کیف پول آنتولوژی گس چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول ONG | آموزش ساخت کیف پول Ontology Gas

1402/06/25
کیف پول آنتولوژی گس چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول ONG | آموزش ساخت کیف پول Ontology Gas

فهرست مطالب


آنتولوژی گس یکی از ارز های بومی بلاک چین Ontology است. از این ارز به عنوان سوختی برای انجام تراکنش ها و انعقاد قرارداد های هوشمند تو این شبکه استفاده میشه. به همین خاطر اگه میخواین از بلاک چین آنتولوژی و ارز اصلی اون استفاده کنین، حتما باید مقداری از این ارز رو داشته باشین. برای نگهداری ارز بعد از خرید ارز دیجیتال Ontology Gas  به کیف پول های مخصوصی احتیاج داریم.

تو این مقاله بهترین کیف پول آنتولوژی گس رو تو هر پلتفرمی بهتون معرفی میکنیم. همچنین توضیحاتی رو در مورد ویژگی های هر کدوم در اختیارتون میزاریم. امیدواریم که با مطالب ارائه شده تو این مطلب بتونین بهترین انتخاب ممکن رو با توجه به نیاز هاتون داشته باشین. علاوه بر اون، آموزش ساخت کیف پول ONG رو هم براتون میذاریم که بی هیچ دردسری کیف پول مورد نظرتون رو نصب کنین.

انواع کیف پول آنتولوژی گس

کیف پول آنتولوژی گس چیست؟ انواع کیف پول های ONG

بهتره قبل از اینکه باهاتون در مورد ولت های مختلف و ساخت کیف پول آنتولوژی گس صحبت کنیم، انواع مختلف کیف پول ها رو توضیح بدیم. به صورت کلی کیف پول دیجیتالی دو نوع مختلف داره: 1. کیف پول گرم (Hot Wallet) 2. کیف پول سرد (Cold Wallet).

کیف پول های گرم همیشه باید به اینترنت متصل باشن، حتی وقتی که ازشون استفاده نمیکنین. به همین خاطر این نوع کیف پول ها امنیت پایینی رو دارن.. در مجموع با توجه به احتمال بالای هک شدن کیف پول های گرم استفاده از اون ها برای کسایی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت روی رمز ارز ها رو دارن پیشنهاد نمیشه. کیف پول های تحت وب، دسکتاپ (ویندوز، مک OS، لینوکس و. . .) و کیف پول های موبایلی (اندروید و آی او اس) تو این دسته قرار میگیرن.

در مقابل، کیف پول های سرد فقط برای انجام تراکنش ارسال ارز به اتصال اینترنتی نیاز دارن. همین مسئله هم باعث شده که امنیت تو این نوع کیف پول ها حداکثر حالت ممکن باشه. کیف پول های کاغذی و کیف پول های سخت افزاری جزو ولت های سرد به حساب میان و مناسب ترین گزینه ممکن هستن. البته ولت های کاغذی خیلی راحت گم میشن و به همین خاطر طرفدارای زیادی ندارن.

ویژگی های کیف پول دیجیتالی امن

کیف پول دیجیتالی امن، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن اطمینان حاصل از امنیت و حفاظت از ارزهای دیجیتال شما است. برخلاف کیف پول‌های فیزیکی که ممکن است به سرقت برده شوند، کیف پول دیجیتالی امن حاکمیت کاملی بر ارزهای شما دارد. این کیف پول‌ها از طریق یک سری الگوریتم‌های رمزنگاری پیچیده مانند AES و RSA اطلاعات شما را رمزگذاری و محافظت می‌کنند. همچنین، برخی از کیف پول‌های دیجیتال به شما اجازه می‌دهند تا کنترل کاملی بر دسترسی به ارزهای خود داشته باشید و از طریق مدیریت مناسب کلیدهای خصوصی و عمومی، امنیت بالایی را فراهم می‌کنند. به علاوه، برخی از کیف پول‌های دیجیتالی امن محدودیت‌هایی برای ورود غیرمجاز و انتقال ارزها اعمال می‌کنند، که این امر نقش مهمی در حفاظت از دارایی‌های شما ایفا می‌کند. در نهایت، امکانات اضافی مانند تأیید دو مرحله‌ای و قفل‌گذاری بیومتریکی نیز به شما اجازه می‌دهند تا از امنیت کاملی در استفاده از کیف پول دیجیتالی خود برخوردار باشید. به طور کلی، استفاده از یک کیف پول دیجیتالی امن، به شما اطمینان می‌دهد که ارزهای دیجیتال شما در امان و تحت کنترل شماست.

خوشبختانه ارز Ontology Gas تو همه ی پلتفرم ها کیف پول داره. به همین دلیل ما تو این مقاله برای پاسخ دادن به نیاز ها و سلیقه های مختلف، همه ی انواع کیف پول هایی رو که از این ارزپشتیبانی میکنن، بهتون معرفی میکنیم.

کیف پول تحت وب (آنلاین)

کیف پول انتولوژِ گس | انواع کیف پول ONG | کیف پول های تحت وب

این نوع کیف پول از نظر امنیت کمترین امتیاز ممکن رو میگیره؛ چون تو کیف پول های آنلاین کلید های خصوصی هر اکانت روی سرور های آنلاین و تحت وبِ کمپانی سازنده کیف پول ذخیره میشه. کنترل این سرور ها همیشه تو دست افرادی خاص است. از طرفی دارایی هایی که تو این نوع کیف پول ها ذخیره میشن، همواره در معرض هک و سرقت هستن. همچنین ممکنه که افراد کنترل کننده کیف پول های تحت وب، اطلاعات کاربرانشون رو بدزدن.

در کل بهتره که کیف پول های آنلاین رو به عنوان گزینه ای مناسب برای تراکنشات کوچک و روزانه در نظر بگیرین. استفاده از این کیف پول ها به مدت طولانی و برای سرمایه های زیاد، به هیچ عنوان توصیه نمیشه. معروف ترین کیف پول های آنلاین بلاک چین دات کام، مای اتر ولت و کوین پیمنت هستن.

Cyano Wallet

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پوا Cryano Wallet

این کیف پول یه ولت تحت وبه که به شکل یه افزونه برای مرورگر های گوگل کروم و موزیلا فایر فاکس طراحی شده. تو Cyano Wallet از یه تکنولوژی پیشرفته برای رمزنگاری کلید های خصوصی استفاده میشه. این فناوری امنیت اطلاعات شما رو به شکل قابل توجهی افزایش میده. با این وجود این کیف پول همچنان از نظر سطح امنیتی نسبت به سایر نسخه ها، عملکرد ضعیف تری رو داره.

با ساخت کیف پول آنتولوژی گس تو سیانو ولت، میتونین به کیف پول های سخت افزاری ترزور و لجر وصل بشین. در صورتی که از کیف پول سخت افزاری و تحت وب به شکل همزمان استفاده کنین، امنیت ارز هاتون بیشتر میشه. علاوه بر این Cyano Wallet از شناسه ONT و dAPI آنتولوژی پشتیبانی میکنه. این اقدام باعث شده که جابجایی ارز بین تست نت و مین نت Ontology ساده تر باشه. همچنین تو این ولت امکان پشتیبانی از چندین اکانت و شناسه مختلف ارز ONG و ONT وجود داره.

کیف پول سخت افزاری

کیف پول انتولوژی گس چیست؟ | انواع کیف پول ong

امن ترین کیف پول دیجیتالی دنیا، از نوع سخت افزاری هستن. این کیف پول ها دقیقا مثل یه فلش مموری عمل میکنن که برای ذخیره کلید های خصوصی طراحی شدن. برای خرید این کیف پول ها باید کمی سر کیسه رو شل کنین. تا به الان هیچ کس نتونسته به سیستم های امنیتی کیف پول های سخت افزاری نفوذ کنه. به همین دلیل این کیف پول ها ارزش هزینه ای که براشون میکنین رو دارن.

در صورتی که میخواین بعد از خرید آنتولوژی گس و آنتولوژی، به مدت طولانی اونا رو هولد (نگهداری) کنین، این نوع کیف پول ها بهترین گزینه ممکن برای شما هستن. کیف پول های لجر، ترزور و کیپ کی از معتبر ترین مدل های این دسته­ان.

کیف پول لجر نانو اس یا Ledger Nano S

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG

یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری دنیا، لجر نانو اس هستش که برای نگهداری بلندمدت ارز های دیجیتال بسیار مناسبه. تو این کیف پول بیش از 1000 ارز دیجیتال و توکن مختلف رو میتونین ذخیره کنین. بزرگترین دلیل محبوبیت کیف پول های سخت افزاری امنیت بسیار بالای اوناست. البته کمپانی لجر مدل های دیگه ای مثل لجر ایکس و بلو هم داره. ولی چون قیمت نانو اس بهتره ما این کیف پول رو بهتون معرفی کردیم.

شما میتونین تو کیف پول های لجر ارز دیجیتال ONG و آنتولوژی رو ذخیره کنین. این نوع از کیف پول ها کاملا در برابر هک شدن، مقاومن و هیچ کس نمیتونه به اونا نفوذ کنه. علا.ه بر اون داده ها اطلاعات کاربرا تو کیف پول لجر رمزنگاری شده هستش. البته موقع خرید کیف پول لجر حتما از فروشگاه های رسمی و معتبر اقدام کنین؛ چون ممکنه این دستگاه ها دستکاری شده باشن.

در حال حاضر قیمت جهانی کیف پول لجر نانو 59 دلاره، ئر حالی که برای خرید مدل نانو ایکس باید 119 دلار و برای لجر بلو 270 دلار پرداخت کنین. شما میتونین با توجه به بودجه ای که دارین، یکی از این مدل ها رو بخرین.

کیف پول دسکتاپ

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG  | کیف پول دسکتاب

اگه میخواین با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپتون به ارز هایی که دارین، دسترسی پیدا کنین؛ باید از یه کیف پول دسکتاپ استفاده کنین. برای ذخیره کگلید های خصوصی در این نوع کیف پول ها، از درایو های اون سیستم استفاده میشه؛ به همین خاطر امنیت این نوع کیف پول ها در مقایسه با نسخه های تحت وب و موبایلی بیشتره. با اینحال اگه سهل انگاری کنین و سیستمتون به ویروس آلوده بشه و یا هکر ها بهش حمله کنن، ممکنه که سرمایه تون رو از دست بدین. از بین معروف ترین کیف پول های دسکتاپی میتونیم جکس، اکسودوس و گواردا رو نام ببریم.

کیف پول اکسودوس یا Exodus

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پول اکسوس

کیف پول اکسودوس یه والت چند ارزیه که علاوه بر ارز آنتولوژی گس، 100 تا ارز دیگه رو پشتیبانی میکنه. این کیف پول تو نسخه های کامپیوتری، مک بوک و موبایل عرضه شده. اکسودوس کلید های خصوصی شما رو رمزنگاری و بعد روی دستگاه شما ذخیره میکنه. این کیف پول طرفدارای زیادی رو تو سراسر جهان داره و از سال 2016 تو این حوزه فعالیت میکنه. همچنین بعضی از بزرگان دنیای کریپتوکارنسی ها مثل Roger Ver و  Erik Voorheesاز این کیف پول حمایت کردن.

اگه میخواین ارز هاتونو روی یه کیف پول سخت افزاری ذخیره کنین، به ولت دیگه ای در کنارش به عنوان مکمل برای انجام تراکنش هاتون احتیاج دارین. اکسودوس چنین قابلیتی رو داره و اگه شما از ترزور استفاده بکنین، این ولت میتونه بهترین کیف پول ONG برای مدیریت ارز هاتون باشه. از مزایای جذاب دیگه ی این کیف پول میتونیم، قابلیت مبادله توکن های مختلف هستش.

تو این کیف پول از ShapeShift استفاده شده که با استفاده از اون میتونی ارز یدجیتال آنتولوژِ گس رو به ارز دیگه ای تبدیل کنین. خوشبختانه از وقتی که این کیف پول ساخته شده، هیچ مشکل امنیتی براش پیش نیومده. در مجموع اکسودوس میتونه گزینه مناسبی برای ساخت کیف پول Ontology Gas باشه.

کیف پول O3

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پول O3

کیف پول دیگه ای که برای نصب روی دسکتاپ مناسبه، O3 Wallet نام داره. البته این کیف پول نسخه موبایلی هم داره که باعث میشه همزمان روی همه ی دستگاه هاتون ازش استفاده کنین. با استفاده از این کیف پول میتونین به اپ های غیر متمرکز و کاربردی زیادی وصل بشین. البته این قابلیت تو کیف پول های دیگه هم وجود داره، ولی با استفاده از این کیف پول نیازی نیست که اطلاعات حساسی مثل کلید های خصوصیتون رو در اختیار برنامه های دیگه بزارین.

تو سایت رسمی آنتولوژی، O3 به عنوان یکی از کیف پول های رسمی آنتولوژی و ارز دیجیتال Ontology Gas معرفی شده. علاوه بر اون این کیف پول اولین ولت آکوسیستم NEO / ONT شناخته میشه. یکی از ویژگی های مثبت و کاربردی این کیف پول مبادله ارز ها هستش که به لطف ادغام با Switcheo’s DEX Trading API حاصل شده. به زبون ساده تر این کیف پول با یه اپ غیر متمرکز که کاربردش مثل صرافیه ترکیب شده. این ترکیب باعث میشه که شما برای تبدیل ارز یا خرید و فروش ارز دیجیتال آنتولوژی گس و Ontology نیازی به جابجایی ارز های دیجیتالتون نداشته باشین.

البته تو این کیف پول امکان خرید آنتولوژی گس و سایر ارز های دیجیتال با استفاده از پول فیات وجود داره؛ اما به خاطر تحریم های پولی و مالی، ایرانی های داخل کشور نمیتونن از این قابلیت استفاده کنن.

کیف پول های فول نود (Full Node)

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پول فول نود

نود به هر دستگاهی گفته میشه که به شبکه بلاک چینی آنتولوژی متصل بشه. اگه یه نود همه قوانین و مقررات که تو این شبکه وجود دارن رو قبول کنه، بهش لقب فول نود داده میشه. کاربرد اصلی این Full Node ها مربوط به انجام تراکنش ها تو شبکه است. با استفاده از برخی از کیف پول ها شما میتونین به یکی از فول نود های شبکه آنتولوژی تبدیل بشین.

کسایی که از چنین کیف پول هایی استفاده میکنن، وظیفه تایید درستی تراکنش ها رو به عهده دارن. با این کار تو امنیت شبکه تاثیر میذارین و از تخلفاتی که ممکنه تو شبکه اتفاق بیفته جلوگیری میکنین. با تبدیل شدن به یک Full Node به شما پاداش تعلق میگیره.

کیف پول اُ ولت یا OWallet

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پول OWallet

یه کیف پول دسکتاپی که به طور رسمی برای ذخیره آنتولوژی و آنتولوژی گس طراحی شده. تو او ولت از تکنولوژی چند امضایی استفاده شده که امکان مدیریت مشترک سرمایه تون رو به شما میده. همچنین این کیف پول میتونه به ولت های سخت افزاری متصل و امنیت بیشتری برای ارز های شما بوجود بیاره. این کیف پول از هر دو ارز ONG و ONT پشتیبانی میکنه.

اُ ولت کاملا اپن سورس هستش و به همین خاطر همه ی کاربراش میتونن به کد های اون دسترسی داشته باشن. اینطوری اگه مشکلی امنیتی یا خلا و باگی تو اون وجود داشته باشه، توسعه دهنده ها میتونن اون ها رو گزارش بدن. برای دسترسی به این کد ها میتونین به صفحه گیت هاب آنتولوژی مراجعه کنین.

کیف پول موبایلی

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG

این نوع کیف پول ها به شکل یه برنامه موبایلی طراحی شدن. معمولا پول هایی که تو این دسته قرار میگیرن محبوبیت بالایی رو دارن. بیشتر این محبوبیت به خاطر سادگی طراحی، راحتی استفاده و مدیریت همزمان ارز های متنوع هستش. کلید های خصوصی هر کاربر روی گوشی خودش ذخیره میشه، همین هم امنیت این کیف پول ها رو به طور قابل توجهی افزایش داده.

بزرگترین ایرادی که میشه از کیف پول های موبایلی گرفت، مربوط به گم شدن یا به سرقت رفتن گوشیه. البته اگه اقدامات لازم برای پشتیبان گیری از کیف پولتون رو انجام داده باشین، در این مورد احساس نگرانی نمیکنین. مزیت اصلی این کیف پول ها رایگان بودنشونه. در صورتی که نمیخواین هزینه زیادی بکنین اما بیشترین امنیت ممکن رو میخواین، استفاده از این نوع کیف پول ها رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

معروف ترین نسخه های این گروه تراست والت، کوینومی و کوین دایرکت هستن. تو ادامه این مطلب کیف پول رسمی ONG رو بهتون معرفی میکنیم. همچنین یکی از معروفترین و بهترین کیف پول آنتولوژی گس برای گوشی های اندروید و آی او اس به شما پیشنهاد میدیم.

کیف پول اُنتو یا Onto Wallet

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پول انتو

انتو ولت کیف پول موبایلی رسمی آنتولوژیه که اجازه دسترسی به بلاک چین آنتولوژی رو بهتون میده. این کیف پول از الگوریتم های رمزنگاری شده پیچیده ای برای حفاظت از حریم خصوصی کاربراش استفاده میکنه. همچنین شما میتونین با استفاده از این کیف پول یه هویت دیجیتالی برا خودتون بسازین و با استفاده از اون ارز های دیجیتالیتون رو ذخیره بکنین.

کلید های خصوصی هر کاربر روی گوشی موبایلش ذخیره میشه، به همین خاطر ساخت کیف پول آنتولوژی گس تو انتو ولت، امنیت کافی رو براتون به همراه داره. علاوه بر اون تو این ولت میتونین ارز های دیجیتال دیگه ای مثل نئو، کلای و توکن های شبکه اتریوم رو هم نگهداری کنین.

کیف پول تراست ولت یا Trust Wallet

کیف پول انتولوژی چیست؟ | انواع کیف پول ONG | کیف پول تراست والت

همه ی شما صرافی ارز دیجیتال بین المللی بایننس رو میشناسین. این صرافی تو سال 2018 کیف پول تراست ولت رو خرید. در حال حاضر تراست ولت یکی از بهترین کیف پول Ontology Gas دنیاست. این کیف پول تو نسخه های اندروید و آی او اس عرضه شده. رابط کاربری ساده و امنیت بالای تراست ولت محبوبیت اونو به شددت افزایش داده. این کیف پول از بیشتر ارز های معروف و مطرح پشتیبانی میکنه.

این کیف پول غیر متمرکزه و هیچ اطلاعاتی در مورد هویتتون از شما نمیگیره. علاوه بر اون کلید های خصوصی هر کاربر در اختیار خودشه و روی تلفن همراهش ذخیره میشه. با توجه به اعتبار و مزایای بسیار زیادی که این کیف پول داره، پیشنهاد میکنیم که تراست ولت رو به عنوان گزینه اصلی ساخت کیف پول Ontology Gas در نظر بگیرین. در ادامه نحوه نصب و راه ندازی این کیف پول رو مختصرا بهتون توضیح میدیم.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی گس در تراست ولت

تو اولین مرحله از ساخت کیف پول آنتولوژی گس تو تراست ولت، باید این کیف پول رو دانلود و نصب کنین. برای این کار بهتره که از پلتفرم هایی مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده بکنین. همچنین تو سایت رسمی تراست ولت لینک دانلود از این برنامه ها وجود داره.

بعد از دانلود، باید برنامه کیف پول رو روی گوشیتون نصب کنید. حالا باید برای ساخت کیف پول ONG جدید، گزینه Create A New Wallet رو بزنین. البته تو این صفحه یه گزینه دیگه هم وجود داره که برای بازیابی کیف پول های قدیمی کاربرد داره. تو مرحله بعد از شما میخواد شرایط و قوانین مربوط به استفاده از تراست ولت رو قبول کنین. تو گام بعدی باید از حسابتون بکاپ بگیرین. فاز ریکاوری، مهمترین مرحله ساخت کیف پوله.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی گس در تراست ولت

تو عکس زیر مرحله بکاپ گیری کاملا مشخصه. تو این مرحله از آموزش ساخت کیف پول Ontology Gas به شما 12 کلمه داده میشه که باید اونا رو به ترتیب روی یه کاغذ بنویسین. بعد از اون گزینه ادامه رو بزنین تا به مرحله بعد برین. تو این مرحله برای اطمینان از درستی عبارت های پشتیبانی حسابتون، باید به ترتیب اونا رو انتخاب کنین. اگه تو ترتیب کلمات اشکالی وجود داشته باشه، مجددا به مرحله قبل برمیگردین. اگه هم با موفقیت این مرحله رو انجام بدین، گزینه ادامه براتون فعال میشه و میتونین به مرحله آخر ساخت کیف پول آنتولوژی گس برین.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی گس در تراست ولت

همونطور که تو عکس مشاهده میکنین، کیف پول شما با موفقیت ساخته شده. قبل از اینکه کاملا وارد صفحه کاربری کیف پولتون بشین، دو تا پیام به شما نشون داده میشه. اولیش مربوط پیامی مبنی بر ساخته شدن کیف پولتونه و دومیش به نوتیفیکیشن های دریافت و ارسال ارز مربوط میشه.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی گس در تراست ولت

توجه: نکته مهمی که در مورد امنیت کیف پول ها وجود داره، مربوط به عبارت های پشتیبانی شما هستن. پیشنهاد ما اینه که چند تا نسخه مختلف از این عبارت ها رو تهیه کنین تا اگه یکی از اون ها از بین رفت، نسخه ی دیگه ای داشته باشین. همچنین میتونین برای امنیت بیشتر این عبارت ها رو تو صندوق امانات بانک یا گاوصندوق نگهدارین.

آموزش اضافه کردن ارز Ontology Gas در تراست ولت

قدم بعدی برای ذخیره ارز آنتولوژی گس تو کیف پولتون، اضافه کردن ارز به تراست والت هستش. البته این ارز به طور پیش فرض تو این کیف پول وجود داره، ولی اگه نبود باید خودتون به شکل دستی اضافه کنین. برای اینکار باید به قسمت جستجوی ارز ها برین و گزینه Add Custom Token رو بزنین. با انتخاب این گزینه صفحه ای مثل عکس زیر براتون باز میشه. همینطور که مشاهده میکنین، برای تکمیل فیلد ها، به اطلاعاتی در مورد اون ارز احتیاج دارین.

آموزش اضافه کردن ارز Ontology Gas در تراست ولت

این اطلاعات رو میتونین از دو راه مختلف پیدا کنین. این راه ها به شرح زیر هستن:

  1.  به سایت EtherScan برین و ارز دیجیتال ONG رو جستجو کنین. حالا باید از بین گزینه هایی پیدا میشن، ارز دیجیتال آنتولوژی گس رو انتخاب کنین.
  2.  عبارت ONG ETH contract رو تو قسمت جستجو مرورگرتون بنویسین. بعد اولین نتیجه رو که مربوط به سایت هستش باز کنین.

با استفاده از هر دوی این روش ها به یه نتیجه ی یکسان میرسین که باید مثل عکس پایین باشه. تو این صفحه به شما یه آدرس کنترکت داده شده که باید اونو کپی کنین و تو قسمت مربوطه تو کیف پولتون وارد کنید.

آموزش اضافه کردن ارز Ontology Gas در تراست ولت

دقت داشته باشین که، حتما باید شبکه ای که انتخاب کردین، بلاک چین اتریوم باشه. معمولا بعد از اینکه آدرس کنترکت رو میزنین، بقیه ی قسمت ها خودشون پر میشن؛ اما اگه چنین اتفاقی نیفتاد باید مجددا به مرورگرتون برگردین و باقی اطلاعات رو از اون پیدا و تکمیل کنین. در صورتی که فیلد ها خود به خود پر شدن، بهتره که خودتون اونا رو با داده های سایت تطابق بدین. در نهایت با زدن گزینه ی Done اون ارز به کیف پول تراست ولت اضافه میشه و شما میتونین ذخیره اش کنین.

توجه: در صورتی که آموزش ساخت کیف پول ONG تو این مقاله براتون مفید نبود و به اطلاعات بیشتری در این مورد احتیاج داشتین، میتونین به قسمت راهنمای استفاده از سایت ایران بایننس مراجعه کنین.

کلام پایانی

داشتن یه کیف پول امن و مناسب یکی از اصول اولیه سرمایه گذاری تو دنیای ارز های دیجیتاله. در صورتی که تا الان ولت مناسبی برای خودتون نساختین، پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر این کار رو بکنین. امیدواریم که با سرمایه گذاری اصولی تو این حوزه سود های خوبی رو کسب کنین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول آنتولوژی گس چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول ONG | آموزش ساخت کیف پول Ontology Gas
سوال امنیتی :1+40 = ?