کیف پول آیکون چیست؟ انواع کیف پول ICX کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول ICON

1402/06/14
کیف پول آیکون چیست؟ انواع کیف پول ICX کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول ICON

ارز دیجیتال آیکون به خاطر رشد قیمتی خوبی که داشته، مورد توجه قرار گرفته. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا با معرفی ارز آیکون و نحوه ی نگهداری آیکون، کار کاربرانی که دنبال افزایش علمشون در این بازار هستن رو راحتتر کنیم.

بازار ارز دیجیتال بازار پر سودیه البته اگه آگاهی کافی داشته باشی و اطلاعاتت همیشه بروز باشه. در مقاله ی کیف پول ICX چیست؟ سعی داریم شما را با کیف پول های ارز دیجیتال آشنا کرده و با معرفی بهترین کیف پول ICON در انتخاب کیف پولی که بیشتر بهش نیاز دارین کمکتون کنیم. البته در انتهای مقاله آموزش ساخت کیف پول اآیکون خواهیم داشت که با دنبال کردن مرحله به مرحله ی آموزش می توانین به راحتی کیف پول بسازین.

اما اول یه تعریفی از ارز دیجیتال آیکون داشته باشیم و بعد وارد بحث جالب کیف پول ها بشیم:

ارز دیجیتال آیکون چیست؟

ارز دیجیتال آیکون با هدف بهبود تعامل بین جوامع بلاک چینی مختلف روی کار اومده و قصد داره یه شبکه ی واحد برا تعامل میان این جوامع ایجاد کنه. ارتباط میان این جوامع از طریق نمایندگان جامعه اتفاق میوفته. در این پتلفرم منظور از جامعه، مجموعه ای از نودهاست که از یه سیستم مدیریتی پیروی می کنن.  شبکه های ارز دیجیتال هایی مثل بیت کوین و اتریوم یه جامعه به حساب میان اما میشه یه امکانی هم بوجود آورد که بانک‌ها، کسب و کارها، بیمارستان‌ها، مدارس و دولت‌ها هم بتونن به عنوان جامعه به این اکوسیستم بپیوندن.

کیف پول آیکون چیست؟ | ارز دیجیتال ICX چیست؟

هدف نهایی پروژه آیکون اینه که بتونه یه پتلفرمی رو ایجاد کنه که طیف وسیعی از صنایع از صنایع مالی و امنیتی بگیر تا صنایع درمانی و آموزشی و ... همه بتونن در یه شبکه ی واحد به تعامل و تبادل با یکدیگر بپردازن.

چنین تصور کنین که این امان وجود داشته باشه که از طریق اون بتونیم موسسات و صنایعی که بالا بهش اشاره کردیم و همچنین سایر انواع خدمات همگی رو در یه فضا جمع کنیم و تمامی تعاملات و تراکنش های مرتبط به اونها در یه شبکه انجام میشد. در این صورت ما به یه جامعه ی آرمانی دست پیدا میکینیم. پروژه ارز دیجیتال آیکون قصد داره چنین جامعه آرمانی رو ایجاد کنه.

قیمت آیکون

ارز دیجیتال آیکون در سال 2018 در محدوده ی قیمتی حدود 0.46 دلار قرار داشت. بعد از اون قیمت آیکون رشد زیادی رو تجربه کرد و تونست در ژانویه 2018 به محدود حدود 12 دلار برسه. بعد از این رشد قیمتی که برا آیکون در سال 2018 اتفاق افتاد این ارز روند تقریبا خنثی رو تجربه کرد و در حدود دو سال در این روند قرار داشت. اما بعد از این روند خنثی وارد یه روند نزولی شد. آینده آیکون در بازار با توجه به ارزش بالایی که این ارز داره، باعث شده تا خرید آیکون و فروش ICX  سود بالایی رو برا کاربرا داشته باشه. در حال حاضر قیمت آیکون در بازار 1.26 دلار که معادل آن در بازار ایران حدود 33 هزار تومان هستش.

کیف پول چیست؟

مهمترین نکته قبل از خرید ارز دیجیتال اینه که ارزامونو کجا باید نگهداری کنیم؟ بهترین راه برای نگهداری ارز دیجیتال استفاده از کیف پول ارز دیجیتال هستش. اگه میپرسی کیف پول چیه؟ باید بگم که: کیف پول دیجیتال در واقع یک نسخه ی دیجیتالی شده از کیف پول هاییه که هممون  در جیب یا کیفامون داریم. با این تفاوت که مختص ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتاله. برای ذخیره و نگهداری ارزای دیجیتال باید یه کیف پول ارز دیجیتال داشته باشین، تا به محض اینکه خریدتون رو انجام دادین ارزهای دیجیتالتون رو به کیف پول دیجیتال تون انتقال بدین. این کیف پول ها (Wallet) همه ی اطلاعات مربوط به پرداخت ها و دریافت های شما رو در خودش ذخیره میکنه. کیف پول دیجیتال طوری طراحی شده که جز شما شخص دیگه ای نتونه به دارایی ای که داخل کیف پولتون وجود داره دسترسی داشته باشه.  اما یه کیف پول باید چه ویزگی هایی داشته باشه:

ویژگی های کیف پول امن:

کیف پول آیکون | ویژگی های کیف پول آیکون

دقت کنین که کیف پولی که انتخاب میکنین، باید حتما امنیت کافی رو داشته باشه وگرنه به سادگی میتونین ارز ها و سرمایه تون رو از دست بدین. چون اگه کیف پولی که انتخاب میکنین، امنیت کافی رو نداشته باشه مورد حمله ی هکر ها قرار میگیره و اونها خیلی راحت میتونن بخش زیادی از سرمایه هایی که توی اون کیف پول وجود داره رو به سرقت ببرن. جالبه بدونین که اگه چنین اتفاقی بیفته، کیف پول هیچ مسئولیت و تعهدی برای جبران کردن خسارتی که به شما وارد شده نداره.

  • کیف پولی که انتخاب میکنین باید امنیت بالایی داشته باشه. برای اینکه متوجه بشین که اوضاع امنیت اون کیف پول چطوره، میتونین نظرات کاربرانی که از اون کیف پول استفاده کردن رو بخونین. همچنین میتونین اخباری که در مورد هک و سرقت از اون کیف پول وجود داره رو سرچ کنین، تا متوجه بشین که سطح امنیتی کیف پول دیجیتال مدنظرتون چطور هستش.
  • برای اینکه بتونین یه کیف پول مورد اعتماد پیدا کنین، باید توجه کنین که چه تعداد از افراد از اون کیف پول استفاده میکنن. هر چقدر که تعداد کاربرای یه کیف پول بیشتر باشه، میتونین با خیال راحت تری به اون کیف پول اعتماد کنین. پس اولین ویژگی که باید دنبال اون باشین اعتبار و شهرت زیاد برای اون کیف پوله.
  • امکان انجام دادن عملیات های مختلف رو داشته باشه. درسته که کاربرد اصلی کیف پول ها برای نگهداری از ارزهای دیجیتاله ولی این به این معنی نیست که این تنها کاربرد برای یه کیف پوله. در حال حاضر بیشتر کیف پول ها به شما این امکان رو میدن که بدون اینکه به صرافی نیازی داشته باشین ارز های مختلف رو با هم چنج کنین، یا اینکه بعضی از ارز ها تون رو سرمایه گذاری کنین.
  • بهتره کیف پولی که استفاده میکنن از ارز های مختلف پشتیبانی کنه. در غیر اینصورت اگه بخواین علاوه بر ارز دیجیتال آیکون روی رمز ارز دیگه ای هم سرمایه گذاری کنین، باید به فکر نصب و دانلود کیف پول دیگه ای باشین.
  • بهتره کیف پولی که انتخاب میکنین رابط کاربری ساده و روانی داشته باشه. مخصوصا اگه شما آماتور هستین و تا به الان خیلی از کیف پول ارز دیجیتال استفاده نکردین و با فضای کیف پول ها خیلی آشنا نیستین، بهتره که به این ویژگی توجه ویژه ای کنین.
  • کیف پولی که انتخاب میکنین باید با هدفی که برای خرید ارز دیجیتال دارین متناسب باشه. مثلا اگه میخواین که دائما سرمایه تون رو به گردش در بیارین و لازم دارین که حتما ارز هاتون رو به صرافی انتقال بدین، بهترین گزینه برای شما استفاده از کیف پول های نرم افزاریه. ولی اگه قصد نگهداری بلند مدت ارز های دیجیتالتون رو دارین بهتره که برای امنیت بیشتر از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنین.

حالا نوبتی هم که باشه، نوبت اینه که با انواع کیف پول های ارز دیجیتال آشنا بشیم که در ادامه ی مقاله کیف پول ICON چیست؟ مفصل بهش پرداخته شده، این قسمت رو از دست ندین.

آیا کیف پول آیکون امن است؟

کیف پول‌های مربوط به بلاکچین ICON (ICON Wallets) معمولاً برای حفظ امنیت ارزهای دیجیتال شما طراحی شده‌اند و امنیت بالایی دارند. اما همانند هر کیف پول دیگر، امنیت نهایی بر عهده خود شما به عنوان کاربر است. در ادامه چند مورد برای افزایش امنیت کیف پول آیکون ارائه می‌شود:

استفاده از کیف پول رسمی: همواره از کیف پول‌های رسمی و از منابع معتبر وب‌سایت یا منابع رسمی برای دریافت کیف پول استفاده کنید. از وب‌سایت رسمی ICON یا منابع ارائه شده توسط تیم توسعه ICON استفاده کنید.

رمزنگاری قوی: مطمئن شوید که کیف پول شما از رمزنگاری قوی برای محافظت از کلیدهای خصوصی و دسترسی به ارزهای دیجیتال شما استفاده می‌کند.

مدیریت کلیدهای خصوصی: کلیدهای خصوصی باید به خوبی نگهداری شوند و در محیط‌های امن ذخیره گردند. هرگز کلیدهای خصوصی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

تأیید دو عاملی: اگر کیف پول شما امکان فعال‌سازی تأیید دو عاملی (2FA) دارد، این ویژگی را فعال کنید. این ویژگی امنیت حساب کاربری شما را افزایش می‌دهد.

بک‌آپ و بازیابی: برای مواقع اضطراری، بک‌آپ کلیدهای خصوصی خود را بسازید و در مکانی امن ذخیره کنید تا در صورت از دست دادن کیف پول یا دستگاه دسترسی به آنها را داشته باشید.

بروزرسانی نرم‌افزار: کیف پول خود و نرم‌افزار آن را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید تا از تجربه بهتری و امنیت بالاتری برخوردار شوید.

استفاده از سرویس‌های امنیتی: در صورتی که ارزهای دیجیتال زیادی در کیف پول دارید، در نظر داشته باشید از سرویس‌های امنیتی مانند کیف پول‌های سرد (Hardware Wallets) استفاده کنید.

انواع کیف پول ICX کدامند؟

قبل از اینکه به طور اختصاصی به کیف پول ارز دیجیتال ICON بپردازیم، یه بررسی کلی روی کیف پولا داشته باشیم:

کسف پول آیکون چیست؟ | انواع کیف پول ارز دیجیتال

همینطور که در عکس بالا هم مشاهده میکنین، کیف پول های ارز دیجیتال به به دسته ی کیف پول سرد و کیف پول گرم تقسیم میشه. کیف پول کاغذی و کیف پول سخت افزاری جزء کیف پولای سرد ارز دیجیتال هستن و کیف پول وب، کیف پول موبایل و کیف پول دسکتاپ جزء کیف پول های گرم رمز ارزها. هر کدوم از این کیف پول ها یه سری معایب و مزایایی دارن که در مقاله کیف پول چیست؟ مفصل به این موضوع پرداخته شده.

این 5 نوع کیف پول خودشون دارای زیر مجموعه هایی هستن که تعدادشونم روز به روز در حال افزایشه. اما از بین این همه، ما به بهترین کیف پول آیکون میپردازیم که در ادامه مقاله ساخت کیف پول آیکون بهشون اشاره شده:

بهترین کیف پول آیکون

همینطور که قبلا هم گفتیم بهترین راه برای نگهداری آیکون بعد از خرید ICX ، کیف پول ارز دیجیتاله. بهترین کیف پول هایی که از این ارز پشتیبانی میکنن و شما میتونین ازش استفاده کنین روبراتون معرفی میکنیم.:

کیف پول ICONex:

انواع کیف پول آیکون | کیف پول ICONex:

این کیف پول، کیف پول رسمی آیکون ICON هستش که از ارز ICX و رمز ارزهای دیگه پشتیبانی می کنه. شما میتونین از طریق مرورگر Chrome خود به این کیف پول دسترسی داشته باشین  و بعد از نصب به راحتی ازش استفاده کنین.

کیف پولcoolwallet  

انواع کیف پول آیکون | کیف پولcoolwallet

این یه کیف پول سخت افزاری هستش که استفاده ازش خیلی هم راحته. این کیف پول علاوه بر رمز ارز ICON از ارزهای دیجیتال دیگه مثل لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و توکن های با استاندارد ERC-20 پشتیبانی میکنه و شما میتونین این ارزها رو هم در این کیف پول ذخیره کنین.

کیف پول لجر

انواع کیف پول آیکون | کیف پول لجر

شرکت لجر یک شرکت فرانسوی ساخت کیف پول سخت افزاری است. در حال حاضر کیف پول های لجر محبوب ترین کیف پول سخت افزاری هستند و به خاطر داشتن طراحی ساده و رابط کاربری آسان، میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا از آن ها استفاده می­کنن. برای استفاده از این کیف پول ها میتونیم از نمایشگر روی کیف پول و نرم افزار Ledger Live استفاده کنیم و یا کیف پول سخت افزاری خودمون رو به کیف پول های نرم افزاری مای اتر ولت، الکتروم و مای سیلیوم متصل کنیم.

از بین کیف پول های ساخته شده توسط شرکت لجر مدل های کیف پول لجر نانو s ، کیف پول لجر نانو x و لجر بلو بسیار محبوب و پرفروش بوده اند. البته لازم به ذکر است که مدل اس و ایکس تفاوت چندانی با هم ندارن، ولی کیف پول لجر مدل بلو نمایشگری بزرگ تر با صفحه نمایش رنگی دارد.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

انواع کیف پول آیکون | کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت تونسته با بیش از یک میلیون بار دانلود و کسب امتیاز 5/4 از 5 در گوگل پلی، عنوان محبوب ترین کیف پول نرم افزاری رو به خودش اختصاص بده. این کیف پول به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده.

کیف پول تراست والت تحت مالکیت بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، یعنی بایننس است و قابلیت پشتیبانی از هزاران ارز و توکن مختلف رو داره. کلید های خصوصی در این کیف پول روی دستگاه ذخیره میشن و به این ترتیب جز مالک گوشی شخص دیگه ای نمیتونه به اون دسترسی پیدا کنه. همچنین کیف پول تراست ولت قابلیت هایی مثل پین، قفل با اثر انگشت، قفل با چهره و پشتیبان گیری رو هم برای امنیت بیشتر داره.

خوب اگه تا اینجا کامل مقاله رو خونده باشین میتونین به این سوالا به خوبی جواب بدین اینکه: ارز دیجیتال آیکون چیه؟ قیمت آیکون چنده؟ کیف پول چیه و انواع کیف پول ارز دیجیتال کدامند؟ کیف پول آیکون چیست؟ بهترین کیف پول آیکون کدام ها هستن؟

حالا که تمام این اطلاعات رو دارین نوبت می رسه به آموزش ساخت کیف پول ICX . در ادامه ی مقاله آموزش ساخت کیف پول آیکون در دو نوع کیف پول لجر و تراست ولت رو خواهیم داشت که از بهترین و محبوبترین نوع کیف پولای سخت افزاری و نرم افزاری هستن و جزء پرکاربردترین کیف پولا. این قسمت از مقاله ی ما رو از دست ندین.

آموزش ساخت کیف پول ICON در لجر نانو (سری های S و X)

آموزش ساخت کیف پول ICON در لجر نانو

مراحل ساخت کیف پول لجر نانو رو به ترتیب شماره گذاری کردیم که در هنگام نصب هیچ مشلکی براتون پیش نیاد و به راحتی اقدام به نصب این کیف پول سخت افزاری آیکون کنین. اما نحوه ساخت کیف پول آیکون در لجر نانو:

  • ابتدا نرم افزار لجر لایو رو از سایت اصلیش روی گوشی و یا رایانتون نصب کنید.
  • دستگاه رو به گوشی همراه و یا یارانتون متصل کنید.
  • روی لجر نانو دو دکمه وجود داره، در این مرحله شما باید دو کلید رو همزمان فشار بدین که در این صورت دستگاه میپرسه آیا تنظیمات جدیدی دارین؟ با این جمله: new device . برا تایید کلید سمت راست رو فشار بدین.

آموزش ساخت کیف پول ICON در لجر نانو

  • حالا از شما پین کد درخواست میشه (PIN Code) از دکمه ها استفاده کنین و پین کد رو وارد کنین. حواستون باشه که این پین کد رو همیشه هنگام اتصال دستگاه ازتون میخواد.
  • میرسیم به مرحله بعدی که مرحله ی بسیار حیاتی براتون محسوب میشه و اون recovery phase هستش که یه دنباله ی تصادفی از 24 کلمه براتون نمایش داده میشه که حتما باید اونا رو روی برگه با رعایت ترتیب بنویسین و در جای امنی نگه دارین چون در صورتی که دستگاهتون مفقود شد یا رمز فراموشتون شد، برای بازیابی حساب خودتون به این 24 کلمه نیاز دارین.

آموزش ساخت کیف پول ICON در لجر نانو | کلمات بازیابی

  • در این مرحله ساخت کیف پول آیکون در لجر نانو، باید 24 کلمه رو برای جلوگیری از خطا وارد کنین.
  • اکنون کیف پول شما آمادست.
  • نرم افزار لجر لایو رو باز کنین.
  • سیستم عامل دستگاه رو از قسمت firmware بروز رسانی کنین.

الان که صفحه ی اصلی براتون باز شده، برنامه ی رمز ارزهای مورد نظر رو روی دستگاه نصب کنین یا در واقع install کنین که در مجموع بین 4 تا 23 برنامه رو سری S و تا 100 برنامه رو سری X قابل نصبه.

در اینجا ساخت کیف پول ICON در کیف پول سخت افزاری لجر نانو به پایان میرسه. در ادامه با آموزش ساخت کیف پول ICX در تراست ولت خواهیم داشت که توصیه میکنیم این قسمت رو از دست ندین.

آموزش ساخت کیف پول آیکون در تراست ولت

آموزش ساخت کیف پول آیکون در تراست ولت

نکته : از ویژگی های این کیف پول اینه که تاکید زیادی روی پشتیبان گرفتن داره چون اگه روزی اپلیکیشن از روی دستگاه شما پاک بشه یا حالا به هر دلیلی دسترسی به موبایل خودتون نداشته باشیندر صورت نبود پشتیبان به هیچ عنوان امکان بازیابی ارز دیجیتالتونو نخواهین داشت. به همین خاطر هستش که بک آپ گرفتن امری ضروریه.

برای ساخت کیف پول تراست ولت ابتدا باید اونو از سایت خودش پیدا و نصبش کنین. بعد از نصب اپلیکیشن و باز کردن اون دو انتخاب دارین:

  • ایجاد کیف پول جدید  (Create a new wallet)
  • بازیابی کیف پول قبلی(  (I already have a wallet

حالا برای ساخت کیف پول جدید روی گزینه ی Create a new wallet کلیک میکنید و وارد مرحله ی بعد میشیم. در این مرحله از شما خواسته میشه که 12 کلمه که برای بک آپ گیریه رو یادداشت کنین.

حالا روی گزینه ی I understand … تیک میزارین که در این صورت دکمه ی Continue ظاهر میشه. با کلیک روی این گزینه 12 کلمه برای شما به نمایش در میاد. این کلمات رو در جای امنی نگه دارین. علتشو هم که در نکته ای که بالا اومده، گفتیم.

آموزش ساخت کیف پول آیکون در تراست ولت | کلمات بازیابی

البته با کلیک روی گزینه ی کپی Copy میتونین اون رو به شیوهی دلخواهتون در جایی که دوست دارین ذخیره کنین و بعد Continue رو میزنین. در ادامه از شما میخواد که عبارات رو به ترتیب وارد کنین. این کار برای اینه که اطمینان پیدا کنه که عبارات رو به درستی کپی کردین

آموزش ساخت کیف پول آیکون در تراست ولت

با وارد کردن این کلمان کار نصب و پشتیبان گیری تموم میشه.

برای نصب تراست والت همیشه از گوگل پلی و اپ‌استور استفاده کنید. از نصب اپلیکیشن‌های کیف پول که در سایت‌های متفرقه ارائه شده خوداری کنین تا امنیت موجودیتون به خطر نیفته.

آموزش ساخت کیف پول آیکون در تراست ولت

چطور از تراست والت استفاده کنیم؟

برای واریز و یا برداشت از تراست والت، اول باید ارز مدنظرتون رو پیدا کنید و اون رو لمس کنید تا صفحه ای براتون باز بشه. برای دریافت ارز کافیه که از گزینه ی Receive و برای ارسال از گزینه ی Send استفاده کنید.

بعد از لمس Receive آدرس کیف پول شما نمایش داده میشه که میتونین اون رو به فردی که میخواد بهتون ارز بفرسته یا صرافی، ارسال کنین. برای ارسال ارز، گزینه ی Send رو لمس کنین و در قسمتی که وجود داره آدرس کیف پولی که میخواین بهش ارز بزنین رو وارد کنید. با آموزش ساخت کیف پول تراست ولت که به صورت جامع و کامل خدمتتون ارائه شد، امیدواریم بتونین به راحتی با ساخت کیف پول تراست ولت در بازار رمز ارزها نقش آفرینی کنین.

 خرید آیکون | فروش آیکون

ساخت کیف پول آیکون | خرید و فروش ایکون

برای خرید آیکون  و همینطور فروش ICX میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایرانی که از این ارز پشتیانی میکنن استفاده کنین و یا مستقیما از سایت آیکون خرید رو انجام بدین نکته ی مهمی که قبل از خرید ICX و فروش اون باید بهش توجه کنین اینه که نمودار رشد ارز رو مشاهده کنین و با توجه به نوسانات قیمت و درصد رشد قیمتی که داره اقدام به خرید و فروش کنین. یکی از صرافی های معتبر ایرانی که ارز دیجیتال آیکون رو پشتیبانی میکنه صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هستش. با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال که در مقالات سایت این صرافی وجود داره به راحتی میتونین اقدام به خرید و فروش آیکون کنین.

تبدیل آیکون (ICON)

شما میتونین ICON را به دلار، تومان و حتی ارزای دیگه تبدیل کنین. تبدیل آیکون به تومان در سایت های ایرانی انجام میشه. همچنین شما میتونین ICON (آیکون) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین. باید مد نظر داشته باشین که در جابه جایی هر ارزی کارمزد مشخصی وجود داره.

کیف پول آیکون چیست؟ | تبدیل آیکون

در هنگام انتقال آیکون مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال آیکون از موجودی کسر میشه. میزان کارمزد را میتونین خودتون تعیین کنین اما باید دقت کنی که هر چقدر میزان کارمزد انتقال آیکون رو بیشتر انتخاب کنین جابه جایی سریع تر انجام میشه.

حرف آخر

در مقاله "کیف پول ICX چیست؟ آموزش ساخت کیف پول آیکون" سعی کردیم شما رو با کیف پول ها، ویژگی کیف پول امن، انواع کیف پول و بهترین کیف پول آیکون آشنا کنیم و علاوه بر این اطلاعات جامع و کامل، با آموزش ساخت کیف پول ICON کار شما را برای ساخت کیف پول راحت کردیم.

برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها لازمه که اطلاعاتتونو در این باره بالا ببرین. نوسانات قیمت ارزها رو به دقت دنبال کنین و به موقع بخرین و به موقع بفروشین. در ضمن یادتون باشه که این بازار هنوز به ثبات لازم نرسیده و همونطور که ارزها به سرعت در حال افزایش هستن بعضی از این ارزها هم با همان سرعت نابود میشن و از بین میرن. پس با تمام دارایی خود وارد این بازار نشین تا خدای نکرده از پولتونو از دست دادین یه شکست خورده مالی نباشین.

با این اوصاف باز به خاطر اینکه رمز ارزها به سرعت در حال تسخیر اقتصاد جهانن و ویژگی های منحصر بفرد دارن غیر قابل انکارن. سرمایه گذار باشین اما با تحقیق و مطالعه

امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع بشه: صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس


نظرات کاربران در مورد کیف پول آیکون چیست؟ انواع کیف پول ICX کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول ICON
سوال امنیتی :6+42 = ?