مقایسه تتر و بایننس یو اس دی

1401/08/14


توی این مقاله تصمیم گرفتیم که مقایسه تتر(Tether) با بایننس یو اس دی (BUSD) رو براتون مقایسه کنیم. هر چقدرکه با گذشت زمان به تعداد استیبل کوین ها اضافه میشه، انتخاب کردن از بینشون هم به خاطر مزیت های ویژه ای که هر کوین نسبت به کوین های دیگه داره سخت تر میشه. به همین خاطر انجام یه مقایسه خوب میتونه بهتون کمک بکنه تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید و استیبل کوینی رو انتخاب کنید، که با استراتژی خرید و فروش و سرمایه گذاری شما مناسب هست بعد این مقاله می تونین تصمیم بهتری برای خرید تتر و بایننس یو اس دی بگیرین.

بایننس یو اس دی از استیبل کوین های نوظهوری هست که با این که فقط چند ساله که عرضه شده، ولی با توجه به مزیت هایی که داره یک رقیب جدی برای ارز پایدار تتر محسوب میشه. از طرفی هم، تتر با توجه به این که یکی از قدیمی ترین استیبل کوین ها هست؛ معروفیت و اعتبارش به قدری بالاست که حجم بزرگی از بازار رو تونسته به خودش اختصاص بده و در حال حاضر یکی از بهترین استیبل کوین های موجوده که تا حالا وجود داشته. 

از اونجایی که استیبل کوین بایننس یو اس دی متعلق به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال حال حاضر دنیاست، از این لحاظ برتری خاصی نسبت به سایر استیبل کوین ها غیر از تتر داره چون می تونین به راحتی معاملات خودتون رو با این استیب کوین انجام بدین و حتی از طریق شبکه bep20 با کمترین کارمزد اون رو انتقال بدین. ولی در مقایسه با تتر که بازار بزرگتری داره هنوز نمیشه اون دو تا رو خیلی مقایسه کرد. این مقاله دید بهتری می تونه در مورد این دو استیبل کوین بهتون بده.

مقایسه تتر و یو اس دی کوین

شاید برایتان مفید باشد: اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال

اگر شما هم قصد دارید که پولتون رو به استیبل کوین تبدیل کنید تا بتونید ارزش سرمایه تون رو حفظ بکنید، و یا قصد دارید از طریق خرید استیبل کوین خاصی پولتون رو تبدیل به کریپتو کنید تا بتونید خرید و فروش خودتون رو توی صرافی های خارجی انجام بدید؛ قطعا کسب کردن اطلاعات کافی قبل از هر گونه انتخابی میتونه مانع از مشکلاتی بشه که ممکنه در آینده پیش بیاد. قطعا یک انتخاب درست، کار شما رو در سرمایه گذاری کردن و یا انجام معاملات مختلف خیلی آسون خواهد کرد. 

در صوتی که علاقمند هستید تا تفاوت این دو استیبل کوین رو بدونید تا بهتر بتونید برای انتخابشون تصمیم بگیرید، توی این مقاله ما رو همراهی کنید؛ چون که قراره با مقایسه تتر و بایننس یو اس دی اطلاعات مفیدی رو در اختیارتون قرار بدیم. البته باید در اینجا یادآوری کنیم که مقاله ای هم در رابطه با مقایسه تتر و یو اس دی کوین در وبسایت صرافی اینانس قرار داده شده که میتونین اون مطالب رو هم مطالعه کنین و بر اطلاعات خودتون اضافه کنین.

بهترین استیبل کوین 

از نظر مارکت کپ، استیبل کوین تتر در حال حاضر یکی از بهترین ارزهای پایداری هست که تا حالا وجود داشته؛ تعداد تقاضا برای خرید و فروش این استیبل کوین به حدی بالا هست که بعضی وقتا حجم معاملاتش از ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین هم بیشتر میشه.

اما به دلیل مزیت های دیگه ای که استیبل کوین های جدید توی خودشون دارن مثل پشتیبانی بهتر و بیشتر، سرعت بالاتر، شبکه های انتقال ارزون تر و ... واقعا تشخیص این که کدوم استیبل کوین بهترین هست کار سختی شده. 

توی شرایط فعلی فقط میتونیم بگیم که با توجه به شرایط و وضعیت معامله گر بهترین استیبل کوین برای انتخاب میتونه که متفاوت باشه. برای مثال برای هولدرهایی که دوست دارن به جای خرید دلار استیبل کوینی رو خریداری کنن که بتونن به صورت بلند مدت نگهش دارن، انتخاب ارز پایدار تتر میتونه که بهترین گزینه باشه. ولی کسی که توی صرافی بایننس تصمیم به ترید کردن گرفته، قطعا بهترین گزینه انتخابیش استیبل کوین بایننس یو اس دی خواهد بود. 

مقایسه تتر و یو اس دس کوین

همون طور که گفتیم حجم معاملات استیبل کوین ها هر روز داره بیشتر میشه و دلیل تقاضای بالا برای این ارزهای پایدار به دلیل پشتیبانی اون ها از ارزهای فیات رایجی مثل دلار، یورور، پوند و ... هست که باعث میشه ارزششون همیشه ثابت بمونه و برعکس ارزهای دیجیتال دیگه که نوسان های خیلی بالایی دارن، این ارزهای پایدار نوسان چندانی رو در قیمت خودشون ندارن. ثابت بودن ارزش استیبل کوین ها باعث شده که خرید اون ها برای کسایی که از استراتژی هولد استفاده میکنن و همچنین برای تریدر هایی که دوست دارن ریسکشون رو کاهش بدن یک گزینه جذاب و عالی باشه. 

به دلیل همین مزیت های رقابتی روز به روز استیبل کوین های جدید تر با پشتوانه بهتر و مزیت های بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال عرضه میشن که از لحاظ کارایی چیزی کم تر از کوین تتر ندارن، و این باعث میشه که به خاطر افزایش تنوع اون ها انتخاب از بینشون سخت بشه. 

بایننس یو اس دی از ارزهای دیجیتال هست که اگه به دقت بررسیش کنید، متوجه میشید که با توجه به این که حجم معاملاتش پایینه ولی با این حال باز هم با توجه به مزیت ها و ویژگی هایی که داره میتونه یک رقیب جدید و جدی برای تتر محسوب بشه. برای همین با مقایسه تتر و بایننس یو اس دی تصمیم داریم که ویژگی هر کدوم از این استیبل کوین ها رو براتون توضیح بدیم تا با توجه به شرایط خودتون و معامله ای که قصد انجامش رو دارید، موقع خرید استیبل کوین مورد نیازتون سردرگم نشید. برای شروع با بیان ویژگی های تتر کار رو آغاز میکنیم. 

ویژگی های تتر 

تتر (Tether – USDT) محبوب ترین و معروف ترین استیبل کوینی هست که تا حالا وجود داشته و به خاطر  ویژگیهایی که داره هنوز با اختلاف خیلی بالایی بیشترین حجم معاملات رو نسبت به استیبل کوین های دیگه داره. برای مقایسه تتر و بایننس یو اس دی اول از همه ویژگی های تتر رو بررسی میکنیم تا ببینیم چه عواملی باعث شدن که عنوان پر استفاده ترین استیبل کوین در مقایسه با ارزهای پایدار دیگه به این ارز اختصاص پیدا بکنه. همچنین شما می تونین برای اینکه اطلاعاتی در زمینه روش های تشخیص تتر های اصلی از تقلبی داشته باشین به مقاله که با همین عنوان در سایت اینانس وجود داره مراجعه کنین.

• ویژگی معاملاتی تتر طوری هست که کاربر ها از طریق انواع شبکه های مختلف مثل اتریوم، ترون، امنی و ... میتونن که به راحتی و با سرعت بالایی معاملاتشون رو انجام بدن. سهولت انجام معامله و تراکنش های مختلف از طریق تتر اون رو به یکی از پر استفاده ترین ارزهای پایداری تبدیل کرده که تا حالا وجود داشته. 

• وام دادن از طریق ارز پایدار تتر یکی دیگه از ویژگی های این استیبل کوین پر استفاده هست، و کسایی که علاقمند هستن تا به جای انجام دادن ترید و سرمایه گذاری، پولشون رو به صورت مستقیم وام بدن از طریق قرارداد های دیجیتالی که توی شبکه های بلاک چینی وجود داره، میتونن که با خیال راحت سود وامشون رو از این طریق دریافت بکنن و منبع درامد ثابتی رو برای خودشون خلق کنن. 

• یکی دیگه از ویژگی های تتر قابلیت انتقال گسترده اونه که نسبت به ارزهای دیجیتال دیگه واقعا انعطاف پذیری بالایی داره، به همین دلیل هم انواع کیف پول ها و انواع شبکه های انتقال، و همه صرافی های خارجی و ایرانی از این استیبل کوین پشتیبانی میکنن. در حالی که خیلی از استیبل کوین های دیگه ممکنه که توسط صرافی های ایرانی پشتیبانی نشن. 

ویژگی های تتر

• قابلیت نقد شوندگی که تتر داره نسبت به استیبل کوین های دیگه خیلی بیشتر هست. به طوری که توی بعضی از کشور ها محل هایی افتتاح شده تا افرادی که تتر دارن بتونن مستقیما از طریق اون دفترها، خیلی سریع تترشون رو به پول نقد تبدیل بکنن. همچنین به دلیل تقاضای بالایی که برای خرید تتر وجود داره، در هر لحظه که اراده بکنید میتونید به راحتی استیبل کوینی رو که در اختیار دارید بفروشید و پول نقد دریافت کنید. 

• استیبل کوین های دیگه ای که جدیدا به وجود اومدن فعلا معلوم نیست که بتونن میزان ارز فیاتی رو که ادعا میکنن پشتیبانی بکنن، ولی در مورد تتر با توجه به سابقه قدیمی این ارز پایدار معلوم شده که تیم قوی ازش پشتیبانی میکنه و به ازای هر کوین تتر توی خزانه شرکت اصلی، دلار یا ارزهای فیات مرتبط نگهداری میشه. 

ویژگی های بایننس یو اس دی 

بایننس یو اس دی توی سال 2019 برای اولین بار توسط صرافی معروف بایننس عرضه شد و توی مدت زمان کوتاهی رشد خیلی خوبی کرد. این رشد همچنان ادامه داشته و با گذشت زمان داره بیشتر و بیشتر هم میشه به طوری که بعضی ها این استیبل کوین رو یک رقیب جدی برای تتر قلمداد میکنن. 

این استیبل کوین هم مثل تتر ارز فیات دلار رو پشتیبانی میکنه، ارزش هر بایننس یو اس دی برابر با یک دلار آمریکاست. سرعت انتقال بالا و کارمزد خیلی پایین این ارز پایدار باعث شده که با تتر تفاوت چندانی نداشته باشه و به همین دلیل هست که مقایسه تتر و بایننس یو اس دی به صورت دقیقی باید انجام بشه تا با شناختن جزئیات هر کدوم از این استیبل کوین ها توی شرایط مختلف بدونیم که کدومشون رو برای خرید و فروش انتخاب بکنیم. 

ویژگی های مهمی که استیبل کوین بایننس usd داره عبارت هستند از: 

• برای انجام ترید از طریق استیبل کوین بایننس یو اس دی کارمزد صفر در نظر گرفته شده، یعنی اگه جفت ارزها به صورت مستقیم توسط این ارز پایدار پشتیبانی بشن دیگه لازم نیست برای معامله اون ها کارمزدی پرداخت بشه و میتونید به صورت رایگان از این طریق معاملاتتون رو انجام بدید. 

برای ارزهای دیجیتال دیگه هم که بایننس پشتیبانی نمیکنه شاید کمی کارمزد درخواست بشه، که مقدار اون هم واقعا خیلی کم و ناچیز هست. به همین دلیل این استیبل کوین برای تریدر هایی که از طریق شبکه بایننس علاقه دارن تا معاملات متعددی رو انجام بدن یک گزینه ایده آل هست. 

• از طریق استیبل کوین بایننس یو اس دی شما قادر خواهید بود که از معاملات فیوچرز صرافی بایننس استفاده بکنید، چون که این ارز به سیستم پروف آف ریورس متکی هست؛ یک ابزار معاملاتی فوق العاده برای تامین اعتبار و انجام دادن انواع مختلف معاملات فیوچرز محسوب میشه که نسبت به معاملات معمولی سرعت خیلی بالاتری داره. 

ویژگی های یو اس دی کوین

• توی پلتفرم BUSD میتونید که بیشتر از سرمایه خودتون و حتی چند برابر سرمایه اصلی تون رو وام بگیرید و از طریق اون وام، با مبلغ بالاتری اقدام به ترید بکنید؛ در این صورت اگه روند بازار صعودی باشه سودهای فوق العاده ای رو میتونید بدست بیارید. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که با این کار ریسک معاملاتتون هم افزایش پیدا میکنه و در صورت موفق نبودن پوزیشن معاملاتی تون برای کسب سود، ممکنه که کل پولتون یکجا از دست بره؛ ولی با این حال این ابزار برای معامله گرهای حرفه ای یک مزیت ویژه هست. 

• استیبل کوین بایننس یواس دی برخلاف ارزهای پایدار سنتی انواع قراردادهای دیفای رو به صورت گسترده پشتیبانی میکنه و برای کسایی که علاقمند به این نوع از معاملات هستن، این امکان رو میده که به صورت گسترده ای بتونن انواع قرداد های غیر متمرکز رو تایید بکنن و با این روش سود های خوبی رو کسب کنن. 

تتر(Tether) یا بایننس یو اس دی(BUSD)؟ 

همون طور که توضیح دادیم ویژگی های دو استیبل کوین تتر و بایننس یو اس دی تقریبا به یک شکل هست و از این نظر این دو ارز پایدار تفاوت چندانی باهم ندارن. ولی برای نوع معاملاتی که از طریق شبکه های مختلف قصد انجام اون رو دارید، انتخاب درست هرکدوم از این دو استیبل کوین میتونه که کارایی شما رو برای انجام اون معامله یا تراکنش تا حد چشم گیری افزایش بده. 

به همین دلیل لازمه که مقایسه تتر و بایننس یو اس دی با توجه به استفاده های مختلفی که میتونن توی وضعیت های مختلفی داشته باشن انجام بشه، تا علاوه بر شباهت های این دو استیبل کوین تفاوت هاشون هم برای شما آشکار بشه. 

• کاربرد متفاوت در شبکه های انتقال 

همون طور که توی قسمت ویژگی های مربوط به این دو استیبل کوین گفتیم هرکدوم از اون ها شبکه های متعددی رو برای انجام معاملات و تراکنش های مختلف پشتیبانی میکنن، ولی یک تفاوت اساسی که با همدیگه دارن میزان کارمزدشون توی شبکه های مختلف هست؛ که اگه با توجه به شبکه انتقالی که قصد انجام معامله دارید ارز پایدار درستی رو انتخاب بکنید کارمزدتون از چیزی که هست خیلی پایین تر میاد. 

ارزهای دیجیتالی که مستقیم از طریق شبکه بایننس پشتیبانی میشن برای خریدشون بهتر هست که از بایننس یو اس دی استفاده کنید؛ ولی برای ارزهای دیجیتالی که قصد دارید از طریق شبکه اتریوم خرید و فروششون رو انجام بدید، استیبل کوین تتر بهتر و بیشتر جوابگو هستش. 

• کارایی مختلف در ذخیره سازی 

ذخیره کردن استیبل کوین ها با توجه به شرایط بلند مدت و کوتاه مدتی که قصد نگهداریشون رو دارید میتونه که کاملا متفاوت باشه. اگه قصد دارید که به جای دلار استیبل کوین ذخیره کنید و بازه زمانی بلند مدتی رو برای این کار در نظر گرفتید، استیبل کوین تتر قطعا برای این کار بهتر جوابگو هست. اما اگه هدفتون اینه که ارز پایداری رو بخرید و برای کوتاه مدت واسه انجام معاملات مختلف ازش استفاده کنید؛ استفاده از استیبل کوین بایننس یو اس دی میتونه که امکانات بهتری رو برای شما فراهم بکنه. 

در کل برای بازه زمانی بلند مدت استیبل کوین تتر بهتر جواب میده، به خاطر این که این ارز پایدار امتحانش رو پس داده و با خیال راحت هر چقدر که تمایل داشتید حتی به مدت چندین سال میتونید که این ارز رو نگهداری کنید. 

در حالی که کوین بایننس یو اس دی به خاطر انعطاف بالاش و مزیت هایی که برای انجام دادن معاملات مختلف داره بیشتر شناخته شده و به همین دلیل توی بازه زمانی کوتاه مدت به دلیل داشتن کارمزدهای پایین، تر سرعت بالاتر، پشتیبانی بهتر و ... نسبت به تتر کاربردی تر هست، مخصوصا اگه از طریق صرافی بایننس برای انجام ترید استفاده بکنید این کاربرد چند برابر میشه.

• پشتیبانی صرافی های ایرانی 

یکی دیگه از مهم ترین تفاوت هایی که با مقایسه تتر و بایننس یو اس دی میتونیم بهش اشاره بکنیم، تعداد صرافی های ایرانی هست که اون ها رو پشتیبانی میکنن. در صورتی که صرافی که شما باهاش کار میکنید استیبل کوین مورد نظر شما رو پشتیبانی نکنه کار برای خرید و فروش اون سخت میشه و مجبور خواهید شد که یا از قید خریدن استیبل کوین مورد نظرتون بگذرید و یا این که صرافی تون رو عوض کنید. 

ارز پایدار تتر نسبت به بایننس یو اس دی توی تعداد بیشتری از صرافی های ایرانی پشتیبانی میشه و خرید فروش اون از داخل ایران نسبت به استیبل کوین BUSD خیلی راحت تر هست. اما ممکنه صرافی هایی هم وجود داشته باشن که هر دو استیبل کوین رو پشتیبانی بکنن، که باید وقت بگذارید و دونه به دونه صرافی های مختلف رو بررسی کنید تا بتونید پیداشون بکنید. اگه مستقیم از طریق صرافی بایننس اقدم به ترید و یا خرید و فروش میکنید، استیبل کوین بایننس یو اس دی استفاده ازش براتون راحت تر خواهد بود. ولی اگه از یک صرافی ایرانی اسفاده میکنید بهتره که ارز پایدار تتر رو برای انجام خرید و فروش هاتون انتخاب بکنید. 

• تفاوت اعتبار استیبل کوین ها 

مثل انواع مختلف ارزهای دیجیتال استیبل کوین ها هم با توجه به شرکت سازنده شون اعتبارهای مختلف و متفاوتی دارن، به این معنی که همگی به یک اندازه معتبر نیستن؛ این قضیه در مورد دو ارز پایدار تتر و بایننس یو اس دی هم صادق هست. از اون جایی که استیبل کوین تتر نسبت به بایننس یو اس دی قدیمی تر هست و تا الان هم انجام معاملات مختلف از این طریق باعث مشکل خاصی نشده، اعتبار تتر در حال حاضر بیشتر از بایننس یو اس دی برآورد میشه. 

تفاوت تتر و بایننس یو اس دی

از طرف دیگه اعتبار تتر در شرایط فعلی ثابته و رشد چندانی نمیکنه، در حالی که اعتبار استیبل کوین بایننس یو اس دی به خاطر کارایی های متعددش توی صرافی بزرگ بایننس با سرعت بالایی داره افزایش پیدا میکنه.

این موضوع نشون دهنده این هستش که هم تتر و هم بایننس یو اس دی از لحاظ اعتبار توی شرایط خوبی قرار دارن و هر دو میتونن که با خیال راحت خریداری بشن. اما اگه دوست دارید که خیالتون راحت تر بشه و ضریب امنیت تون بالاتر بره، از لحاظ امنیتی انتخاب تتر گزینه مناسب تری میتونه باشه. 

آینده استیبل کوین ها 

استیبل کوین ها به دلیل این که ارزششون همیشه ثابته باعث میشن که میانگین نوسانات توی بازار ارزهای دیجیتال کمی به تعادل برسه و از شدت آن نوسانات کاسته بشه؛ به همین دلیل هم تقاضا براشون به حدی در حال افزایشه که گاهی حجم معاملاتشون از ارزهای دیجیتال معروفی مثل ارتیوم و یا بیت کوین هم بیشتر میشه. 

این افزایش تقاضا میتونه نشون دهنده این باشه که بازار رمزارزها داره به سمتی میره که به جای استفاده از ارزهای سنتی، استفاده از استیبل کوین ها برای انجام معاملات مختلف بیشتر ترجیح داده میشه. 

همچنین اکثر تریدرهای حرفه ای این روز ها علاوه بر خرید ارزهای دیجیتال مختلف برای سودکردن از نوسان رمزارزها، توی سبد دارایی خودشون مقدار قابل ملاحضه ای از پولشون رو به صورت استیبل کوین نگهداری میکنن؛ تا اگه یه وقت بازار با نوسان های شدیدی مواجه شد، ارزش بیشتر پولشون حفظ بشه و سرمایه شون به خطر نیوفته.

آینده استیبل کوین

 واسه همین به نظر میرسه که تقاضا برای استیبل کوین ها با توجه به افزایش کاربرد های فناوری بلاکچین و سیستم های دیفای جدیدی که هر روز دارن به شکل های مختلفی عرضه میشن بیشتر از این بشه و همچنان رشد کنه. 

انجام سرمایه گذاری روی استیبل کوین ها با توجه به شرایطی که توضیح دادیم، میتونه یک گزینه خوب واسه کسب سود باشه؛ به شرطی که به درستی انجام بشه. مقایسه تتر و بایننس یو اس دی میتونه به شما این امکان رو بده که با تحلیل کردن دو تا از بهترین استیبل کوین های توی بازار، روی هر کدوم از اون ها که تمایل داشتید سرمایه گذاری کنید. 

با توجه به آمار و پیش بینی هایی که برای صنعت استیبل کوین ها میشه در بدترین حالت با خریدن یک استیبل کوین ارزش داراییتون حفظ میشه و با افزایش نرخ تورم پایین نمیاد، و توی خوش بینانه ترین حالت هم سود های سرشاری نصیبتون خواهد شد. 

همچنین میتونید که از طریق وام دادن پولتون به صورت استیبل کوین، انجام انواع قراردادهای دیفای (DiFi) و ... علاوه بر حفظ ارزش داراییتون، سود های ثابتی رو به صورت ماهانه و یا توی مدت زمان مشخص شده ای کسب کنید که باعث میشن ارزش دارایی خالصتون رشد بکنه و برای کسانی که قصد دارن با افزایش نرخ تورم مقابله بکنن، استفاده از این روش یک استراتژی خوب و کاربردی تلقی میشه. 

آینده ای که برای تتر پیش بینی میشه چشم انداز خوب و مثبتی داره، بنا به گفته کارشناسان اگه شرکت منتشر کننده کوین های تتر بتونه همچنان به این حجم از تقاضا های بالا جوابگو باشه و ارزفیات کافی برای پشتیبانی کوین هاش رو در اختیار مشتری هاش قرار بده، در آینده نزدیک به یک غول تجاری در زمینه استیبل کوین ها تبدیل میشه که هیچکس توانایی این رو پیدا نمیکنه که بتونه با اون رقابت کنه. دلیل این مزیت رقابتی هم به خاطر ورود سریع تر این شرکت به بازار ارزهای دیجیتال هست که زود تر از همه و توی مدت زمان کمی تونست بیشتر سهم بازار رو برای خودش اشغال بکنه. 

درسته که رقابت برای شرکت های دیگه ای که استیبل کوین منتشر میکنن سخت تر شده ولی کمپانی های دیگه هم بیکار ننشستن و با عرضه کردن استیبل کوین های جدید تر که دارای کاربرد های بیشتری هستن سعی میکنن برای خودشون توی این بازار پر رقابت جا باز کنن و تا حدودی هم موفق بودن.

فرق تتر و استیبل کوین یو اس دی

 یکی از این استیبل کوین ها که میتونیم بهش اشاره کنیم، کوین بایننس یو اس دی هست که حجم قابل قبولی از میزان تقاضای معامله گرها رو تونسته به خودش اختصاص بده. 

پیش بینی ها برای آینده بایننس یو اس دی نشون میدن که اگه این ارز پایدار همچنان به همین شکل به رشد خودش ادامه بده، دستاوردهای درخشانی بدست خواهد آورد و ممکنه که اگه همچنان کیفیت خدماتش مثل سرعت بالاتر و کارمزدهای رایگان رو حفظ بکنه؛ به یک رقیب جدی برای استیبل کوین تتر تبدیل بشه و حتی ممکنه که بتونه جای اون رو توی بازار تصاحب کنه. 

سخن آخر

با مقایسه تتر و بایننس یو اس دی امیدواریم که تونسه باشیم ویژگی های هرکدوم از این استیبل کوین ها رو براتون به طور کامل بیان کنیم، تا موقع انتخاب دچار سردرگمی نشید. 

همون طور که دیدید هرکدوم از این ارزهای پایدار توی شرایط و وضعیت های مختلف نسبت به هم دیگه مزایا و معایبی دارن. شرایط شخصی شما مهم ترین عاملی هست که با توجه به اون باید تصمیم بگیرید از بین این دو استیبل کوین کدوم یکی رو برای انجام معاملات خودتون انتخاب میکنید. 


نظرات کاربران در مورد مقایسه تتر و بایننس یو اس دی
  • احتمال داره یک روزی این شرکت ها تعطیل بشه ..

سوال امنیتی :8+32 = ?