موضع خوشبینانه دیوید روبنشتاین در خصوص مقررات ارزهای دیجیتال

1401/06/14
موضع خوشبینانه دیوید روبنشتاین در خصوص مقررات ارزهای دیجیتال

میلیاردر دیوید روبنشتاین، بنیانگذار گروه کارلایل در مصاحبه ای با CNBC، از تلاش قانونگذاران ایالات متحده برای تنظیم مقررات صنعت ارزهای دیجیتال قدردانی کرده و با توجه به موضع مثبت خود در خصوص ارزهای دیجیتال افراد را به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تشویق کرده و اظهار داشته است بزرگ ‌ترین ثروت زمانی به دست می ‌آید که افراد خلاف عرف اقدام نمایند.

او با اشاره به فرصت ‌های موجود بخش دیجیتال، خاطرنشان کرد که با وجود نوسانات نزولی اخیر مارکت احتمالا آینده مالی از آن صنعت دیجیتال خواهد بود. وی در ادامه مصاحبه خود اظهار داشته است که او یک سرمایه گذار بزرگ ارز دیجیتال است و نه تنها فقط در دارایی های دیجیتال، بلکه در بسیاری از شرکت ‌های بزرگ صنعت دیجیتال نیز سرمایه‌ گذاری کرده‌ است.

به گفته وی، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس نمونه این سرمایه گذاری است که اخیرا به دلیل کاهش قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین ها عملکرد قابل قبولی نداشته است با این حال، با گذشت زمان، این صنعت از بین نخواهد رفت و رونق اقتصادی بزرگی را به ارمغان خواهد آورد. بنیانگذار گروه کارلایل پیش از این موضع مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال نداشته با این حال، در ماه آوریل، اعلام کرد که نظرات خود را  در این خصوص تغییر داده است.

همچنین او معتقد است که تلاش اعضای کنگره ایالات متحده در خصوص تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال کافی نیست و موضع کنگره نسبت به ارزهای دیجیتال همچنان محتاطانه است. از نظر وی؛ احتمالا برخورد کنگره با قوانین ارزهای دیجیتال نرم نخواهد بود و احتمالا موضع تهاجمی نسبت به تنظیم مقررات خواهند داشت ولی با این حال او نسبت به تنظیم مقررات در راستای حفاظت از سرمایه سرمایه گذاران خوشبین بوده است.

وضعیت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده 

با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال، مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان نیز افزایش می یابد. چشم انداز کریپتو به طور مداوم در حال تغییر است و به روز نگه داشتن قوانین در مناطق مختلف جهانی کار آسانی نیست. با این حال از ژوئن 2021 بیت کوین در ایالات متحده، ژاپن، بریتانیا و بسیاری از کشورهای توسعه یافته دیگر قانونی بوده است. 

پیشنهاد می کنیم جهت آگاهی از اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال به صفحه خرید در سایت اینانس مراجعه نمایید.

ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ارز قانونی در نظر گرفته نمی شود با این حال، مقررات مربوط به مبادلات قانونی ارزهای دیجیتال بسته به ایالت متفاوت است. به طور کلی مبادلات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده قانونی بوده و تحت محدوده نظارتی قانون بانکی BSA قرار دارد. بدین ترتیب ارائه دهندگان خدمات دیجیتال باید در FinCEN ثبت نام کرده و یک تعهد نامه AML/CFT را ارائه نمایند.

وزارت خزانه داری ایالات متحده بر نیاز فوری تنظیم کلی مقررات دیجیتال برای مبارزه با فعالیت های مجرمانه جهانی و داخلی تاکید کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد موضع خوشبینانه دیوید روبنشتاین در خصوص مقررات ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :7+51 = ?