کیف پول انجین کوین چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin | آموزش ساخت کیف پول ENJ

1402/06/28
کیف پول انجین کوین چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin | آموزش ساخت کیف پول ENJ


کیف پول انجین کوین، بخش بزرگی از روند صعودی سال 2020 رو میتونیم مربوط به NFT ها و پروژه های DeFi بدونیم. یکی از قدیمی ترین شرکت هایی که تو حوزه انفتی ها فعالیت داره، کمپانی انجین هستش. البته با ادغامی که اخیرا با پروژه آوه داشته، تونسته به بخش دیفای بازار هم وارد بشه. تو مقاله قبل اطلاعات جامعی رو در مورد این کمپانی و پروژه ای که رهبری اون رو به عهده داره، صحبت کردیم. تو این مطلب میخوایم بهترین کیف پول انجین کوین رو بهتون معرفی کنیم که قبل از خرید ارز دیجیتال مهمترین مسئله هستش.

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که هر سرمایه گذار داره، پیدا کردن پلتفرم امنی برای نگهداری رمز ارزهاست. البته با وجود ENjin Wallet، مشکل زیادی در این مورد براتون پیش نمیاد. البته کیف پول های دیگه ای هم وجود دارن که برای نگهداری رمز ارز ENJ ازشون استفاده میشه. تو این مقاله علاوه بر کیف پول رسمی انجین، موارد دیگه ای رو هم بهتون معرفی میکنیم. امیدواریم که بتونین کیف پول دیجیتالی مورد نظرتون رو پیدا کنین. همچنین تو انتهای این مطلب آموزش ساخت کیف پول Enjin Coin رو تو یکی از بهترین کیف پول های دنیا، براتون میذاریم.

ارز دیجیتال انجین کوین چیست؟

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin

Enjin یه اکوسیستم بلاک چینی است که با استفاده از این شبکه ای که داره، محصولات گیمینگ رو بهم متصل میکنه. تو این پروژه پروتکلی با نام Enjin Network وجود داره که کاربر ها میتونن با استفاده از اون با هم گفتگو و چت کنن و یا اینکه وب سایت خودشون رو بسازن. همچنین با استفاده از انجین توسعه هنده ها میتونن محصولات مجازی خودشون رو تو شبکه Ethereum بسازن. با مدیریت آیتم های بازی با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، کلاهبرداری ها و هزینه های بالای این حوزه به شدت کاهش پیدا کردن.

البته اکوسیستم انجین فقط به این شبکه محدود نمیشه. انجین سعی کرده که با ترکیب تکنولوژی های به روز و پاسخ به نیاز های متعدد، یه اکوسیستم کامل رو بسازه. شبکه و ارز انجین کوین قابلیت هایی مثل ساخت، ذخیره، معامله و استفاده از آیتم های مختلف رو برای کاربر هاش فراهم کرده. در ادامه بخشی از این اکو سیستم رو بهتون معرفی میکنیم:

1.     انجین ایکس (EnjinX): اکسپلور بلاک چین انجین که با استفاده از اون میتونین تراکنش ها و آیتم های مختلف رو مشاهده کنین.

2.     مارکت پلِیس (Marketplace): مثل یه فروشگاه هستش. از اون برای خرید و فروش آیتم های مختلف استفاده میشه. برای انجام معاملات، قرارداد های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرن.

3.     انجین ولت (Enjin Wallet): این اکوسیستم یه کیف پول اختصاصی رو برای کاربر هاش ساخته. گیمر ها برای ایتم های درون بازی، کلکسیونر ها برای مجموعه های NFT و سرمایه گذار ها برای نگهداری ارزهای دیجیتالشون میتونن از این یف پول استفاده کنن. علاوه بر اون این ابزار به نحوی طراحی شده که میتونه همه ی ویژگی های پلتفرم ENJ رو بهم مرتبط کنه. البته علاوه بر این ها کاربرد های دیگری هم برای این کیف پول در نظر گرفته شده، که در ادامه بیشتر در موردشون صحبت میکنیم.

4.     یونیتی پلاگین (Unity Plugin): این ابزر مختص توسعه دهنده هاست و بهشون اجازه میده که مستقیما ایتم هایی که تو بازی ها وجود دارن رو، برای پلتفرم های مختلف بسازه. این ابزار برای سیستم عامل های اندروید، IOS، دسکتاپ، مک OS و. . . قابل استفاده است.

مزیت های کیف پول انجین کوین

کیف پول انجین کوین یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین کیف پول های دیجیتال برای ذخیره سازی و مدیریت ارزهای دیجیتال است. یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از کیف پول انجین کوین، امنیت بالای آن است. این کیف پول از تکنولوژی رمزنگاری قوی استفاده می کند تا اطلاعات شما را محافظت کند و از احتمال هک شدن یا دسترسی غیرمجاز به حساب شما جلوگیری کند. علاوه بر این، کیف پول انجین کوین قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف را داراست، این به شما اجازه می دهد تا از یک جایگاه مرکزی برای مدیریت ارزهای خود بهره ببرید. همچنین، کیفیت و سرعت بالای انجام تراکنش ها نیز یکی از مزیت های دیگر کیف پول انجین کوین است. با استفاده از این کیف پول، شما قادر خواهید بود برای انتقال و دریافت ارزها به سرعت و بدون هیچ تاخیری عمل کنید. به طور کلی، کیف پول انجین کوین یک ابزار بسیار موثر و امن برای مدیریت ارزهای دیجیتال است که به شما امکان می دهد به آسانی و با اطمینان تراکنش های خود را انجام دهید.

از چه کیف پولی برای Enjin Coin استفاده کنیم؟

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin

شبکه انجین یه رمز ارز اختصاصی داره که برای استفاده از امکانات این شبکه به اون احتیاج دارین. این رمز ارز که انجین کوین نامیده شده و با نماد ENJ شناخته میشه، آینده بسیار خوبی رو داره. قبلا تو مقاله " Enjin Coin چیست؟ " همه مواردی که باید در مورد این رمز ارز بدونین رو بهتون شرح دادیم. پیشنهاد میکنیم که اون مقاله رو به هیچ عنوان از دست ندین.

کیف پول های مختلف، ویژگی های متفاوتی رو دارن. خوشبختانه این طیف گسترده باعث شده که، هر شخص با توجه به انتظارات و نیاز هایی که داره، کیف پول مناسبی رو برای خودش انتخاب کنه. توجه داشته باشین که کیف پول ارز دیجیتال محلی برای نگهداری سرمایه شماست. برای اینکه بتونین نهایت امنیت رو برای کیف پولتون باید به یه سری نکات توجه کنین. در ادامه این موارد رو براتون ذکر میکنیم:

  • مهمترین عامل امنیت تو هر کیف پولی Key Private هستن. ولت هایی که این کلید های خصوصی رو در اختیار کاربراشون میذارن، امنیت بیشتری دارن. در واقع چون کیف پول ها از بستر های آنلاین برای ذخیره کلید های خصوصی استفاده میکنن، احتمال هک شدنشون بالاست. از طرفی ممکنه که عده ای سودجو تو شرکت مربوطه، کلید های خصوصی کاربرا رو لو بدن.
  • رمز ارزهای مستعد رشد زیادی تو بازار وجود دارن. در صورتی که بخواین روی موارد متعددی سرمایه گذاری کنین، باید از کیف پول مخصوص خودش استفاده کنین. اما با استفاده از یه والت چند ارزی، این مشکل تماما از بین میره. دلیل وجود چنین مزیتی تو بعضی از کیف پول ها، پشتیبانی از بلاک چین های مختلفه.
  • داشتن یه رابط کاربری ساده هم میتونه کمک زیادی بهتون بکنه. مخصوصا اگه تازه کار هستین و اطلاعات چندانی در مورد استفاده از کیف پول ها ندارین.
  • قبل از ساخت کیف پول انجین کوین، باید اپلیکیشن اون کیف پول رو دانلود کنین. موقع انجام این کار باید مراقب بد افزارها باشین. در کل پیشنهاد ما اینه که از پلتفرم های معتبری مثل گوگل پلی و اپ استور ولت مورد نظرتون رو دانلود کنین.
  • اگه کمی حرفه ای تر هستین و تو بازه های زمانی کوتاه مدت معامله میکنین، بهتره تو کیف پولتون امکان استفاده از برنامه های غیرمتمرکز باشه. اینطوری لازم نیست که برای انجام هر معامله رمز ارزهاتون رو به صرافی منتقل کنین.
  • مهمترین مرحله ساخت کیف پول ENJ، بکاپ گرفتن هستش. اهمیت این مرحله به این خاطره که اگه ولتتون رو به هر دلیل از دست دادین، بتونین مجددا وارد حساب کاربریتون بشین.

معرفی بهترین کیف پول های انجین کوین

ما کیف پول های معتبری که از ارز دیجیتال Enjin Coin پشتیبانی میکنن رو مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت لیستی رو از برترین کیف پول های این رمز ارز براتون تهیه کردیم. همونطور که قبلا اشاره کرده بودیم، هر کس انتظارات مختلفی رو از کیف پولش داره. به همین دلیل بهترین کیف پول انجین کوین، نسبت به نظر هر شخص میتونه متفاوت باشه. ما ویژگی و مزیت های مختلف هر کیف پول رو باهاتون در میون میذاریم. امیدواریم که بتونین کیف پول مناسبی رو با توجه به نیاز هایی که دارین، پیدا کنید.

کیف پول ترزور مدل وان (Trezor One)

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin | کیف پول  ترزور مدل وان

اولین کیف پول سخت افزاری که ساخته شده، متعلق به کمپانی ساتوشی لبز بود. این مدل که ترزور وان نام داشت، میتونست بیش از 1200 ارز دیجیتال مختلف رو ذخیره کنه. کیف پول های سخت افزاری به خاطر امنیت بالایی که دارن، گزینه بسیار مناسبی برای ذخیره رمز ارزها هستن. درسته که این مدل تو سال 2014 عرضه شده، اما همچنان طرفدار های زیادی رو داره. همچنین به خاطر قیمت پایین این مدل، سرمایه گذار های زیادی استفاده از اون رو ترجیح میدن.

نکته مهمی که باعث شده محبوبیت کیف پول های سرد ترزور شده، استفاده از Trezor Wallet هستش. در واقع ترزور به لطف این پلتفرم آنلاین تونسته بزرگترین ایراد کیف پول های سخت افزاری رو برطرف کنه. با استفاده از این پلتفرم آنلاین میتونین، علاوه بر امنیت بالای کیف پول های سخت افزاری، از راحتی استفاده کیف پول های نرم افزاری استفاده کنین. هک کردن ترزور وان غیر ممکنه. اگه به دنبال امنیت حداکثری هستین، این مدل میتونه انتخاب خوبی براتون باشه.

مزایا:

  • امنیت بسیار بالا
  • راحتی استفاده به لطف پلتفرم آنلاین Trezor Wallet
  • پشتیبای از 1200 رمز ارز مختلف
  • قیمت مناسب در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری

معایب: 

  • ظاهر قدیمی و نچندان جذاب
  • ضعف تو مقابله با حملات سخت افزاری
  • نسخه های تقلبی بسیار زیاد و وجود نسخه های آلوده به بدافزار

کیف پول انجین ولت (Enjin Wallet)

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  | کیف پول انجین والت |

یکی از بهترین انتخاب ها برای ذخیره و نگهداری هر رمز ارز، میتونه استفاده از کیف پول های رسمی اون ارز باشه. انجین ولت یکی از مهمترین اعضای اکوسیستم انجین هستش که علاوه بر نگهداری ارز دیجیتال Enjin Coin کاربرد های دیگه ای هم داره. همچنین این اپ مثل یه پل ارتباطی بقیه ی ویژگی های اکوسیستم رو بهم مرتبط میکنه. گیمر ها میتونن با این اَپ به آیتم های مختلفی که تو بازی ها بدست آوردن دسترسی پیدا کنن.

امکان معامله این آیتم ها تو این کیف پول وجود داره. البته برای خرید و فروش این آیتم ها حتما باید از ارز Enjin Coin استفاده بشه. Enjin Wallet فقط برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده. یکی از بزرگترین مزایای این ولت پشتیبانی از رمز ارزهای معروفی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر توکن های ERC20 هستش.

مزایا:

  • کیف پول رسمی انجین است.
  • پشتیبانی از 30 زبان مختلف
  • احراز هویت دو عاملی (اثر انگشت، پین و. . .)
  • قابلیت اتصال به کیف پول های سخت افزاری

معایب:

  • پشتیبانی از رمز ارزهای محدود
  • پیچیدگی در استفاده
  • نداشتن نسخه دسکتاپ و تحت وب

کیف پول اینفینیتو (Infinito Wallet)

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  | نیتوکیف پول اینفی

اینفینیتو از کیف پول های جدیدیه که از بیشتر رمز ارزها پشتیبانی میکنه. جالبه بدونین که اینفینیتو اولین ولتی بود که بعد از راه اندازی شبکه اصلی EOS، از این شبکه پشتیبانی کرد. این کسف پول از رمز ارزهای معروفی مثل BTC، ETH، دش، ایاس و بیشتر توکن های شبکه اتریوم پشتیبانی میکنه. در حال حاضر این کیف پول فقط برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس منتشر شده.

پشتیبانی از احراز هویت دوعاملی یکی از بزرگترین ویژگی های مثبت این کیف پول هاست. دانلود این کیف پول کاملا رایگانه. رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و گیراست. کلید های خصوصی کاربرانی که از اینفینیتو استفاده میکنن، تو دستگاه خودشون ذخیره میشه. با توجه به غیرمتمرکز بودن Infinito Wallet و برخورداری از احراز هویت دوعاملی، میتونین از امنیت کافی این کیف پول مطمئن باشین.

مزایا:

  • چند ارزی بودن
  • امنیت بسیار بالا
  • رابط کاربری ساده

معایب:

  • عدم پشتیبانی از دسکتاپ
  • نداشتن اعتبار کافی
  • تعداد کاربر های بسیار کم

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  | کیف پول اتمیک والت

اتمیک والت قابلیت ذخیره 500 رمز ارز مختلف رو بهتون میده. شما میتونین این کیف پول رو روی سیستم عامل های اندروید، IOS، دسکتاپ، مک و. . . نصب کنین. چنین مزیتی باعث میشه که تو هر مکان و زمانی بتونین با هر دستگاهی که تو دسترس تون قرار داره، از سرمایه و ارز های دیجیتالتون استفاده کنین. برتری دیگه ای که تو اتمیک ولت وجود داره، رمزنگاری کلید های خصوصی قبل از ذخیره ی اوناست. این ویژگی باعث میشه که امکان هک وسرقت داده های شما به کمترین میزان خودش برسه.

با استفاده از این کیف پول امکان خرید ENJ و رمز ارزهای دیگه با کارت های اعتباری وجود داره. البته تو ایران امکان استفاده از چنین قابلیتی وجود نداره. اسم اتمیک از یه قابلیت ویژه به نام Atomic Swap گرفته شده. اتمیک سواپ یه صرافی غیر متمرکزه که با استفاده از اون امکان تبادل و خرید و فروش رمز ارزها براتون بوجود اومده. ما ساخت کیف پول انجین کوین تو اتمیک ولت رو به کسایی که دنبال بیشترین امکانات هستن، توصیه میکنیم.

مزایا:

  • پشتیبانی از همه ی سیستم عامل ها
  • قابلیت اتمیک سوآپ
  • امنیت و اعتبار بسیار بالا

معایب:

  • وجود نسخه های جعلی
  • پشتیبانی نکردن از کیف پول های سخت افزاری

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  | کیف پول تراست والت

از سال 2018 این کیف پول مورد توجه عده ی بسیار زیادی قرار گرفت. دلیل این توجه این بود که صرافی بایننس این کیف پول رو خریداری و به عنوان کیف پول رسمی خود معرفی کرد. به جرعت میتونیم تراست والت رو با اختلاف زیادی به عنوان بهترین کیف پول انجین کوین معرفی کنیم. پشتیبانی همه جانبه بایننس محبوبیت و اعتبار بسیار زیادی رو به این کیف پول داده. دانلود و نصب تراست ولت کاملا رایگانه و هیچ محدودیتی برای استفاده از اون وجود نداره.

Trust Wallet کاملا اوپن سورس است و به همین خاطر توسعه دهنده ها میتونن تغییراتی رو برای شخصی سازی توش ایجاد کنن. همچنین در صورتی که ضعفی تو سیستم امنیتی اون وجود داشته باشه، با بررسی کد های اون میشه بهش پی برد. یکی از ویژگی های بسیار خاص این کیف پول، پشتیبانی از برنامه های غیر متمرکزه. با استفاده از DApps ها میتونین بدون هیچ محدودیتی تو دنیای بلاک چین بچرخین و از اَپ ها و سایت های غیر متمرکز استفاده کنین.

مزایا:

  • داشتن یه پشتوانه قوی (صرافی بایننس)
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • امکان استفاده از DApps ها
  • قابلیت استیک و سهام گذاری ارزهای دیجیتال

معایب:

  • نداشتن نسخه ی دسکتاپ و تحت وب

آموزش ساخت کیف پول انجین کوین

تا به اینجا لیستی از بهترین کیف پول Enjin Coin رو بهتون ارائه دادیم. پیشنهاد ما اینه که از کیف پول های انجین ولت و تراست ولت استفاده کنین. با توجه به ویژگی های مختلفی که تو ولت های این لیست وجود داشتن، Enjin Wallet و Trust Wallet بهترین انتخاب برای نگهداری انجین کوین هستن. تو این قسمت از مقاله نحوه ساخت کیف پول Enj رو بهتون آموزش میدیم.

آموزش ساخت کیف پول Enjin Coin در انجین ولت

قبل از هرچیزی باید اپلیکیشن این کیف پول رو روی دستگاه خودتون نصب کنین. برای این منظور بهتره که از پلتفرم های معتبر استفاده کنین تا طعمه بد افزارها نشید. وقتی که برای بار اول این نرم افزار رو اجرا میکنین، صفحه ای مشابه عکس زیر بهتون نمایش داده میشه. تو این صفحه به شما سه گزینه مختلف داده شده. هر کدوم از این گزینه ها کاربرد خاصی رو دارن که مختصرا بهتون توضیح میدیم:

  1. ساخت کیف پول (Create Wallet): با استفاده از این گزینه امکان ساخت کیف پول Enjin Coin براتون فراهم میشه. چون ما ت آموزش ساخت کیف پول انجین کوین، برای اولین بار میخواین از این کی پول استفاده کنیم، این گزینه رو انتخاب میکنیم.
  2. انتقال کیف پول (Import Wallet): برای اینکه بتونین دارایی هاتون رو از کیف پول های دیگه به Enjin Wallet منتقل کنین، باید از این گزینه استفاده کنین.
  3. مشاهده کیف پول (Watch Wallet): این گزینه برای مشاهده ی ارزهای داخل کیف پول طراحی شده. توجه داشته باشین که با این گزینه امکان انتقال رمز ارزها وجود نداره.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین ولت

تو مرحله بعدی از آموزش ساخت کیف پول Enjin Coin، قوانین و مقررات استفاده از این کیف پول بهتون نمایش داده میشه. برای اینکه بتونین از این کیف پول استفاده کنین، باید این مقررات رو بپذیرین. برای اینکار کافیه که گزینه ی I Agree رو که تو انتهای صفحه قرار داده شده بزنین.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین والت

تو مرحله بعدی از شما رمز عبوری خواسته میشه. از این به بعد هر وقت که بخواین وارد این نرم افزار بشین باید از این رمز استفاده کنین. یه پسورد قوی ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نماد ها هستش. تو قدم بعد از شما خواسته میشه که رمزتون رو برای تایید مجددا وارد کنین.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین والت

حالا باید انتخاب کنین که چه رمز ارزهایی رو به طور پیشفرض تو کیف پولتون میخواین. اگه رمز ارز مورد نظرتون تو این قسمت نباشه میتونین با زدن عبارت Add Custom Token، ارز مورد نظر رو به این لیست اضافه کنین.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین والت

قبل از اینکه به مرحله بعدی ساخت کیف پول انجین کوین برین، پیامی مبنی بر بکاپ گرفتن بهتون نمایش داده میشه. توجه داشته باشین که بکاپ گرفتن یکی از مهمترین مراحل تو آموزش ساخت کیف پول ENJ است. تو این مرحله یه سری عبارت بازیابی بهتون داده میشه. به خاطر مسائل امنیتی امکان اسکرین شات گرفتن از این عبارت ها وجود نداره و شما باید اونا رو یادداشت کنین.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین والت

بعد از گرفتن پشتیبان و تایید عبارت ها، کیف پول تون ساخته میشه. صفحه اصلی کیف پول شما به شکل زیر است. تو این قسمت اطلاعات مختلفی در مورد دارایی ها و میزان هر کدوم به شما نمایش داده میشه.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین والت

آموزش ساخت کیف پول انجین کوین در تراست ولت

مراحل ساخت کیف پول ENJ تو تراست والت، شباهت بسیار زیادی به Enjin Wallet داره. بعد از اینکه موفق به نصب تراست ولت روی گوشیتون شدین، باید این برنامه رو اجرا کنین. تو نخستین صفحه این کیف پول دو تا گزینه بهتون داده میشه. گزینه اول برای ساخت یه کیف پول جدید مورد استفاده قرار میگیره و گزینه دوم برای بازیابی ولت قدیمی هستش. تو این آموزش از گزینه اول یعنی Create A New Wallet استفاده میکنیم.

تو قدم بعدی از آموزش ساخت کیف پول انجین کوین در تراست ولت، شرایط و قوانین استفاده از این کیف پول بهتون نمایش داده میشه. برای استفاده از تراست ولت حتما باید موافقتتون رو با این موارد اعلام کنین. با فعال کردن تیکی که پایین این صفحه وجود داره، گزینه Continue فعال میشه و میتونین به مرحله بعد برین. تو مرحله سوم ساخت کیف پول Enjin Coin شرایط بکاپ گرفتن، بهتون توضیح داده میشن.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین والت در تراست والت

عکس زیر تمامی مراحل بکاپ گیری رو به طور کامل بهتون نمایش میده. تو این مرحله بهتون 12 عبارت داده میشه. این کلمات و ترکیبشون کاملا منحصر به فرد هستن. اگه به عکس وسط توجه کنین متوجه میشین که امکان اسکرین شات از این کلمات وجود نداره. به همین دلیل باید یه برگه بردارین و این عبارت ها رو روش یادداشت کنین. برای جلوگیری از گم شدن این عبارت ها میتونین چندین نسخه از اون ها تهیه کنین و تو جاهای مختلفی نگهشون دارین.کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  آموزش ساخت کیف پول تراست والت

بعد از یادداشت این عبارت ها و زدن گزینه ادامه، به مرحله تایید عبارات منتقل میشین. تو این مرحله از شما خواسته میش که به ترتیب این عبارت ها رو از لیستی که پایین صفحه وجود داره انتخاب کنین. در صورتی که نتونین این کار رو به درستی انجام بدین، به مرحله قبل برگردنده میشین تا مجددا از ترتیب این عبارت ها اطمینان پیدا کنین.

کیف پول انجین کوین | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin  |آموزش ساخت کیف پول انجین کوین

در صورتی که همه ی مراحل آموزش ساخت کیف پول Enjin Coin رو بدرستی انجام بدین، پیغام بالا بهتون نشون داده میشه. این پیام میگه که کیف پول تون با موفقیت ساخته شده و میتونین آماده استفاده است. با زدن OK یه پیام دیگه بهتون نمایش داده میشه که مربوط به نوتیفیکیشن های ارسال و دریافت رمز ارز هستش. البته اگه بخواین میتونین به قسمت تنظیمات برین و این نوتیف ها رو خاموش کنین.

امیدواریم که بتونین از این آموزش ها نهایت استفاده رو ببرین. البته لازم میدونیم که به ویدئوی اموزشی که استفاده جامع از کیف پول تراست ولت رو بهتون یاد میده، اشاره کنیم. برای دیدن این ویدئو آموزشی میتونین به قسمت راهنمای استفاده از سایت مراجعه کنین.

کلام پایانی

هرگز این حقیقت رو که صرافی ها محل مناسبی برای نگهداری رمز ارزها نیستن رو فراموش نکنین. صرافی ایران بایننس تدابیری رو اندیشیده که بلافاصله بعد از انجام خرید، ارز دیجیتال مورد نظر به کیف پولتون واریز بشه. این صرافی ارز دیجیتال از ارز Enjin Coin پشتیبانی میکنه و شما میتونین تو برای خرید این رمز ارز از این پلتفرم استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول انجین کوین چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول Enjin Coin | آموزش ساخت کیف پول ENJ
سوال امنیتی :6+64 = ?