معرفی بهترین کیف پول eCash | آموزش ساخت کیف پول ایکَش | از چه کیف پولی برای ارز XEC استفاده کنیم؟

1402/06/16
معرفی بهترین کیف پول eCash | آموزش ساخت کیف پول ایکَش | از چه کیف پولی برای ارز XEC استفاده کنیم؟

اگه نگاهی به قیمت ارز های مختلف بندازین متوجه میشین که اکثر اونا تو بلند مدت یه روند صعودی داشتن. به همین خاطره که بدون شک سود ده ترین استراتژی تو بازار ارزهای دیجیتال، داشتن دید بلند مدت هستش. مهمترین وسیله ای که برای یه سرمایه گذاری بلند مدت روی رمز ارزها بهش احتیاج دارین، یک کیف پول ارز دیجیتال. بعد از خرید xec باید به دنبال جایی امن برای نگهداری از اون باشین. اگه با ارز ایکَش آشنا نیستین، پیشنهاد میکنم که مقاله ی"ایکَش چیست؟" رو مطالعه کنین.

کیف پول های متنوعی وجود دارن که میشه ازشون برای نگهداری ارز eCash استفاده کرد، اما یادتون باشه که نمیشه به هر کیف پولی اعتماد کرد. طبق چیزی که تو سایت رسمی eCash اعلام شده، کیف پول های دوا ولت (Dove Wallet)، الکتریوم ای بی سی (Electrum ABC)، ویا والت (viaWallet) و کش  تب (Cashtab) از این ارز پشتیبانی میکنن. برای دانلود هر کدوم از این کیف پول ها میتونین به سایت اصلی ایکش یا وب سایت رسمی کیف پول ها مراجعه کنین.

بهترین کیف پول eCash چه ویژگی هایی دارد؟

xec wallet

هر کیف پول ویژگی های منحصر به فرد و جالبی رو داره که باعث میشه هر کاربر با توجه به نیازی هایی که داره، بهترین کیف پول xec رو برای خودش انتخاب کنه. اما به این نکته توجه داشته باشین که بعضی از ویژگی ها، حتما باید تو کیف پولی که انتخاب میکنین وجود داشته باشن. اینطوری میتونین به این اطمینان خاطر برسین که کیف پولتون یکی از امنترین ولت های دنیاست.

اولین و مهمترین ویژگی که موقع انتخاب یه کیف پول باید بهش توجه کنین، محلی هستش که کلید های خصوصی کیف پولتون، تو اون ذخیره میشه. اگه بخوایم این فاکتور رو تو کیف پول های مختلف بررسی کنیم، کیف پول های سخت افزاری از این نظر تو صدر قرار میگیرن. همچنین کیف پول های تحت وب پایین ترین رتبه رو کسب میکنن. در کل بهتره کیف پول هایی رو انتخاب کنین که کلید های خصوصیتون رو روی سخت افزار و یا دستگاه شخصیتون مثل موبایل یا کامپیوتر و لپ تاپ، ذخیره میکنن.

xec wallet

ویژگی بعدی ای که حتما باید بهش دقت کنین، پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی تو اون کیف پوله. این قابلیت که باعث ارتقای امنیت کیف پولتون میشه، باعث میشه که ولت شما تا حد زیادی غیر قابل هک و نفوذ باشه. یکی دیگه از مواردی که حتما باید بهش توجه کنین، تیم پشتیبانی و توسعه دهنده ی اون کیف پوله. اگه شما بیشتر فعالیت تون تو بازار رمز ارز ها تو حوزه ی سرمایه گذاری هستش، بهتره از کیف پولی استفاده کنین که از بلاک چین های مختلف و ارزها و توکن هایی که روی شبکه های اونا ساخته شدن، پشتیبانی کنه.

اگه دوست دارین که قبل از نصب و ساخت کیف eCash، در مورد رابط کاربری، امنیت، ایرادات، نقاط قوت و ضعف و. . . یه کیف پول اطلاعات بیشتری رو بدست بیارین، میتونین به قسمت نظراتی که تو صفحه دانلود اون کیف پول در پلتفرم های معتبری مثل گوگل پلی و اپ استور وجود داره برین و نظرات بقیه ی کاربران رو در مورد اون کیف پول مطالعه کنین. اینکار بهتون کمک میکنه که ببینین اون کیف پول برای شما مناسبه یا نه. استفاده از این روش برای شناسایی و پیدا کردن بهترین کیف پول ایکَش، میتونه براتون بسیار کاربردی و مناسب باشه.

ویژگی های کیف پول ECASH:

کیف پول ECASH یک ابزار الکترونیکی قدرتمند است که امکان پرداخت های آنلاین را به صورت آسان و امن فراهم می کند. یکی از ویژگی های برجسته این کیف پول، سرعت بالا در انجام تراکنش های مالی است. با استفاده از ECASH، می توانید به سرعت و به صورت آنی پول را از حساب خود به حساب دیگران بفرستید. علاوه بر این، ECASH دارای امنیت بالایی است. این کیف پول از تکنولوژی رمزنگاری قوی استفاده می کند تا از هرگونه تهدید امنیتی در هنگام انتقال و ذخیره سازی اطلاعات شما جلوگیری کند. همچنین، ECASH از تکنولوژی بلاکچین بهره می برد که اطمینان می دهد تمامی تراکنش ها به صورت بی نقص و بدون تغییر در سیستم ثبت و ذخیره شوند. به این ترتیب، شما می توانید به طور کامل از امنیت مالی خود مطمئن باشید. در نهایت، ECASH دارای رابط کاربری ساده و کاربر پسند است. می توانید به راحتی از این کیف پول در تمامی دستگاه های موبایل و کامپیوتر ها استفاده کنید و به سادگی تراکنش های خود را مدیریت کنید. این ویژگی ها باعث می شود ECASH یک انتخاب مناسب برای هر فردی باشد که به دنبال یک کیف پول الکترونیکی امن و کارآمد است.

معرفی برترین کیف پول های xec

xec wallet

بررسی کردن کیف پول های مختلف برای پیدا کردن بهترین کیف پول ایکَش، کار پر زحمت و زمانگیری هستش؛ به همین خاطر ما از بین کیف پول هایی که از این ارز پشتیبانی میکنن، چند مورد از برترین ها رو بهتون معرفی میکنیم. امیدواریم از لیستی که تو ادامه ی این مطلب بهتون ارائه داده میشه، استفاده ی کامل رو ببرین. همچین تو ادامه ی همین مقاله آموزش ساخت کیف پول eCash تو یکی از بهترین کیف پول های ممکن رو، همونطور که قول داده بودیم، براتون میزاریم.

کیف پول دوا ولت (Dove Wallet)

دوا ولت مربوط به یه صرافی با همین اسمه که تو کشور کره جنوبی تاسیس شده. کشور های کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و انگلستان بزرگترین کشور هایی هستن که تو مارکت کریپتوکارنسی ها فعالیت میکنن. تو این کشور ها معاملات رمز ارز ها بسیار بالاست و به همین خاطر احساس نیاز زیادی برای یک صرافی وجود داره.

پلتفرم Dove Wallet سه مزیت بزرگ داره که عبارتند از:

1. پاداش روزانه به ازای ارز هایی که در اختیار کاربر هاش قرار داره. 

2. این کیف پول و صرافیش از 6 بلاک چین اصلی و 31 ارز مختلف پشتیبانی میکنه. 

3. امنیت این کیف پول به واسطه ی پروتکل لایه ای، بسیار بالاست.

آموزش ساخت کیف پول ایکَش در دوا ولت

برای ساخت کیف پول ایکش باید به وبسایت این کیف پول به آدرس dovewallet.com مراجعه کنین و با زدن گزینه ی Register تو این سایت ثبت نام کنین. ثبت نام تو این سایت اصلا پیچیده نیست و با یه ایمیل و پسورد میتونین تو کمتر از چند ثانیه توش عضو شین. صفحه ی عضویت تو این کیف پول به شکل زیر هستش و همونطور که مشاهده میکنین به جز ایمیل و رمز اطلاعات دیگه ای از شما خواسته نمیشه.

xec wallet

بلافاصله بعد از ثبت نام در سایت کیف پول شما آماده ی استفاده میشه. برای اینکه بتونین میزان ارز هایی که دارین رو ببینین، باید قسمت Wallet رو از منو ی بالای اون صفحه انتخاب کنین. همونطور که تو تصویر دیده میشه در مقابل هر ارز سه گزینه ی Trade، Transfer و Deposit وجود داره. با استفاده از این گزینه ها میتونین تراکنش هاتون رو انجام بدین. 

برای دریافت یک ارز باید اون رو از لیست ارز های دیجیتال این کیف پول پیدا کنین و گزینه ی Deposit رو بزنین تا آدرس اختصاصی اون ارز بهتون داده بشه.

dova wallet

کیف پول الکتروم ای بی سی (Electrum ABC)

 این کیف پول یه فورک و زیر شاخه از کیف پول Electron Cash هستش که بعد از انشعاب بیت کوین کش و بوجود اومدن بیت کوین ABC ساخته شده. اما این کیف پول نسخه های مشابه زیادی رو داره و به همین خاطر باید مراقب کلاهبرداری هایی که تو این حوزه وجود داره باشین. 

کیف پول ویا ولت (Via Wallet)

ویا ولت یه کیف پول غیر متمرکز چند زنجیره ای و چند ارزیه که توسط کمپانی ViaBTC ساخته شده. تو این کیف پول بیش از 34 ارز دیجیتال متفاوت مثل BTC ، ETH ، XRP ، BCH ، BSV ، LTC ، ATOM ، TRX ، DOGE، XEC و. . . پشتیبانی میکنه. خدماتی که تو این کیف پول به کاربراش ارائه میشه شامل مدیریت چند کیف پول و ارز، خدمات استیک (Staking)، مرورگر برایDApp ، میشه. تو ادامه ی این قسمت بعضی از این ویژگی ها رو بیشتر بهتون توضیح میدیم:

• مدیریت چند کیف پول و ارز: با این ویژگی میتونین ارز های مختلفی رو تو این کیف پول ذخیره کنین و دیگه احتیاجی به کیف پول های متنوع ندارین.

• سرمایه گذاری: استفاده از خدمات استیکینگ باعث میشه که علاوه بر سود از افزایش قیمت ارز هاتون، بتونین ارز بیشتری رو بدست بیارین و با افزایش مقدار اون ارز دیجیتال سود کسب کنین.

• مرورگر برای Dapp: با استفاده از این ویژگی کیف پولتون به دروازه ای برای ورود به دنیای برنامه های بلاک چینی تبدیل میشه. به این ترتیب میتونین از برنامه های غیر متمرکز استفاده کنین.

طبق ادعا ی تیم توسعه دهنده ی این کیف پول قراره که با بروز رسانی کردنش، این کیف پول قابلیت های بیشتری از جمله کنترل کلید های خصوصی توسط کاربر ها، احراز هویت دو مرحله ای و اقدامات حفاظتی گئناگون برای ارتقا امنیت این کیف پول، رو داشته باشه.

 

کیف پول کش تب (Cashtab) 

کش تب یه مرورگر تحت وب است که برای استفاده از اون باید افزونه ی این کیف پول رو تو مرورگری که استفاده میکنین، نصب کنین. استفاده از کیف پول های تحت وب خیلی آسونه، اما یه مشکل بزرگی که گریبان گیر این نوع کیف پول هاست، امنیت بسیار پایین شونه. تو این کیف پول ها کلید های خصوصی کاربر تو بستر های آنلاین ذخیره میشه؛ به همین دلیل احتمال هک شدن و به سرقت رفتن دارایی ها تو این کیف پول زیاده.

اگه دنبال یه کیف پول برای استفاده ی روزمره میگردین، این کیف پول میتونه گزینه ی مناسبی براتون باشه. اما اگه قصد دارین که بعد از خرید ایکش اونو یه مدت طولانی نگه دارین، پیشنهاد میکنیم که کیف پول دیگه ای رو انتخاب کنین. 

آموزش ساخت کیف پول ایکَش در کش تب

برای دانلود این افزونه به Chrome Web Store مراجعه کنین و اسم کیف پول Cashtab رو جستجو کنین. بعد از اینکه این کیف پول رو پیدا کردین روی گزینه ی Add To Chrome کلیک کنین و منتظر بمونین تا دانلودش کامل بشه. حالا میتونین مطابق شکل این افزونه رو بالا سمت راست تصویر، در کنار عکس حساب کاربریتون مشاهده کنین. 

اگه روزی تصمیم گرفتین که این کیف پول رو حذف کنین، کافیه که گزینه ی Remove from Chrome رو بزنین.

cashtab wallet

برای راه اندازی و ساخت کیف پول ایکش روی این افزونه کلیک کنید تا صفحه ی زیر براتون باز بشه. تو این مرحله باید گزینه ی New Wallet رو بزنین تا کیف پولتون آماده ی استفاده بشه.

cashtab wallet

تو مرحله ی بعد قبل از این که صفحه ی زیر بهتون نمایش داده بشه، این ولت بهتون تذکر میده که حتما از این کیف پول بکاپ تهیه کنین تا در صورتی که مشکلی براتون بوجود اومد، سرمایه تون به خطر نیفته. صفحه ای که مشاهده میکنین آدرس کیف پول eCash شماست. برای دریافت ارز تو این کیف پول باید آدرس داده شده رو به شخصی که میخواد بهتون ارز بفرسته، ارسال کنین. همچنین میتونین برای راحت تر شدن عملیات، کد QR رو اسکن کنین. 

cashtab wallet

کلام پایانی

تو این مقاله تمامی اطلاعاتی که برای ساخت کیف پول xec میدونستین رو در اختیارتون گذاشتیم. امیدواریم که این مطالب براتون مفید و کاربردی واقع بشن. برای خرید ایکش میتونین همین الان وارد پنل کاربریتون بشین و تو کمتر از چند دقیقه این ارز رو خریداری کنین. 


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول eCash | آموزش ساخت کیف پول ایکَش | از چه کیف پولی برای ارز XEC استفاده کنیم؟
  • اقا من کیف پول رو ساختم اما تست کردم کیف پول رو که پاک میکنی با ریکاوری برش میگردونی ایکش پاک میشه حالا اگه من مقدار زیادی ایکش بخرم توش باشه پاک بشه چیکار میتونم بکنم

    • وقتی با ریکاوری برمیگردونین اون ارز رو هم باید فراخوانی کنین

    سلام خسته نباشین من در دوا ولت مقداری ارز ایکش دارم میخوام برداشت کنم اجازه نمیده باید چیکار کنم؟؟

    • شاید بخاطر کارمزد شبکه باشه که موقع انتقال مقدر خیلی کمی ارز رو در کیف پول بعنوان کارمزد انتقال نگهدارین

    سلام .من مقداری ایکش تو ویا ولت دارم .نرخ دلاری این ارزو نشون نمیده تعدادش هست ولی هیچ تراکنش انجام نمیده نه برداشت نه واریز

سوال امنیتی :3+68 = ?