کیف پول ارز دیجیتال شیبا چیست؟| معرفی بهترین کیف پول شیبا اینو| آموزش ساخت کیف پول Shiba Inu

1401/06/09
کیف پول ارز دیجیتال شیبا چیست؟| معرفی بهترین کیف پول شیبا اینو| آموزش ساخت کیف پول Shiba Inu

کیف پول ارز دیجیتال شیبا چیست؟، همونطور که تو مقاله ی ارز دیجیتال شیبا چیست؟ بهتون قول داده بودی، تو این مطلب قراره که بهتون بهترین کیف پول Shiba Inu رو معرفی کنیم. همونطور که میدونین در مورد آینده ارز شیبا اینو، با توجه به محبوبیتی که این رمز ارز تو همین مدت کوتاه تونسته بدست بیاره، بحث و جدل های زیادی وجود داره؛ ولی چیزی که در مورد این ارز قطعیه، افزایش قیمت ارز شیبا اینو در آینده نزدیک و سود های کلانِ سرمایه گذاران این ارز هستش.

اگه میخواین از


این رشد قیمتی جا نمونین، بهتره که بخشی از سرمایه تون رو برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو اختصاص بدین. البته نباید فراموش کرد که بهترین جا برای نگهداری ارز هاتون کیف پول دیجیتاله. تو این مقاله آموزش ساخت کیف پول شیبا اینو رو به طور کامل و مرحله به مرحله، براتون گذاشتیم تا بتونین بدون هیچ مشکلی ساخت کیف پول Shiba Inu رو به تنهایی انجام بدین.

ارزدیجیتال شیبا اینو 

این ارز دیجیتال وقتی که در سال 2020 درست شد سازنده اون با این هدف که هیچ یک از کوین های اون رو قبل ورود به بازار برای خودش ورنداره و به صورت کاملا تمرکز زدایی باشه ارائه شد همچنین ارز شیبا هیچ هزینه ای براش نشده چون یکی دیگه از اهداف سازندش این بود که میخواست ببینه آیا یه ارز دیجیتال میتونه بدونه هیچ پشتوانه مالی رشد بکنه یا نه.
این ویژگی های خاص شیبا باعث شد توجه تعداد زیادی از کاربر های بازار کریپتوکارنسی رو به خودش جلب کنه و باعث رشد سریع قیمتی اون بشه، با رشد قیمتی شیبا صرافی های زیادی اون رو ارائه کردن که در حال حاضر اکثر صرافی های بزرگ دنیا ارز شیبا رو ارائه میدن.

 

چه کیف پولی برای ارز دیجیتال شیبا اینو مناسب است؟

کیف پول شیبا چیست؟ | چه کیف پول هایی برای ارز شیبا مناسب است؟

ارز دیجیتال Shiba روی پلتفرم اتریوم و با استفاده از استاندارد ERC 20 ساخته شده. به همین خاطر هم موقع انتخاب یه کیف پول مناسب برای ذخیره ی این ارز باید دقت کنیم که، کیف پول هایی که ما انتخاب کردیم از این استاندارد پشتیبانی میکنن. اما از کجا میتونیم متوجه بشیم که یه کیف پول از این فناوری پشتیبانی میکنه؟ خیلی ساده اس؛ هر کیف پولی که از بلاک چین اتریوم و ارز ETH پشتیبانی کنه، از استاندارد ERC 20 و توکن هایی که بر مبنای اون ساخته شدن هم پشتیبانی میکنه.

مهمترین مسئله برای انتخاب و ساخت کیف پولShiba ، امنیت اون کیف پوله. در واقع شما برای امنیت بیشتر ارز هاتون از کیف پول استفاده میکنن، به همین خاطر هم باید در مورد امنیتش حسابی تحقیق کنین. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امنیت یه کیف پول میتونین در مورد اخبار و گزارش هایی که تا به امروز در مورد هک و یا سرقت ارز از اون کیف پول جستوجو کنین. یه راه دیگه هم اینه که به پلتفرم هایی که برای دانلود کیف پول هستن و همچنین انجمن ها و فوروم هایی که در این مورد وجود دارن، مراجعه کنین و نظرات کاربرای اون کیف پول رو درباره امنیتش بپرسین.

بهتره کیف پول هایی رو انتخاب کنین که کلید های خصوصی کاربراشون رو به جای اینکه تو پلتفرم های آنلاین یا سرورهای خودشون ذخیره میکنن، در اختیار خود کاربر میزارن و یا اینکه روی دستگاه های آفلاین ذخیره میکنن؛ اینطوری احتمال هک شدن و به سرقت رفتن اطلاعاتتون به طور قابل توجهی کاهش پیدا میکنه. البته نباید فراموش کنین که همچنان احتمال دزدیده شدن اطلاعاتتون جود داره. تو ادامه همین مقاله راهکار هایی رو برای امنیت بیشتر اطلاعاتتون به شما ارائه میکنیم.

یکی دیگه از مواردی که بهتره بهش توجه کنین، مخصوصا اگه آماتور هستین و اطلاعات زیادی در مورد استفاده از کیف پول دیجیتال ندارین، داشتن یه رابط کاربری ساده هستش. اینطوری موقع استفاده از کیف پول به هیچ دشواری و مشکلی برخورد نمیکنین. همچنین لازم نیست که مدت زیادی رو برای یاد گرفتنِ نحوه استفاده از اون کیف پول اختصاص بدین.

چرا باید از کیف پول شیبا استفاده کنیم؟

کیف پول شیبا چیست؟ چرا باید از کیف پول شیبا استفاده کنیم؟

مهمترین و اصلی ترین دلیل شما برای استفاده از کیف پول، امنیته. مطمئنم شما هم دیدین که بزرگترهامون پول و سکه های طلا رو تو لحاف و تشک جاساز میکردن تا اگه دزد بیاد، نتونه پیداشون نکنه. بیشتر خانومای خونه دار هم برای قایم کردن طلا هاشون از سطل برنج استفاده میکردن. ولی الان دیگه اوضاع فرق کرده؛ پول و دارایی کم کم داره ماهیت فیزیکیش رو از دست میده، به همین خاطر هم دیگه نمیشه مثل قدیما ازشون محافظت کرد.

برای محافظت از یه دارایی دیجیتالی به بستری نیاز داریم که هم جنس همون دارایی باشه، به همین خاطره که آروم آروم از کیف پول های دیجیتالی برای ذخیره و نگهداری رمز ارزها استفاده میشه. البته این فقط یکی از کاربرد های این کیف پول هاست. همین الان آثار هنری معروف و وسایل آنتیک رو میشه به عنوان یه کالای دیجیتالی فروخت، و برای نگهداری اون از یه کیف پول دیجیتالی استفاده کرد.

کیف پول های آفلاین امنیت بیشتری رو میتونن برای دارایی هاتون فراهم کنن. متاسفانه بیشتر افراد فکر میکنن که صرافی ها جای امنی بریا سرمایه هاشون هستن، به همین خاطر هم ارزی که میخرن رو به کیف پولشون منتقل نمیکنن. این افراد به این نکته توجه نمیکنن که صرافی ها یه پلتفرم آنلاینن و به همین خاطر هم هدف حمله ی هکر های زیادی هستن. کوچکترین خلا امنیتی تو سیستم یه صرافی میتونه میلیون ها دلار پول رو به باد بده. تو اکثر مواقع وقتی یه صرافی هک میشه، خسارتی که به کاربراش وارد شده رو گردن نمیگیره و به هیچ وجه حاضر نمیشه که ضرر معامله گر هاشو جبران کنه.

معرفی بهترین کیف پول Shiba Inu

کیف پول شیبا اینو | معرفی بهترین کیف پول Shiba Inu

در کل کیف پول های دیجیتال سه دسته هستن: 1. کیف پول های سخت افزاری 2. کیف پول های نرم افزاری 3. کیف پول های تحت وب. خوشبختانه برای ارز دیجیتال شیبا اینو میتونیم از هر سه نوع کیف پول استفاده کنیم. همه ی کیف پول هایی که در نظر گرفتیم تا تو این مقاله بهتون معرفی کنیم، از هر نظر مورد ببرسی قرار دادیم تا بتونیم بهترین کیف پول شیبا رو برای شما پیدا کنیم. البته کیف پول های دیگه ای هم وجود دارن که میشه ازشون استفاده کرد ولی اگه دنبال بهترین ها هستین، در نهایت به همین لیست میرسین.

البته لازم به ذکره که ما با توجه به ضعف هایی که تو سیستم های امنیتی کیف پول های آنلاین وجود داره، تصمیم گرفتیم که کیف پول تحت وب به شما معرفی نکنیم. به شما هم پیشنهاد میکنیم که از این نوع کیف پول ها به هیچ عنوان استفاده نکنین. در مورد ساخت کیف پول شیبا اینو هم نگران نباشین، چون کار خاصی نداره. البته ما تو آخر همین مطلب، آموزش ساخت کیف پول شیبا در تراست والت رو برای راحتی شما گذاشتیم. البته اگه به مشکلی برخورد کردین میتونین تو قسمت نظرات با ما مطرحش کنین؛ ولی اگه کیف پول دیگه ای رو انتخاب کردین باید بگم که، چون ساخت کیف پول Shiba Inu تو کیف پول های مختلف شباهت زیادی به تراست ولت داره، به همین خاطر هم میتونین از همین آموزش برای ساختش استفاده کنین.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول شیبا چیست؟ | بهترین کیف پول شیبا اینو | کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

یک از بهترین کیف پول های دیجتال اتمیک ولت هستش که از ارز دیجیتال Shiba Inu پشتیبانی میکنه. این کیف پول از 500 تا کوین و توکن مختلف پشتیبانی میکنه. استفاده از کیف پولِ همه فن حریفِ اتومیک ولت، شما رو از هر کیف پول دیگه ای بی نیاز میکنه. این کیف پول رو میتونین روی دستگاه های اندروید و آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک OS نصب کنین.

شاید براتون جالب باشه که بدونین اسم اتمیک ولت به خاطر یکی از قابلیت هایی هستش که تو این کیف پول وجود داره. Atomic Swaps به شما این امکان رو میده که اتمیک والت به یه بخشی از اکوسیستم ارز های دیجیتال تبدیل بشه. به این ترتیب اپلیکیشن با بلاک چین کوین های مختلف ارتباط برقرار میکنه؛ ساده ترین مثالی که میتونیم از کاربرد این قابلیت بزنیم اینه که، شما میتونین تراکنش ها رو با وارد کردن کدش پیگیری کنین.

برنامه نویس های این نرم افزار، محیط و رابط کاربریش رو طوری طراحی کردن که علاوه بر کارایی بالایی که داره، خیلی ساده و کاربرپسند هم هست. برای استفاده از این اپلیکیشن مهم نیست که چقدر با ارز های دیجیتال آشنا هستین، چون استفاده ازش بسیار ساده است و با مدت کوتاهی استفاده از این نرم افزار میتونین کاملا بهش مسلط بشین. تو وبسایت اصلی این کیف پول میتونین اطلاعات فنی کامل تری رو در مورد این کیف پول مشاهده کنین.

اگه بخوایم از نظر امنیت این کیف پول رو ببرسی کنیم، باید بگم که پروتکل های امنیتی این کیف پول طوری طراحی شده که کاملا غیرقابل نفوذ باشه. البته اگه خود کاربر اشتباهی رو مرتکب بشه و کلید های خصوصیش به سرقت بره، هیچ ربطی به سیستم امنیتی کیف پول نداره. با توجه به اینکه این کیف پول متن باز هستش و کاربرای دیگه میتونن تغییرش بدن، احتمال وجود باگ و خلا امنیتی خیلی کمه. از طرفی هم تیم تسعه دهنده ی این کیف پول تقریبا هر هفته یه آپدیت جدید ارائه میکنن تا حفره های امنیتی کیف پول رو پوشش بدن.

کیف پول اج ولت (Edge Wallet)

بهترین کیف پول های شیبا اینو |کیف پول اج ولت

تو سال 2014 کیف پول دیجیتالی با اسم Airbitz برای ذخیره رمز ارزها معرفی شد که فقط از بیت کوین پشتیبانی میکرد. بعد از مدتی، تیم توسعه دهنده این کیف پول تصمیم گرفتن که اونو ارتقا بدن. نتیجه ی این ارتقا و آپدیت، کیف پول اج والت هستش که از 12 رمز ارز بیشتر پشتیبانی میکنه. به این ترتیب این کیف پول تونست موفقیت و محبوبیت زیادی رو بین سرمایه گذارها کسب کنه. بعد از این آپدیت بود که این کیف پول قابلیت پشتیبانی از ERC 20 رو پیدا کرد.

یکی از قابلیت های جذاب کیف پول اج والت، قابلیت خرید و فروش بدون واسطه رمز ارزها تو این کیف پوله. طبق چیزی که شرکت سازنده ی این کیف پول یعنی ایربیتز میگه، هدف اصلی این کیف پول کاربری ساده در کنار امنیت بالا هستش. رابط کاربری این کیف پول در اوج سادگی که داره، بسیار شیک و جذاب طراحی شده، به همین خاطر ساخت کیف پول شیبا تو این اج والت از آب خوردن هم ساده تر هستش. از طرفی هم این کیف پول یکی از امنترین کیف پول های دنیاست؛ به همین خاطره که باید بگم که این کمپانی به بهترین شکل ممکن تونسته این هدف رو عملی کنه.

کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

کیف پول شیبا اینو چیست؟ | بهترین کیف پول شیبا | کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

یکی از مطمئن ترین کیف پول های دیجتال، کیف پول کوینومی ولته. این کیف پول یکی از گسترده ترین دامنه های پشتیبانی از ارز های مختلف رو داره و از اکثر بلاک چین ها و توکن هایی که روی اونا ساخته شدن پشتیبانی میکنه. برای دانلود رایگان این کیف پول میتونین از گوگل پلی و App Store استفاده کنین. تو این کیف پول اطلاعات شما به شکل ویژه ای رمز نگاری میشه تا از حریم خصوصی و این اطلاعات شما به خوبی محافظت بشه. رابط کاربری این کیف پول هم ساده و روان طراحی شده که بدون هیچ زحمتی میتونین کاملا بهش تسلط پیدا کنین.

تا به الان بیشتر از 5 میلیون نفر تو سراسر دنیا از این کیف پول برای نگهداری ارزهاشون استفاده میکنن. این عدد نشون دهنده ی محبوبیت بالای این کیف پوله. شاید یکی از علت های این محبوبیت بالا پشتیبانی این کیف پول از زبان های مختلفی مثل انگلیسی، چینی، روسی و. . . باشه که باعث شده این کیف پول از کل دنیا کاربر داشته باشه. از طرفی تو این کیف پول به جای 12 کلمه، از 24 عبارت بازیابی استفاده شده، که همین موضوع باعث شده که امنیت این کیف پول تو مواقع اضطراری و حساس بیشتر از کیف پول های مشابه باشه.

البته همونطور که میدونین هیچ چیزی تو این دنیا کاملا بی عیب و نقص نیست. کیف پول کوینومی نقاط ضعفی رو داره که لازم میدونیم اونا رو باهاتون مطرح کنیم. بزرگترین ایرادی که میتونیم برای این کیف پول مطرح کنیم، مدت زمان همگام سازی و بروزرسانی تو بعضی از بلاک چین ها مثل اتریوم هستش. این ایراد بعضی وقتا حسابی میتونه شما رو کلافه کنه. متاسفانه سال گذشته یکی از کاربرای این کیف پول ادعا کرد که 60 هزار دلار از سرمایه اش رو به خاطر مشکلی که تو این کیف پول وجود داشت از دست داده. انتشار این خبر باعث شد که امنیت این کیف پول به شدت زیر سوال بره. ولی جالبه بدونین که بعد و قبل از این خبر، تا به الان هیچ گزارش دیگه ای در مورد چنین ایرادی تو این کیف پول گزارش نشده.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

بهترین کیف پول شیبا اینو | کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

یکی از با اعتبار ترین کیف پول های دنیا و بهترین کیف پول شیبا اینو، کیف پول تراست والت هستش. دلیل این اعتبار بالا، اینه که این کیف پول تو سال 2018 توسط صرافی ارز دیجیتال بین المللی بایننس خریداری شده. البته ممکنه با اخباری که در مورد تحریم ایرانی ها و همچنین سخت گیری های این صرافی، فکر کنین که به عنوان یه ایرانی با آی پی ایران نمیتونین از این کیف پول استفاده کنین؛ ولی باید بگم که اینطور نیست و برای استفاده از این کیف پول حتی به فیلتر شکن هم احتیاجی ندارین.

این کیف پول که فقط برای گوشی های موبایل عرضه شده، کلید های خصوصی مربوط به حساب هر شخص رو روی گوشی موبایلش ذخیره میکنه. به این ترتیب به جز صاحب اون کیف پول هیچ کس دیگه ای نمیتونه به اون کلید ها دسترسی پیدا کنه. این ویژگی امنیت کیف پول شما رو تا حد زیادی تامین میکنه ولی بخشی از ایمنی و مصون بودن حسابتون دست شماست. توجه داشته باشین که با نصب بد افزارها ممکنه گوشی شما به طور کامل هک بشه و به این ترتیب هکر به کلید های خصوصی تراست ولت دسترسی پیدا کنه.

تراست والت یکی از ساده ترین رابط های کاربری دنیا رو داره. تیم سازنده ی این اپلیکیشن قصد داشتن که کیف پولشون کاملا کاربردی و ساده باشه، به طوری که از یه پیرمرد 99 ساله تا یه بچه ی 9 ساله بتونن بدون هیچ مشکلی از اون استفاده کنن. البته فراموش نکنین که این کیف پول یکی از پیشرفته ترین هاست و اینطور نیست که فقط برای افراد آماتور مناسب باشه. تو انتهای همین مقاله آموزش ساخت کیف پول شیبا اینو در تراست ولت رو براتون گذاشتیم.

کیف پول متامسک

این کیف پول در سیستم های مختلفی موجوده مثل آی او اس و اندروید و ویندوز همچنین این کیف پول یه افزونه کرومی داره که شما حتی لازم نمیکنه چیزی برای استفاده ازین کیف پول ارز دیجیتال دانلود بکنی.
این کیف پول فقط در بستر ای آر سی 20 یا همان  همان ERC20 فعالیت میکنه و فقط توکن های مربوط به اون رو میتونه مبادله بکنه همچنین این کیف پول یکی از بهترین کیف پول های انتقال ارز دیجیتال اتریوم هستش.
کیف پول متامسک علاوه بر کیف پول بودن حتی پارو فرا تر هم گذاشته و با صرافی های بزرگی مثل کوین بیس کار میکنه که همین باعث شده شما ازون بتونین به عنوان تعویض توکن یا ارز دیجیتال هم استفاده کنین و حتی خرید و فروش ارز دیجیتال رو انجام بدین.

 

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)

بهترین کیف پول شییبا اینو | کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)

به نظر ما از بین همه ی برند ها و مدل های مختلف کیف پول های سخت افزاری، کیف پول لجر نانو اس میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه. چرا؟ قبل از هر چیزی باید بگم که قیمت این کیف پول در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری خیلی پایینه، همین موضوع باعث شده که این کیف پول به مقرون به صرفه ترین کیف پول سخت افزاری دنیا تبدیل بشه. در حال حاضر قیمت جهانی این کیف پول فقط 69 دلاره، در حالی که بقیه ی کیف پول ها بالای صد دلار قیمت دارن.

از طرف دیگه این کیف پول تقریبا از همه ی ارز های دیجیتال پشتیبانی میکنه و این امکان به شما داده میشه که علاوه بر ساخت کیف پول شیبا اینو، به طور همزمان کیف پول 31 تا ارز دیجیتال دیگه رو هم روی این کیف پول نصب و استفاده کنین. تو این نوع از کیف پول ها، کلید های خصوصی شما روی سخت افزار کیف پول ذخیره میشه و به همین دلیل، هک و سرقت این کلیدها غیر ممکن هستش؛ حداقل تا به امروز هیچ گزارشی در مورد سرقت از این کیف پول ها منتشر نشده.

تنها عیبی که کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس داره اینه که استفاده ازش نسبت به کیف پول های نرم افزاری سختتره. به همین خاطر بیشتر کسایی که از این کیف پول ها استفاده میکنن، قصد دارن که بعد از خرید شیبا اینو، یه مدت طولانی ازش نگهداری کنن. البته برای راحت شدن کار با لجر نانو اس میتونین اون رو به کیف پول های نرم افزاری­ای مثل کیف پول مای اتر والت (My Ether Wallet)، الکتروم (Electrum) و مای سیلیوم (My Celium) وصل کنین و تراکنش هاتون رو انجام بدین.

آموزش ساخت کیف پول Shiba Inu

آموزش ساخت کیف پول Shiba Inu

با توجه به همه ی مواردی که در مورد کیف پول های معرفی شده، بررسیشون کردیم، میتونیم با اطمینان کیف پول تراست ولت رو به عنوان بهترین کیف پول شیبا اینو انتخاب کنیم. به همین خاطره که بهتون پیشنهاد میکنیم که از این کیف پول استفاده کنین. البته منظورمون از این پیشنهاد این نیست که بقیه ی کیف پول ها خوب نیستن و نباید ازشون استفاده کرد؛ شما خودتون صاحب اختیار هستین تا کیف پولی رو انتخاب کنین که به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهاتون باشه.

تو ادامه ی این مقاله، آموزش ساخت کیف پول شیبا اینو در کیف پول تراست ولت رو به صورت قدم به قدم براتون قرار دادیم، تا بدون هیچ مشکلی کیف پولتون رو راه اندازی کنین.

آموزش ساخت کیف پول شیبا در تراست والت

اولین قدم برای ساخت کیف پول شیبا اینو، دانلود کردن اپلیکیشن تراست ولت هستش. برای این کار بهتره که از سایت رسمی تراست والت و یا پلتفرم مطمئن و امنی مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. اگه نگران بدافزار ها و یا کیف پول های تقلبی هستین، میتونین با استفاده از لینک دانلودی که تو وبسایت اصلی Trust Wallet قرار داده شده مستقیما به صفحه ی مربوط به تراست والت تو این اپلیکیشن های گوگل پلی و اپ استور منتقل میشین. همچنین لینک های کمکی برای دانلود مستقیم این نرم افزار تو این سایت وجود داره.

آموزش ساخت کیف پول شیبا در تراست والت

بعد از اینکه کیف پول رو به طور کامل دانلود و نصب کردین، برنامه اش رو روی گوشی موبایلتون اجرا کنین. وقتی که برای اولین بار وارد کیف پول بشین، با صفحه ای مثل تصویر زیر روبرو میشین. همونطور که میبینین وسط صفحه نوشته شده که تو این کیف پول جای کلید های خصوصی شما کاملا امنه، چون این کلید ها روی گوشیتون ذخیره میشن و به غیر از شما هیچ کس دیگه ای نمیتونه بهشون دسترسی پیدا کنه.

پایین صفحه به شما دو تا گزینه داده شده، گزینه ی اول برای ساختن یه کیف پول جدیده که ما برای ساخت کیف پول شیبا اینو از این گزینه باید استفاده کنیم. از گزینه ی دومی که تو این صفحه بهتون داده شده میتونین برای، بازیابی کردن حساب های قبلیتون استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول شیبا در تراست والت

بعد از این که گزینه ی Create A New Wallet رو زدین به صفحه ای مشابه شکل زیر منتقل میشین، تو این صفحه از شما خواسته میشه که از کیف پولتون بکاپ بگیرین تا در صورتی که گوشی شما با مشکلی مواجه شد که نمیتونستین بهش دسترسی پیدا کنین، با استفاده از عبارت های پشتیبانی و از طریق دستگاه دیگه ای وارد کیف پولتون بشین. برای رفتن به مرحله بعد تیکی که در مقابل عبارت I understand وجود داره رو فعال کنین و بعد گزینه ی Continue رو بزنین.

آموزش ساخت کیف پول شیبا در تراست والت

تو مرحله ی بعد به شما دوازده عبارت داده میشه که همون عبارت های پشتیبانی حساب شما هستن. توجه داشته باشین که این عبارات رو حتما باید روی یه برگه ی کاغذ یادداشت کنین و جای امنی نگهدارین. توجه داشته باشین که اگه کسی به غیر از شما به این عبارت ها دسترسی پیدا کنه، میتونه وارد حساب شما بشه و دارایی هاتون رو به سرقت ببره. همچنین اگه این کاغذ رو گم کنین، تا ابد دسترسی به اون کیف پول رو از دست میدین. بهترین جایی که میتونیم برای نگهداری از این کاغذ بهتون پیشنهاد بدیم، گاوصندوق و صندوق امانات بانک هستش، تو این دو جا جز خودتون هیچ کس دیگه ای نمیتونه به این برگه دسترسی پیدا کنه.

تو مرحله ی بعد از شما خواسته میشه که به ترتیب این عبارت ها رو انتخاب کنین. این مرحله بیشتر برای اینه که شما و کیف پول از ترتیب درست این عبارات که روی کاغذ یادداشتشون کردین، مطمئن بشین.

بعد از گذروندن مرحله ی تایید کلمات ریکاوری، کیف پول شما ساخته میشه و میتونین ازش استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول شیبا در تراست والت

اضافه کردن ارز شیبا به تراست ولت

در این قسمت از مقاله کیف پولShiba Inuچیست؟ آموزش افزودن ارز شیبا به صورت دستی و با استفاده از آدرس قرارداد توکنShiba Inu خواهیم داشت. برای این کار مراحل زیر رو طی کنین:

  • ورود به کیف پول تراست ولت و بخش جستجو ارزها : برای این کار از طریق آیکون خط و نقطه که در بالای صفحه قرار داره وارد جستجوی رمز ارزها بشین.

کیف پول شیبا چیست؟ | آموزش اضافه کردن Shiba Inu به تراست والت

  • جستجوی ارز Shiba Inu و ورود به بخش افزودن دستی: نام ارز شیبا رو جستجو کنین. اگر ارز در لیست بود با فعالسازی کلید کنار ارز، ارز رو به صفحه ی اصلی ولت اضافه کنین و اگه نه پیام پیامی با این مضمون براتون نمایش داده میشه "No Asset Found" . در این صورت برای افزودن توکن شیبا باید روی گزینه ی "Add Custom Token" کلیک کنید.

کیف پول شیبا چیست؟ | آموزش اضافه کردن Shiba Inu به تراست والت

  • پیدا کردن اطلاعات ارز: اولین کار برای افزودن ارزShiba Inu به تراست ولت اینه که اطلاعات ارز رو پیدا کنیم. خوب برا این کار میشه وارد سایت Etherscan شد و نام ارز رو جستجو کرد. اطلاعاتی که برا افزودن ارز به تراست والت لازمه از این قراره: Contract، Symbol، Token Name، Address و Decimal

کیف پول شیبا چیست؟ | آموزش اضافه کردن Shiba Inu به تراست والت

  • وارد کردن اطلاعات ارز: از قسمت Contract آدرس ارز رو کپی کنین و به کیف پولمون برمیگردیم و در قسمت Add Custom Token وارد میکنیم. قبل از این کار در اولین بخش شبکه ی ارز شیبا رو انتخاب میکنیم.  به محض اینکه این کار رو انجام دادین بقیه اطلاعات هم نمایش داده میشه اما اگه این اتفاق نیوفتاد به Etherscan برگردین و بقیه ی اطلاعات رو هم کپی کنین و به کیف پولتون انتقال بدین. پس از اتمام این کار گزینه ی "Done" رو کلیک کنین.

کیف پول شیبا چیست؟ | آموزش اضافه کردن Shiba Inu به تراست والت

با زدن گزینه ی Done ارز Shiba Inu به لیست ارزهای تراست والت اضافه میشه و از این پس به راحتی میتونین ارز دیجیتال شیبا رو خرید و فروش کنین.

کلام پایانی

تو این مطلب همه ی تلاشمون رو کردیم که بهترین کیف پول شیبا رو بهتون معرفی کنیم. امیدواریم که بتونین، با خرید شیبا و ذخیره و نگهداری اون تو کیف پولتون، سرمایه تون رو چندین برابر کنین. شاید سرمایه گذاری و خرید این رمز ارز تو فرصتی برای ثروتمند شدنتون باشه مخصوصا که بیشتر تحلیلگر ها معتقدن قیمت شیبا در آینده به شدت صعودی هستش. امیدواریم که فرصت سرمایه گذاری رو این ارز رو از دست ندین و به یکی از ثروتمندترین افراد خانواده تون تبدیل بشین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول ارز دیجیتال شیبا چیست؟| معرفی بهترین کیف پول شیبا اینو| آموزش ساخت کیف پول Shiba Inu
سوال امنیتی :4+63 = ?