کیف پول پکسوس چیست؟ آموزش ساخت کیف پول پکسوس PAXOS

1402/06/15
کیف پول پکسوس چیست؟ آموزش ساخت کیف پول پکسوس PAXOS

این روزها کمتر کسی رو میبینیم که از بازار ارزهای دیجیتال خبر نداشته و در موردش اطلاعاتی بدست نیاورده باشد. همه ما خواه نا خواه چه برای سرمایه گذاری یا برای نقل و انتقال راحت پول، ناچاریم وارد این حوزه از بازار سرمایه گذاری بشیم و در واقع خرید ارز دیجیتال و فروش اون ها رو تجربه کنیم و از خدمات موجود در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنیم. در این بین یکی از خصوصیات بارز بازار ارزهای دیجیتال غیر متمرکز بودن آن بوده و هر کسی در نگهداری ارزهای دیجیتال خود، خودش مسئول است. بخاطر همین روز به روز اهمیت کیف پول ارزهای دیجیتال بیشتر میشه و باید در موردش بیشتر آگاهی کسب کنیم. در این مقاله به شما اول ارز دیجیتال پکسوس یا پکس استاندارد رو بطور مختصر توضیح داده تا آشنایی مختصری در موردش کسب کنین و بعد کیف پول های این ارز دیجیتال رو قراره بهتون معرفی کنیم و در نهایت نحوه نصب کیف پول رو هم بطور کامل به شما آموزش خواهیم داد. در آموزش ساخت کیف پول پکسوس هر چیزی که لازمه بدونین رو یاد خواهین گرفت.

ارز دیجیتال پکس یا پکسوس استاندارد چیست؟

قبل از خرید پکسوس لازمه دربارش اطلاع داشته باشین. باید بگم که: ارز دیجیتال پکس یا پکسوس استاندارد در بازار ارزهای دیجیتال در دسته استیبل کوین ها قرار میگیره و جزو ارزهای دیجیتال با ثبات قیمت بوده و قیمت این توکن معادل یک دلار امریکا در بازار رمز ارزها محاسبه میشه. بخاطر اینکه پشتوانه این ارز دیجیتال دلار امریکا هستش، این یعنی قیمت ثابتی داره و نوسانات قیمتی خاصی رو تجربه نمیکنه. ارزهای دیجیتال با ثبات تقریبا طی سال های 2014 و 2015 وارد بازار کریپتو شدن و امروزه از محبوبیت خاصی در بین کاربران سراسر دنیا برخوردار هستن. در این بین ارز دیجیتال پکسوس بخاطر اینکه یک ارز دیجیتال قانونمند و تحت نظر خدمات مالی نیویورک بوده و همچنین بخاطر پشتیبانی صد درصدی دلار آمریکا در بازار ارزهای دیجیتال جایگاه ویژه ای کسب کرده و میتونه در آینده توجه خیلی از کاربرها رو به خودش جلب کنه.

نکته بعدی هم که باید بدونین این هستش که این ارز دیجیتال بلاکچین اختصاصی خودش رو نداره و در اصل یک توکن بر بستر بلاکچین اتریوم بوده و بهش توکنERC-20  میگن.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول پکسوس چیست؟ | ارز دیجیتال پکسوس چیست؟

بطور خلاصه کیف پول ارز دیجیتال یکی از کلیدی ترین گزینه ها در معاملات ارزهای دیجیتال به شمار میاد و اگه بخوایم اونو با ارزهای فیات مقایسه کنیم یه جورایی مثل حساب بانکی خودمون میمونه که برای نگهداری سرمایه های دیجیتالی خودمون ازش استفاده خواهیم کرد و همین نکته کافیه که بدونیم اهمیت یک کیف پول تا چه اندازه می تونه باشه. در تعریف دقیق تر اگه بخوایم بهتون بگیم کیف پول ارز دیجیتال یا والت ارز دیجیتال نسخه دیجیتال کیف پول هایی هستش که ازشون هر روزه برای نگهداری پول هامون استفاده میکنیم و این والت ها همه اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات دارایی های دیجیتال ما رو در خودشون ثبت میکنن.

در یک کیف پول، هر ارز دیجیتالی یک آدرس مخصوص به خودش رو داره که هیچ یک از کیف پول های دیگه اونو ندارن و دقیقا مثل حساب بانکی میمونه که برای هر کسی منحصر به فرد هستش. نکته آخر هم اینکه هر کیف پول حاوی یک آدرس عمومی و یک آدرس خصوصی هستش که کلید خصوصی این امکان رو به شما میده که به پول هایی که مربوط به کیف پول خودتون هستش دسترسی داشته باشین.

اهمیت کیف پول های دیجیتال در دنیای امروزه ما

کیف پول‌های دیجیتال (Digital Wallets) یکی از عناصر اساسی در دنیای امروزه ما در زمینه تکنولوژی و مالی هستند. این کیف پول‌ها نقش مهمی در فرآیندهای مالی و رمزارزی ایفا می‌کنند و اهمیت بسیاری در اجتماعی دارند. در زیر، اهمیت کیف پول‌های دیجیتال را برای دنیای امروزه ما توضیح می‌دهم:

امنیت مالی: کیف پول‌های دیجیتال به افراد امکان می‌دهند تا ارزهای دیجیتال و دارایی‌های مالی خود را به صورت امن نگهداری و مدیریت کنند. تکنولوژی‌های رمزنگاری و امنیتی که در این کیف پول‌ها به کار می‌روند، از سرقت و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و دارایی‌های مالی جلوگیری می‌کنند.

تسهیل تراکنش‌های الکترونیکی: کیف پول‌های دیجیتال به افراد امکان می‌دهند تا تراکنش‌های الکترونیکی را با سرعت و راحتی انجام دهند. این تراکنش‌ها می‌توانند شامل خرید کالاها و خدمات، انتقال پول به دیگران، پرداخت قبوض و بسیاری از فعالیت‌های مالی دیگر باشند.

قابلیت دسترسی به همه جا: کیف پول‌های دیجیتال به کاربران امکان می‌دهند تا از هر جای دنیا به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند. این به معنای این است که نیازی به حمل نقدینگی یا کارت اعتباری ندارند و می‌توانند به راحتی از تلفن همراه خود برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنند.

پشتیبانی از رمزارزها: کیف پول‌های دیجیتال از طیف گسترده‌ای از رمزارزها و توکن‌ها پشتیبانی می‌کنند. این به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های مختلف را در یک کیف پول مدیریت کنند و در بازار رمزارزها به تبادل‌های مختلف شرکت کنند.

پیشرفت تکنولوژیک: توسعه کیف پول‌های دیجیتال به عنوان یک صنعت جدید، به ایجاد و توسعه تکنولوژی‌های نوین و نوآوری‌های مرتبط با امنیت و اطلاعات مالی کمک کرده است.

تمامیت و شفافیت: بلاکچین به عنوان تکنولوژی پایه در کیف پول‌های دیجیتال، تمامیت داده‌ها و تراکنش‌ها را تضمین می‌کند و اطلاعات را به صورت عمومی در دسترس قرار می‌دهد که این امکان را فراهم می‌کند تا تراکنش‌ها را با دقت پیگیری کرد.

انواع کیف پول paxos

در ادامه مقاله کیف پول پکسوس چیست؟ میخواهیم کیف پول هایی رو معرفی کنیم که برای نگهداری ارز دیجیتال پکس میتونین ازش استفاده کنین. همچنین اطلاعات مفصلی رو هم در مورد هر کیف پول بهتون خواهیم داد که بدرد شما خواهد خورد. از اونجایی که ارز دیجیتال پکسوس یک توکن بر بستر بلاکچین اتریوم هستش پس کیف پول هایی که از اتریوم پشتیبانی میکنن میتونن بعنوان کیف پول پکس هم مورد استفاده قرار بگیرن.

کیف پول نرم افزاری پکسوس

تراست والت Trust Wallet

کیف پول پکسوس چیست؟ | انواع کیف پول pax

تقریبا یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری حوزه ارزهای دیجیتال، تراست والت هستش که در مقاله کیف پول پکس چیست به این می پردازیم. این کیف پول با ویژگی هایی مثل تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده در بین کاربرها شناخته میشه. این کیف پول که میشه ازش بعنوان کیف پول پکسوس استفاده کرد تو سال 2018 توسط بزرگترین صرافی حوزه ارزهای دیجیتال یعنی صرافی بایننس (Binance) خریداری میشه و امروزه هم تراست والت کیف پول رسمی صرافی بایننس هستش. یکی از ویژگی های خوب این کیف پول این هستش که فقط خود کاربری که از تراست والت استفاده میکنه به کلید های خصوصی کیف پولش دسترسی داره و حتی خود صرافی بایننس که مالک این کیف پول هستش دسترسی به این کلید های خصوصی نداره.

طبق اطلاعات وبسایت تراست والت، این کیف پول از بیش از 40 بلاکچین پشتیبانی میکنه و اکثر ارزهای دیجیتالی که در بازار هستن رو میشه در این کیف پول نگهداری کرد و فقط در 5 دقیقه میشه از طریق این کیف پول بیت کوین خرید.

از طریق این کیف پول میتونین بدون نیاز به خروج از برنامه به تبدیل و اکسچنج دارایی های دیجیتال خودتون بپردازین و حتی از خود رمز ارزهاتون در داخل این کیف پول سود کسب کنین.

کیف پول متامسک MetaMask Wallet

کیف پول پکسوس چیست؟ | انواع کیف پول پکسوس | کیف پول متامسک

یکی دیگه از کیف پول هایی که میشه ازش بعنوان کیف پول پکس استفاده کرد، متامسک هستش که در دسته کیف پول های نرم افزاری کیف پول پکسوس قرار میگیره. اوایل این کیف پول فقط برای نسخه دسکتاب و از طریق مرورگرهای کروم و فایرفاکس در دسترس بود و با استقبالی که ازش شد تو سال 2019 نسخه موبایل اون هم عرضه شد. این کیف پول رو میشه یک کیف پول اختصاصی بلاکچین اتریوم در نظر گرفت. بر اساس بررسی های امنیتی که روی این کیف پول صورت گرفته، متامسک رو یکی از امن ترین کیف پول های حوزه ارزهای دیجیتال میدونن. این کیف پول هم برای کاربرهای ios و هم اندروید در دسترس هستش و میتونین ازش در موبایل های خودشون استفاده کنن.

این کیف پول متن باز بوده و کاربرها به تمام کدهاش دسترسی دارن. نکته بعدی اینکه بیش از یک میلیون کاربر از این کیف پول استفاده میکنن. یکی دیگه از فاکتورهای خوب این کیف پول این هستش که کلید های خصوصی کیف پول تنها روی سیستم کاربر ذخیره میشن و سرورهای اصلی خود متامسک این کلید های خصوصی رو ذخیره نمیکنن. این قضیه به امنیت هر چه بیشتر این کیف پول کمک میکنه.

بایننس چین والت Binance Chain Wallet

کیف پول پکسوس چیست؟ | انواع کیف پول pax | کیف پول بایننس چین والت

در ادامه آموزش ساخت کیف پول paxos، یکی دیگه از کیف پول هایی که میشه اون رو بعنوان کیف پول پکس در نظر گرفت و ازش برای نگهداری ارز دیجیتال پکس استفاده کرد، بایننس چین والت هستش که افزونه کیف پول ارز دیجیتال برای شبکه بایننس اسمارت چین و اتریوم هست. بایننس چین والت در اصل کیف پول رسمی صرافی بایننس برای دسترسی به بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، بایننس چین (Binance Chain) و اتریوم هستش. این کیف پول به شکل افزونه در مرورگرهای مختلف مورد استفاده قرار میگیره و از طریق اون میشه به راحتی بایننس کوین (BNB) رو به سایر توکن ها تبدیل کرد. این کیف پول در حال حاضر برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و بریو (Brave) در دسترس هستش.

یکی از فاکتورهایی که این کیف پول داره این هستش که اگه داخل صرافی بایننس حساب کاربری داشته باشین میتونین با استفاده از گزینه Wallet Direct حساب خودتون رو مستقیم به این کیف پول وصل کنین و دسترسی به دارایی های خودتون رو خیلی راحت تر کنین.

کیف پول سخت افزاری پکسوس

تا به اینجا در مقاله آموزش ساخت کیف پول پکسوس، کیف پول های نرم افزاری پکس رو معرفی کردیم. در ادامه کیف پول پکس، کیف پول سخت افزاری مناسبی که برای نگهداری پکس میتونین ازش استفاده کنین رو بهتون معرفی میکنیم.

کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S

کیف پول پکسوس چیست؟ | انواع کیف پول pax | کیف پول لجر نانو اس

لجر نانو اس یک کیف پول سخت افزاری در ابعاد یک فلش هستش که برای حفاظت بیشتر در یک قالب فلزی قرار داده شده است. این کیف پول یکی از محبوب ترین کیف پول های بازار هستش که بالای یک میلیون و چهار صد هزار نفر تا حالا این کیف پول رو خریداری کردن و برای نگهداری رمز ارزهاشون ازش استفاده میکنن. امنیت این کیف پول بسیار بالا بوده و برای تایید مراحل نصب و انتقال پول از دو دکمه بر روی دستگاه بصورت فیزیکی استفاده شده تا با این روش بتونن جلوی هک شدن کیف پول توسط هکرها رو بگیرن.

تعداد ارزهایی که توسط این کیف پول پشتیبانی میشن بالای 1300 عدد بوده و تقریبا همه ارزهای دیجیتال شناخته شده و معروف رو میشه داخل این کیف پول نگهداری کرد. در هنگام نصب این کیف پول کلید های بازیابی کیف پول شما بر روی دستگاه نمایش داده میشه که باید اونها رو به ترتیب یادداشت کنین.

آموزش ساخت کیف پول paxos

تا اینجای مقاله اموزش ساخت کیف پول پکسوس، کیف پول هایی که بعد از خرید پکس میتونین برای نگهداری ارز دیجیتال پکس ازشون استفاده کنین رو بهتون معرفی کردیم. در ادامه میخواهیم آموزش مختصری هم در مورد نحوه نصب این کیف پول ها بهتون بدیم تا بتونین با خیالی راحت به نگهداری ارزهای دیجیتال خودتون بپردازین.

آموزش ساخت کیف پول تراست والت

آموزش ساخت کیف پول paxos | ساخت کیف پول تراست ولت

این روزها کمتر کسی رو میبینیم که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشه و کیف پول تراست والت رو نشناسه. این کیف پول از انجایی که متعلق به صرافی ارز دیجیتال بایننس هم هست از اعتبار بالایی برخوردار هست. همچنین علاوه بر ارز دیجیتال پکس میتونین طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال دیگه رو هم در این کیف پول نگهداری کنین. برای نصب درست و صحیح کیف پول تراست والت قدم های زیر رو به ترتیب پیش برین تا در کمتر از چند دقیقه تراست ولت رو روی گوشی خودتون اماده داشته باشین.

1. قدم اول، دانلود کیف پول: در آموزش ساخت کیف پول پکسوس قدم اول این هستش که از انجایی که تراست والت فقط برای موبایل عرضه شده است نرم افزار این کیف پول رو دانلود کنین و روی گوشی خودتون نصب کنین. این کیف پول هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای آی او اس عرضه شده و بسته به موبایل خودتون اگه اندرویدی هست وارد گوگل پلی بشین و اسم این کیف پول رو بصورت انگلیسی در قسمت سرچ گوگل پلی جستجو کنین و اون رو نصب کنین. اگه هم موبایل خودتون آیفون هستش وارد اپ استور بشین و اسم کیف پول رو سرچ کنین و دانلودش کنین.

یکی از نکات مهمی که باید در هنگام نصب کیف پول بهش دقت داشته باشین این هستش که کیف پول های نرم افزاری رو فقط از منابع مطمئن و معتبر دانلود کنین و از سایت های غیرمعتبر دانلود نکنین. بهترین و معتبر ترین منابع، سایت رسمی خود تراست والت و گوگل پلی و اپ استور هستن.

2. قدم دوم: بعد از اینکه کیف پول رو نصب کردین شما قدم اول رو با موفقیت برداشتین و در قدم بعدی کیف پول رو باز کنین که صفحه ای مانند شکل مرحله یک در تصویر زیر رو مشاهده خواهین کرد که دو گزینه رو به شما نمایش میده و شما باید یکی رو انتخاب کنین.

  • CREATE A NEW WALLET: این گزینه به این معنی هستش که میخواین برای اولین بار از کیف پول تراست والت استفاده کنین و قصد دارید یک کیف پول جدیدی درست کنین و این گزینه رو خواهید زد.
  • I already have a wallet: این گزینه به این معنی هستش که شما قبلا کیف پول تراست والت داشتین و میخواین دوباره همون کیف پول قدیمی خودتون رو بازیابی کنین. اگر بخواهید کیف پول قدیمی خودتون رو بازیابی کنین بعد از زدن این گزینه وارد صفحه بعدی میشین که از شما خواسته میشه، دوازده کلمه بازیابی کیف پول تون رو وارد کنین و بعد از وارد کردن کلمات بازیابی، اگر کلمات درست باشن کیف پول تایید شده و از شما میخواد که یک نام برای کیف پول خودتون انتخاب کنین و به راحتی به دارایی های موجود در کیف پول تون دسترسی خواهین داشت.

برای نصب کیف پول تراست والت گزینه اول یعنی CREATRE A NEW WALLET رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین. در مرحله بعدی شرایط و قوانین کیف پول تراست والت و اطلاعات کاملی در مورد امنیت کیف پول در گزینه های Privacy Policy و Terms of Service بطور کامل بیان شده که البته به زبان انگلیسی بوده و در 99 درصد موارد کسی اونا رو نمیخونه. در ادامه آموزش ساخت کیف پول paxos، شما تیک گزینه I’ve read and accept the Terms of Service and Privacy Policy رو بزنین و با زدن گزینه Continue وارد مرحله بعدی بشین.

آموزش ساخت کیف پول paxos | ساخت کیف پول تراست ولت

3. قدم سوم: در صفحه بعدی گزینه Back up your wallet now رو مشاهده خواهین کرد که در زیر اون هم نوشته شده که "در مرحله بعدی شما 12 کلمه رو مشاهده خواهین کرد که به شما اجازه بازیابی کیف پول شما را خواهد داد". در اصل یکی از مهمترین قدم های شما در نصب کیف پول یادداشت کردن و نگهداری این کلمات بازیابی خواهد بود. کلمات بازیابی زمانی به درد میخورن که اگر کیف پول شما حذف شده یا مشکلی برای گوشی شما به وجود اید، میتوانید از این کلمات برای برگرداندن دوباره کیف پول قدیمی و دارایی های خودتان استفاده کنین. این کلمات خیلی مهم بوده و نباید اونا رو به کسی هم نشان بدهید.

در این مرحله تیک پایین رو بزنین که معنیش میشه من متوجه شدم که اگر کلمات بازیابی کیف پول خودم را گم کنم به آن دسترسی نخواهم داشت. تیک این گزینه را بزنید و وارد مرحله چهار بشید که در ان دوازده کلمه بازیابی کیف پول شما بهتون نمایش داده میشه که باید اون ها رو یادداشت کنین. بصورت اخطار در این صفحه ذکر هم شده که این کلمات بازیابی رو با هیچ کسی اشتراک نزاید و نشون ندید. بعد از یادداشت کردن کلمات بازیابی دوباره گزینه Continue رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین.

آموزش ساخت کیف پول paxos | ساخت کیف پول تراست ولت

4. قدم چهارم: در این مرحله گزینه Verify recovery phrase رو مشاهده میکنین که میگه کلمات بازیابی کیف پول تون رو تایید کنین که باید به ترتیب کلمات بازیابی که در مرحله قبل یادداشت کردین رو دوباره وارد کنین تا مطمئن بشه یادداشت کردین اونا رو. بعد از اینکه این کلمات بازیابی رو وارد کردین گزینه well done رو بصورت سبز رنگ مشاهده میکنین که تایید میکنه اونا رو درست وارد کردین و گزینه Done رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین که بهتون تبریک گفته میشه بخاطر نصب کیف پول تراست والت. شما الان یک کیف پول تراست والت رو دارین که میتونین ازش برای نگهداری ارز دیجیتال پکس استفاده کنین. در کیف پول تون دو تا گزینه Receive و Send رو خواهین دید که میتونین برای دریافت و انتقال ارزهای دیجیتال مد نظرتون استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول paxos | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

مراحل بالا رو میتونین در چند دقیقه انجام بدین و در سریع ترین زمان کیف پول تراست والت رو نصب کنین. بعد از خرید پکس گزینه Receive رو بزنین و ارز دیجیتال پکس رو سرچ کنین و یک آدرس بهتون معرفی خواهد شد که از طریق اون میتونین به تراست والت این رمز ارز رو انتقال بدین.

اضافه کردن ارز پکسوس به تراست ولت

در این قسمت از مقاله کیف پول PAXOS چیست؟ آموزش افزودن ارز PAX به صورت دستی و با استفاده از آدرس قرارداد توکن پکسوس خواهیم داشت. برای این کار مراحل زیر رو طی کنین:

  • ورود به کیف پول تراست ولت و بخش جستجو ارزها : برای این کار از طریق آیکون خط و نقطه که در بالای صفحه قرار داره وارد جستجوی رمز ارزها بشین.

کیف پول پکسوس چیست؟ | آموزش اضافه کردن PAXOS به کیف پول تراست والت

  • جستجوی ارز PAXOS و ورود به بخش افزودن دستی: نام ارز پکسوس رو جستجو کنین. اگر ارز در لیست بود با فعالسازی کلید کنار ارز، ارز رو به صفحه ی اصلی ولت اضافه کنین و اگه نه پیام پیامی با این مضمون براتون نمایش داده میشه "No Asset Found" . در این صورت برای افزودن توکن PAX باید روی گزینه ی "Add Custom Token" کلیک کنید.

کیف پول پکسوس چیست؟ | آموزش اضافه کردن PAXOS به کیف پول تراست والت

  • پیدا کردن اطلاعات ارز: اولین کار برای افزودن ارز PAXOS به تراست ولت اینه که اطلاعات ارز رو پیدا کنیم. خوب برا این کار میشه وارد سایت Etherscan شد و نام ارز رو جستجو کرد. اطلاعاتی که برا افزودن ارز به تراست والت لازمه از این قراره: Contract، Symbol، Token Name، Address و Decimal

کیف پول پکسوس چیست؟ | آموزش اضافه کردن PAXOS به کیف پول تراست والت

  • وارد کردن اطلاعات ارز: از قسمت Contract آدرس ارز رو کپی کنین و به کیف پولمون برمیگردیم و در قسمت Add Custom Token وارد میکنیم. قبل از این کار در اولین بخش شبکه ی ارز پکسوس رو انتخاب میکنیم.  به محض اینکه این کار رو انجام دادین بقیه اطلاعات هم نمایش داده میشه اما اگه این اتفاق نیوفتاد به Etherscan برگردین و بقیه ی اطلاعات رو هم کپی کنین و به کیف پولتون انتقال بدین. پس از اتمام این کار گزینه ی "Done" رو کلیک کنین.

کیف پول پکسوس چیست؟ | آموزش اضافه کردن PAXOS به کیف پول تراست والت

با زدن گزینه ی Done ارزپکسوس به لیست ارزهای تراست والت اضافه میشه و از این پس به راحتی میتونین ارز دیجیتال PAXOS رو خرید و فروش کنین.

آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

در ادامه آموزش ساخت کیف پول پکسوس نحوه نصب کیف پول بایننس چین والت رو هم آموزش خواهیم داد که میتونین برای نگهداری ارز دیجیتال پکس ازش استفاده کنین. همونطور که میدونین این کیف پول هم یک کیف پول رسمی برای صرافی ارز دیجیتال بایننس هستش و همین قضیه اعتبار خاصی به این کیف پول میده. برای نصب کیف پول بایننس چین والت قدم های زیر رو باید طی کنین.

  1. دانلود و نصب کیف پول: اولین قدم در نصب بایننس چین والت این هستش که اون رو دانلود کنین و برای دانلودش به وبسایت رسمی صرافی بایننس برین و اونجا در قسمت Wallets دو تا کیف پول رو مشاهده خواهین کرد که تراست والت و بایننس چین والت هستن و شما بایننس چین رو انتخاب کنین.

ساخت کیف پول پکسوس | آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

وقتی گزینه بایننس چین والت رو زدین یک پنجره جدیدی براتون باز میشه که در اون از شما با توجه به افزونه مرورگرتون مثلا کروم میخواد که این کیف پول رو دانلود و به افزونه مرورگر کامپیوتر خودتون اضافه کنین.

ساخت کیف پول پکسوس | آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

گزینه Add to Chrome رو بزنین که یک پنجره کوچک براتون مطابق عکس زیر باز میشه و گزینه Add extension رو بزنین تا به مرور گر کروم شما افزوده بشه

ساخت کیف پول پکسوس | آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

 بعد از اون در گوشه بالا سمت چپ کامپیوتر شما بصورت یک افزونه کوچک قابل مشاهده خواهد بود و با کلیک کردن روی اون افزونه پنجره زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.در قسمت مرحله یک دو تا گزینه رو مشاهده میکنین که شامل

  • Use existing wallet: که معنیش میشه استفاده از والتی که قبلا داشتین. این گزینه برای کسانی هستش که قبلا این کیف رو داشتن و به هر دلیلی حذف شده و میخوان اون رو با کلمات بازیابی ریکاوری کنن.
  • Create Wallet: که معنیش میشه ایجاد کیف پول. وقتی میخواهیم برای اولین بار از این کیف پول استفاده کنیم این گزینه رو میزنیم و وارد مرحله دوم میشیم.

ساخت کیف پول پکسوس | آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

در مرحله بعدی دو راه دارین تا از این کیف پول استفاده کنین. یکی گزینه Generate seed phrase هستش که میگه این کیف پول رو با کلمات بازیابی باز کنین و در صورت زدن این گزینه در مرحله بعدی به شما 12 تا کلمه بازیابی برای کیف پول رو میده و باید اونها رو یادداشت کنین و بعدش گزینه CONTINUE رو بزنین تا وارد مرحله بعدی بشین که کیف پول تون اماده هست.

کیف پول پکسوس | آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

 اگر در مرحله قبل تر گزینه Continue with tKay via را بزنین یک مرحله بیشتر شده و قابلیت tKey از حساب کاربری شما در Gmail به عنوان یکی از فاکتورهای امنیتی و اعتبارسنجی والت شما در آینده استفاده خواهند کرد. در این قسمت جی میل خود را طبق تصویر زیر وارد خواهین کرد و بعد مراحل بالا را همانطور که گفتیم طی خواهید کرد و کیف پول شما نصب شده است. یعنی در این قسمت فقط گزینه اضافه کردن جی میل به مراحل نصب اضافه شده است.

ساخت کیف پول پکسوس | آموزش ساخت کیف پول بایننس چین والت

فقط نکته مهمی که باید بهش دقت کنین این هستش که قبل از هر استفاده ای از این کیف پول باید مقداری ارز دیجیتال باینس کوین بخاطر کارمزد شبکه به این کیف پول انتقال بدین. بعد از طی کردن این مراحل این کیف پول برای انتقال توکن های مبتنی بر اسمارت چین بایننس و زنجیره بایننس و اتریوم آماده است.

حرف پایانی

ارز دیجیتال پکسوس یا پکس جزو استیبل کوین های حوزه کریپتو بوده و قیمت پکسوس ثابته و معادل یک دلاره. این ارز دیجیتال برای حفظ نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به کار می رود. در مقاله آموزش ساخت کیف پول pax کیف پول های پکس و نحوه نصب دو تا از این کیف پول ها برای شما آموزش داده شد. با گذر زمان ارزش کیف پول ها بعنوان محل ذخیره سازی دارایی ها در بین مردم سراسر دنیا افزایش پیدا خواهد کرد و امید ان است که این مقاله به درد شما خورده باشد. موفق و سربلند باشید.


نظرات کاربران در مورد کیف پول پکسوس چیست؟ آموزش ساخت کیف پول پکسوس PAXOS
سوال امنیتی :9+50 = ?