کیف پول VET چیست؟ بهترین کیف پول وی چین کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول VeChain

1402/06/14
کیف پول VET چیست؟ بهترین کیف پول وی چین کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول VeChain

این روزا خیلیا دوست دارن تا با خرید و فروش ارز های دیجیتال به درامد دلاری برسن. یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در بازار کریپتو کورنسی ها شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد و خریدن اون ها در قیمت پایین و فروختنشون در زمان مناسبه. خیلی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که آینده وی چین میتونه عالی و پر از موفقیت باشه. به همین دلیل ماهم صلاح دیدیم هر چه سریعتر شما رو با نحوه ساخت کیف پول وی چین آشنا کنیم. چون همونطور که تریدرهای قدیمی عرصه کریپتوکورنسی ها توصیه می کنن. با وجود این که خرید ارز دیجیتال درست مهمه، اما محافظت درست از دارایی های دیجیتال در کیف پول ارز دیجیتال هم خیلی مهمه، ارز دیجیتال بخرین بعد با یه ندونم کاری از دستش بدین به چه درد می خوره؟

ارز دیجیتال وی چین چیست؟

ارز دیجیتال وی چین اولین بار در سال 2015 عرضه شد. هدف این بلاکچین سازمان دهی سیستم مدیریتی و روال کاری کسب و کارها در فضایی عاری از اعتماد است. استفاده از این بلاکچین باعث می شود تا روند کارها در بصورت شفاف ادامه یابد و همکاری های بین افراد و سازمان ها موثرتر و مطمئن تر پیش برود. مسلماً در چنین محیط شفاف و کارآمدی، کارها با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری انجام میشه. پروژه وی چین تا به حال چندین پروژه رو با همکاری دولت چین انجام داده، اما این بلاکچین طراحی شده تا به صنایع سراسر جهان برای بهبود عملکرد و بازده خود کمک کند. از بلاکچین وی چین میشه در صنایع مختلف مثل صنعت کشاورزی، صنایع لوجستیک، صنعت دارو و مواد غذایی استفاده کرد. طراحی وی چین بگونه ای است که می توان از آن در انواع صنایع بصورت کارآمد استفاده کرد. بلاکچین وی چین از 2 توکن مختلف پشتیبانی می کنه. توکن اصلی این بلاکچین اسمش ارز دیجیتال وت (VET) یا VeChain Token در واقع همون توکنیه که در بلاکچین وی چین به عنوان ارز دیجیتال برای انتقال ارزش از اون استفاده میشه. توکن دیگه VeChainThor Energy نام داره که با نماد VTHO نشون داده میشه. ارز دیجیتال VTHO  به عنوان گس یا توکن انتقال انرژی در تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیره. اگر بخواهیم به صورت خلاصه در مورد و یچین صحبت بکنیم، باید بگیم که ارز دیجیتال وی چین توکن یکی از معتبرترین بلاکچین های موجوده که یک تیم با تجربه مسئولیت توسعه اونو بر عهده دارن. این بلاکچین تا حالا چندین بار با غول های صنعتی مثل PWCو دولت چین پروژه های بزرگ ومهمی را انجام داده است. به همین دلیل خیلیا فکر می کنن که ارز دیجیتال VeChain اگر با همین سرعت به پیشرفت ادامه بده کمتر از 10 سال دیگه یکی از برترین برترین ارزهای دیجیتال موجود در بازاره. تقریباً هر شخص عاقل و دور اندیشی با دیدن تاریخچه و عملکرد ویچین به این فکر میوفته که با خرید وی چین و نگه داشتن اون برای مدت چند سال یه سرمایه گذاری تقریباً مطمئن انجام بده. ولی همونطور که می دونین نباید ارز های دیجیتال تو حساب کاربری صرافی ها رها کنین چون این کار خطرناکه و در صورتیکه هر مشکلی برای صرافی پیش بیاد تمام دارایی شما هم از دستتون خارج میشه. اگر  مایلین در مورد این رمز ارز بیشتر بیاموزین: مقاله "وی چین چیست؟" رو مطالعه کنین.

ویژگی های کیف وی چین:

همان طور که اساره شد کیف پول VET یا کیف پول VeChain یک کیف پول دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد ارز دیجیتال VeChain (VET) و توکن‌های متصل به این شبکه را ذخیره، مدیریت و انتقال دهید. VeChain یک پروژه بلاکچین است که به بهبود زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین در صنایع مختلف مانند مرغوبیت محصولات و اثبات اصالت محصولات می‌پردازد. در ادامه ویژگی‌های یک کیف پول VeChain را برای شما توضیح داده‌ام:

مدیریت ارزهای دیجیتال: کیف پول VeChain به شما امکان می‌دهد تا ارز دیجیتال VET و توکن‌های مبتنی بر VeChain (مانند VTHO) را ذخیره و مدیریت کنید.

سادگی و آسانی استفاده: کیف پول‌های VeChain اغلب طراحی شده‌اند تا به کاربران امکان استفاده آسان و بدون مشکل از آنها را بدهند.

امنیت: امنیت کیف پول VeChain بسیار مهم است. این کیف پول‌ها از رمزنگاری قوی استفاده می‌کنند تا کلیدهای خصوصی شما را محافظت کنند.

منابع جانبی: برخی از کیف پول‌های VeChain امکاناتی مانند اتصال به کارت‌های هاردویر (Hardware Wallets) را نیز دارند که امنیت کلیدهای خصوصی شما را افزایش می‌دهند.

امکان ارسال و دریافت: این کیف پول‌ها به شما امکان می‌دهند تا تراکنش‌ها را با دیگر کاربران انجام دهید و ارزهای دیجیتال را دریافت کنید.

تاریخچه تراکنش: شما می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های خود را در کیف پول VeChain مشاهده کنید تا مطمئن شوید که تمام تراکنش‌ها به درستی انجام شده‌اند.

چرا باید ارز دیجیتال وی چین و  وی تور را حتماً درون کیف پول نگه داریم؟

کیف پول وی چین چیست؟

خیلی از صرافی ها برای راحتی کاربرانشون امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال تو حساب کاربری صرافی فراهم کردن.

ولی در مواردی مثل ارز دیجیتال وی چین و ارز دیجیتال وی تور که جزو رمز ارز های آینده دار محسوب میشن،  نگهداری اون ها تو حساب کاربری صرافی کار عاقلانه ای نیست، به همین دلیل توصیه ما به شما اینه که هر چه سریعتر با مطالعه مقاله اموزش ساخت کیف پول وی چین ، طریقه استفاده از اون یاد بگیرین تا بتونین سرمایه خودتون حفظ کنین.

 تقریباً تمام قدیمی های عرصه کریپتوکورنسی ها توصیه میکنن که حتماً ارزهای دیجیتالی که می خرین تو کیف پول های مخصوص نگهداری ارزهای دیجیتال نگه داری کنین. به خاطر حجم و تنوع بالایی که ارزهای دیجیتال توی سایت صرافی دارند، همیشه مورد توجه هکرها هستن. در نتیجه امکان اینکه سایت یه صرافی هک بشه زیاده. لازم به گفتن من نیستريال خودتون میدونین که اگه سایت صرافی تمام هک بشه تمام دارایی شما هم بر باد میره. از طرف دیگه وقتی ارز دیجیتال وی چین شما تو سایت صرافیه، قسمتی از اموال صرافی به حساب میاد. به این ترتیب اگه صرافی تو دردسر بیوفته یا حسابش مسدود بشه، تمام ارزهای دیجیتال شما هم از دسترس تون خارج میشه. پس اگه شما جزو تریدرها (افرادی که به صورت حرفه ای و در بازه های زمانی کوتاه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازن) حتماً پس از ساخت کیف پول وی چین توکن های وی چین و ویتور خودتون  به کیف پول تون منتقل کنین .

در انتخاب و نصب کیف پول وی چین باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

کیف پول های متنوعی در بازار کریپتو کورنسی ها وجود داره که می تونین ارز دیجیتال وی چین خودتون توی اون ها ذخیره کنین. تنها کاری که شما باید بکنین اینه که از بین انواع کیف پول وی چین که در دسترسند، بهترین و  مناسبترین کیف پول با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنین. به یاد داشته باشین که شما با انتخاب یه کیف پول وی چین امن میتونین از سرمایه خودتون مراقبت کنین. پس تنبلی نکنین و قبل از نصب هر کیف پولی حسابی راجع به مزایا و معایب هرکدوم از گزینه های موجود تحقیق کنین. به خاطر اهمیتی که انتخاب کیف پول مناسب داره ما تصمیم گرفتیم تا با نگارش این مقاله شما رو در انتخاب کیف پول مناسب یاری کنیم. 

انواع کیف پول VeChain چیست؟ و هر کدام چه مزایا و معایبی دارند؟

انواع کیف پول VeChain چیست؟ و هر کدام چه مزایا و معایبی دارند؟

قبل از اینکه بخوایم با بهترین کیف پول های ویچین آشنا بشیم، بهتره اول در مورد مزایا و معایب انواع کیف پول های ارز دیجیتال با هم صحبت کنیم. اینطوری شما بهتر و آگاهانه تر می تونین بهترین نوع کیف پول رو برای ساخت کیف پول VeChain انتخاب کنین. در حالت کلی ما 3 نوع کیف پول برای ذخیره انواع ارزهای دیجیتالی داریم.

کیف پول نرم افزاری:

متداولترین و رایج ترین روش نگه داری ارز دیجیتال VeChain استفاده از کیف پول های نرم افزاریه. این نوع کیف پول به حدی فراگیره که مطمئنم تا حالا در موردش زیاد شنیدین. شما تنها با یه جستجوی ساده تو اینترنت به راحتی می تونین یه عالمه کیف پول نرم افزاری سازگار با وی چین با نام ها و قابلیت های متفاوت پیدا کنین. ولی این جمله اصلاً به این معنی نیست که شما می تونین کیف پول VeChain خودتون به آسونی انتخاب کنین. هرگز فراموش نکنین که الزاماً همه کیف پول هایی که تو اینترنت می بینین، امن و معتبر نیستن. بلکه شما باید با دقت در ویژگی ها و  کسب اطلاعات در مورد انواع کیف پول ها بهترین و امن ترین گزینه رو انتخاب کنین.

اکثر کیف پول های نرم افزاری VeChain آنلاین هستن، در این نوع اپلیکیشن کیف پول وی چین برای استفاده از والتتون باید به اینترنت وصل بشین. کیف پول های آنلاین چون می تونن به صورت آنلاین به صرافی های مختلف وصل بشن، خیلی کارآمدن. ولی والت های آنلاین امنیت زیادی ندارن و امکان هک شدنشون زیاده. بخصوص اگه کیف پول انتخابی شما کلیدهای خصوصی والت رو تو محیط آنلاین ذخیره کنه، احتمال هک شدن شما بیشتر میشه. به همین دلیل همه حرفه ای های بازار ارزهای دیجیتال توصیه می کنن که حتماً از والت های نرم افزاری که کلید های خصوصی شما رو روی دستگاه خودتون ذخیره می کنن، استفاده کنین. در ادامه این مقاله چند کیف پول VeChain که امنیت و قابلیت های خوبی دارن رو بهتون معرفی خواهیم کرد. در ضمن آموزش ساخت کیف پول وی چین هم در ادامه این مقاله ذکر خواهد شد، پس با ما همراه باشین.

کیف پول سخت افزاری

انواع کیف پول VeChain چیست؟ و هر کدام چه مزایا و معایبی دارند؟ | کیف پول سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری وی چین اصولاً  امنیت بیشتری نسبت به کیف پول نرم افزاری دارن. چون کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین ذخیره می کنن و  غیر قابل هکن. کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال وی چین یه دستگاه کوچولو شبیه فلش یو اس بیِ (USB). برای استفاده از این نوع کیف پول باید اونو به کامپیوتر وصل کنین. یه نکته جالب در مورد این کیف پول ها اینه که حتی اگه شما کیف پول سخت افزاریتون به یه کامپیوتر که به بد افزار آلوده شده نصب کنین، هیچ مشکلی پیش نمیاد. البته یکی از نکات مهمه خرید کیف سخت افزاری ارز دیجیتال وی چین اینه که هر چقدر پول بدی همونقدر آش می خوری! هر چقدر پول بیشتری برای خرید والت سخت افزاری وی چین هزینه کنین به همون مقدار کیف پول شما امکانات بیشتری خواهد داشت. این روزا بعضی از  والت های سخت افزاری مدرن نمایشگر دارن (طبیعتاً اینا گرونترند). شما با کمک این نمایشگر می تونین قبل از  انجام هر تراکنش اطلاعاتش چک کنین و  از درست بودن همه چی مطمئن بشین.

از جمله معایب استفاده از کیف پول های سخت افزاری مشکل بودن استفاده از اونهاست. به این ترتیب که شما همیشه باید والت سخت افزاریتون پیش خودتون داشته باشین تا بتونین تراکنش بزنین. در ضمن باید کیف پول های سخت افزاری رو به یه دستگاه مثل گوشی یا کامپیوتر وصل کنین تا بتونین ازش استفاده کنین.

کیف پول کاغذی:

سنتی ترین شیوه ذخیره ارزهای دیجیتاله که اتفاقاً  کارامد هم هست! استفاده از کاغذ یه شیوه سنتی اما کارآمد در برابر هک شدنه! تو این روش شما  تصویر کلیدای عمومی و خصوصیتون رو یه کاغذ چاپ می کنین و یه امن قایمش می کنین! شک نکنین که بهترین هکر جهانم نمی تونه اطلاعاتی که رو ی کاغذ نوشته شده رو هک کنه. البته اگه دزد حرفه ای هم نباشه. به هر حال استفاده از پیپر والت هم مشکلات خودشو داره، که اتفاقاً اصلاً هم بی اهمیت نیستن. مثلاً: هر کسی که پیپر والت شما رو پیدا کنه، ارزهای دیجیتال شما ماله اون میشه. از طرف دیگه کاغذا پاره میشن، می سوزن، گم میشن، خیس میشن، می پوسن، اگه دفتر نقاشی بچه ها میشن و...

خب حالا که فهمیدین مزایا و معایب هر نوع کیف پول و یچین چیست؟ با ما همراه باشین تا چند والت ویچین امن وخوش نام بهتون معرفی کنیم.

بهترین کیف پول وی چین چیست؟

تو این قسمت قراره یه چند مورد از بهترین کیف پول های وی چین بهتون معرفی کنم. البته برای اینکه این مقاله خیلی طولانی نشه فقط چندتا از معروف ترین ها و کارآمدترین ها رو معرفی می کنم.

کیف پول VeChainThor

بلاکچین وی چین تقریباً بلافاصله بعد از شروعه به کار شبکه اصلی Thor از کیف پول VeChainThor رو نمایی کرد. این کیف پول وی چین جزو کیف پول های نرم افزاریه که روی گوشی موبایل نصب میشه. این کیف پول وی چین تمام ویزگی های لازم برالی یه کیف پول خوب رو داره، طریقه کار با اون آسونه، امنیت بالایی داره و چون به صورت اختصاصی برای بلاکچین وی چین طراحی شده، کاملاً با ساختار بلاکچین وی چین سازگاری داره.

کیف پول VeChainThor برای هر دو  سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده و می تونه هر دو  نوع توکن وی چین، یعنیVET و VTHO رو می تونه ذخیره کنه. این کیف پول برای اینکه بتونه از ارز دیجیتال VTHO  و وت به خوبی محافظت کنه به قابلیت های امنیتی مثل احراز هویت دو عاملی، رمزنگاری داده های post، محافظت معکوس، شناسه اثر انگشت و... مجهز شده. مسلماً کیف پولVET تور یکی از بهترین گزینه ها برای محاظت از ارز دیجیتال وت و  ارز دیجیتال تور است که می بااستفاده از اون می تونین این رمرز برای مدت طولانی از اردیجیتال تور در امنیت نگه داره. همچنین شما می تونین با استفاده از این کیف پول توکن های ویچین خودتون تعویض کنین. درسته که کیف پول وی چین تور یه کیف پول مطمئن و ایده آل به نظر میاد و از تمام کاربران خودش فیدبک عالی گرفته ولی یه ایراد کوچولو داره. اونم اینه که شما با نصب این کیف پول فقط می تونی ارزهای دیجیتال تور و وی چین ذخیره کنین و قادر به ذخیره بقیه ارزهای دیجیتالی  نیستین.

تراست والت

بهترین کیف پول وی چین چیست؟ | کیف پول تراست ولت

یکی از بهترین  و محبوبترین کیف پول های ارز دیجیتال VeChain متناسب با موبایله. تراست والت یکی از جالب ترین کیف پول های نرم افزاریه، امکانات این والت وی چین به حدی کامل و بی نظیر که صرافی بایننس تصمیم گرفت با خرید کیف پول تراست و معرفی اون به عنوان کیف پول رسمی خودش، امکانات خودشو بروز نگه داره.  کیف پول تراست والت به کاربرانش این اجازه رو میده تا  کلیدهای خصوصیشونو  روی دستگاه خودشون ذخیره کنن.  یکی از امکانات تراست والت اینه که برای کاربرانش فرصتی فراهم کرده تا کاربرانش بتونن در فضای خود تراست والت به معامله ارزهای دیجیتال خودشون و ترید کردن بپردازن. در ضمن کیف تراست والت از  تعداد خیلی زیادی از انواع ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه و شما با نصب این کیف پول، احتمالاً  هرگز به هیچ کیف پول دیگه ای نیاز نخواهید داشت.

تراست والت خدمات حرفه ای رو در محیط کاربری ساده و واضح به کاربرانش ارائه میده. به خاطر رابط کاربری ساده ای که داره افراد تازه کار به راحتی با این اپلیکیشن کار می کنن، کاربران حرفه ای هم از خدمات والت وی چین راضی هستن. تراست والت به کاربرانش امکان استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز، استیکینگ ارز دیجیتال، وام دادن یا گرفتن و کار با انواع صرافی‌های غیر متمرکز رو فراهم می کنه. اگر می خواید کیف پول تراست ولت نصب کنین با ما همراه باشین چون در ادامه این مقاله آموزش ساخت کیف پول VET رو تو تراست ولت برای شما توضیح خواهم داد.

ترزور وان (Trezor One)

بهترین کیف پول وی چین چیست؟ | کیف پول ترزور

 میشه گفت کیف پول سخت افزاری ترزور وان شاید بهترین کیف پول سخت افزاری وی چین نباشه ولی یکی از مقرون به صرفه ترین و امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال وی چین است. کیف پول سخت افزاری ترزور وان از سطح ایمنی بالا و محیط کاربری ساده برخورداره.

شما می تونین ترزور وان در کامپیوترهای لینوکسی، ویندوزی و مک نصب کنین. همچنین این کیف پول سخت افزاری یه اپلیکیشن مخصوص برای اتصال به کیف پول گوشی با رابط کاربری ساده داره. اول کیف پول سخت افزاریتون رو به گوشی متصل می کنین، بعد با کمک کیف پول نرم افزاری مای سلیوم بین گوشی و  کیف پول سخت افزاری ارتباط برقرار می کنین. کیف پول سخت افزاری Trezor از ارز های دیجیتالی متنوعی پشتیبانی می کنه.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس:

بهترین کیف پول وی چین چیست؟ | کیف پول لجر نانو

لجر نانو اس مسلماً یکی از محبوب ‌ترین و  بهترین کیف پول سخت افزاری توی بازار ارزهای دیجیتال است. لجر نانو اس از  بیشتر از 1500 کوین و توکن مختلف پشتیبانی می کنه به همین دلیل یه انتخاب مناسب برای تریدرهاییه که ارزهای دیجیتال مختلفی تو سبد خریدشون دارن. تیم پشتیبانی این کیف پول امکان پشتیبانی از هر ارز دیجیتال جدیدی که وارد بازار کریپتوکورنسی ها میشه رو در اولین فرصت به کیف پولشون اضافه می کنن.

آموزش ساخت کیف پول VeChain در تراست ولت

عموماً کیف پول ها مراحل فعالسازی مشابهی دارن و شما با یادگیری نصب یک کیف پول می تونین هر کیف پول دیگه ای رو که می خواین به راحتی نصب کنین. در ادامه آموزش ساخت کیف پول وی چین در انواع مختلف بهتون آموزش میدیم و امیدواریم که این آموزش ها بتونه براتون مفید باشه. 

آموزش نصب کیف پول تراست والت:

نحوه ساخت کیف پول VET تو اکثر کیف پول های نرم افزاری تقریباً مشابه هستند. درسته که تو این مقاله طریقه نصب کیف پول تراست ولت بهتون آموزش داده میشه ولی شما با استفاده از همین آموزش ها می تونین بقیه والت های نرم افزاری رو هم نصب کنین.

  • برای نصب تراست والت، اول باید نرم افزار تراست والت رو از سایت اصلی این کیف پول دانلود و نصب کنین. حتماً قبل از نصب کیف پول نظرات بقیه  کاربران بخونین، اینطوری می تونین از درست و امن بودن والت مطمئن بشین. توجه داشته باشین که شما باید از سایتی که معتبره کیف پول وی چین دانلود  کنین، چون نرم افزارهایی که در سایت های متفرقه و حتی گوگل پلی و اپل استور هستن، ممکنه به بدافزارها آلوده باشن و استفاده شما از اون کیف پول نتیجه ای جز از دست دادن کل داراییتون نخواهد داشت.

آموزش ساخت کیف پول VeChain در تراست ولت

  • بعد از دانلود گزینه Install بزنید. بعد از نصب تراست والت بر روی گوشی، وارد اپلیکیشن بشین. در پایین صفحه ای که براتون نمایش داده میشه دو  تا گزینه وجود داره:

ساخت کیف پول جدید  (CREATE A NEW WALLET)

بازگردانی کیف پول قدیمی  (I alrealy have a wallet)

  • گزینه ساخت کیف پول جدید میزنیم، وارد صفحه‌ی بعد می‌شیم. تو صفحه ی بعد قوانین  استفاده از کیف پول نرم افزاری تراست والت نوشته شده، باید روی گزینه قبول می کنم "I ACCEPT" کلیک کنین.  سپس گزینه "CONTINUE" رو انتخاب کنین.
  • تو صفحه‌ی جدید در مورد 12 کلمه‌ی بازگردانی توضیح میده. یادتون باشه اگه شما این 12 کلمه رو فراموش کنین، و به هر دلیلی کیف پولتون از دسترستون خارج بشه، دیگه هیچ کس نمی‌تونه ارزهای دیجیتال درون کیف پول شما رو برگردونه. گزینه "I ACCEPT" انتخاب کنین و روی"CONTINUE" کلیک کنین.

آموزش ساخت کیف پول VeChain در تراست ولت

  • تو صفحه بعد به شما 12 کلمه‌ی بازگردانی تراست والت نمایش داده میشه. این 12 کلمه رو یادداشت کنین و تو یه جای امن قایمش کنین. یادتون باشه اگه شما این 12 کلمه رو فراموش کنین احتمال داره داراییاتون از دست بدین. از طرف دیگه هر کسی این 12کلمه رو  بدست بیاره می تونه همه ارزهای دیجیتال شما رو تصاحب کنه. در ضمن شما نباید از این صفحه اسکرین شات بگیرین پس حتماً این 12 کلمه رو بنویسین یا با انتخاب گزینه‌ی COPY این کلمات در ورد خودتون کپی کنین. بعد از یادداشت کلمات بازیابی گزینه "CONTINUE" انتخاب کنین.
  •  در صفحه ‌ی بعد والت نرم افزاری کلمات بازیابی رو به صورت بهم ریخته براتون نمایش میده و ازتون می‌خواد که ترتیب  قرارگیری کلمات درست کنین. بعد از مرتب کردن کلمات گزینه‌ی"DONE" انتخاب کنین. تبریک میگم به همین راحتی شما موفق به ساخت کیف پول وی چین در تراست والت شدین.

آموزش ساخت کیف پول VeChain در تراست ولت

آموزش ساخت کیف پول های سخت افزاری وی چین:

طریقه نصب، ساخت و استفاده از همه ی کیف پول های سخت افزاری تقریباً شبیه بهمِ، در نتیجه با اینکه اینجا ما فقط شیوه نصب والت سخت افزاری لجر نانو اس رو بهتون آموزش میدیم، ولی شما با طی همین مراحل هر کیف پول سخت افزاری که مایل باشین می تونین نصب کنین.

اول کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس به کامپیوتر وصل کنین، یه پین کد بهتون داده میشه.

آموزش ساخت کیف پول های سخت افزاری وی چین:

 بعدش  24 کلمه بازیابی براتون به نمایش درمیاد. به هر دلیلی اگه کیف پولتون از دسترستون خارج بشه شما با استفاده از این 24 کلمه می تونین دوباره دارایی هاتونُ احیا کنین.

آموزش ساخت کیف پول های سخت افزاری وی چین:

 یکی از مزایای استفاده از کیف پول سخت افزای لجر اینه که شما فقط با یه کابل OTG به راحتی می تونین به گوشی هوشمند یا تبلت خودتون وصل بشین. در نتیجه استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس خیلی آسونه و نیازی نیست که همیشه لپ تاپ همراهتون باشه یا به کامپیوتر دسترسی داشته باشین. خیلی راحت فقط با دانلود و نصب اپلیکیشن Ledger Live و  یه کابل OTG میتونین به محتویات کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس خودتون دسترسی پیدا کنین.

طریقه ساخت کیف پول کاغذی وی چین چیست؟

آموزش ساخت کیف پول های کاغذی وی چین:

اگه تصمیم به ساخت کیف پول VET روی کاغذ دارین، به راحتی میتونین این کار انجام بدین. ابتدا توی گوگل سایت هایی که کیف پول کاغذی میسازن جستجو کنین. بعد توی سایت موردنظر  گزینه ی تولید نشانی جدید " Generate new address" انتخاب کنین. سایت یه صفحه از رمز خصوصی براتون نمایش میده، از این صفحه پیرینت بگیرین.

یادتون باشه برای حفظ امنیت بیشتر، حتماً از  کیف پول کاغذیتون یکی دو تا کپی بگیرین. کپی ها رو در جای امن قایم کنین تا اگر روزی سر والت پیپرتون بلایی اومد، بتونین با استفاده از این کپی ها دارایی هاتون بازیابی کنین.

حرف آخر:

این روزا شما میتونین به راحتی از بازار کریپتوکورنسی سود خوبی کسب کنین. بعضی از صاحب نظرا  آینده وی چین می تونه درخشان و پر از موفقیت باشه. پس بهتره شما هم با زیر نظر گرفتن قیمت وی چین، در زمان مناسب اقدام به خرید وی چین کنین. توصیه ما به شما اینه که برای اینکه صرافی های خراجی حسابتون رو مسدود نکنن، و موقع فروش وی چین به مشکل بر نخورین. از صرافی های ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خودتون استفاده کنین. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هم یکی از صرافی های ایرانیه معتبره که امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال برای شما فراهم کرده. اگر قبلاً از این صرافی استفاده نکردین، پیشنهاد می کنم حتماً با انجام اولین تراکنش فرصت بهرمندی از خدمات ایران بایننس رو برای خودتون فراهم کنین.

موفق و پر سود باشین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول VET چیست؟ بهترین کیف پول وی چین کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول VeChain
سوال امنیتی :4+40 = ?