نظرات رئیس CFTC در خصوص بیت کوین و اتریوم

1401/03/02
نظرات رئیس CFTC در خصوص بیت کوین و اتریوم

براساس نظرات رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده، CFTC؛ بیت کوین و اتریوم کالا هستند. او نحوه همکاری آژانسش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده SEC، برای تنظیم بخش ارزهای دیجیتال را تشریح و اظهار داشت که در حال حاضر هیچ گونه حمایتی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در مارکت وجود ندارد.
روستین بهنام، رئیس CFTC، هفته گذشته در مصاحبه ای با CNBC درباره تنظیم ارزهای دیجیتال توسط CFTC و SEC اظهار نظر کرده است. رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده، CFTC؛ در خصوص لایحه ای در کنگره که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را مسئول توکن های امنیتی و کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده را مسئول توکن های کالا می کند، اظهار داشت که این یک مسئله قدیمی بین کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار است و منطقی است که کالاها توسط کمیسیون معاملات آتی کالا و اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنظیم شوند.
وی خاطرنشان کرد که در فضای ارزهای دیجیتال، برخی از کوین ها به عنوان اوراق بهادار و برخی دیگر کالا در نظر گرفته می شوند. همچنین رئیس کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده درباره ادعای رئیسSEC، گری جنسلر، مبنی بر اینکه بیشتر توکن ‌های دیجیتال موجود در بازار اوراق بهادار هستند، توضیح داد که بزرگترین ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم کالا می باشند.

تنظیم قوانین دیجیتال توسط کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار

رئیس CFTC خاطرنشان کرد که با توجه به گستردگی کوین های دیجیتال در مارکت منطقی است که هر آژانسی به ترتیب صلاحیت کالاها و اوراق بهادار را داشته باشد. همچنین رئیس CFTC اظهار داشت با وجود اختلاف نظر کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار؛ هر دو کمیسیون سعی دارند منطقی ترین اقدام را انجام دهند.
روستین بهنام، در خصوص فروش ارزهای دیجیتال و بازار نزولی چند هفته گذشته مخصوصا پس از سقوط استیبل کوین اکوسیستم ترا اظهار داشت که با توجه به نوسانات مارکت دیجیتال مخصوصا در چند هفته گذشته بسیاری از سرمایه گذاران صدمه دیده اند و ارزش بازار دیجیتال کاهش یافته است و با توجه به اینکه هیچ حمایتی از سرمایه گذاران ارز دیجیتال وجود ندارد این آسیب دو چندان شده است.
براساس نظر وی، اهداف CFTC و SEC در راستای تنظیم مقررات دیجیتال و حفاظت از حقوق سرمایه گذاران دارایی های دیجیتال و ثبات مالی می باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نظرات رئیس CFTC در خصوص بیت کوین و اتریوم
سوال امنیتی :9+46 = ?