معرفی بهترین ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال

1402/01/23

با معرفی بهترین ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال همراه شما هستیم! آیا دوست دارین با این نرم افزارها آشنا بشین؟ چجوری میشه با استفاده از ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال کار کرد؟ ویژگی های نرم افزار تحلیل تکنیکال چیست؟ نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چه فاکتورهایی باید داشته باشه؟ چجوری بهترین سایت برای تحلیل تکنیکال و مخصوصا تحلیل بیت کوین رو پیدا کنیم؟

این روزها بازار رمزارزها محبوبیت زیادی به دست آورده. فرقی نمی کنه که شما به تازگی قصد سرمایه گذاری در این بازار رو دارین یا مدتی هست که در این بازار ترید می کنین، در هر صورت شما حتما به این فکر افتادی که بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن ارز دیجیتال رو پیدا کنین. شما برای اینکه بتونین فرصت هایی بهتر برای معامله ارز دیجیتال داشته باشین، باید از ابزارهای تجزیه و تحلیل کمک بگیرین. این ابزارها می تونن شامل برنامه های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال یا نرم افزارهای مناسب تحلیل این بازار باشن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال، اطلاعاتی در مورد تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به بررسی فاکتورهای انتخاب نرم افزار تحلیل تکنیکال بپردازیم و چند مورد از بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال رو به شما معرفی کنیم.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

شاید این سوال واستون پیش بیاد که تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که تحلیل تکنیکال یا Technical Analysis در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال، روشی برای پیش بینی رفتار احتمالی نمودار از طریق داده های گذشته مثل قیمت و تغییرات اون، حجم معاملات و.... هست. این روش در همه بازارهایی که بر اساس عرضه و تقاضا فعالیت می کنند، کاربرد داره. تحلیل گران تکنیکال برخلاف تحلیلگران بنیادی، ارزش ذاتی رمزارزها رو اندازه گیری نمی کنند، اون ها از تحلیل و بررسی نمودارها رفتار آتی قیمت ارز دیجیتال یا شاخص ها رو پیش بینی می کنند.

جالب اینجاست که بدونین تحلیل تکنیکال روشی برای پیش بینی قیمت در بازارها بر اساس مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات در اون بازار هست. در واقع تحلیل تکنیکال با تمرکز به داده ها و چارت های یه بازار، الگوها و روندهای قیمتی اون رو شناسایی و بررسی می کنه تا با استفاده از اطلاعات به دست اومده به پیش بینی مورد اطمینانی از آینده بازار مورد نظر دست پیدا کنه. این تکنیک یکی از رایج ترین روش های تحلیل در بازارهای مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال هست که شما هم می تونین ازش کمک بگیرین.

مقاله پیشنهادی: انواع تحلیل در بازار ارزهای دیجیتال

نرم افزار تحلیل تکنیکال چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رو پیدا کنین، باید بدونین که این ابزار چه کاربردی داره و به چه دردمون می خوره؟

نرم افزار تحلیل تکنیکال قابلیت پیش بینی کردن رمزارزها رو نداره. اگه این مورد باعث میشه تا خودتون رو بی نیاز به استفاده از این ابزارها بدونین، خیلی تو اشتباه هستین. توجه داشته باشین که نرم افزارهای تحلیل تکنیکال به شما کمک می کنند تا بتونین رفتارهای بازار رو بررسی و مدیریت کنین. شما زمان زیادی برای بررسی رفتارهای هر ارز دیجیتال ندارین، پس با کمک این ابزارها می تونین بهترین تحلیل رو نسبت به رفتار و روند کنونی هر ارز دیجیتال به دست بیارین.

فاکتورهای انتخاب نرم افزار تحلیل تکنیکال

فاکتورهای انتخاب نرم افزار تحلیل تکنیکال

همونطور که گفتیم، با گسترش استفاده از تحلیل تکنیکال، نرم افزارها و ابزارهای زیادی در این زمینه به وجود اومدن که افراد می تونن برای تسهیل تحلیل های خودشون از این ابزارها استفاده کنین. در هر کدوم از انواع نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ده ها و شاید صدها شاخص و ابزار وجود داره. بنابراین، باید بهترین ابزار رو انتخاب کنین. برخی از فاکتورهای انتخاب نرم افزار تحلیل تکنیکال عبارت هستن از:

  • سرعت تحلیل و پاسخگویی
  • دقت بالا
  • گستره بالای ابزارها
  • کنترل بالا
  • کاربری ساده و سریع
  • توانایی ذخیره سازی داده ها
  • آنلاین بودن

معرفی بهترین ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال

معرفی بهترین ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال

شما با کمک نرم افزارها و ابزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال می تونین روند قیمتی رمزارزها رو شناسایی کنین و معاملات پرسودی انجام بدین. ابزارهای زیادی وجود دارن که شما باید با بررسی فاکتورها و ویژگی های گفته شده، بهترین ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رو انتخاب کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال بپردازیم.

  • Shrimpy

یکی از بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، نرم افزار Shrimpy هست که ویژگی های زیادی داره که باعث شده تا منحصر به فرد بشه. همچنین نکته قابل توجه این هست که این نرم افزار دارای یه سایت مدیریت پورتفو هم هست که به شما امکان میده تا ارزهای دیجیتال خودتون رو که در چندین صرافی وجود دارن، مدیریت کرده و با خرید و فروش اون ها سود زیادی به دست بیارین.

  • Trality

یکی دیگه از بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، نرم افزار Trality هست که امروزه محبوبیت زیادی از بین معامله گران و تریدرهای بازار کریپتوکارنسی ها به دست آورده. این نرم افزار واسه افرادی مناسب هست که دوست دارن از معامله های الگوریتمی ارزهای رمزنگاری شده بدون نیاز به کنار گذاشتن کارهای روزانه خودشون بهره ببرن و معاملات پرسودی انجام بدن.

  • CryptoView

یکی دیگه از بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، نرم افزار CryptoView هست. این مورد یه نرم افزار همه جانبه دیگه و رایگان برای معاملات بزرگ ارزهای دیجیتال به کمک تحلیل تکنیکال هست که شما می تونین ازش بهترین بهره رو ببرین. همچنین در نرم افزار CryptoView می تونین به صورت همزمان از چندین حساب معاملاتی استفاده کرده و کیف پول های خودتون رو مدیریت کنین.

  • TradingView

یکی دیگه از بهترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال، سایت تریدینگ ویو یا TradingView هست. برای ویندوز یا به صورت تحت وب می تونین از این نرم افزار رایگان تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال استفاده کنین و رمزارزهای مورد نظر خودتون رو تحلیل کرده و قیمت اون ها رو پیش بینی کنین. البته توجه داشته باشین که بخش هایی از سایت تریدینگ ویو رایگان نیست و شما باید اشتراک اون رو تهیه کنین. می تونین تریدینگ ویو رایگان رو از سایت ارزسنج دریافت کنین با امکاناتی که بصورت پرمیوم داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال، اطلاعاتی در مورد تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به بررسی فاکتورهای انتخاب نرم افزار تحلیل تکنیکال بپردازیم و چند مورد از بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال رو به شما معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، تجزیه و تحلیل تکنیکال امری ضروری برای کسب موفقیت در معاملات ارزهای دیجیتال هست. ابزارها با جمع آوری اطلاعات و ارائه اون ها به صورت نمودار و داده آماری به شما کمک می کنند تا پیش بینی های درستی انجام بدین.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال
سوال امنیتی :7+50 = ?