معرفی انواع تتر و شبکه های آن | راه های انتقال Tether| کارمزد انتقال انواع USDT

1402/06/15
معرفی انواع تتر و شبکه های آن | راه های انتقال Tether| کارمزد انتقال انواع USDT


استیبل کوین ها، یکی از مهمترین ابزار های بازار کریپتوکارنسی ها هستن. ارز دیجیتال تتر که همه اون رو به عنوان دلار دیجیتالی میشناسن، یکی از این استیبل کوین های دنیای رمز ارزهاست، که اکثر تریدر ها و سرمایه گذاران از اون استفاده میکنن. قیمت Tether همیشه برابر با یک دلاره، البته گاهی وقتا ممکنه که به خاطر عرضه و تقاضا ارزش اون کمی نوسان داشته باشه، ولی این نوسانات به اندازه ای نیست که بشه ازش سود زیادی گرفت.

احتمالا برای شما هم پیش اومده باشه که بخواین، بعد از خرید ارز دیجیتال تتر اونو به کیف پول و یا صرافی دیگه ای منتقل کنین، ولی با دیدن انواع USDT (یعنی تتر TRC20، تتر omni و تتر ERC20) سردرگم بشین و ندونین که کدوم یک از راه های انتقال تتر مناسب تره. تو این مقاله قراره که بطور کامل انواع ارز دیجیتال تتر رو معرفی کینم و تفاوت انواع تتر رو مفصلاً بهتون شرح بدیم. علاوه بر اون مدت زمان و کارمزد انتقال تتر روی هرکدوم از شبکه های Tether رو با هم مقایسه میکنیم.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

انواع تتر کدامند؟ | تتر چیست؟

قبل از هر چیزی بهتره که کمی بیشتر با ارز دیجیتال Tether آشنا بشیم. یکی از محبوب ترین استیبل کوین های جهان که پشتوانه ی دلاری داره، تتر هستش که با نماد USDT نشون داده میشه. البته ارزهای پایدار دیگه ای هم تو بازار وجود دارن که از نظر ساختاری مشابه با تتر هستن؛ ولی تا به الان هیچ کدومشون نتونستن از نظر ارزش بازار و محبوبیت جای تتر رو بگیرن.

شاید با خودتون بگین که ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین برای به چالش کشیدنِ سیستم های پولی و بانکی بوجود اومدن، پس چرا باید تو چنین بازاری نیاز به یه ارز با پشتوانه دلاری پیدا کنیم؟ علت ساخته شدن Tether چیست؟ اولین بار تو سال 2015 بود که ایده ی ساخت یه دلار دیجیتالی مطرح شد. این ایده به این خاطر بوجود اومد که، وقتی بازار های مالی نزولی میشد، اکثر سرمایه گذار ها میخواستن که ضرر نکنن؛ به همین خاطر هم سرمایه شون رو به دلار فیزیکی تبدیل میکردن. این کار باعث میشد که کل این سرمایه ها از بازار رمز ارزها خارج بشه.

به همین خاطر هم ایده ی دلار دیجیتالی با استقبال زیادی روبرو شد، که در نهایت تتر بوجود اومد. بعد از ساخته شدن Tether دیگه نیازی نبود که مردم با نزولی شدن بازار سرمایه شون رو به طور کامل از مارکت خارج کنن. ما تو ادامه ی این مقاله شما رو با انواع ارز دیجیتال تتر بیشتر آشنا میکنیم.

چرا تتر محبوب شد؟

تتر (Tether) یکی از معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارزهای دیجیتال مستقر در بازار رمزارزها است. در اینجا به دلایلی که تتر محبوب شده است، می‌پردازد:

ثبات ارزش: یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت تتر، ثبات ارزش آن است. تتر به صورت مستقیم به ارزهای ملی مانند دلار آمریکا (USDT) مرتبط است، بنابراین هر 1 تتر معادل 1 دلار آمریکا است. این ثبات ارزش تتر زمانی که معاملات در بازارهای رمزارز انجام می‌شود، به تاج‌کاری ارزش افزوده است.

مناسب برای معاملات و تراکنش‌ها: به دلیل ثبات ارزش، تتر به عنوان یک "پایه" در معاملات رمزارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با خرید تتر، به راحتی و با سرعت تراکنش‌های خود را انجام دهند و از نوسانات ارزهای دیجیتال دیگر جلوگیری کنند.

استفاده در تبادلات بین‌المللی: تتر به عنوان یک ارز دیجیتال قابل معامله در تمامی دنیا مورد تایید است و به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی در تبادلات بین‌المللی شرکت کنند. این امر می‌تواند تسهیل‌کننده‌ای برای تجارت بین‌المللی و انتقال پول به دور دنیا باشد.

معتبر بودن و تأیید های انتقال: تتر توسط شرکت Tether Limited که یک شرکت معتبر و تاییدشده است، ایجاد و مدیریت می‌شود. این شرکت به طور دوره‌ای تأییدهای مالی از ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال مرتبط با تتر انجام می‌دهد تا اعتماد کاربران را حفظ کند.

مختصر و توضیحات آسان: استفاده از تتر بسیار ساده است. ارزش هر تتر به طور مستقیم با دلار آمریکا مرتبط است و کاربران نیازی به درک تکنیکال‌ترین جزئیات ارزهای دیجیتال ندارند.

پشتیبانی در بورس‌ها: تتر به عنوان یک ارز پایه در اکثر بورس‌های رمزارز معامله می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران به راحتی تتر را خریداری و فروش کنند.

تبادلات در جریان های کاری: تتر به عنوان وسیله‌ای برای انجام تراکنش‌ها در جریان‌های کاری (مانند دنیای کریپتو) استفاده می‌شود. بسیاری از پروژه‌ها و شرکت‌ها از تتر برای تسویه معاملات و پرداخت‌های خود استفاده می‌کنند.

 

انواع تتر و شبکه های تترکدامند؟

انواع تتر و شبکه های آن کدامند؟

حالا که فهمیدیم تتر یا USDT چیست؟، وقتشه که در مورد انواع تتر صحبت کنیم. افرادی که سابقه ی فعالیت بیشتری تو بازار کریپتوکارنسی ها دارن، حتما یادشون میاد که اوایل فقط Tether omni وجود داشت. این نوع تتر سرعت نقل و انتقال خیلی کمی داشت، به همین خطر هم توسعه دهنده های این ارز تصمیم گرفتن که یه شبکه ی دیگه برای تتر پیدا کنن.

توجه داشته باشین که تتر یه کوین نیست، یعنی برا خودش یه بلاک چین مستقل نداره و باید از بلاک چین های دیگه استفاده کنه. از سال 2019 تا به الان Tether روی بلاک چین های مختلفی ساخته شده که از بین اونا فقط سه شبکه وجود داره که قویتر هستن:

  1. تتر اُمنی یا USDT Omni (Omni Layer)
  2. تتر ERC20 یا USDT ERC20(شبکه اتریوم)
  3. تتر TRC20 یا USDT TRC20(شبکه ترون)

وقتی که شما قصد برداشت و یا انتقال تتر ور داشته باشین، میتونین از بین ان سه شبکه یکی رو انتخاب کنین. تو این مقاله در مورد هر کدوم از این سه شبکه ی مختلف تتر رو بطور کامل معرفی میکنیم و در مورد تفاوت انواع شبکه های تتر صحبت میکنیم.

تتر Omni چیست؟

تتر Omni چیست؟ | انواع تتر کدامند.

تتر اُمنی اولین نسخه ی ارائه شده ی Tether میباشد. این تتر روی شبکه ی بلاک چین اُمنی که همون بلاک چین اتریوم هستش عرضه شده به همین خاطر هم بعضی مواقع به این نوع USDT، تتر بیت کوین هم گفته میشه. اما همونطور که گفتیم، این شبکه مشکلات زیادی رو داشت، در واقع هر مشکلی که روی شبکه ی خرید بیت کوین برای نقل و انتقالاتش بوجود میومد، روی شبکه ی تتر امنی هم دیده میشد.

Theter Omni کارمزد بسیار بالایی رو داره و علاوه بر اون اختلالات زیادی که بیشتر به خاطر شلوغ بودن شبکه، حمله های بی امان هکر ها و کند بودن تراکنش ها تو این شبکه وجود داشتن، باعث شدن که صرافی ها و سرمایه گذار ها علاقه ی چندان زیادی به استفاده از USDT نداشته بشن. در نتیجه همه ی این عوامل دست به دست هم دادن تا شرکت تتر به فکر پیدا کردن یه بلاک چین جدید برای Tether باشه.

تتر اتریوم چیست؟

تتر اتریوم چیست؟  | انواع تتر

تو سال 2017 به خاطر مشکلاتی که تو شبکه اُمنی بود، توسعه دهنده های تتر تصمیم گرفتن که از یه شبکه دیگه استفاده کنن. همونطور که میدونین اتریوم یکی از انقلابی ترین بلاک چین های دنیا رو داره. زمانی که این بلاک چین معرفی شد، از نظر سرعت یه شبکه بی رقیب بود. به همین خاطر هم تصمیم بر این شده که تتر جدید رو روی زنجیره ی اتریوم بسازن. اما چرا به تتر اتریوم، تتر ERC20 هم گفته میشه؟

دلیل این اسم اینه که، توکن هایی که روی شبکه ی Ethereum ساخته میشن، از یه استاندارد به خصوص به اسم ERC20 استفاده میکنن. به خاطر اینکه این تتر هم با استفاده از همین استاندارد ساخته شده، بهش Theter ERC20 میگن. عمده ترین تفاوت انواع تتر Omni و تتر اتریوم، سرعت بالا و کارمزد های پایین تو تتر ERC20 هستش. معامله گر ها و صرافی ها از این تتر جدید به شدت استقبال کردن، طوری که تا آخر سال 2019 اکثر تتر ها از شبکه اومنی خارج و به Ethereum منتقل شدن.

تتر ترون چیست؟

تتر ترون چیست؟ | انواع تتر

تا سال 2020 شبکه ی اتریوم به خوبی همه ی نیاز های ارز Tether رو رفع میکرد، ولی با ساخته شدن پروژه های دیفای (DeFi) متعدد روی بستر اتریوم و استقبال بی سابقه ای که از این پروژه ها شد، کارمزد شبکه اتریوم افزایش پیدا کرد. به همین خاطر هم توسعه دهنده های تتر مجددا باید دنبال یه بلاک چین جدید برای USDT میگشتن. یکی از گزینه های بسیار مناسب استفاده از بلاک چین ترون بود.

الگوریتمی که تو بلاک چین ترون وجود داره، استاندارد TRC20 هستش، به همین خاطرم به این نوع USDC، تتر TRC20 گفته میشه. شاید جالب باشه که بدونین ترون در گذشته، روی بلاک چین اتریوم ساخته شده بود، اما الان بلاک چین و ویژگی های منحصر به فرد خودش رو داره. این بلاک چین به کاربرا این امکان رو میده که با کمک ارز TRX، برنامه هایی رو بر اساس قرارداد هوشمند بسازن.

انتقال تتر به این شبکه، حتی از انتقالش به اتریوم موفق تر بود و از همون ابتدا تونست بسیاری از سرمایه گذارها و تریدر ها رو به خودش جذب کنه. دلایل اصلی عملکرد خوب Tether TRC20 ، سرعت بیشتر و کارمزد کمتر این شبکه نسبت به اتریوم هستش. همچنین استفاده از این شبکه به شما مزیت هایی مثل ایردراپ و جایزه های مربوط به نگهداری توکن های ERC20 رو میده.

مقایسه کارمزد انتقال تتر ERC20 و TRC20 و اُمنی

مقایسه کارمزد انتقال تتر ERC20 و TRC20 و اُمنی

تو شبکه های مختلف کارمزد های متفاوتی برای انتقال تتر از شما دریافت میشه، که این مقدار بستگی به شرایط داره و میتونه متغییر باشه. اگه از شبکه ی اُمنی برای نگهداری و انتقال تتر هاتون استفاده میکنین، باید بگم که از پرکارمزد ترین شبکه استفاده میکنین. در مواردی دیده شده که تو این شبکه به ازای انجام هر تراکنش، از کاربر ها 30 تا 35 دلار به عنوان کارمزد دریافت شده. البته این مقدار میتونه بیشتر هم بشه.

انتقال Tether روی شبکه اتریوم تا قبل از سال 2020 خرج به مراتب کمتری براتون داشت. معمولا در اون زمان هزینه ی انتقال تتر کمتر از 5 دلار میشد، که در مقایسه با تتر Omni خیلی کمتر بود. اما با گذشت زمان، شلوغ شدن بلاک چین اتریوم و همچنین افزایش قیمت ارز ETH، نرخ نقل و انتقالات روی شبکه اتریوم افزایش پیدا کرد. این افزایش به قدری بود که گاهی نرخ نقل و انتقالات به 30 دلار میرسید. البته بعد از اینکه پروژه ی اتریوم 2.0 به طور کامل اجرایی بشه، و در شبکه Ethereum الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام تبدیل بشه، میتونیم انتظار داشته باشیم که هزینه تراکنش ها هم کاهش پیدا کنه.

در حال حاضر برای انتقال USDT بیشتر از شبکه ترون استفاده میشه. کارمزد انتقال تتر روی این بلاک چین در ابتدا حدودا 0.1 تا 0.2 واحد تتر بود، به عبارت دیگه 10 تا 20 سنت خرج داشت. اما این نرخ هم ثابت نیست و با افزایش قیمت ترون و بیشتر شدن تراکنش ها روی بلاک چین اون، ممکنه که افزایش پیدا کنه. تا به الان بیشترین کارمزدی که تو این شبکه به ازای هر تراکنش دریافت شده، 2 دلار بوده. الان که این مقاله رو برای شما مینویسیم، کارمزد شبکه ترون 0.8 USDT میباشد.

مقایسه مدت زمان انتقال تتر ERC20 و TRC20 و اُمنی

مقایسه مدت زمان انتقال تتر ERC20 و TRC20 و اُمنی

بعد از بررسی میزان کارمزد انواع تتر تو هر شبکه، نوبت به سرعت انجام تراکنش تو هر شبکه هستش. سرعت انجام نقل و انتقالات یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب یه شبکه مناسب برای ارز تتره. در شبکه اُمنی، سرعت انتقال بسیار پایین هستش. دلیل این سرعت پایین اینه که تو بلاک چین بیت کوین ساخته شدن یه بلاک جدید 10 دقیقه طول میکشه؛ یعنی برای انجام یه تراکنش حداقل به ده دقیقه زمان نیاز دارین. البته گاهی دیده شده که انجام یه تراکنش تا دو ساعت طول بکشه.

تو بلاک چین اتریوم بر خلاف شبکه اُمنی، نیازی نیست که تا ساعت ها منتظر انتقال وجه باشین. این شبکه سرعت نسبتا بیشتری رو داره و انجام هر تراکنش نهایتا 10 دقیقه طول میکشه. این درحالیه که سرعت انتقال تتر روی بلاک چین ترون، بیشتر از سه دقیقه طول نمیکشه. اگه بخوایم مقایسه کنیم، سرعت بلاک چین ترون در حد میگ میگ هستش، در حالی که شبکه اُمنی مثل لاک پشته.

آیا امکان انتقال تتر به یک بلاک چین متفاوت ممکن است؟

انواع تتر| آیا امکان انتقال تتر به یک بلاکچین متفاوت است؟

شاید بعد از خوندن مطالبی که تا اینجا بهتون گفته شد، به این نتیجه برسین که ارز تتر رو به یه شبکه ی دیگه منتقل کنین. جالبه بدونین که یکی از متداول ترین سوال هایی که در این مورد میشه، اینه که امکان انتقال تتر ERC20 به بلاک چین ترون وجود داره یا نه؟ جواب این سوال یک کلمه است، خیر.

انتقال USDT فقط روی یه شبکه ی یکسان قابل انجام هستش. مثلا اگه تتر های شما روی شبکه ی ترون ذخیره شدن، شما نمیتونین مستقیما تتر TRC20 رو به کیف پول امنی یا اتریوم منتقل کنین. اگه چنین کاری رو انجام بدین، باعث از بین رفتن پولتون میشه. به همین خاطر بهتره که موقع انتقال ارز دیجیتال تتر، حتما بررسی کنین که آدرس مبدا و مقصدتون از یه شبکه یکسان باشه.البته اگه چنین اشتباهی رو انجام بدین، معمولا تو ولت ها و صرافی های مختلف با ارور مواجه میشین و تراکنش انجام نمیشه. اما از قدیم گفتن مالت رو سفت بچسب، همسایه­ات رو دزد نکن؛ به همین خاطره که پیشنهاد میکنیم حتما خودتون آدرس ها رو چک کنین. اگه چنین اشتباهی رو انجام دادین، خودتون مسئول هستین و صرافی نمیتونه هیچ کمکی به برگردوندن پولتون کنه.

البته یه راه حل برای انتقال بین دوتا شبکه ی مختلف وجود داره، اون هم اینه که ارز Tether رو به یه صرافی یا کیف پول که از هر دو شبکه مد نظر شما پشتیبانی میکنن، انتقال بدین. حالا کافیه که موقع ارسال مجدد ارز USDT، شبکه ای که میخواین ازش استفاده کنین رو برای انتقال انتخاب کنین. چون احتمال میدیم که خیلی با آدرس کیف پول و تشخیص بلاک چین اون آشنایی نداشته باشین، در ادامه آموزش تشخیص انواع کیف پول تتر رو براتون میذاریم.

تشخیص آدرس انواع کیف پول تتر

تشخیص آدرس انواع کیف پول تتر

با توجه به اینکه شبکه های مختلفی برای تتر وجود داره، آدرس کیف پول تتر تو هر کدوم از این شبکه ها یه سری ویژگی داره. با استفاده از این ویژگی ها میتونین خیلی ساده تشخیص بدین که هر آدرس به کدوم نوع Tether مربوط میشه. تو این بخش میخوایم تشخیص شبکه با استفاده از آدرس کیف پول رو بهتون توضیح بدیم.

آدرس کیف پول ها تو شبکه اُمنی به خاطر اینه که از بلاک چین بیت کوین استفاده میکنن، به آدرس کیف پول های بیت کوین شباهت زیادی داره. ویژگی اصلی آدرس های شبکه بیت کوین اینه که با عبارت bc1، با اعداد 1 یا 3 شروع میشن. همچنین این آدرس ها از 34 تا کاراکتر مختلف که شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد هستن، تشکیل شدن.

برای مثال همه ی آدرس هایی که در زیر گذاشتیم، مربوط به تتر روی شبکه اُمنی میباشند:

1AjRYgZP4D6zdWDjhwqba6C4jUxpWXYwOf

3BbDtxBSjgfTRxaBUgR2JACWRukLKtZdiQ

bc1K4xPcUn21kMe9qw9fG8w8y3WDrGfsLa

تشخیص آدرس انواع کیف پول تتر

اگه تتر روی شبکه اتریوم ذخیره بشه، آدرس کیف پولش هم از نظر ویژگی های فنی، مثل کیف پول های اتریوم هستش. در واقع آدرس همه ی ولت های تتر اتریوم، مثل آدرس کیف پل های اتریومه. این آدرس ها با 0X شروع میشن و در مجموع از 42 کاراکتر مختلف تشکیل شدن که نسبت به کیف پول های اُمنی بلندتر هستن. برای مثال آدرس زیر نمونه ای از آدرس تتر روی شبکه اتریوم هستش:

0xe15278ff56604bcc40e627aa8f6c171586d56d2e

فکر میکنم که خودتون بتونین حدس بزنین که، تتر هایی که روی شبکه ترون نقل و انتقال پیدا میکنن، باید آدرس ولتی مشابه با کیف پول های ترون داشته باشن. ویژگی اصلی این آدرس ها اینه که همگی با T شروع میشن و در کل 34 تا کاراکتر دارن. در ادامه یه آدرس کیف پول تتر روی شبکه ترون رو براتون گذاشتیم تا بهتر متوجه منظورمون بشین:

TR7NHqjeKQxGTCi8q8ZY4pL8otSzgjLj6t

جمع بندی: استفاده از کدام نوع تتر بهتر است؟

استفاده از کدام نوع تتر بهتر است؟

بعد از تمامی چیز هایی که در مورد تفاوت انواع تتر گفتیم، به عنوان جمع بندی باید بگیم که: اولین تتری که روی بلاک چین بیت کوین بوجود اومد، تتر Omni هستش. کارمزد این شبکه به شکل وحشتناکی زیاده و از طرفی هم سرعت انتقالش به شدت پایینه. علاوه بر اون برای استفاده از این شبکه باید مقداری بیت کوین رو همیشه تو کیف پولتون نگه دارین. همونطور که میبینین، اصطلاح اولین انتخاب، بهترین انتخاب برای انتخاب شبکه مناسب تتر، صدق نمیکنه.

دومین نوع تتر که بهتر از نوع اول اونه، تتر ERC20 میباشد. این تتر که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده، تونست مشکلاتی که نسخه قبلی در مورد مدت زمان انتقال و کارمزد بالا وجود داشت رو تا حدودی برطرف کنه. از طرفی چون که بیشتر کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری معتبر از بلاک چین اتریوم پشتیبانی میکردن، تونستن قابلیت ذخیره ی این نوع تتر رو به کاربرانشون بدن. البته الان کارمزد این شبکه بالاست ولی با تغییراتی که قراره بعد از ارائه آپدیت اتریوم 2.0 روی این بلاک چین اعمال بشه، میتونیم انتظار داشته باشیم که مجددا استفاده از این شبکه برای انتقال مبالغ کم کاربرد داشته باشه.

در نهایت میرسیم به سومین نوع تتری که تو این مقاله به شما معرفی کردیم، یعنی تتر TRC20. این تتر سریعترین و همزمان مقرون به صرفه ترین نوع هستش. کارمزد این شبکه به قدری پایینه که نقل و انتقال اون در مقایسه با تتر های دیگه رایگان محسوب میشه. تنها ایرادی که میتونیم به این تتر به شبکه ترون بگیریم، اینه که کیف پول های اندکی ازش پشتیبانی میکنن. البته قبلا تو یه مقاله جدا، بهترین کیف پول تتر رو معرفی کردیم، برای اطلاعات بیشتر میتونین به اون مقاله مراجعه کنین.

استفاده از کدام نوع تتر بهتر است؟

البته ناگفته نمونه که بعد از ساخت و راه اندازی شبکه های بایننس چین (BEP2) و بایننس اسمارت چین (BEP20)، تتر از این شبکه ها هم پشتیبانی کرد، ولی محبوبیت و کاربرد این بلاک چین ها به اندازه ی تتر هایی که ما تو این مقاله معرفی کردیم نیست. به همین دلیل توضیحات زیادی رو در مورد این تتر ها بهتون ارائه نکردیم.

اما پیشنهاد ما در این مورد چیه؟ پیشنهاد ما اینه که اگه میخواین تتری که انتخاب کردین رو با خیال راحت به هر کیف پول و صرافی­ای که میخواین منتقل کنین، بهتره که از تتر ERC20 استفاده کنین. اما اگه میخواین نقل و انتقالاتتون به صرفه تر باشه، و بیشتر از یک دقیقه طول نکشه، بهتره که از تتر TRC20 استفاده کنین. البته بعد از نهایی شدن آپدیت اتریوم، بهتره که به خاطر امنیت بیشتر، از این شبکه استفاده کنین.

انواع تتر در تراست ولت

انواع تتر در تراست ولت

Trust Wallet کیف پول رسمی صرافی بایننس هستش که تو سال 2018، توسط این صرافی خریداری شده. این کیف پول که از بیش از 40 کوین و بلاک چین اونا و همچنین 160 هزار ارز دیجیتال مختلف از جمله USDT پشتیبانی میکنه، تو نسخه های اندروید و آی او اس منتشر شده. از طرفی هم به خاطر ظاهر زیبا و ساده ای که داره، استفاده از این کیف پول بسیار ساده و لذت بخش هستش؛ به خاطر همین ویژگی این کیف پول هم برای افراد آماتور و تازه وارد و هم برای حرفه ای ها میتونه یه انتخاب مناسب باشه.

در حال حاضر کیف پول تراست ولت از تتر روی شبکه های ERC20، TRC20 و BEP2 پشتیبانی میکنه. برای اضافه کردن هر کدوم از این شبکه ها به صفحه اصلی کیف پولتون کافیه که قسمت جستجوی رمز ارزها تو کیف پولتون برین و ارز Tether رو سرچ کنین. حالا میتونین گزینه ی مقابل تتری که قصد دارین ازش استفاده کنین رو فعال کنین.

انواع تتر در تراست ولت

از کجا تتر بخریم؟

احتمالا الان که با تفاوت انواع تتر و مزایا و معایب هر کدوم آشنا شدین، به دنبال جایی هستین که بتونین با قیمتی USDT  مناسب ازش خریداری کنین. پیشنهاد ما بهتون اینه که از صرافی ایران بایننس خریدتون رو انجام بدین. این صرافی یکی از باسابقه ترین صرافی ارز دیجیتال داخلیه که همواره سعی کرده، بهترین خدمات رو به مشتریانش ارائه بده. قیمت تتر و سایر ارزها تو این صرافی برای تشویق و حمایت از مشتریان با اعمال کمترین کارمزد ممکن تعیین شدن.

از کجا تتر بخریم؟ | انواع تتر کدامند؟

این صرافی از همه ی انواع تتر پشتیبانی میکنه و به سریعترین شکل ممکن اونو به کیف پولتون ارسال میکنه. از طرفی تو ایران بایننس، همه ی خرید و فروش ارزدیجیتال ها به طور کاملا اتوماتیک انجام میشه و هزینه ی معامله خیلی سریعتر از چیزی که فکرش رو کنین، پرداخت میشه.

کلام پایانی

همونطور که برای تجارت با بازار های خارج از کشور باید پولتون رو به دلار تبدیل کنین، برای فعالیت تو بازار کریپتوکارنسی ها هم باید از یه واحد پول بین المللی مثل دلار استفاده کنین؛ البته نسخه دیجیتالی دلار. ارز دیجیتال Tether، محبوب ترین دلار دیجیتالی هستش که بطور مفصل در مورد انواع تتر و شبکه های تتر، تفاوت ها، کارمزد انواع تتر، مدت زمان انتقال تتر و. . . توضیحات لازم رو دادیم. تو انتهای مقاله هم بهتون در مورد نگهداری و خرید تتر پیشنهاداتی رو دادیم؛ همچنین شما رو با انواع تتر در تراست ولت آشنا کردیم. امیدواریم که این مقاله براتون مفید بوده باشه و تو بازار های مالی همواره پرسود باشین.


نظرات کاربران در مورد معرفی انواع تتر و شبکه های آن | راه های انتقال Tether| کارمزد انتقال انواع USDT
  • ممنون ازتوضیحات کامل وجامعتون

    ممنون از توضیحات خوبتون

    الان انواع شبکه تتر رو گفتید کارمزد کدوم یکی کمتره؟ کدوم شبکه رو برای انتقال انتخاب کنیم مناسب تره؟

    • شبکه ترون و اسمارت چین

    • شبکه ترون و اسمارت چین

    سلام مقداری تتر به کیف پول کوینومی بر بستر bep2انتقال دادم ولی نمیتوانم به حساب دیگری انتقالشان دهم باید چکار کنم ممنون

    • باید داخل کیف پول تون BNB داشته باشید تا بتونید کارمزد شبکه اش رو پرداخت کنید و اونو انتقال بدید.

    بنظر من شبکه ترون از همه شون واسه تتر بهتر و مناسب تر هستش

    سلام من وقتی میام از والتم تو وبسایت helsp3 به اون یکی والتم تو تراست والت تتر بزنم ارور میده میگه the payee user does not exist کاربر گیرنده پرداخت وجود ندارد چیکار کنم دیروز هم به والتم تو کوینومی خواستم بزنم همین ارورو داد

    سلام میخواستم بپرسم اگه کسی بخواد برام تتر ترون انتقال بده من باید چ آدرسی براش بفرستم و چجوری

    • داخل کیف پول تون ادرس تتر بر بستر شبکه ترون که با tx شروع میشه رو براش بفرستین

    سلام دوستان من آدرس کانتراکت تتر TRC20 را می خوام البته با تمام مشخصات شبکه که بتوانم به تراست ولتم اضافه بکنم اگه کسی می تونه بهم کمک بکنه لطفا به ایمیلم ارسال بکنه ممنون

    • usdt رو سرچ کنین بر بستر شبکه ترون میاره براتون. کانترکت نمیخواد

    سلام ،رمز ارز usdt بر بستر trc20 رو از صرافی برداشت کردم به usdr بر بستر trc20 در تراست ولت واریز کردم اما الان مقدارش صفر زده هنوز چیزی واریز نشده ممنون میشم راهنماییم کنین

    • اگه ادرس و شبکه ارز یکی باشند حتما میاد براتون

    سلام من اومدم تتر رو به صرافی انتقال بدم گفت فی شبکه ترون میخواد بعد یه گزینه top on tron اومد زدم ۱۹ترون و تترم پرید توی تراست ولت چکار باید کنم لطفا راهنماییم کنید

    سلام این سایت usdtrup.com برای چیه؟ یکی واسم کاربری و رمز عبور فرستاده؟

    • کلاهبرداریه

    سلام . یه حساب با پسورد از سایت usdtdsk دارم آدرس کیف پول رو میزنم کلید امنیتی میخواد تا ثبت بشه چطور باید کلید امنیتی متناسب با آدرس کیف پول بزنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام چطور میتونم کلید امنیتی برا آدرس بسازم که بتونم از سایت usdtdsk برداشت کنم

    سلام الان تتر بر بستر ترون همون تتر TRC20هستش

    سلام ميخواستم بدونم اين شبكه usdtsnd.com چيه يكي برام نام كاربري فرستاده

    • احتمال قوی کلاهبرداریه

    برای منم از سایت usdtrup اکانت با رمز اومده نمیدونم چیکار کنم درسته یا نه

    • اگه یه رقم خیلی بالا تتر رو داخل اون اکانت نوشته که میتونی برداشت کنی، بدون کلاهبرداریه

    سلام من تتر بر بستر اربیتروم دارم توی تراست ولت حالا چطور انتقال بدم به صرافی یعنی برای کارمزد شبکه کدوم ارز رو داشته باشم که انتقال انجام بگیره ؟؟

    ممنون از شما بسیار عالی بود

    سلام داخل سایت usdtsndکسی اکانت ساخته؟؟؟

    سلام جریان این سایت http://usdtrup.com چیه؟ امسال عید واسه همه تو واتساپ پیام اومده جالبیش اینه نام کاربری و رمز رو عبور واسه همه یکسان فرستادند

    • کلاهبرداریه 

    دوستان برای من هم یه یوزر پس اومده ، لطفا یوزرو شیر کنید ببینیم یکیه مال همه با نه

    سلام اگر كسي مي خواهد در سود 50 درصدي يك ماهه مشاركت كند پيام دهد حداقل موجودي 3000 دلار است

    سلام برای منم با شماره +16294444625 تو واتساپ پیام اومد برای سایت usdtrup.com و یوزر پسورد داد یوزر don888

    سلام این سایت usdtrup کلاهبرداریه ورمز key بهتون نمیده باید یه اکانت دیگه بزنید و 50 دلار بزنید به حسابشون و بعدا هم ارسال نمیشه یوزر و پسورد هم برای همه یکسان است don 888 fjk818

    سلام ..برای من هم با پیش شماره +1 آدرس سایت usdtrup.com .و یوزر don888 ارسال شده .جالب اینه که ظاهراً یک ولتی هست که بالای 3میلیون تتر موجودی داره .حتی زبان فارسی هم برای تغییر زبان تو گزینه های هست ....

    من 30 دلار كشيدم بيرون

    آقای حسن زاده چجوری30دلار کشیدی بیرون؟

    کسی تونسته ازش پول بکشه بیرون؟ بغییر آقای حسن زاده

    سلام میشه ۳۰ دلار کشید ولی اولش باید ۵۰ دلار واریز کنی ماهی ۳۰ دلار میشه برداشت کنی واسه منم همین یوزر و پس اومده

    سلام اگر کسی از سایت usdtsnd با رمز اکانت تونسته برداشت کنه راهنمایی کنه لطفا

    سلام ،من توی کیف متامسکم تتر دارم روی شبکه اتریوم میخوام ب اتر روی شبکه ی آربیتروم تبدیلش کنم،خیلی مهمه واسم،ممنون میشم راهنماییم کنید.

    برای منم اومده ولی با یه یوزر دیگه من ازش 30000هزارتا کشیدم ولی الان اونو فریز کرده

    من 30000هزارتا کشیدم تو حسابم ولی الان فریز شده میتونید کمک کنید

    سایت های کلاهبرداری زیادی درست کردن حواستون باشه مثل ،usdtrup واسه من 3,500,000 موجودی امد تا 2,900,000رفت والان شده 3,200,000.80 ظاهرن این مبلغ که داره کلاه برداری میکنه و ازش برداشت میکنه یا برای طبیعی جلوه دادن مبلغ کم و زیاد میشهusdtrupکلاهبردار

    سلام من60دلار کشیدم ازش بیرون

    سلام من از این vip 1 خریدم و ۱۰ تتر برداشت کردم و ریختم داخل صرافی خودم و برداشت کردمش الان vip3 رو خریداری کردم حالا 50000تا برداشت کردم و ریختم داخل ولت خودم یه جمیل آمد که باید 4% مالیات رو پرداخت کنید تا پول رو بتونین برداشت کنید نمی‌دونم چه کنم

    آقای سهیل چجوری 60دلار کشیدی بیرون

    من 4000 هزار دلار ریختم و لان لول 3 شدم برداشت رو زدم ولی مالیات میخواد دو هزارتا تا برداشت ازاد بشه کسی این کارو انجام داده ار عزیزا ممنون میشم بگین

    • در بیشتر مواقع همون پول رو هم که میریزی دوباره درخواست مقدار دیگه ای پول میکنن که همه رو یه جا بدن و متاسفانه کلاهبرداری در میاد. حواستون باشه

    سلام من در کول ولتم بیت وتتر با شبکه امنی دارم لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم انتقالشون بدم رو شبکه trc20ممنون

    سلام من یک سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنید من تو تراست ولتم تتر دارم و بر پایه اتریوم هست و روی شبکه ERC20. وقتی میخوام اتر بریزم روی تراست ولتم که هزینه تراکنش برای جا به جایی وجود داشته باشه اون اتر یهو صفر میشه و تراکنش انجام نمیشه.

    این سایت اصلا زیر نظر هیچ کشوری نیست که مالیات بخواد.یه سایت مشابه به اسم ایتسی از من و دوستانم کلی پول برد. اول میاد واقعا سود رو میده و شما مجدد پول رو میریزی به امید سود بیشتر و هیچ وقت کامل نمیکشی .فقط اولی ها برنده هستن من 70 باختم

    سلام دوستان اون یوزر و پسورد هم برای من اومد سطح سه رو گرفتم و 50 هزار انتقال دادم اما ازم 4% مالیات خواست اونوهم واریز کردم بعد یک هفته ایمیل اومده مالیات ایالت متحده برای شما 10% و باید 6% دیگه واریز کنی تا 50هزار برات آزاد بشه ، منم سرم کلاه رفت..

    سلام ميخواستم بدونم اين شبكه usdtvky.com چيه يكي برام نام كاربري فرستاده

    • کلاهبرداریه

    سلام کسی درمورد سایت usdtvopاطلاعاتی داره؟

    سلام دوستان برای منم اومده ، اما فقط نام کاربری و رمز عبور داره ، رمز تراکنش ندارم که ازش پول جابجا کنم کسی راهنمایی می‌کنه

    درود برشما، همین نام کاربری و رمز عبور برای منم اومده، توی سابقه هم زده قبلا از حساب برداشت شده، رمز تراکنش چی بزنم اگه کسی میدونه لطفاً راهنمایی کنید

    • کلاهبرداریه

    از یک شماره خارجی برام تو وات ساب پیام امده ویوزر و پسورد فرستاده و گفته برم تو سایت usdtopo.com وموجودی زده 2500000 usdt در ایجاد آدرس کیف پول خطای کد امنیتی میزنه و همچنیین ی ادرس ایمیل داده برای سوال پرسیدن (usdtzq8@gmail.com) این سایت حقیقی یا..

    سلام،میشه تتر trc20رو به ترون تبدیل کرد؟ از طریق swapدر تراست والت هرکاری کردم نمیاره نه تترtrc20 ونه ترونو، چطوری میشه؟ من میخوام تترو انتقال بدم ولی برای کارمزد ترون میخواد و من نمیخوام جدا ترون بگیرم، لطفا راهنمایی کنید

    سلام دوستان اونایی که از usdt برداشت کردن لطفا به منم یاد بدین . با تشکر

    سلام امروز برای من هم از این سایت رمز و کاربری از طریق واتساب فرستادن در حالی که من اصلا فعالیت ارزی ندارم لطفا دقت کنید من تازه مطالب شما را خوندم

    رمز تراکنش چی باید بزنیم

    سلام وقتتون بخیر عزیز من تتر رو شبکه ترون دارم و میخوام انتقالش بدم کارمزد ترون میخواد آیا صرافی هست که کارمزد از تتر کسر کنه بجای ترون اگه هست که معرفی کنین تا ولت ام رو اونجا ست کنم و تتر ها رو انتقال بدم ممنونم ازتون

    عالی بود👍

    برای منم کد.رمز اومده usdtsfk تامرحله vip3رفتم میگه 20دصدمالیات پرداخت کن تا مبلغ به ولت بشینه کسی هست دراهنمایی کنه

    • کلاهبرداری هست

    سلام من پانصد تت‌ر خریداری کردم رمز تراکنش فراموش کردم آیا انتقال میشود

    سلام عزیزان اگه مشکلی نباشه تادوماه ۶۰تتر بعد از ریختن ۵۰تتر به لول یک وکارمزدهامیشه برداشت ولی امکان داره تو اولین بار که ۱۰تتره فریز بشیدکه برامنپیش اومدواصلا سراغه لول های بالاهم نرید دوستم۳بازکردخودشم باید ۱۲۳باز کنی۴۰۵۰که وقتی زدی فریزمیشه

    سلام به کسی توصیه هم نکنید و رمزشم نگید که پخش نشه گناه دارن.منه احمق خودم ۱۵لول۱ودوستم که بایدبرالول ۳بیش از۴۰۵۰تترخرج میکردفریزشدخواهشانه به کسی بگیدنه خودتون استفاده کنیدهدفه دشمن بدبخت کردنه ما بدبختهاس.حتی رمزروهم جایی نگیدفقط بگیدکلاهبرداریه

    وقت به خیر رمز انتقال رو فراموش کردم چطور میتونم انجام بدم انتقال رو

    • اگر 12 کلمه ولتتون رو دارین یک ولت با هاش ایمپورت کنین و از اون طریق ارسال رو انجام بدین

    • اگر 12 کلمه ولتتون رو دارین یک ولت با هاش ایمپورت کنین و از اون طریق ارسال رو انجام بدین

    سلام مقداری تتر در شبکه ترون به تراست ولت منتقل کردم که از طریق پکینک سواپ خرید کنم ولی تو لیست ترید پکینک سواپ نمایش نمیده و اون مقدار رو نمیاره علت چی میتونه باشه

    سلام من مقداری تتر از صرافی نوبیتکس بر بستر شبکه trc20 انتقال دادم به کیف پول کوینومی اما هنوز بعد از گذشت تقریبا دو روز موجودی تترم رو صفر نشون میده . تو سایت ترون اسکنم چک کردم و زده بود موفقیت آمیز بوده تراکنشم. علت اینهمه تاخیر چیه؟

    • کوینومی ولت خوبی نیست

      12 کلمه رو انتقال بدین به تراست ولت یا ترون لینک و از اونجا مدیریت کنین

سوال امنیتی :5+90 = ?