ارز دیجیتال TVK چیست؟ | معرفی کامل پروژه Terra Virtua Kolect| بهترین روش خرید ترا ویرچوا کالکت

1402/06/15
ارز دیجیتال TVK چیست؟ | معرفی کامل پروژه Terra Virtua Kolect| بهترین روش خرید ترا ویرچوا کالکت

تو یکی دو سال گذشته، تنور بازار خرید ارز دیجیتال NFT و فروش NFT ها به شدت گرم شده و فرصت مناسبی رو برای سرمایه گذاری های پر سود فراهم کرده. شاید بتونیم بگیم که الان زمان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری تو این حوزه­اس. پروژه ی ترا ویرچوا کالکت، یکی از آینده دارترین پلتفرم هاییه که تو حوزه انفتی ها (NFT) فعالیت میکنه. توکن رسمی این پلتفرم، ارز TVK هستش.

با توجه به اینکه مطالب زیادی در مورد پلتفرم Terra Virtua Kolect در دنیای ارزهای دیجیتال وجود نداره، تصمیم گرفتیم که تو این پست از بلاگمون به طور کامل بگیم که "ارز دیجیتال TVK چیست؟". همچنین در این مقاله بهتون اطلاعات مفیدی رو در مورد سازندگان این پلتفرم بهتون میدیم، البته این اطلاعات برای خرید TVK کافی نیست. اگه میخواین روی این ارز سرمایه گذاری کنین باید اطلاعات بیشتری رو داشته باشین؛ اطلاعاتی مثل آینده ترا ویرچوا کالکت، تاریخچه قیمت TVK و. . . میتونن تاثیر زیادی رو تصمیم هاتون داشته باشن.

ارز دیجیتال ترا ویرچوا کالکت چیست؟

ارز دیجیتال tvk چیست؟

Terra Virtua Kolect یه پلتفرمه که به کاربراش اجازه ی اشتراک گذاری، مبادله و تعامل کلکسیون های دیجیتالیشون رو میده. چون ترا ویرچوا کالکت برای اولین بار چنین امکاناتی رو عرضه کرده بود، تونست به روشی اجتماعی و جذاب، تو مدت کوتاهی همه گیر بشه. در واقع TVK اولین پلتفرمی بود که فناوری های بلاک چینی رو با محیط های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) ترکیب کرد و همه ی اونا رو تو یه بازار بزرگ همه جانبه ی کلکسیون های دیجیتالی، بهم مرتبط کرد.

Terra Virtua Kolect پکیج کاملی از فناوری های نوین مثل دیفای (DeFi)، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، بلاک چین و توکن های غیر مثلی (NFT ها) هستش که باعث شد مجددا کلکسیون های دیجیتالی محبوبیت پیدا کنن. این پلتفرم به شکل یه جهان مجازی طراحی شده که کاربرا میتونن با استفاده از کامپیوتر های شخصی، هدست های واقعیت مجازی و همچنین گوشی های تلفن همراه بهش متصل بشن و ازش استفاده کنن.

این پلتفرم، یه تیم پشتیبانی داره که از برترین فعالای محتوای واقعیت مجازی تشکیل شده که این پروژه رو روی بلاک چین اتریوم ساختن. به همین خاطر با توجه به اینکه امنیت این شبکه توسط اتریوم تامین میشه، هیچ نگرانی در مورد امنیت این پلتفرم وجود نداره. توکن محلی این پلتفرم هم از شبکه اتریوم ساخته شده و از استاندارد ERC 20 استفاده میکنه. هدف اصلی از معرفی این توکن این بود که، هزینه ی کاربرای Terra Virtua Kolect کاهش پیدا کنه. چون قبل از اون باید از اتریوم، بیت کوین و یا استیبل کوین ها استفاده میکردن که هزینه بیشتری موقع خرید و فروش ارز دیجیتال NFT ها براشون ایجاد میشد.

ترا ویرچوا کالکت چیست؟

علاوه بر اینها از ارز دیجیتال TVK تو سایت خود این پلتفرم، میشه تو موارد مرتبط با دیفای استفاده کرد. یکی دیگه از قابلیت های جالبی که تو این پلتفرم وجود داره، نمایشگاه های شخصی کاربرهاست؛ تو ترا ویرچوا کالکت کاربر ها میتونن آثار دیجیتالی خودشون رو بسازن و بعد اونا رو تو سایت این پلتفرم بصورت دو بعدی و یا سه بعدی به نمایش بزارن و یه نمایشگاه مجازی برا خودشون درست کنن.

اسم نمایشگاه های این پلتفرم FANCAVE و TERRADOME هستن. شما میتونین با استفاده از عینک های VR وارد فضای سه بعدی این نمایشگاه ها بشین و مجسمه ها و آثار مختلف رو تماشا کنین. همچنین خودتون هم میتونین چنین نمایشگاه هایی رو بوجود بیارین و از کاربرای دیگه دعوت کنین که به تماشای نمایشگاهتون بیان. علاوه بر این آثاری که تو این نمایشگاه ها وجود دارن، فروشی هستن و شما میتونین توکن NFT مربوط به اون اثر رو خریداری کنین. تو پلتفرم Terra Virtua Kolect آثار متحرک هم وجود دارن.

ویژگی های ارز دیجیتال TVK

ارز دیجیتال TVK یک ارز دیجیتال معروف است که بر اساس بلاکچین ایتریوم (Ethereum) ایجاد شده است. این ارز دیجیتال برای انجام تراکنش‌ها در اکوسیستم‌های مرتبط با ویدیو و محتوای دیجیتال به کار می‌رود. در زیر ویژگی‌های اصلی ارز دیجیتال TVK را مرور می‌کنیم:

استفاده در اکوسیستم ویدیو: TVK به عنوان واحد ارزی در اکوسیستم‌های مرتبط با ویدیو و محتوای دیجیتال استفاده می‌شود. این ارز به توسعه‌دهندگان و کاربران اجازه می‌دهد تا برای دسترسی به محتوا، پاداش به سرورها و کاربران، و انجام تراکنش‌های مربوط به ویدیو از آن استفاده کنند.

توکن استاندارد ERC-20 :TVK یک توکن استاندارد ERC-20 است که بر اساس بلاکچین ایتریوم ایجاد شده است. این استاندارد امکان معامله و مبادله‌ی آسان تر و تطابق با سایر توکن‌ها و دیگر اکوسیستم‌های ایتریومی را فراهم می‌کند.

انتقال سریع و ارزان: به عنوان یک توکن مبتنی بر ایتریوم، TVK از زیرساخت موجود در این بلاکچین برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کند. این به معنای انجام تراکنش‌های سریع و هزینه کم در شبکه ایتریوم است.

قابلیت پرداخت به سرورها و توزیع محتوا: TVK به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا محتوای دیجیتال خود را در قالب ویدیوها یا محتواهای دیگر تولید و ارائه کنند. کاربران می‌توانند به عنوان پاداش به سرورها و توزیع‌کنندگان این محتواها TVK پرداخت کنند.

مشارکت در اکوسیستم‌های ویدیویی: کاربران می‌توانند با داشتن TVK در کیف پول خود در اکوسیستم‌های مرتبط با ویدیو شرکت کنند. این شامل دسترسی به محتوا، انجام تراکنش‌ها و پذیرش پاداش‌ها می‌شود.

توسعه و اکوسیستم: اکوسیستم TVK در حال توسعه و رشد است و به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و خدمات متنوعی را برای این ارز دیجیتال ایجاد کنند و در آن مشارکت کنند.

 

سازندگان پروژه Terra Virtua Kolect

سازندگان پروژه Terra Virtua Kolect | ارز دیجیتال tvk چیست؟

این پروژه بدست یکی از تاثیرگذارترین و قدرتمندترین گروه های مدیریتی و اجرایی دنیا ساخته شده. سازندگان اصلی این پروژه مدیران سابق اوشن (Ocean)، برادران وارنر (Warner Bros)، مایکرو سافت (Microsoft)، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و پلی استیشن وی آر (PlayStation VR) هستن. در ادامه کارنامه ی بعضی از بزرگترین بنیانگذاران این پروژه رو بررسی میکنیم.

  • جف هولمبرگ (Jeff Holmberg) در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد فروش ترا ویرچوا کالکت تو این پروژه فعالیت داره، در حالی که بیشتر جف رو به عنوان میشناسن. قبل از این پروژه برای کمپانی های بزرگی مثل اوپن سی (Open Sea)، گلدمن ساکس (Goldman Sachs) و مریل لینچ (Merrill Lynch) کارکرده.
  • جواد اشرف (Jawad Ashraf) هم یکی از هم بنیانگذاران فناوری  Terra Virtua Kolectهستش ولی الان تو سمت مدیر ارشد مشغول به کاره. ایشون یکی از بزرگترین کارآفرین های حوزه تکنولوژی و فناوریه که قبل از بنیانگذاری پروژه ی TVK، بیشتر از 30 سال تو صنایع مختلفی از جمله صنعت بیمه، تجارت انرژی، مدیریت ریسک و اپلیکیشن های تلفن همراه کار کرده.
  • عضو بعدی تیم ترا ویرچوا کالکت که میخوایم بهتون معرفیش کنیم، داگ دایر (Dough Dyer) مدیر ارشد عملیاتی پلتفرم TVK است. داگ بیش از 25 سال تو سمت های مدیریتی مختلفی برای غول های بزرگ صنعت سرگرمی کار کرده و یکی از پربار ترین رزومه ها رو بین اعضای این تیم داره. از بین کمپانی هایی که تو رزومه ی این شخص وجود داره میتونیم، مایکرو سافت و کمپانی برادران وارنر بهتون معرفی کنیم، همچنین از بین برند ها و نام های تجاری برتر و بزرگی که باهاشون همکاری داشته، میتونیم سیمسون ها (The Simpsons)، هری پاتر (Harry Potter) و عصر فرمانروایان (Age of Empiers) رو نام ببریم.
  • مدیر عامل پروژه ارز TVK کسی جز گری بریسی (Gray Bracey) نیست. این فرد قبل از اینکه پلتفرم ترا ویرچوا کولکت رو راه اندازی کنه، حدودا 35 سال رو تو صنعت بازی ها فعالیت داشته و تقریبا با همه ی شرکت های بزرگ این صنعت از جمله اوشن سافت ور (Ocean Software) که یه شرکت توسعه دهنده ی نرم افزاریه و همچنین دیجی مسک (Digimask) که یه شرکت فناوری محور هستش، همکاری کرده.

تاریخچه تکامل و ساخت ترا ویرچوا کالکت چیست؟

تاریخچه تکامل و ساخت ترا ویرچوا کالکت چیست؟ | ارز دیجیتال tvk چیست؟

این پروژه تو سال 2017 راه اندازی و ساخته شده و عمده تمرکزش روی تشکیل یه تیم برای رهبری این پروژه و همچنین تکمیل اثبات مفهومی این پروژه بود. تو سال 2018 این پروژه برای اولین بار پیش فروش خصوصیشو انجام داد. همچنین تو همون سال تیم ارز دیجیتال Terra Virtua Kolect یه نسخه ی آلفا از پورتال خودش رو راه اندازی و عرضه کرد. یکی از مهمترین سال های فعالیت این پلتفرم، سال 2019 بود. تو این سال این پروژه موفق شد که با استفاده از روابطش، با بعضی از رهبران صنعت سرگرمی ارتباط برقرار کنه و با مشارکت اون ها تعدادی از کلکسیون های محبوب جهان مثل کلکسیون پدر خوانده (The Godfather) و گمشده در فضا (Lost in the Space) رو به فروش برسونه.

تاریخچه تکامل و ساخت ترا ویرچوا کالکت چیست؟ | ارز دیجیتال tvk چیست؟

بعد از موفقیت های سال 2019، ترا ویرچوا کالکت نسخه 1.0 پلتفرمش رو تو شبکه اصلیش راه اندازی کرد. به این ترتیب در سال 2020 این پلتفرم موفق شد که اولین توکن هاش رو به فروش برسونه و از اون روز تا به الان خرید TVK از صرافی ها میسر شده. در حال حاضر مهمترین برنامه ای که پلتفرم Terra Virtua Kolect تو سال 2021 داره، راه اندازی کردن نسخه 3.0 این پلتفرم هستش. طبق ویژگی هایی که تیم این پروژه برای این نسخه جدید در نظر گرفتن، انتظار داریم که بزودی تو این پلتفرم قابلیت هایی مثل همکاری کامل اجتماعی و ارزی اضافه بشن. همچنین طبق اطلاعاتی که بدستمون رسیده، امسال یک برنامه ی اجتماعی پیشرفته برای گوشی های موبایل، روی اسن پلتفرم ساخته میشه.

ارز دیجیتال TVK چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همونطور که قبلا هم در موردش اشاره کردیم، توکن اختصاصی پلتفرم ترا ویچوا کالکت، ارز دیجیتال TVK میباشد که بیشتر بهش کالکت (Kolect) گفته میشه. این توکن روی پلتفرم اتریوم و با استفاده از پروتکل های مربوط به استاندارد ERC 20 ساخته شده. این توکن به گونه ای طراحی و ساخته شده که بتونه امتیازات، فرصت ها و تجارب متفاوتی رو در اختیار کاربراش قرار بده. از بین همه ی قابلیت های این توکن، در مورد چند مورد از پرکاربرد ترینشون توضیحاتی رو در اختیارتون قرار میدیم.

ارز دیجیتال TVK چیست و چه کاربردهایی دارد؟

  1. قابلیت استیکینگ و فارمینگ: کسایی که ارز دیجیتال TVK داشته باشن، میتونن از این قابلیت استفاده کنن. به این ترتیب این افراد با خرید ترا ویرچوا کالکت، علاوه بر سودی که از افزایش قیمت TVK تو بلند مدت بدست میارن، میتونن NFT های منحصر به فردی رو هم بدست بیارن.
  2. دسترسی های بیشتر: پلتفرم Terra Virtua Kolect طوری طراحی شده که، افراد دارای توکن کالکت میتونن از پرستیژ کلاب یا باشگاه حیثیت (Prestige Club) دسترسی پیدا کنن. اعضای این کلاب به رویدادها، ایردراپ ها، محتواهای برتر، مسابقات و. . . دسترسی انحصاری دارن. با استفاده از چنین دسترسی هایی میتونین سود بسیار بیشتری رو نسبت به افرادی که فقط هولد میکنن، بدست بیارین.
  3. مدیریت و دائو (DAO): قابلیت دیگه ای که برای دارندگان ارز ترا ویرچوا کالکت در نظر گرفته شده، شرکت تو تصمیم گیری های جامعه ی این رمز ارز هستش. در واقع به هرکسی که مقدار قابل توجهی ارز TVK Coin داشته باشه، اجازه داده میشه که با استفاده از حق رایی که تو جامعه داره، نظرش رو بیان کنه.
  4. ساخت توکن های غیر مثلی یا NFT: Terra Forma یکی از ابزار های بسیار کاربردی این پلتفرمه، که از اون برای دسترسی به بازار و تبلیغ کلکسیون های سه بعدی استفاده میشه. در واقع این ابزار به شما کمک میکنه که یه انفتی دوبعدی، سه بعدی و یا متحرک بسازین و اونو تو فضاهای مختلف این ابزار از جمله بازار، گالری، AR و یا Fancave منتشر کنین و حتی بفروشین. ولی برای اینکار قبل از هر چیزی باید مقداری ارز TVK بخرین، تا هزینه ساخت NFT رو پرداخت کنین.

علت محبوبیت Terra Virtua Kolect

علت محبوبیت ارز دیجیتال TVK

با وجود اینکه این پلتفرم به تازگی فعالیتش رو شروع کرده، ولی به خوب تونسته به محبوبیت و مقبولیت کافی برسه. همونطور که میدونین الان جهان های مجازی زیادی وجود دارن که روی پلتفرم ها و دستگاه های مختلف با استفاده از تکنولوژی های متفاوت، ساخته شدن. اما چه چیزی باعث شده که این پلتفرم بتونه عملکرد بهتری رو نسبت به رقباش داشته باشه؟ یکی از این دلایل میتونه این باشه که ترا ویرچوا کالکت دو نسخه مختلف داره و به این ترتیب هم روی وب سایت رسمی این پلتفرم و هم در گوشی موبایل میشه بهش دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر اون کمتر جهان مجازی­ رو میشه پیدا کرد که بعد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده رو به طور همزمان داشته باشه ولی تو  Terra Virtua Kolect چنین امکانی وجود داره. نکته ی دیگه ای که وجود داره این هستش که این پلتفرم یکی از اولین هایی هستش که بلاک چین و واقعیت افزوده و واقعیت مجازی رو با هم ترکیب کرده. از طرفی هم تو این پلتفرم امکان ساخت توکن های غیر مثلی وجود داره و حتی میشه که ازش برای ذخیره و نگهداری کلکسیون های دیجیتالی استفاده کرد.

از طرف دیگه محیط های کاربری این پلتفرم به شکلی طراحی شده که هر شخصی با هر سلیقه ای میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه. تو اکوسیستم ترا ویرچوا کالکت دو تا محیط مختلف وجود داره که هر کدوم منحصر به فرد هستن و تفاوت های عمده ای رو با هم دارن. در حال حاضر تیم ارز Terra Virtua Kolect همچنان سعی میکنه که این فضا ها رو بهبود بده. محیط اول این پلتفرم که اسمش Fancave هستش، یه فضای کاملا شخصی و پرایویته که امکان شخصی سازیش وجود داره. این فضا برای این ساخته شده که هر کاربر مجموعه ی NFT های خودش رو تو اون مدیریت و مشاهده کنه. یکی از اهداف آینده TVK اینه که این محیط رو به فضایی برای تعاملات اجتماعی با کاربرای یگه تبدیل کنه.

علت محبوبیت Terra Virtua Kolect | ارز دیجیتال tvk چیست؟

دومین محیط اکوسیستم ترا ویرچوا کالکت، Terradome نام داره. از این محیط برای نگهداری وسایل نقلیه، ربات ها و موجودات علمی و تخیلی بعضی از فیلم ها مثل حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim)، طغیان (Pacific Rim The Uprising) و گودزیلا در برابر کینگ کونگ (Godzilla vs. Kong) تو ابعاد واقعیشون استفاده میشه. در حال حاضر توسعه دهنده های این محیط ها سعی دارن که تطبیق بیشتری رو بین فضا های این نمایشگاه و حرکت های مختلف هیولا ها ایجاد کنن. مثلا یکی از تغییراتی که ایجاد کردن افزایش فضا های گوشه ای Terradome بود تا کایجوس (Kaijus) راحت تر حرکت کنه.

علت محبوبیت Terra Virtua Kolect | ارز دیجیتال tvk چیست؟

درسته که این پلتفرم هنوز در ابتدای مسیرش قرار داره، ولی با این وجود تونسته با شرکت ها و نام های تجاری بزرگی همکاری داشته باشه. دلیل اینکه این شرکت ها Terra Virtua Kolect و ارز دیجیتال TVK رو برای سرمایه گذاری انتخاب میکنن، اینه که میتونن تو جهان مجازی ارائه شده توسط این پلتفرم، مشتریان واقعی برای خودشون پیدا کنن و باهاشون تعامل داشته باشن. در حال حاضر بیشتر غول های دنیای سرگرمی با این پلتفرم همکاری میکنن.

همکاری های پلتفرم ترا ویرچوا کالکت

پروژه ی Terra Virtua Kolect به شرکای تجاریش کمک کرده که کلکسیون های دیجیتالی خودشون رو ارائه بدن. از معروفترینِ این شرکا، میتونیم شرکت تهیه ی فیلم لجندری پیکچرز (Legendary Entertainment) و استودیوی تهیه و توزیع فیلم پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) رو اسم ببریم. در حال حاضر ترا ویرچوا کالکت، تنها ارائه دهنده ی رسمی NFT های کمپانی پارامونت پیکچرزه. این پلتفرم موفق شده که کلکسیونی از NFT های بعضی از فیلم های بسیار محبوب مثل پدر خوانده و تاپ گان (Top Gun) رو منتشر کنه. علاوه بر این، ارز دیجیتال TVK به عنوان تنها شریک رسمی لنجندری پیکچرز تو حوزه انفتی ها، بعضی از آیتم های کلکسیونی بسیار محبوب فیلم گودزیلا در برابر کونگ رو منتشر کرده.

همکاری های پلتفرم ترا ویرچوا کالکت | ارز دیجیتال tvk چیست؟

شما با خرید Terra Virtua Kolect میتونین روی آینده TVK و همکاری هاش سرمایه گذاری کنین. البته شراکت های این پروژه به همینجا ختم نمیشه؛ شرکت ارز Terra Virtua Kolect اعلام کرده که بزودی قصد داره که با پروژه های زیر همکاری کنه:

  • پروژه یوتوپیا جنسیس (Utopia Genesis) برای حقوق موسیقی توکنیزه شده
  • یو تراست (Utrust) برای ارائه خدمات پرداخت چند نفره
  • آی جی گلکسی (IG Galaxy) برای پشتیبانی از بازی های رقابتی اجتماعی
  • مِم (MEME) برای پشتیبانی از استیک فارمینگ (Stake farming) نسخه های محدود NFT ها
  • پروژه الروند (Elrond) برای منطبق کردن شاردینگ حالت (State Sharding) با الگوریتم اجماع اثبات سهام (POS)
  • پلتفرم فانتاسما (Phantasma) برای توسعه دادن NFT های چند لایه، زمان دار، بر اساس تقاضا و تو در تو
  • شبکه آرکان (Arkane) برای اضافه کردن یه کیف پول بصری به پلتفرم ترا ویرچوا کالکت
  • پلتفرم دیفای پولکا مارکتز (Polkamarkets) برای بازسازی بازارهای خود
  • پلتفرم پلی گان (Polygon) که قبلا اسمش Matic بود، برای افزایش سرعت پذیرش NFT های شناخته شده

آینده Terra Virtua Kolect

آینده Terra Virtua Kolect

قرن هاست که انسان ها دارن وسایل خاص رو جمع میکنن تا باهاش کلکسیونی رو برا خودشون بسازن. البته بیشتر کلکسیونر ها به جنبه ی مالی اون فکر نمیکنن و ارزش کلکسونشون بیشتر از این حرفاست. با توجه به دیجیتالی شدن دنیای اطراف ما کلکسیون ها هم ماهیت دیجیتالی پیدا کردن. طبق چیزی که یکی از کارشناسان مجله فوربز گفته: صنعت کلکسیون های دیجیتالی پتانسیل تبدیل شدن به یه بازار 200 میلیارد دلاری رو داره.

قطعا اگه چنین اتفاقی بیفته، در آینده ترا ویرچوا کالکت بخش عظیمی از این صنعت رو تصاحب میکنه، چون این پلتفرم پتانسیل حمایت از چنین صنعت بزرگی رو داره. در حال حاضر قیمت Terra Virtua Kolect به ازای هر واحد کمتر از 10 هزار تومنه. پیشنهاد میکنیم که حتما بخشی از سرمایه تون رو به خرید ترا ویرچوا کالکت اختصاص بدین.

یکی دیگه از مواردی که باعث میشه نسبت به آینده TVK امیدوار باشیم، توسعه پیدا کردنش به عنوان یه پلتفرم آگنوستیک یا ترکیبی (Agnostic) برای پرداخت هستش. این سیستم پرداخت باعث شده که کاربرای این پلتفرم بتونن، هزینه های استفاده از Terra Virtua Kolect رو به وسیله ی ارز های فیات و یا کارت های اعتباری پرداخت کنن. البته تو این پلتفرم میشه از اتریوم هم به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کرد.

تاریخچه قیمت ترا ویرچوا کالکت

تاریخچه قیمت Terra Virtua Kolect

ارز دیجیتال Terra Virtua Kolect با ارزش بازار 175 میلیون دلاریش، رتبه ی 276 ام بازار کریپتوکارنسی رو به خودش اختصاص داده. قیمت TVK از وقتی که تو دسامبر سال 2020 عرضه شده تا اوایل سال 2021 رشدچندانی رو نکرده بود و بیشتر تو محدوده ی 0.1 تا 0.6 دلار در حال نوسان بود. بعد از فوریه ی سال 2021، بازار NFT ها به شدت رونق گرفت و توجه سرمایه گذاران زیادی به سمت پروژه ی Terra Virtua Kolect جلب شد.

با افزایش تقاضا برای توکن های این پروژه، قیمت TVK نیز صعودی شد تا درنهایت تو 15 مارس تونست یه سقف تاریخی جدید تو محدوده ی 1.13 دلار تشکیل بده، اما بعد از اون با ریزشی که تو بازار رمز ارزها اتفاق افتاد قیمت هر واحد از این رمز ارز به زیر 0.1 دلار رسید. البته در حال حاضر بخشی از این اصلاح جبران شده و قیمت TVK به بیش از 0.3 دلار رسیده. انتظار میره که در آینده Terra Virtua Kolect بتونه مجددا به بالای 1 دلار برسه.

خرید ارز TVK و نگهداری آن

بهترین راه خرید Terra Virtua Kolect استفاده از صرافی های ارز دیجیتاله. در حال حاضر هیچ کدوم از صرافی های خارجی که به ایرانی ها خدمات میدن، این ارز رو تو لیستشون ندارن. صرافی هایی که این ارز رو میفروشن، قوانین سفت و سختی رو در برابر ایرانی ها دارن به همین خاطر، استفاده از این صرافی ها به شدت پرریسکه و میتونه یه شبه سرمایه تون رو به باد بده.

خرید ارز TVK و نگهداری آن | ارز دیجیتال tvk چیست؟

ولی نگران نباشین، چون ما این شرایطی رو تو صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که به عنوان یه ایرانی، بدون نیاز به VPN و VPS به بیش از 600 ارز دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشین. یکی از این 600 ارز، توکن TVK هستش. نکته ی قابل توجه اینه که، برای خرید ترا ویرچوا کالکت، نیازی نیست که حتما پولتون رو به دلار تبدیل کنین؛ چون این صرافی از ریال پشتیبانی میکنه و شما میتونین با کارت بانکیتون مبلغ سفارشتون رو پرداخت کنین.

توجه داشته باشین که این صرافی کاملا اتوماتیک کار میکنه و به همین خاطر شما میتونین تو هر ساعتی از روز معاملات خرید و فروش TVK و سایر ارز ها رو انجام بدین. به محض اینکه مراحل خریدتون رو کامل بگذرونین، ارز دیجیتالی که خریدین تو کمتر از چند دقیقه به کیف پولتون واریز میشه. پیشنهاد میکنیم که بعد از خرید TVK، اونو تو کیف پول های معتبری مثل تراست ولت، کیف پول کوینومی، اتمیک ولت، لجر نانو اس و ایکس و. . . نگهداری کنین.

جمع بندی

تو این مقاله سعی کردیم که به طور جامع بهتون بگیم که ارز دیجیتال " Terra Virtua Kolect چیست؟ ". همچنین در مورد آینده TVK صحبت کردیم و گفتیم که با توجه به همکاری های فعلی و پتانسیل هایی که تو صنعت NFT ها وجود داره، میتونه به یکی از مهمترین پلتفرم های جهان تو این حوزه تبدیل بشه. از طرفی هم به بررسی قیمت ترا ویرچوا کالکت پرداختیم و از پتانسیل های رشدش گفتیم.

در انتها هم خرید TVK از صرافی ایران بایننس رو بهتون پیشنهاد کردیم و از مشکلات خرید از صرافی های معتبر خارجی گفتیم. امیدواریم که این مقاله تونسته باشه به همه ی سوال هایی که در مورد این ارز داشتین پاسخ بده و ابهاماتی که تو ذهنتون بود رو برطرف کنه.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال TVK چیست؟ | معرفی کامل پروژه Terra Virtua Kolect| بهترین روش خرید ترا ویرچوا کالکت
  • چجوری میشه ازش nft رایگان گرفت لطفا یه فیلم آموزشی ازش بزارید

    • پلتفرم دیگه مون رو سر بزنین https://arzsanj.com اونجا ویدیو های آموزشی خیلی عالی در مورد ان اف تی و نحوه ساخت اونها ارائه کردیم.

سوال امنیتی :4+94 = ?