون حاضر هستن روش های مختلف رو امتحان کنند. ارزهای دیجیتال مختلفی در حوزه ورزش فعالیت دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش بپردازیم تا با این رمز ارزها اشنا بشین.

مقاله پیشنهادی: بهترین ارزهای دیجیتال حوزه مشاغل

• ارز دیجیتال چیلیز(Chiliz)

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش، ارز دیجیتال چیلیز یا Chiliz هست. این ارز دیجیتال با نماد اختصاری CHZ در سال 2012 راه اندازی شد و انقلابی در حوزه تعامل ورزش و ارزهای دیجیتال به وجود اورد. ارز دیجیتال چیلیز در بستر بلاک چین اتریوم و بایننس اسمارت چین فعالیت می کنه و با سایر ارزهای دیجیتال هوداری در ارتباط هست. سازندگان ارز دیجیتال چیلیز با هدف برقراری ارتباط موثر بین باشگاه های ورزشی و طرفداران اون ها، پلتفرم سوسیوس رو طراحی کردن. ارز دیجیتال چیلیز به عنوان توکن اصلی این پلتفرم محسوب میشه.

توکن هواداری(Fan Token) چیست؟

توکن های هواداری ارزهای دیجیتالی هستن که در بستر بلاک چین ساخته شدن. سوسیوس پلتفرمی هست که افراد با عضویت در اون می تونن توکن هواداری تیم خودشون رو دریافت کنند. این توکن ها نشون دهنده هواداری افراد هست و قابلیت دسترسی به خدمات باشگاه رو در اختیار اون ها قرار میده. این خدمات می تونه شامل شرکت در نظرسنجی های مربوط به تصمیمات باشگاه و یا دریافت جایزه و فروش انحصاری اقلام باشگاه باشه. همچنین سیستم های هواداری در این پروژه به صورتی هست که طرفداران باشگاه ها برای به دست آوردن قدرت رای گیری در تصمیمات اساسی تیم مورد علاقه خود، توکن های هوداری رو می خرن.

معرفی انواع توکن های هواداری حوزه ورزش

انواع توکن های هواداری حوزه ورزش

جالب اینجاست که بدونین در دنیای ورزش و فوتبال، تیم های باشگاهی پرطرفدار مثل یوونتوس، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، آث میلان، گالاتاسرای، پورتو و.... از جمله تیم هایی هستن که توکن هواداری مخصوص خودشون رو دارن. شما باید با این توکن ها اشنا بشین و بتونین توکن هواداری باشگاه مورد علاقه خودتون رو بخرین. از جمله از انواع توکن های هواداری حوزه ورزش می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• پاری سن ژرمن(PSG Fan Token)

یکی از انواع توکن های هواداری حوزه ورزش،  توکن هواداری پاری سن ژرمن یا PSG Fan Token هست که مخصوص این باشگاه هست. پلتفرم Socios این توکن رو در سال 2020 راه اندازی و به طرفداران PSG معرفی کرده. هواداران می تونن از صرافی این شبکه با خرید ارز دیجیتال چیلیز توکن هواداری رو از طریق پلتفرم سوسیوس دریافت کنند. بهتره بدونین زمانی که لیونل مسی به تیم پاری سن ژرمن پیوست، قیمت ارز دیجیتال PSG به طور قابل توجهی رشد کرد و دارندگان اون سود زیادی به دست آوردن.

• منچسترسیتی(Manchester City Fan Token)

یکی دیگه از انواع توکن های هواداری حوزه ورزش، توکن هواداری منچسترسیتی هست که برای اولین بار در مارس سال 2021 با نماد اختصاری CITY عرضه بازار شد. این توکن هواداری بر روی شبکه بایننس اسمارت چین و به صورت ارز دیجیتال مبتنی بر BEP-20 ایجاد شده. به این ترتیب، کیف پول هایی که روی این شبکه پشتیبانی میشن، برای ذخیره ارز دیجیتال CITY مورد استفاده قرار می گیرن. باشگاه منچسترسیتی علاوه بر عضویت در جامعه سوسیوس با شرکت آنیموکا که ارائه دهنده بازی های بلاک چینی هست همکاری می کنه.

• توکن هواداری بارسلونا(FC Barcelona Fan Token)

یکی دیگه از انواع توکن های هواداری حوزه ورزش، توکن هواداری بارسلونا هست که با نماد اختصاری BAR شناخته میشه و بعد از خروج مسی از بارسلونا در طی یه هفته 14 درصد رشد داشت. در زمان نوشتن این مقاله، قیمت ارز دیجیتال بارسلونا 60 دلار هست و در رتبه چهارم ارزهای دیجیتال ورزش در سایت کوین مارکت کپ قرار داره. این ارز دیجیتال در بلاک چین اتریوم ایجاد شده و عرضه کل اون برابر با چهل میلیون توکن BAR هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش، اطلاعاتی در مورد ارتباط ارزهای دیجیتال با ورزش برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه ورزش بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین در اون ها سرمایه گذاری کنین. همونطور که گفتیم، ارزهای دیجیتال و ورزش در سال 2021 به تاثیرگذاری بر روی هم ادامه دادن و همکاری و هم افزاییی این دو در چندین زمینه مفید بوده. ارتباط بین دنیای ورزش و کاربردهای مختلف ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین(Blockchain) در چند سال گذشته به آرومی گسترش پیدا کرد.


نظرات کاربران در مورد معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش(Sports)
سوال امنیتی :6+92 = ?